Ja nou ja soms ook nietszeggende onderwerpen zoals nick en simon ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:07 schreef Karzai het volgende:
oh dat kijk ik niet meer, gaat alleen maar over corona
gezelligquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:10 schreef Karzai het volgende:
Het wordt heet en iedereen is vrij, denk dat ik vanmiddag even bij moeders in de tuin ga zitten
Dat is redelijk beschut met bomen, niet in de volle zon in elk geval
Die kerel met zijn plakplaatjes, bang voor een vogelquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
het is net een cartoon![]()
https://9gag.com/gag/a2WqYGE
But why?quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:33 schreef FranticDJ het volgende:
Moggehkut nacht. Koffie. Kut dag aanstaande.
ohquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:33 schreef FranticDJ het volgende:
Moggehkut nacht. Koffie. Kut dag aanstaande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |