Ja echtquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wegsuis![]()
Maar dat klinkt als een enorme verbetering, fijn zeg! Wakker worden door buren
Wij hadden in Boedapest bovenburen die seks hadden met de ramen wijd open. Zo enorm luidruchtig dat iedereen kon meegenieten. Meestal stond na een paar minuten de hele buurt mee te gillen en kreunen op de balkons.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echt!
We werden daar ook wel eens wakker van enorm harde klappen tegen de muur, waarop vervolgens meerdere woningen een paar tellen door trilden. We hebben mijn buurvrouw haar partner wel eens tegen de muur zien smijten om hem wild te gaan zoenen, dus sindsdien was het grapje dat dat geluid daar vandaan kwam. Maar wat het daadwerkelijk is, geen idee. Ik ben een gelukkig mens dat ik daar vanaf ben
.
Briljantquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden in Boedapest bovenburen die seks hadden met de ramen wijd open. Zo enorm luidruchtig dat iedereen kon meegenieten. Meestal stond na een paar minuten de hele buurt mee te gillen en kreunen op de balkons.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden in Boedapest bovenburen die seks hadden met de ramen wijd open. Zo enorm luidruchtig dat iedereen kon meegenieten. Meestal stond na een paar minuten de hele buurt mee te gillen en kreunen op de balkons.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden in Boedapest bovenburen die seks hadden met de ramen wijd open. Zo enorm luidruchtig dat iedereen kon meegenieten. Meestal stond na een paar minuten de hele buurt mee te gillen en kreunen op de balkons.
Hoop komende nacht te vertrekken. Maar wel 900 ton meer lading mee dan berekend als t luktquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohWanneer ben je weer klaar met deze onderneming?
Daarom deel ik t ookquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Door jouw online dagboek krijg ik wel een veel beter beeld van de grote vaart.
Hoe kom je erachter als het niet lukt? Breekt dan het schip in tweeën?quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoop komende nacht te vertrekken. Maar wel 900 ton meer lading mee dan berekend als t lukt
Illegale ijsberenhandel?quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoop komende nacht te vertrekken. Maar wel 900 ton meer lading mee dan berekend als t lukt
quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef RockNijntje het volgende:
Vannacht voor het eerst in het nieuwe appartement geslapen, het was echt heel fijn.
Bestaat er ook legale Russische wodka?quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Illegale Russische wodka in de ballasttanks.
Dan zit het ruim 100% volquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe kom je erachter als het niet lukt? Breekt dan het schip in tweeën?
Er zit hier wel een brouwerijquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Illegale Russische wodka in de ballasttanks.
Prr prrquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Gezellig hoor dat Miauw weer terug is
wat doe jij?quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wordt een warme dag. Dus je kunt de hele dag genieten van je terras.
Wauwquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echt!
We werden daar ook wel eens wakker van enorm harde klappen tegen de muur, waarop vervolgens meerdere woningen een paar tellen door trilden. We hebben mijn buurvrouw haar partner wel eens tegen de muur zien smijten om hem wild te gaan zoenen, dus sindsdien was het grapje dat dat geluid daar vandaan kwam. Maar wat het daadwerkelijk is, geen idee. Ik ben een gelukkig mens dat ik daar vanaf ben
.
Nee, mogen de wal niet op héquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar flesjes inslaan als souvenir?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |