Heerlijk nummerquote:
Blouses danquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:36 schreef Ygritte het volgende:
Bloesjes? dat klinkt meer als iets voor vrouwen
Goeie quotequote:Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gewoon magere kwark zonder iets er in is gewoon het beste
Ik héb al een hipsterknot XXLquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij gaat toch voor de hipsterknot?
is het ook. mannen dragen overhemdenquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:36 schreef Ygritte het volgende:
Bloesjes? dat klinkt meer als iets voor vrouwen
quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb die net dertig of zo weggegooid
Oh die van jou hoorde daar niet bijquote:
Ik wist hetquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar stopt 7 euro in de vloekpot.
A-Iquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie had daar ook weer zo'n hekel aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |