Hoe krijg je dat weg in he-mels-naamquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
Zo, de bende hier voorzien van afbakbroodjes en worsten
Kan ik even mooi mijn bak skyr wegdauwen en terug naar zolder
T'is ook zo'n bejaarden kwaal...quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is wel leuker om te melden op feestjes ja. Vind glaucoom een beetje simpel
Banaan nu erdoor, soms cruesli.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam![]()
Tis net cement.
Preciesquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
T'is ook zo'n bejaarden kwaal...![]()
'Laatst... toen ik ebola had' klinkt veel lekkerder
Vind het ook niet lekker. Liever kwark of yoghurt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam![]()
Tis net cement.
cement smaakt een stuk zanderigerquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam![]()
Tis net cement.
Squirt was lastiger uitspreken dan Skyrquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam![]()
Tis net cement.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Banaan nu erdoor, soms cruesli.
Ik hou wel van een stroeve bek
Jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het ook niet lekker. Liever kwark of yoghurt.
Doe eensquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Squirt was lastiger uitspreken dan Skyr
klopt. ik heb altijd naturel of vanillequote:Op donderdag 21 mei 2020 13:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dan heb je die met walnoten nog niet geprobeerd
Doe, doe, doequote:Op donderdag 21 mei 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is lang geleden![]()
Met mijn rollende r
Horrorquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. ik heb altijd naturel of vanille
quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ik ben aan het huiskamerdansen
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, in de bevestigingsmail stond wel dat je moet afzeggen als je klachten krijgt. Verder werd er tijdens mijn knipbeurt niks gevraagd. Bij de tandarts kreeg ik maandag wel een hele vragenlijst, werd mijn temperatuur gecheckt en moest ik mijn mond ontsmetten.
Gewoon magere kwark zonder iets er in is gewoon het bestequote:Op donderdag 21 mei 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. ik heb altijd naturel of vanille
nee, er moet wel iets in zitten. beetje muesli, wat fruit..quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gewoon magere kwark zonder iets er in is gewoon het beste
inderdaad. die kut e-bikers moeten gewoon weg zodat ik er met de racefiets door kanquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
Het is best wel warm buiten, en echt een miljard schijtirritante fietsers
Vind dat irritant als er iets doorheen zit, wil gewoon door kunnen scheppenquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:25 schreef gianni61 het volgende:
nee, er moet wel iets in zitten. beetje muesli, wat fruit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |