abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193236543
Gezellig hoor dat Miauw weer terug is _O_
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:00:13 #182
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193236554
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:57 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Wegsuis O+

Maar dat klinkt als een enorme verbetering, fijn zeg! Wakker worden door buren }:|
Ja echt :D!

We werden daar ook wel eens wakker van enorm harde klappen tegen de muur, waarop vervolgens meerdere woningen een paar tellen door trilden. We hebben mijn buurvrouw haar partner wel eens tegen de muur zien smijten om hem wild te gaan zoenen, dus sindsdien was het grapje dat dat geluid daar vandaan kwam _O-. Maar wat het daadwerkelijk is, geen idee. Ik ben een gelukkig mens dat ik daar vanaf ben :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193236579
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:56 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Huh, wat is er met je zus? :o
DM.
graag verwijderen
pi_193236588
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:00 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ja echt :D!

We werden daar ook wel eens wakker van enorm harde klappen tegen de muur, waarop vervolgens meerdere woningen een paar tellen door trilden. We hebben mijn buurvrouw haar partner wel eens tegen de muur zien smijten om hem wild te gaan zoenen, dus sindsdien was het grapje dat dat geluid daar vandaan kwam _O-. Maar wat het daadwerkelijk is, geen idee. Ik ben een gelukkig mens dat ik daar vanaf ben :').
Wij hadden in Boedapest bovenburen die seks hadden met de ramen wijd open. Zo enorm luidruchtig dat iedereen kon meegenieten. Meestal stond na een paar minuten de hele buurt mee te gillen en kreunen op de balkons. _O-
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:04:50 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193236599
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wij hadden in Boedapest bovenburen die seks hadden met de ramen wijd open. Zo enorm luidruchtig dat iedereen kon meegenieten. Meestal stond na een paar minuten de hele buurt mee te gillen en kreunen op de balkons. _O-
Briljant _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:06:00 #186
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193236609
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wij hadden in Boedapest bovenburen die seks hadden met de ramen wijd open. Zo enorm luidruchtig dat iedereen kon meegenieten. Meestal stond na een paar minuten de hele buurt mee te gillen en kreunen op de balkons. _O-
_O- :D
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:06:21 #187
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_193236613
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wij hadden in Boedapest bovenburen die seks hadden met de ramen wijd open. Zo enorm luidruchtig dat iedereen kon meegenieten. Meestal stond na een paar minuten de hele buurt mee te gillen en kreunen op de balkons. _O-
_O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_193236639
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:34 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

But why? :o
2u slapen, half uur assisteren 1 u slapen half uur assisteren etc
pi_193236649
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:35 schreef bitterbal het volgende:

[..]

oh :{ Wanneer ben je weer klaar met deze onderneming?
Hoop komende nacht te vertrekken. Maar wel 900 ton meer lading mee dan berekend als t lukt :7
pi_193236654
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Door jouw online dagboek krijg ik wel een veel beter beeld van de grote vaart. ^O^
Daarom deel ik t ook :+
pi_193236712
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:08 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Hoop komende nacht te vertrekken. Maar wel 900 ton meer lading mee dan berekend als t lukt :7
Hoe kom je erachter als het niet lukt? Breekt dan het schip in tweeën? :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2020 09:14:00 ]
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:15:53 #192
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193236731
Ik: logt in op standaardlocatie met browser die ik al jaren gebruik op een telefoon die ik al maanden heb
Facebook: "We noticed an unusual login on your account!!!1!1!!1!1!1!111!!!"

:')
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:17:35 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193236751
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:08 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Hoop komende nacht te vertrekken. Maar wel 900 ton meer lading mee dan berekend als t lukt :7
Illegale ijsberenhandel?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193236764
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Illegale ijsberenhandel?
Illegale Russische wodka in de ballasttanks.
pi_193236835
quote:
17s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef RockNijntje het volgende:
Vannacht voor het eerst in het nieuwe appartement geslapen, het was echt heel fijn.
*O* *O*
pi_193236839
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:

[..]

*O* *O*
Bittersmurf _O_
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:26:08 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193236844
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Illegale Russische wodka in de ballasttanks.
Bestaat er ook legale Russische wodka? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193236846
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Bittersmurf _O_
heerlijk buiten :9
pi_193236864
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hoe kom je erachter als het niet lukt? Breekt dan het schip in tweeën? :{
Dan zit het ruim 100% vol

Maar ook dat is een mogelijkheid :7 maar dan klopt mn berekening niet.
pi_193236867
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Illegale Russische wodka in de ballasttanks.
Er zit hier wel een brouwerij :+
pi_193236871
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]

heerlijk buiten :9
Ja, wordt een warme dag. Dus je kunt de hele dag genieten van je terras. O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:28:10 #202
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236874
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Gezellig hoor dat Miauw weer terug is _O_
Prr prr O+
With the stars as her umbrella
pi_193236881
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:27 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dan zit het ruim 100% vol
O ja, dat klinkt wel logisch _O-
pi_193236883
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Illegale ijsberenhandel?
Met goede reden geschoten :7
pi_193236885
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, wordt een warme dag. Dus je kunt de hele dag genieten van je terras. O+
wat doe jij?
pi_193236887
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:27 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Er zit hier wel een brouwerij :+
Paar flesjes inslaan als souvenir?
pi_193236888
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

O ja, dat klinkt wel logisch _O-
Niet altijd hoor :+ meeste lading die we doen is veel zwaarder
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:29:09 #208
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236889
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:00 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ja echt :D!

We werden daar ook wel eens wakker van enorm harde klappen tegen de muur, waarop vervolgens meerdere woningen een paar tellen door trilden. We hebben mijn buurvrouw haar partner wel eens tegen de muur zien smijten om hem wild te gaan zoenen, dus sindsdien was het grapje dat dat geluid daar vandaan kwam _O-. Maar wat het daadwerkelijk is, geen idee. Ik ben een gelukkig mens dat ik daar vanaf ben :').
Wauw _O-

Ik heb ook zulke buurgeluiden :') Vreselijk.
With the stars as her umbrella
pi_193236892
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Paar flesjes inslaan als souvenir?
Nee, mogen de wal niet op hé :7
pi_193236893
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:28 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Prr prr O+
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')