Door jouw online dagboek krijg ik wel een veel beter beeld van de grote vaart.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:33 schreef FranticDJ het volgende:
Moggehkut nacht. Koffie. Kut dag aanstaande.
Je hebt Duivelse koffie?quote:
Kom ze maar ophalen, ze is onberekenbaar vandaag, wacht me op en lacht me uit.quote:
Gráágquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom ze maar ophalen, ze is onberekenbaar vandaag, wacht me op en lacht me uit.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:43 schreef -Miauw- het volgende:
Shoot, ik ben vergeten de Hemelvaartversiering op te hangen
Hoe ziet dat eruit dan? Vrij hysterisch neem ik aan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:43 schreef -Miauw- het volgende:
Shoot, ik ben vergeten de Hemelvaartversiering op te hangen
quote:
Traditiegetrouw gooien we rond 10:20 glitterbommen bij elkaar naar binnen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe ziet dat eruit dan? Vrij hysterisch neem ik aan.
Het was eigenlijk een tikfout, maar hij sloot wel goed aan bij wat ik voelde toen ik vanmorgen een dm las.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt Duivelse koffie?
Of neee, je drinkt Duvel uit een koffiekopje en je zit nu al aan je 4e 'bakkie'?
Aha!quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een tikfout, maar hij sloot wel goed aan bij wat ik voelde toen ik vanmorgen een dm las.
Oh mooiquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef RockNijntje het volgende:
Vannacht voor het eerst in het nieuwe appartement geslapen, het was echt heel fijn.
Met vuurwerksterretjes?quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Traditiegetrouw gooien we rond 10:20 glitterbommen bij elkaar naar binnen.
Verder is het een heel gebeuren met metallic serpentine en dansen hertenjongen.
Maar dat is als je het klein houdt.
Tofquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef RockNijntje het volgende:
Vannacht voor het eerst in het nieuwe appartement geslapen, het was echt heel fijn.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vrouw ziet er beter en plausibeler uit dan Jezus
Hoe is het eigenlijk met haar?quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vrouw ziet er beter en plausibeler uit dan Jezus
Wacht op datums en de uitgerekende percentages welke vorm van behandeling dat ze het beste voor kan gaan, zou ze deze week al gehoord hebben eigenlijk, van dat laatste hangt een beetje af of ze volgende week woensdag al begint dacht ik.quote:
Neequote:Op donderdag 21 mei 2020 08:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh mooi
Geen last gehad van 'nieuwe geluiden'?
Huh, wat is er met je zus?quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht op datums en de uitgerekende percentages welke vorm van behandeling dat ze het beste voor kan gaan, zou ze deze week al gehoord hebben eigenlijk, van dat laatste hangt een beetje af of ze volgende week woensdag al begint dacht ik.
Wegsuisquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Heel zachtjes gesuis van de weg en sinds een kwartier af en toe wat bouwgeluiden, maar ja, we wonen dan ook in de stad en er zijn hier zo'n 70 mensen aan het klussen en verhuizen, dus dat is vrijwel niets
.
Zo veel beter dan dat groepje mensen dat sinds het begin van de quarantaine iedere dag tot een uur of 4 keihard liedjes op het dakterras aan het schreeuwen is![]()
.
Ja echtquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wegsuis![]()
Maar dat klinkt als een enorme verbetering, fijn zeg! Wakker worden door buren
Wij hadden in Boedapest bovenburen die seks hadden met de ramen wijd open. Zo enorm luidruchtig dat iedereen kon meegenieten. Meestal stond na een paar minuten de hele buurt mee te gillen en kreunen op de balkons.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echt!
We werden daar ook wel eens wakker van enorm harde klappen tegen de muur, waarop vervolgens meerdere woningen een paar tellen door trilden. We hebben mijn buurvrouw haar partner wel eens tegen de muur zien smijten om hem wild te gaan zoenen, dus sindsdien was het grapje dat dat geluid daar vandaan kwam. Maar wat het daadwerkelijk is, geen idee. Ik ben een gelukkig mens dat ik daar vanaf ben
.
Briljantquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden in Boedapest bovenburen die seks hadden met de ramen wijd open. Zo enorm luidruchtig dat iedereen kon meegenieten. Meestal stond na een paar minuten de hele buurt mee te gillen en kreunen op de balkons.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden in Boedapest bovenburen die seks hadden met de ramen wijd open. Zo enorm luidruchtig dat iedereen kon meegenieten. Meestal stond na een paar minuten de hele buurt mee te gillen en kreunen op de balkons.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop komende nacht te vertrekken. Maar wel 900 ton meer lading mee dan berekend als t luktquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohWanneer ben je weer klaar met deze onderneming?
Daarom deel ik t ookquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Door jouw online dagboek krijg ik wel een veel beter beeld van de grote vaart.
Hoe kom je erachter als het niet lukt? Breekt dan het schip in tweeën?quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoop komende nacht te vertrekken. Maar wel 900 ton meer lading mee dan berekend als t lukt
Illegale ijsberenhandel?quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoop komende nacht te vertrekken. Maar wel 900 ton meer lading mee dan berekend als t lukt
quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef RockNijntje het volgende:
Bestaat er ook legale Russische wodka?quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Illegale Russische wodka in de ballasttanks.
Dan zit het ruim 100% volquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe kom je erachter als het niet lukt? Breekt dan het schip in tweeën?
Er zit hier wel een brouwerijquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Illegale Russische wodka in de ballasttanks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |