abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193239648
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Soda er daarna inwrijven is extra veilig
Zit gewoon een deukje nu :')
pi_193239649
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:05 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Zingende mosselen O+
Dronken van de witte wijn en uit de maat zingende _O_
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:07:29 #213
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193239652
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
wat een kut kwaliteit

[ afbeelding ]
Rook jij :o?

Bol.com heeft trouwens volgens mij soms service van voor X besteld vandaag nog in huis. Misschien dat dat nu dan morgen is. Ik weet niet of dat snel genoeg is?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193239655
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Dat ligt aan hoe snel je bij de mediamarkt bent :P
1 minuut :7
pi_193239661
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Gewoon net voor sluitingstijd gaan?
ja kan idd later gaan
pi_193239665
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Dat ligt aan hoe snel je bij de mediamarkt bent :P
5 minuten maar verwacht een rij :P
pi_193239667
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Rook jij :o?

Bol.com heeft trouwens volgens mij soms service van voor X besteld vandaag nog in huis. Misschien dat dat nu dan morgen is. Ik weet niet of dat snel genoeg is?
naar de MM lopen/fietsen/rijden is sneller i guess
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:08:41 #218
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239668
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dronken van de witte wijn en uit de maat zingende _O_
Sommigen uit hun comfortzone zelfs :'(
With the stars as her umbrella
pi_193239671
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Rook jij :o?

Bol.com heeft trouwens volgens mij soms service van voor X besteld vandaag nog in huis. Misschien dat dat nu dan morgen is. Ik weet niet of dat snel genoeg is?
nee dat zijn chocolade sigaretten :@
pi_193239684
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:08 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Sommigen uit hun comfortzone zelfs :'(
Sommigen een beetje elkaar proberen te likken met die baard na fles witte wijn twee.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:10:22 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239686
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:01 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Luv joe toe O+

Maar serieus wat is het @:UitStraling dokturr dokturr
Glaucoom ofzo?
Ebola
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:10:52 #222
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239695
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Sommigen een beetje elkaar proberen te likken met die baard na fles witte wijn twee.
Beetje citroen erbij O+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:11:35 #223
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239703
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Ebola
*O* gezellig *O*
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:11:45 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239709
Zo, de bende hier voorzien van afbakbroodjes en worsten

Kan ik even mooi mijn bak skyr wegdauwen en terug naar zolder O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:12:06 #225
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239715
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:11 schreef Ygritte het volgende:

[..]

*O* gezellig *O*
Is wel leuker om te melden op feestjes ja. Vind glaucoom een beetje simpel :)
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:12:35 #226
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239721
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
Zo, de bende hier voorzien van afbakbroodjes en worsten

Kan ik even mooi mijn bak skyr wegdauwen en terug naar zolder O+
Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam :{
Tis net cement.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:13:23 #227
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Is wel leuker om te melden op feestjes ja. Vind glaucoom een beetje simpel :)
T'is ook zo'n bejaarden kwaal... -O-
'Laatst... toen ik ebola had' klinkt veel lekkerder :Y
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:13:44 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239736
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam :{
Tis net cement.
Banaan nu erdoor, soms cruesli.

Ik hou wel van een stroeve bek :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:13:58 #229
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:13 schreef Ygritte het volgende:

[..]

T'is ook zo'n bejaarden kwaal... -O-
'Laatst... toen ik ebola had' klinkt veel lekkerder :Y
Precies :D Zit vaak ook nog een leuk verhaaltje achter enzo O+
With the stars as her umbrella
pi_193239743
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam :{
Tis net cement.
Vind het ook niet lekker. Liever kwark of yoghurt.
pi_193239745
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam :{
Tis net cement.
cement smaakt een stuk zanderiger :o
pi_193239748
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam :{
Tis net cement.
Squirt was lastiger uitspreken dan Skyr :{
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:14:57 #233
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239755
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Banaan nu erdoor, soms cruesli.

Ik hou wel van een stroeve bek :+
:{

Ik vind je supertof en alles maar ineens herinner ik me weer dat we wat eten betreft écht niet op één lijn zitten :')

Kan avocado ons lijmen?
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:15:10 #234
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239759
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Vind het ook niet lekker. Liever kwark of yoghurt.
Ja _O_
With the stars as her umbrella
pi_193239761
Koud >.<
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:15:31 #236
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239767
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:14 schreef gianni61 het volgende:

[..]

cement smaakt een stuk zanderiger :o
Nou dan heb je die met walnoten nog niet geprobeerd :r
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:16:15 #237
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239779
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Squirt was lastiger uitspreken dan Skyr :{
Doe eens
https://voicespice.com/
With the stars as her umbrella
pi_193239794
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:16 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Doe eens
https://voicespice.com/
Dat is lang geleden :D

Met mijn rollende r :')
graag verwijderen
pi_193239807
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:15 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nou dan heb je die met walnoten nog niet geprobeerd :r
klopt. ik heb altijd naturel of vanille
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:19:14 #240
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239818
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dat is lang geleden :D

Met mijn rollende r :')
Doe, doe, doe *O*
With the stars as her umbrella
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')