Glow in the dark plantsquote:
Verbrandquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
HahahaJa snap ik wel!
*sorry late reactie, moest iets voor mijn werk doen*
Gaat goed hier! Afgezien van een compleet verbrand gezicht, schouders en oren![]()
Hoest met jou verder? Nog steeds die ene baan en zo ja, bevalt het nog? Hoest met de katten?
Oeh zou je dit aan domotica kunnen knopenquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glow in the dark plants![]()
Zag laatst dat ze ook al planten al aan het kweken zijn met inktvipgenen zodat ze mooie kleuren hebben in het donker, of iets dergelijks was het.
Inktvipquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glow in the dark plants![]()
Zag laatst dat ze ook al planten al aan het kweken zijn met inktvipgenen zodat ze mooie kleuren hebben in het donker, of iets dergelijks was het.
Ik heb nog geen goede foto want ze staan nu achter in de busquote:
Monstersquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Verbrandwhy
![]()
Nog steeds die ene baan () En de monsters zijn nog steeds monsters
Plantaardige inktvippen op afstandsbediening, we hebben weer een prettig gat in de markt gevondenquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh zou je dit aan domotica kunnen knopen
leukquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goede foto want ze staan nu achter in de bus. En imgur doet weer moeilijk: https://imgur.com/r7JKOBd
We hebben twee van die, twee nepplanten die er best echt uit zien voor in de volle zon en nog wat vetplantjes en kleurrijke cactusjes omdat daar niet zo veel aan te verpesten valt.
Zijn die nep?quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goede foto want ze staan nu achter in de bus. En imgur doet weer moeilijk: https://imgur.com/r7JKOBd
We hebben twee van die, twee nepplanten die er best echt uit zien voor in de volle zon en nog wat vetplantjes en kleurrijke cactusjes omdat daar niet zo veel aan te verpesten valt.
Laten we snel patenten indienen voordat bal er weer voor gaat liggenquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plantaardige inktvippen op afstandsbediening, we hebben weer een prettig gat in de markt gevonden
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan
Bal vind alleen harige beestjes zielig, alhoewel slangen en vleermuizen en schupdierenquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laten we snel patenten indienen voordat bal er weer voor gaat liggen
Als nepperds er zo echt uit zouden zien, zou ik alleen maar nepplanten kopenquote:
Dat mij dit zou overkomen is zeer plausibelquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Monsters![]()
Ik ging heel 'even' wandelen en belandde toen de halve middag in het park, zonder in te smeren. Ik verbrand niet héél snel dus nooit aan gedacht om iets mee te nemen ook![]()
ik weet niet wat een inktvip is?quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal vind alleen harige beestjes zielig, alhoewel slangen en vleermuizen en schupdieren
Jij kan tekenen met een tekentablet?quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor 2e scherm en tekentablet aan te sluiten op laptop. De laptop heeft zon micro hdmi ingang
Ik heb trouwens onze gerbil productielijn naar Bulgarije verplaatst... kwam voor de tasjes kostentechnisch iets beter uit.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal vind alleen harige beestjes zielig, alhoewel slangen en vleermuizen en schupdieren
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een inktvis die zichzelf belangrijk vind.
echt hequote:Op donderdag 21 mei 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl je anders altijd zo handig bent.
ja dan moet je van die hardcore plantbeesten hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als nepperds er zo echt uit zouden zien, zou ik alleen maar nepplanten kopen.
Een woning met veel zon is leuk, maar niet voor plantjes.
monsterquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb trouwens onze gerbil productielijn naar Bulgarije verplaatst... kwam voor de tasjes kostentechnisch iets beter uit.
Yesquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat mij dit zou overkomen is zeer plausibel
Op Ali een hele voorraadje aanschaffen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb geen stash van die dingen liggen ofzo
We zorgen nog steeds dat de gezapige gerbil er ook een doosje krijgt voor door de proteine smoothies hoor... no worries!quote:
Strak plan en mij maakt het niet uit in welk land die beestjes ontdaan worden van hun vachtje en huid.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb trouwens onze gerbil productielijn naar Bulgarije verplaatst... kwam voor de tasjes kostentechnisch iets beter uit.
nee deze :pquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bij Ali bedoel je? Welnee. Weet wat je koopt, dan zit het goed.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl je anders altijd zo handig bent.
Luv joe toequote:Op donderdag 21 mei 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie anders nog prima dat je een onmens bent
Soda er daarna inwrijven is extra veiligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |