abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:03:16 #201
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239601
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:01 schreef bitterbal het volgende:
ah zie nu pas dat het een oog is op het pakje :P
_O-
With the stars as her umbrella
pi_193239607
mogguh
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:03:41 #203
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239609
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Goed!

Tevens tussendoor even kind aan het opvoeden en zonnepanelen bestellen :')
Ook belangrijk :+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:04:13 #204
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239613
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:01 schreef bitterbal het volgende:
ah zie nu pas dat het een oog is op het pakje :P
Het oog is dan ook wat schimmig.... :P
pi_193239620
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:01 schreef -Miauw- het volgende:
Dat pakje ziet er inderdaad een stuk zorgwekkender uit :')
Jeetje.
Ja dan kijk ik in je mooie blinde ogen,
Likje aan je nicotinevel en dan weet ik dat de strandstoelen niet meer eenzaam zijn,
Het zand op plaatsen waar het niet wil zijn en de zon schijnt volop,
Zoals de mosselen zingen op het Zeeuwse strand, kom op jongens het is zoooomer.

Nu nog een deuntje erbij en ik heb weer een prachtig BLØF liedje *O*
graag verwijderen
pi_193239621
o p zon dag als vandaag ga je ook niet ff snel naar de mediamarkt om zon dingetje te halen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:05:56 #207
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239629
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dan kijk ik in je mooie blinde ogen,
Likje aan je nicotinevel en dan weet ik dat de strandstoelen niet meer eenzaam zijn,
Het zand op plaatsen waar het niet wil zijn en de zon schijnt volop,
Zoals de mosselen zingen op het Zeeuwse strand, kom op jongens het is zoooomer.

Nu nog een deuntje erbij en ik heb weer een prachtig BLØF liedje *O*
Zingende mosselen O+
With the stars as her umbrella
pi_193239642
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:01 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Luv joe toe O+

Maar serieus wat is het @:UitStraling dokturr dokturr
Glaucoom ofzo?
Ziet er wel uit als een Marlboro glaucoom ja.
graag verwijderen
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 13:06:55 #209
169210 liesje1979
pi_193239645
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
o p zon dag als vandaag ga je ook niet ff snel naar de mediamarkt om zon dingetje te halen
Gewoon net voor sluitingstijd gaan?
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:07:05 #210
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239646
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
o p zon dag als vandaag ga je ook niet ff snel naar de mediamarkt om zon dingetje te halen
Dat ligt aan hoe snel je bij de mediamarkt bent :P
pi_193239648
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Soda er daarna inwrijven is extra veilig
Zit gewoon een deukje nu :')
pi_193239649
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:05 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Zingende mosselen O+
Dronken van de witte wijn en uit de maat zingende _O_
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:07:29 #213
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193239652
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
wat een kut kwaliteit

[ afbeelding ]
Rook jij :o?

Bol.com heeft trouwens volgens mij soms service van voor X besteld vandaag nog in huis. Misschien dat dat nu dan morgen is. Ik weet niet of dat snel genoeg is?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193239655
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Dat ligt aan hoe snel je bij de mediamarkt bent :P
1 minuut :7
pi_193239661
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Gewoon net voor sluitingstijd gaan?
ja kan idd later gaan
pi_193239665
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Dat ligt aan hoe snel je bij de mediamarkt bent :P
5 minuten maar verwacht een rij :P
pi_193239667
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Rook jij :o?

Bol.com heeft trouwens volgens mij soms service van voor X besteld vandaag nog in huis. Misschien dat dat nu dan morgen is. Ik weet niet of dat snel genoeg is?
naar de MM lopen/fietsen/rijden is sneller i guess
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:08:41 #218
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239668
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dronken van de witte wijn en uit de maat zingende _O_
Sommigen uit hun comfortzone zelfs :'(
With the stars as her umbrella
pi_193239671
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Rook jij :o?

Bol.com heeft trouwens volgens mij soms service van voor X besteld vandaag nog in huis. Misschien dat dat nu dan morgen is. Ik weet niet of dat snel genoeg is?
nee dat zijn chocolade sigaretten :@
pi_193239684
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:08 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Sommigen uit hun comfortzone zelfs :'(
Sommigen een beetje elkaar proberen te likken met die baard na fles witte wijn twee.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:10:22 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239686
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:01 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Luv joe toe O+

Maar serieus wat is het @:UitStraling dokturr dokturr
Glaucoom ofzo?
Ebola
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:10:52 #222
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239695
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Sommigen een beetje elkaar proberen te likken met die baard na fles witte wijn twee.
Beetje citroen erbij O+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:11:35 #223
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239703
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Ebola
*O* gezellig *O*
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:11:45 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239709
Zo, de bende hier voorzien van afbakbroodjes en worsten

Kan ik even mooi mijn bak skyr wegdauwen en terug naar zolder O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:12:06 #225
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239715
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:11 schreef Ygritte het volgende:

[..]

*O* gezellig *O*
Is wel leuker om te melden op feestjes ja. Vind glaucoom een beetje simpel :)
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:12:35 #226
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239721
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
Zo, de bende hier voorzien van afbakbroodjes en worsten

Kan ik even mooi mijn bak skyr wegdauwen en terug naar zolder O+
Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam :{
Tis net cement.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:13:23 #227
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Is wel leuker om te melden op feestjes ja. Vind glaucoom een beetje simpel :)
T'is ook zo'n bejaarden kwaal... -O-
'Laatst... toen ik ebola had' klinkt veel lekkerder :Y
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:13:44 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239736
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam :{
Tis net cement.
Banaan nu erdoor, soms cruesli.

Ik hou wel van een stroeve bek :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:13:58 #229
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:13 schreef Ygritte het volgende:

[..]

T'is ook zo'n bejaarden kwaal... -O-
'Laatst... toen ik ebola had' klinkt veel lekkerder :Y
Precies :D Zit vaak ook nog een leuk verhaaltje achter enzo O+
With the stars as her umbrella
pi_193239743
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam :{
Tis net cement.
Vind het ook niet lekker. Liever kwark of yoghurt.
pi_193239745
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam :{
Tis net cement.
cement smaakt een stuk zanderiger :o
pi_193239748
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam :{
Tis net cement.
Squirt was lastiger uitspreken dan Skyr :{
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:14:57 #233
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239755
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Banaan nu erdoor, soms cruesli.

Ik hou wel van een stroeve bek :+
:{

Ik vind je supertof en alles maar ineens herinner ik me weer dat we wat eten betreft écht niet op één lijn zitten :')

Kan avocado ons lijmen?
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:15:10 #234
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239759
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Vind het ook niet lekker. Liever kwark of yoghurt.
Ja _O_
With the stars as her umbrella
pi_193239761
Koud >.<
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:15:31 #236
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239767
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:14 schreef gianni61 het volgende:

[..]

cement smaakt een stuk zanderiger :o
Nou dan heb je die met walnoten nog niet geprobeerd :r
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:16:15 #237
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239779
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Squirt was lastiger uitspreken dan Skyr :{
Doe eens
https://voicespice.com/
With the stars as her umbrella
pi_193239794
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:16 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Doe eens
https://voicespice.com/
Dat is lang geleden :D

Met mijn rollende r :')
graag verwijderen
pi_193239807
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:15 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nou dan heb je die met walnoten nog niet geprobeerd :r
klopt. ik heb altijd naturel of vanille
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:19:14 #240
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239818
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dat is lang geleden :D

Met mijn rollende r :')
Doe, doe, doe *O*
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:19:34 #241
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239822
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:

[..]

klopt. ik heb altijd naturel of vanille
Horror :X
With the stars as her umbrella
pi_193239837
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:19 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Doe, doe, doe *O*
Ja maar ik ben aan het huiskamerdansen -O-
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:22:19 #243
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239851
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja maar ik ben aan het huiskamerdansen -O-
O+

Ok, doe dan maar een muziekje!
With the stars as her umbrella
pi_193239859
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:22 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

O+

Ok, doe dan maar een muziekje!
*O*

graag verwijderen
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 13:23:19 #245
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193239863
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, in de bevestigingsmail stond wel dat je moet afzeggen als je klachten krijgt. Verder werd er tijdens mijn knipbeurt niks gevraagd. Bij de tandarts kreeg ik maandag wel een hele vragenlijst, werd mijn temperatuur gecheckt en moest ik mijn mond ontsmetten. :{
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:

[..]

klopt. ik heb altijd naturel of vanille
Gewoon magere kwark zonder iets er in is gewoon het beste :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 13:23:48 #246
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193239871
Het is best wel warm buiten, en echt een miljard schijtirritante fietsers :r
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:25:24 #247
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239885
With the stars as her umbrella
pi_193239887
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:

[..]

[..]

Gewoon magere kwark zonder iets er in is gewoon het beste :7
nee, er moet wel iets in zitten. beetje muesli, wat fruit..
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
Het is best wel warm buiten, en echt een miljard schijtirritante fietsers :r
inderdaad. die kut e-bikers moeten gewoon weg zodat ik er met de racefiets door kan :(
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 13:26:15 #249
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193239896
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:25 schreef gianni61 het volgende:
nee, er moet wel iets in zitten. beetje muesli, wat fruit..
Vind dat irritant als er iets doorheen zit, wil gewoon door kunnen scheppen :@ Fruit eet ik gewoon er na :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193239901
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')