quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:01 schreef bitterbal het volgende:
ah zie nu pas dat het een oog is op het pakje
Ook belangrijkquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed!
Tevens tussendoor even kind aan het opvoeden en zonnepanelen bestellen
Het oog is dan ook wat schimmig....quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:01 schreef bitterbal het volgende:
ah zie nu pas dat het een oog is op het pakje
Ja dan kijk ik in je mooie blinde ogen,quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:01 schreef -Miauw- het volgende:
Dat pakje ziet er inderdaad een stuk zorgwekkender uit![]()
Jeetje.
Zingende mosselenquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan kijk ik in je mooie blinde ogen,
Likje aan je nicotinevel en dan weet ik dat de strandstoelen niet meer eenzaam zijn,
Het zand op plaatsen waar het niet wil zijn en de zon schijnt volop,
Zoals de mosselen zingen op het Zeeuwse strand, kom op jongens het is zoooomer.
Nu nog een deuntje erbij en ik heb weer een prachtig BLØF liedje
Ziet er wel uit als een Marlboro glaucoom ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Luv joe toe![]()
Maar serieus wat is het @:UitStraling dokturr dokturr
Glaucoom ofzo?
Gewoon net voor sluitingstijd gaan?quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
o p zon dag als vandaag ga je ook niet ff snel naar de mediamarkt om zon dingetje te halen
Dat ligt aan hoe snel je bij de mediamarkt bentquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
o p zon dag als vandaag ga je ook niet ff snel naar de mediamarkt om zon dingetje te halen
Zit gewoon een deukje nuquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Soda er daarna inwrijven is extra veilig
Rook jijquote:
1 minuutquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe snel je bij de mediamarkt bent
ja kan idd later gaanquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon net voor sluitingstijd gaan?
5 minuten maar verwacht een rijquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe snel je bij de mediamarkt bent
naar de MM lopen/fietsen/rijden is sneller i guessquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rook jij?
Bol.com heeft trouwens volgens mij soms service van voor X besteld vandaag nog in huis. Misschien dat dat nu dan morgen is. Ik weet niet of dat snel genoeg is?
Sommigen uit hun comfortzone zelfsquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dronken van de witte wijn en uit de maat zingende
nee dat zijn chocolade sigarettenquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rook jij?
Bol.com heeft trouwens volgens mij soms service van voor X besteld vandaag nog in huis. Misschien dat dat nu dan morgen is. Ik weet niet of dat snel genoeg is?
Sommigen een beetje elkaar proberen te likken met die baard na fles witte wijn twee.quote:
Ebolaquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Luv joe toe![]()
Maar serieus wat is het @:UitStraling dokturr dokturr
Glaucoom ofzo?
Beetje citroen erbijquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommigen een beetje elkaar proberen te likken met die baard na fles witte wijn twee.
Is wel leuker om te melden op feestjes ja. Vind glaucoom een beetje simpelquote:
Hoe krijg je dat weg in he-mels-naamquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
Zo, de bende hier voorzien van afbakbroodjes en worsten
Kan ik even mooi mijn bak skyr wegdauwen en terug naar zolder
T'is ook zo'n bejaarden kwaal...quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is wel leuker om te melden op feestjes ja. Vind glaucoom een beetje simpel
Banaan nu erdoor, soms cruesli.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam![]()
Tis net cement.
Preciesquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
T'is ook zo'n bejaarden kwaal...![]()
'Laatst... toen ik ebola had' klinkt veel lekkerder
Vind het ook niet lekker. Liever kwark of yoghurt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam![]()
Tis net cement.
cement smaakt een stuk zanderigerquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam![]()
Tis net cement.
Squirt was lastiger uitspreken dan Skyrquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam![]()
Tis net cement.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Banaan nu erdoor, soms cruesli.
Ik hou wel van een stroeve bek
Jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het ook niet lekker. Liever kwark of yoghurt.
Doe eensquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Squirt was lastiger uitspreken dan Skyr
klopt. ik heb altijd naturel of vanillequote:Op donderdag 21 mei 2020 13:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dan heb je die met walnoten nog niet geprobeerd
Doe, doe, doequote:Op donderdag 21 mei 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is lang geleden![]()
Met mijn rollende r
Horrorquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. ik heb altijd naturel of vanille
quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ik ben aan het huiskamerdansen
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, in de bevestigingsmail stond wel dat je moet afzeggen als je klachten krijgt. Verder werd er tijdens mijn knipbeurt niks gevraagd. Bij de tandarts kreeg ik maandag wel een hele vragenlijst, werd mijn temperatuur gecheckt en moest ik mijn mond ontsmetten.
Gewoon magere kwark zonder iets er in is gewoon het bestequote:Op donderdag 21 mei 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. ik heb altijd naturel of vanille
nee, er moet wel iets in zitten. beetje muesli, wat fruit..quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gewoon magere kwark zonder iets er in is gewoon het beste
inderdaad. die kut e-bikers moeten gewoon weg zodat ik er met de racefiets door kanquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
Het is best wel warm buiten, en echt een miljard schijtirritante fietsers
Vind dat irritant als er iets doorheen zit, wil gewoon door kunnen scheppenquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:25 schreef gianni61 het volgende:
nee, er moet wel iets in zitten. beetje muesli, wat fruit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |