Heerlijk nummerquote:
Blouses danquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:36 schreef Ygritte het volgende:
Bloesjes? dat klinkt meer als iets voor vrouwen
Goeie quotequote:Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gewoon magere kwark zonder iets er in is gewoon het beste
Ik héb al een hipsterknot XXLquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij gaat toch voor de hipsterknot?
is het ook. mannen dragen overhemdenquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:36 schreef Ygritte het volgende:
Bloesjes? dat klinkt meer als iets voor vrouwen
quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb die net dertig of zo weggegooid
Oh die van jou hoorde daar niet bijquote:
Ik wist hetquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar stopt 7 euro in de vloekpot.
A-Iquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie had daar ook weer zo'n hekel aan?
SPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:12 schreef Muck het volgende:
Weten jullie nog dat we het pas over mijn hippe nieuwe allesreiniger hadden?
Ik ben eruit waarom ik de sinaasappel-patchouli-geur zo lekker vind
Heerlijk dieSPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hola Muck
With the stars as her umbrella
Lekker! Denk dat het hier ook wel druk is op de stranden, zag hele kluwen mensen beladen met scheppen en matjes etc richting de zee fietsen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:18 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf het strand bij Rotterdam Nesselande
Wel redelijk druk maar prima afstand te houden
Ah, heerlijk! Geniet ervanquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:18 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf het strand bij Rotterdam Nesselande
Wel redelijk druk maar prima afstand te houden
tot zoquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:26 schreef Karzai het volgende:
ben ook weer binnen
zo guacamole maken met tortilla chips erbij en een koud biertje
Groetjes terugquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:18 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf het strand bij Rotterdam Nesselande
Wel redelijk druk maar prima afstand te houden
Ik kom eraanquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:26 schreef Karzai het volgende:
ben ook weer binnen
zo guacamole maken met tortilla chips erbij en een koud biertje
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind het vies warm buiten
Maar boodschappen in huis voor de komende dagen
Lekker!quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:26 schreef Karzai het volgende:
ben ook weer binnen
zo guacamole maken met tortilla chips erbij en een koud biertje
hier is geen strand, maar mensen zat.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker! Denk dat het hier ook wel druk is op de stranden, zag hele kluwen mensen beladen met scheppen en matjes etc richting de zee fietsen.
Vandaar ook maar geen Scheveningen of Noordwijk ofzo, gezien de drukte hier wil ik de drukte daar niet zienquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker! Denk dat het hier ook wel druk is op de stranden, zag hele kluwen mensen beladen met scheppen en matjes etc richting de zee fietsen.
zag hun busjes vandaag rijden. die werken ook gewoon op een zondag.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ik ga maar even naar de coolblue voor een hmdi dingetje
Ik zou echt vandaag naar de winkel gaanquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:30 schreef Karzai het volgende:
ik moet morgen weer boodschappen doen, genoeg eten in huis maar ik heb nog maar een halve rol wc papier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |