abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193236871
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]

heerlijk buiten :9
Ja, wordt een warme dag. Dus je kunt de hele dag genieten van je terras. O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:28:10 #202
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236874
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Gezellig hoor dat Miauw weer terug is _O_
Prr prr O+
With the stars as her umbrella
pi_193236881
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:27 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dan zit het ruim 100% vol
O ja, dat klinkt wel logisch _O-
pi_193236883
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Illegale ijsberenhandel?
Met goede reden geschoten :7
pi_193236885
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, wordt een warme dag. Dus je kunt de hele dag genieten van je terras. O+
wat doe jij?
pi_193236887
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:27 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Er zit hier wel een brouwerij :+
Paar flesjes inslaan als souvenir?
pi_193236888
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

O ja, dat klinkt wel logisch _O-
Niet altijd hoor :+ meeste lading die we doen is veel zwaarder
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:29:09 #208
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236889
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:00 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ja echt :D!

We werden daar ook wel eens wakker van enorm harde klappen tegen de muur, waarop vervolgens meerdere woningen een paar tellen door trilden. We hebben mijn buurvrouw haar partner wel eens tegen de muur zien smijten om hem wild te gaan zoenen, dus sindsdien was het grapje dat dat geluid daar vandaan kwam _O-. Maar wat het daadwerkelijk is, geen idee. Ik ben een gelukkig mens dat ik daar vanaf ben :').
Wauw _O-

Ik heb ook zulke buurgeluiden :') Vreselijk.
With the stars as her umbrella
pi_193236892
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Paar flesjes inslaan als souvenir?
Nee, mogen de wal niet op hé :7
pi_193236893
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:28 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Prr prr O+
:D
pi_193236897
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:

[..]

wat doe jij?
Binnenblijven met de gordijnen dicht :@
pi_193236902
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:00 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ja echt :D!

We werden daar ook wel eens wakker van enorm harde klappen tegen de muur, waarop vervolgens meerdere woningen een paar tellen door trilden. We hebben mijn buurvrouw haar partner wel eens tegen de muur zien smijten om hem wild te gaan zoenen, dus sindsdien was het grapje dat dat geluid daar vandaan kwam _O-. Maar wat het daadwerkelijk is, geen idee. Ik ben een gelukkig mens dat ik daar vanaf ben :').
Wow _O-
pi_193236910
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:29 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Nee, mogen de wal niet op hé :7
Passagieren is verboden?
pi_193236912
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Binnenblijven met de gordijnen dicht :@
Hoe is het met je collega?
pi_193236914
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Passagieren is verboden?
Corona dit dat
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:30:37 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193236915
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:27 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Er zit hier wel een brouwerij :+
Tof!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193236916
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Binnenblijven met de gordijnen dicht :@
_O-

vind je het zo erg ?
pi_193236924
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193236932
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:30 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Hoe is het met je collega?
Goed. Maar ik geloof niet dat ik het wil.
pi_193236938
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Goed. Maar ik geloof niet dat ik het wil.
Ze heeft ineens een enorme puist op de neus?
pi_193236945
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:

[..]

_O-

vind je het zo erg ?
Nee, valt wel mee. :P Maar warmer hoeft het écht niet te worden.
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:33:13 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193236953
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:29 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Wauw _O-

Ik heb ook zulke buurgeluiden :') Vreselijk.
Ik zou wel verbaasd staan kijken als dat hier gebeurde

Die skeksis zijn 90 en 91, zou toch wat zijn _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193236955
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ze heeft ineens een enorme puist op de neus?
Nee. Maar ze past niet echt bij me.
pi_193236958
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee, valt wel mee. :P Maar warmer hoeft het écht niet te worden.
dat dat gemeenschappelijke terras is ook niet aan jou besteed :p
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:33:42 #225
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236961
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zou wel verbaasd staan kijken als dat hier gebeurde

Die skeksis zijn 90 en 91, zou toch wat zijn _O-
Jeez, ze zijn er nog steeds? :o
With the stars as her umbrella
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')