Wowquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echt!
We werden daar ook wel eens wakker van enorm harde klappen tegen de muur, waarop vervolgens meerdere woningen een paar tellen door trilden. We hebben mijn buurvrouw haar partner wel eens tegen de muur zien smijten om hem wild te gaan zoenen, dus sindsdien was het grapje dat dat geluid daar vandaan kwam. Maar wat het daadwerkelijk is, geen idee. Ik ben een gelukkig mens dat ik daar vanaf ben
.
Hoe is het met je collega?quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnenblijven met de gordijnen dicht
quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnenblijven met de gordijnen dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft ineens een enorme puist op de neus?quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed. Maar ik geloof niet dat ik het wil.
Ik zou wel verbaasd staan kijken als dat hier gebeurdequote:Op donderdag 21 mei 2020 09:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik heb ook zulke buurgeluidenVreselijk.
Nee. Maar ze past niet echt bij me.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze heeft ineens een enorme puist op de neus?
dat dat gemeenschappelijke terras is ook niet aan jou besteed :pquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee.Maar warmer hoeft het écht niet te worden.
Jeez, ze zijn er nog steeds?quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou wel verbaasd staan kijken als dat hier gebeurde
Die skeksis zijn 90 en 91, zou toch wat zijn
Het verhaal wordt nog beter als je weet dat zij nogal een flinke dame is en hij een kort, dun mannetjequote:Op donderdag 21 mei 2020 09:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik heb ook zulke buurgeluidenVreselijk.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Maar ze past niet echt bij me.
Overdag niet. Ik ontwijk de volle sowieso altijd. Zouden meer mensen moeten doenquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat dat gemeenschappelijke terras is ook niet aan jou besteed :p
quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
nee het voelt zo lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Overdag niet. Ik ontwijk de volle sowieso altijd. Zouden meer mensen moeten doen
quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
Domme mongolenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannetjes waar je mee kunt gooienquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het verhaal wordt nog beter als je weet dat zij nogal een flinke dame is en hij een kort, dun mannetje.
En meh, vervelend. Dat soort dingen lijken ook nooit te veranderen, ook niet als je er iets van zegt.
Onkruid dit datquote:
mja hoop het nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks heb je op je 40ste een gelooide huid
Dat méén je nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Onkruid dit dat![]()
Zit wel een schutting tussen nu dus geen last meer van
Hij heeft zelfs corona overleefd
Een uitgedroogde cowboysbag, oh nee, het is bitterbalquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks heb je op je 40ste een gelooide huid
Ik ben liever alleen dan met iemand die niet bij me past. Dus ja, wie weet kom ik weer eens iemand tegen. Mijn vader vond dat ik moet gaan tinderenquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op naar de volgende. Genoeg vissen in de zee.
En anders zijn er nog genoeg walvissen :’)
wat is dat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Een uitgedroogde cowboysbag, oh nee, het is bitterbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |