Prr prrquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Gezellig hoor dat Miauw weer terug is
wat doe jij?quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wordt een warme dag. Dus je kunt de hele dag genieten van je terras.
Wauwquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echt!
We werden daar ook wel eens wakker van enorm harde klappen tegen de muur, waarop vervolgens meerdere woningen een paar tellen door trilden. We hebben mijn buurvrouw haar partner wel eens tegen de muur zien smijten om hem wild te gaan zoenen, dus sindsdien was het grapje dat dat geluid daar vandaan kwam. Maar wat het daadwerkelijk is, geen idee. Ik ben een gelukkig mens dat ik daar vanaf ben
.
Nee, mogen de wal niet op héquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar flesjes inslaan als souvenir?
Wowquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echt!
We werden daar ook wel eens wakker van enorm harde klappen tegen de muur, waarop vervolgens meerdere woningen een paar tellen door trilden. We hebben mijn buurvrouw haar partner wel eens tegen de muur zien smijten om hem wild te gaan zoenen, dus sindsdien was het grapje dat dat geluid daar vandaan kwam. Maar wat het daadwerkelijk is, geen idee. Ik ben een gelukkig mens dat ik daar vanaf ben
.
Hoe is het met je collega?quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnenblijven met de gordijnen dicht
quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnenblijven met de gordijnen dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft ineens een enorme puist op de neus?quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed. Maar ik geloof niet dat ik het wil.
Ik zou wel verbaasd staan kijken als dat hier gebeurdequote:Op donderdag 21 mei 2020 09:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik heb ook zulke buurgeluidenVreselijk.
Nee. Maar ze past niet echt bij me.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze heeft ineens een enorme puist op de neus?
dat dat gemeenschappelijke terras is ook niet aan jou besteed :pquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee.Maar warmer hoeft het écht niet te worden.
Jeez, ze zijn er nog steeds?quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou wel verbaasd staan kijken als dat hier gebeurde
Die skeksis zijn 90 en 91, zou toch wat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |