Door jouw online dagboek krijg ik wel een veel beter beeld van de grote vaart.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:33 schreef FranticDJ het volgende:
Moggehkut nacht. Koffie. Kut dag aanstaande.
Je hebt Duivelse koffie?quote:
Kom ze maar ophalen, ze is onberekenbaar vandaag, wacht me op en lacht me uit.quote:
Gráágquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom ze maar ophalen, ze is onberekenbaar vandaag, wacht me op en lacht me uit.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:43 schreef -Miauw- het volgende:
Shoot, ik ben vergeten de Hemelvaartversiering op te hangen
Hoe ziet dat eruit dan? Vrij hysterisch neem ik aan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:43 schreef -Miauw- het volgende:
Shoot, ik ben vergeten de Hemelvaartversiering op te hangen
quote:
Traditiegetrouw gooien we rond 10:20 glitterbommen bij elkaar naar binnen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe ziet dat eruit dan? Vrij hysterisch neem ik aan.
Het was eigenlijk een tikfout, maar hij sloot wel goed aan bij wat ik voelde toen ik vanmorgen een dm las.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt Duivelse koffie?
Of neee, je drinkt Duvel uit een koffiekopje en je zit nu al aan je 4e 'bakkie'?
Aha!quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een tikfout, maar hij sloot wel goed aan bij wat ik voelde toen ik vanmorgen een dm las.
Oh mooiquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef RockNijntje het volgende:
Vannacht voor het eerst in het nieuwe appartement geslapen, het was echt heel fijn.
Met vuurwerksterretjes?quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Traditiegetrouw gooien we rond 10:20 glitterbommen bij elkaar naar binnen.
Verder is het een heel gebeuren met metallic serpentine en dansen hertenjongen.
Maar dat is als je het klein houdt.
Tofquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef RockNijntje het volgende:
Vannacht voor het eerst in het nieuwe appartement geslapen, het was echt heel fijn.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vrouw ziet er beter en plausibeler uit dan Jezus
Hoe is het eigenlijk met haar?quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vrouw ziet er beter en plausibeler uit dan Jezus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |