abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193236318
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:36 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Goedemorgen Poes O+
*kijkt verschrikt naar beneden.
graag verwijderen
pi_193236321
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:33 schreef FranticDJ het volgende:
Moggeh :O kut nacht. Koffie. Kut dag aanstaande.
Door jouw online dagboek krijg ik wel een veel beter beeld van de grote vaart. ^O^
Vakman pur sang
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:37:32 #153
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236322
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
:O :W }) c_/ c_/ c_/ c_/
Je hebt Duivelse koffie?
Of neee, je drinkt Duvel uit een koffiekopje en je zit nu al aan je 4e 'bakkie'? :o
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:37:53 #154
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236326
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]

*kijkt verschrikt naar beneden.
Nina }:|
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:37:57 #155
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193236327
:W
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:38:33 #156
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236336
Morrege Bos :W
With the stars as her umbrella
pi_193236353
Fijne hemelvaart iedereen *O*
pi_193236354
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:37 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nina }:|
Kom ze maar ophalen, ze is onberekenbaar vandaag, wacht me op en lacht me uit.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:41:18 #159
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236359
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Kom ze maar ophalen, ze is onberekenbaar vandaag, wacht me op en lacht me uit.
Gráág O+
With the stars as her umbrella
pi_193236369
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
Fijne hemelvaart iedereen *O*
Jij ook! *O*
Vakman pur sang
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:43:39 #161
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236375
Shoot, ik ben vergeten de Hemelvaartversiering op te hangen :{
With the stars as her umbrella
pi_193236381
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:43 schreef -Miauw- het volgende:
Shoot, ik ben vergeten de Hemelvaartversiering op te hangen :{
:D
pi_193236385
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:43 schreef -Miauw- het volgende:
Shoot, ik ben vergeten de Hemelvaartversiering op te hangen :{
Hoe ziet dat eruit dan? Vrij hysterisch neem ik aan.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:47:09 #164
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236405
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:44 schreef bitterbal het volgende:

[..]

:D
:+
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:44 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Hoe ziet dat eruit dan? Vrij hysterisch neem ik aan.
Traditiegetrouw gooien we rond 10:20 glitterbommen bij elkaar naar binnen.
Verder is het een heel gebeuren met metallic serpentine en dansen hertenjongen.
Maar dat is als je het klein houdt.
With the stars as her umbrella
pi_193236417
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:37 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Je hebt Duivelse koffie?
Of neee, je drinkt Duvel uit een koffiekopje en je zit nu al aan je 4e 'bakkie'? :o
Het was eigenlijk een tikfout, maar hij sloot wel goed aan bij wat ik voelde toen ik vanmorgen een dm las. :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:48:43 #166
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193236424
Vannacht voor het eerst in het nieuwe appartement geslapen, het was echt heel fijn.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:48:56 #167
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236427
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Het was eigenlijk een tikfout, maar hij sloot wel goed aan bij wat ik voelde toen ik vanmorgen een dm las. :P
Aha!
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:49:28 #168
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236435
Happy Hemelvaart!

With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:49:58 #169
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236440
quote:
17s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef RockNijntje het volgende:
Vannacht voor het eerst in het nieuwe appartement geslapen, het was echt heel fijn.
Oh mooi :D

Geen last gehad van 'nieuwe geluiden'?
With the stars as her umbrella
pi_193236441
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:47 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

:+
[..]

Traditiegetrouw gooien we rond 10:20 glitterbommen bij elkaar naar binnen.
Verder is het een heel gebeuren met metallic serpentine en dansen hertenjongen.
Maar dat is als je het klein houdt.
Met vuurwerksterretjes?
graag verwijderen
pi_193236445
quote:
17s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef RockNijntje het volgende:
Vannacht voor het eerst in het nieuwe appartement geslapen, het was echt heel fijn.
Tof _O_
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:50:40 #172
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236446
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:50 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Met vuurwerksterretjes?
Uiteraard!
With the stars as her umbrella
pi_193236447
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:49 schreef -Miauw- het volgende:
Happy Hemelvaart!

[ afbeelding ]
Die vrouw ziet er beter en plausibeler uit dan Jezus :)
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:52:29 #174
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236459
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Die vrouw ziet er beter en plausibeler uit dan Jezus :)
:+

Ik wilde even in mijn collectie graven maar ik moet ook naar de winkel.
With the stars as her umbrella
pi_193236461
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Die vrouw ziet er beter en plausibeler uit dan Jezus :)
Hoe is het eigenlijk met haar?
Vakman pur sang
pi_193236497
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hoe is het eigenlijk met haar?
Wacht op datums en de uitgerekende percentages welke vorm van behandeling dat ze het beste voor kan gaan, zou ze deze week al gehoord hebben eigenlijk, van dat laatste hangt een beetje af of ze volgende week woensdag al begint dacht ik.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:56:38 #177
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193236506
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:49 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh mooi :D

Geen last gehad van 'nieuwe geluiden'?
Nee _O_. Heel zachtjes gesuis van de weg en sinds een kwartier af en toe wat bouwgeluiden, maar ja, we wonen dan ook in de stad en er zijn hier zo'n 70 mensen aan het klussen en verhuizen, dus dat is vrijwel niets :').

Zo veel beter dan dat groepje mensen dat sinds het begin van de quarantaine iedere dag tot een uur of 4 keihard liedjes op het dakterras aan het schreeuwen is :'( :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:56:55 #178
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236510
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Wacht op datums en de uitgerekende percentages welke vorm van behandeling dat ze het beste voor kan gaan, zou ze deze week al gehoord hebben eigenlijk, van dat laatste hangt een beetje af of ze volgende week woensdag al begint dacht ik.
Huh, wat is er met je zus? :o
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:57:49 #179
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236520
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:56 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Nee _O_. Heel zachtjes gesuis van de weg en sinds een kwartier af en toe wat bouwgeluiden, maar ja, we wonen dan ook in de stad en er zijn hier zo'n 70 mensen aan het klussen en verhuizen, dus dat is vrijwel niets :').

Zo veel beter dan dat groepje mensen dat sinds het begin van de quarantaine iedere dag tot een uur of 4 keihard liedjes op het dakterras aan het schreeuwen is :'( :').
Wegsuis O+

Maar dat klinkt als een enorme verbetering, fijn zeg! Wakker worden door buren }:|
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:58:00 #180
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236524
Winkel :W
With the stars as her umbrella
pi_193236543
Gezellig hoor dat Miauw weer terug is _O_
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:00:13 #182
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193236554
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:57 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Wegsuis O+

Maar dat klinkt als een enorme verbetering, fijn zeg! Wakker worden door buren }:|
Ja echt :D!

We werden daar ook wel eens wakker van enorm harde klappen tegen de muur, waarop vervolgens meerdere woningen een paar tellen door trilden. We hebben mijn buurvrouw haar partner wel eens tegen de muur zien smijten om hem wild te gaan zoenen, dus sindsdien was het grapje dat dat geluid daar vandaan kwam _O-. Maar wat het daadwerkelijk is, geen idee. Ik ben een gelukkig mens dat ik daar vanaf ben :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193236579
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:56 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Huh, wat is er met je zus? :o
DM.
graag verwijderen
pi_193236588
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:00 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ja echt :D!

We werden daar ook wel eens wakker van enorm harde klappen tegen de muur, waarop vervolgens meerdere woningen een paar tellen door trilden. We hebben mijn buurvrouw haar partner wel eens tegen de muur zien smijten om hem wild te gaan zoenen, dus sindsdien was het grapje dat dat geluid daar vandaan kwam _O-. Maar wat het daadwerkelijk is, geen idee. Ik ben een gelukkig mens dat ik daar vanaf ben :').
Wij hadden in Boedapest bovenburen die seks hadden met de ramen wijd open. Zo enorm luidruchtig dat iedereen kon meegenieten. Meestal stond na een paar minuten de hele buurt mee te gillen en kreunen op de balkons. _O-
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:04:50 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193236599
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wij hadden in Boedapest bovenburen die seks hadden met de ramen wijd open. Zo enorm luidruchtig dat iedereen kon meegenieten. Meestal stond na een paar minuten de hele buurt mee te gillen en kreunen op de balkons. _O-
Briljant _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:06:00 #186
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193236609
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wij hadden in Boedapest bovenburen die seks hadden met de ramen wijd open. Zo enorm luidruchtig dat iedereen kon meegenieten. Meestal stond na een paar minuten de hele buurt mee te gillen en kreunen op de balkons. _O-
_O- :D
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:06:21 #187
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_193236613
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wij hadden in Boedapest bovenburen die seks hadden met de ramen wijd open. Zo enorm luidruchtig dat iedereen kon meegenieten. Meestal stond na een paar minuten de hele buurt mee te gillen en kreunen op de balkons. _O-
_O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_193236639
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:34 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

But why? :o
2u slapen, half uur assisteren 1 u slapen half uur assisteren etc
pi_193236649
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:35 schreef bitterbal het volgende:

[..]

oh :{ Wanneer ben je weer klaar met deze onderneming?
Hoop komende nacht te vertrekken. Maar wel 900 ton meer lading mee dan berekend als t lukt :7
pi_193236654
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Door jouw online dagboek krijg ik wel een veel beter beeld van de grote vaart. ^O^
Daarom deel ik t ook :+
pi_193236712
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:08 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Hoop komende nacht te vertrekken. Maar wel 900 ton meer lading mee dan berekend als t lukt :7
Hoe kom je erachter als het niet lukt? Breekt dan het schip in tweeën? :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2020 09:14:00 ]
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:15:53 #192
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193236731
Ik: logt in op standaardlocatie met browser die ik al jaren gebruik op een telefoon die ik al maanden heb
Facebook: "We noticed an unusual login on your account!!!1!1!!1!1!1!111!!!"

:')
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:17:35 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193236751
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:08 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Hoop komende nacht te vertrekken. Maar wel 900 ton meer lading mee dan berekend als t lukt :7
Illegale ijsberenhandel?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193236764
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Illegale ijsberenhandel?
Illegale Russische wodka in de ballasttanks.
pi_193236835
quote:
17s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef RockNijntje het volgende:
Vannacht voor het eerst in het nieuwe appartement geslapen, het was echt heel fijn.
*O* *O*
pi_193236839
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:

[..]

*O* *O*
Bittersmurf _O_
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:26:08 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193236844
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Illegale Russische wodka in de ballasttanks.
Bestaat er ook legale Russische wodka? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193236846
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Bittersmurf _O_
heerlijk buiten :9
pi_193236864
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hoe kom je erachter als het niet lukt? Breekt dan het schip in tweeën? :{
Dan zit het ruim 100% vol

Maar ook dat is een mogelijkheid :7 maar dan klopt mn berekening niet.
pi_193236867
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Illegale Russische wodka in de ballasttanks.
Er zit hier wel een brouwerij :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')