ik ga het laten inspuiten met cellulosequote:Op donderdag 21 mei 2020 10:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
Geen idee wat ik nu nog kan doen behalve verhuizen.
wil je ontslag nemen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:06 schreef Koen66 het volgende:
Nog mensen hier die een andere baan willen in Foqueville?
quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga hem laten inspuiten met cellulose
Oh, oh, wat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga het laten inspuiten met cellulose
Wie?quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga het laten inspuiten met cellulose
Is goedkoper om hem daarmee in te laten spuiten, werkt echt wel tegen luidruchtige dikke homo's.quote:
Prijs valt mee, gister de offerte gekregen nadat ze zijn komen kijken. voor woonkamer en slaapkamer zon 1500.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar ga ik me straks even in verdiepen!
Thanks
jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:10 schreef Koen66 het volgende:
Is jouw huis dan een koophuis @:bitterbal?
denk dat dat strafbaar is maar vind het een goed idee wel jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is goedkoper om hem daarmee in te laten spuiten, werkt echt wel tegen luidruchtige dikke homo's.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat dat strafbaar is maar vind het een goed idee wel ja
quote:
alsof je expres vroeg opstaat om mij in de gaten te houden als ik weer een snood plannetje heb.quote:
Dat is écht heel goedkoopquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Prijs valt mee, gister de offerte gekregen nadat ze zijn komen kijken. voor woonkamer en slaapkamer zon 1500.
Luchtgeluid gaat vrijwel helemaal weg, contactgeluid wordt gedempt.
het huis a 75 vierkante meter was 2000
quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsof je expres vroeg opstaat om mij in de gaten te houden als ik weer een snood plannetje heb.
Zonder jouw echtgenoot om je op het rechte pad te houden was jij echt al lang een uitgewoond gangsterliefje in Casablancaquote:
ja dat laatste zou ik niet doen. :p maar vraag maar of je het mag doen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is écht heel goedkoop![]()
Ik heb geen koophuis maar ik kan de woningcorporatie wel vragen hoe of wat, of het gewoon doen
quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat laatste zou ik niet doen. :p maar vraag maar of je het mag doen.
En dan komt er nog een verlaagd plafond waar goedkoper materiaal in gaat. En dan ga ik mij richten op het aanpassen van de vve regelement. Al eerder keer geprobeerd maar toen hadden ze geen zinquote:
Wat wil je erin laten aanpassen dan?quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan komt er nog een verlaagd plafond waar goedkoper materiaal in gaat. En dan ga ik mij richten op het aanpassen van de vve regelement. Al eerder keer geprobeerd maar toen hadden ze geen zin
Als die buurman eens zou weten hoevaak ik zijn leven al niet heb gered ...quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsof je expres vroeg opstaat om mij in de gaten te houden als ik weer een snood plannetje heb.
Oordopjesgenotquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
Geen idee wat ik nu nog kan doen behalve verhuizen.
Wat let je om een factuur te sturen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die buurman eens zou weten hoevaak ik zijn leven al niet heb gered ...
Regels voor een ondervloer bij laminaat of parket. Meeste regelementen hebben dat maar wij nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat wil je erin laten aanpassen dan?
Dan kan ik gelijk met pensioenquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat let je om een factuur te sturen.
Nou dat is wel een essentieel onderdeel jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Regels voor een ondervloer bij laminaat of parket. Meeste regelementen hebben dat maar wij niet
nou ja bij sociale woningbouw grote kans dat daar wel regels voor zijn waar men zich aan moet houden dus kan je ook nog kijken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat is wel een essentieel onderdeel ja![]()
Ik heb echt een goede ondervloer aangeschaft maar ik betwijfel of mijn bovenbuurvrouw er een heeft
Mensen hier en regelsquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja bij sociale woningbouw grote kans dat daar wel regels voor zijn waar men zich aan moet houden dus kan je ook nog kijken.
maar ook dat vele mensen dat niet lezen en naleven.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja bij sociale woningbouw grote kans dat daar wel regels voor zijn waar men zich aan moet houden dus kan je ook nog kijken.
Lezen wie doet dat nou ookquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar ook dat vele mensen dat niet lezen en naleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |