abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:28:10 #251
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239918
quote:
Heerlijk nummer _O_
With the stars as her umbrella
pi_193239981
Ik draag zelden bloesjes en ik koop echt nooit bloesjes maar toch heb ik er echt ontelbare van, wazig mysterie vind ik dit.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:36:55 #253
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239996
Bloesjes? dat klinkt meer als iets voor vrouwen :P
pi_193240013
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:36 schreef Ygritte het volgende:
Bloesjes? dat klinkt meer als iets voor vrouwen :P
Blouses dan :@
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:45:19 #255
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240064
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Blouses dan :@
Hemd?
With the stars as her umbrella
pi_193240069
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:

[..]


[..]

Gewoon magere kwark zonder iets er in is gewoon het beste :7
Goeie quote :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:46:24 #257
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240078
Houthakkersbloesjes *O*
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:46:38 #258
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193240081
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]

jij gaat toch voor de hipsterknot?
Ik héb al een hipsterknot XXL *O*
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_193240090
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
Houthakkersbloesjes *O*
Heb die net dertig of zo weggegooid -O-
graag verwijderen
pi_193240092
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:36 schreef Ygritte het volgende:
Bloesjes? dat klinkt meer als iets voor vrouwen :P
is het ook. mannen dragen overhemden :)
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:47:52 #261
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240096
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:46 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ik héb al een hipsterknot XXL *O*
:D
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:48:05 #262
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240097
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Heb die net dertig of zo weggegooid -O-
:'(
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:48:29 #263
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193240102
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:47 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

:D
Zie WA :P
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_193240104
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:48 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

:'(
Heb er nog wel een paar :)
graag verwijderen
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 13:53:11 #265
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193240149
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Goeie quote :P
Oh die van jou hoorde daar niet bij :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:55:19 #266
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240176
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:48 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Zie WA :P
Ik keek.
Niets :{
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:55:31 #267
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240180
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Heb er nog wel een paar :)
En broek?
With the stars as her umbrella
pi_193240212
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:55 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

En broek?
Heel veel van die bijbesteld :@
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:58:38 #269
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240216
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:58 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Heel veel van die bijbesteld :@
Goddank!
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:58:50 #270
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240219
Wil nieuwe sleehakken.
With the stars as her umbrella
pi_193240241
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:58 schreef -Miauw- het volgende:
Wil nieuwe sleehakken.
Kopen dannnn *O*
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:02:40 #272
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193240262
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:58 schreef -Miauw- het volgende:
Wil nieuwe sleehakken.
* Arch-Indar stopt 7 euro in de vloekpot.
Bis vincit qui se vincit!
pi_193240264
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:58 schreef -Miauw- het volgende:
Wil nieuwe sleehakken.
wie had daar ook weer zo'n hekel aan? :)
pi_193240269
Ah, we hebben een winnaar :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:03:20 #275
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240270
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:02 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

* Arch-Indar stopt 7 euro in de vloekpot.
Ik wist het _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wie had daar ook weer zo'n hekel aan? :)
A-I :')
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:03:39 #276
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240275
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Kopen dannnn *O*
Eerst even wat uitzoeken :+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:04:14 #277
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193240285
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:03 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Eerst even wat uitzoeken :+
Pics in spoilers graag.
Bis vincit qui se vincit!
pi_193240291
net op tijd wakker

14 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 13 nieuwe ziekenhuisopnames, 27 nieuwe doden
Het RIVM heeft bekendgemaakt dat het dodental van het coronavirus is opgelopen met 27. Dat brengt het totale aantal slachtoffers op 5775.

Het aantal ziekenhuisopnames is gestegen met 13. Het aantal mensen dat is opgenomen (geweest) in het ziekenhuis is nu 11.640.

De overleden patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal gestorven, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd. Ook in de opnamecijfers zit die vertraging.
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:07:17 #279
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240321
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:04 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Pics in spoilers graag.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:12:04 #280
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193240372
Weten jullie nog dat we het pas over mijn hippe nieuwe allesreiniger hadden?
Ik ben eruit waarom ik de sinaasappel-patchouli-geur zo lekker vind *O*

SPOILER: :')
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:16:40 #281
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240428
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:12 schreef Muck het volgende:
Weten jullie nog dat we het pas over mijn hippe nieuwe allesreiniger hadden?
Ik ben eruit waarom ik de sinaasappel-patchouli-geur zo lekker vind *O*

SPOILER: :')
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk die O+

En hola Muck :W
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:17:19 #282
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193240439
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:16 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Heerlijk die O+

En hola Muck :W
Ja O+

En heujjjj *O*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:18:50 #283
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193240457
Groetjes vanaf het strand bij Rotterdam Nesselande :W
Wel redelijk druk maar prima afstand te houden
Same shit, different day
SC hopper present
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 14:21:36 #284
169210 liesje1979
pi_193240495
Mijn buren hebben de camping op de stoep uitgebreid met een parkeervak. _O-
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 14:22:34 #285
169210 liesje1979
pi_193240512
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:18 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf het strand bij Rotterdam Nesselande :W
Wel redelijk druk maar prima afstand te houden
Lekker! Denk dat het hier ook wel druk is op de stranden, zag hele kluwen mensen beladen met scheppen en matjes etc richting de zee fietsen.
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:24:23 #286
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193240535
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:18 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf het strand bij Rotterdam Nesselande :W
Wel redelijk druk maar prima afstand te houden
Ah, heerlijk! Geniet ervan :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_193240546
Ik vind het vies warm buiten :r

Maar boodschappen in huis voor de komende dagen *O*
pi_193240548
En nu een kop koffie met een koek :9
pi_193240564
ben ook weer binnen
zo guacamole maken met tortilla chips erbij en een koud biertje
pi_193240571
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:26 schreef Karzai het volgende:
ben ook weer binnen
zo guacamole maken met tortilla chips erbij en een koud biertje
tot zo :9
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:27:43 #291
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240577
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:18 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf het strand bij Rotterdam Nesselande :W
Wel redelijk druk maar prima afstand te houden
Groetjes terug :D
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:27:49 #292
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193240581
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:26 schreef Karzai het volgende:
ben ook weer binnen
zo guacamole maken met tortilla chips erbij en een koud biertje
Ik kom eraan :9
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:28:17 #293
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240591
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind het vies warm buiten :r

Maar boodschappen in huis voor de komende dagen *O*
_O-

Je klinkt als een echte FOK!ker in ieder geval :+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:28:35 #294
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240593
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:26 schreef Karzai het volgende:
ben ook weer binnen
zo guacamole maken met tortilla chips erbij en een koud biertje
Lekker!
With the stars as her umbrella
pi_193240600
ik ga maar even naar de coolblue voor een hmdi dingetje :P
pi_193240604
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:22 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Lekker! Denk dat het hier ook wel druk is op de stranden, zag hele kluwen mensen beladen met scheppen en matjes etc richting de zee fietsen.
hier is geen strand, maar mensen zat.
overal wandelaars, fietsers, motorrijders. En die komen echt niet allemaal hier uit de buurt
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:29:39 #297
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193240607
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:22 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Lekker! Denk dat het hier ook wel druk is op de stranden, zag hele kluwen mensen beladen met scheppen en matjes etc richting de zee fietsen.
Vandaar ook maar geen Scheveningen of Noordwijk ofzo, gezien de drukte hier wil ik de drukte daar niet zien :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193240619
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ik ga maar even naar de coolblue voor een hmdi dingetje :P
zag hun busjes vandaag rijden. die werken ook gewoon op een zondag.
pi_193240623
ik moet morgen weer boodschappen doen, genoeg eten in huis maar ik heb nog maar een halve rol wc papier :o
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:36:06 #300
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240695
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:30 schreef Karzai het volgende:
ik moet morgen weer boodschappen doen, genoeg eten in huis maar ik heb nog maar een halve rol wc papier :o
Ik zou echt vandaag naar de winkel gaan :')
With the stars as her umbrella
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')