abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193239395
Straks stort het gebouw in, komt ene Blyatlov zeggen dat er niks aan de hand is. _O-
pi_193239412
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:45 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

[..]

Dit past wel mooi bij elkaar :+
Glow in the dark plants _O_

Zag laatst dat ze ook al planten al aan het kweken zijn met inktvipgenen zodat ze mooie kleuren hebben in het donker, of iets dergelijks was het.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:48:18 #153
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239413
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:40 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hahaha :+ Ja snap ik wel!
*sorry late reactie, moest iets voor mijn werk doen }:| *

Gaat goed hier! Afgezien van een compleet verbrand gezicht, schouders en oren :')
Hoest met jou verder? Nog steeds die ene baan en zo ja, bevalt het nog? Hoest met de katten?
Verbrand :o why :D

Nog steeds die ene baan ( O+ ) En de monsters zijn nog steeds monsters O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:49:15 #154
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239425
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Glow in the dark plants _O_

Zag laatst dat ze ook al planten al aan het kweken zijn met inktvipgenen zodat ze mooie kleuren hebben in het donker, of iets dergelijks was het.
Oeh zou je dit aan domotica kunnen knopen :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:49:18 #155
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239427
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Glow in the dark plants _O_

Zag laatst dat ze ook al planten al aan het kweken zijn met inktvipgenen zodat ze mooie kleuren hebben in het donker, of iets dergelijks was het.
Inktvip _O_
Toffe planten!
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:49:34 #156
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193239431
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:

[..]

fotos
Ik heb nog geen goede foto want ze staan nu achter in de bus :'). En imgur doet weer moeilijk: https://imgur.com/r7JKOBd

We hebben twee van die, twee nepplanten die er best echt uit zien voor in de volle zon en nog wat vetplantjes en kleurrijke cactusjes omdat daar niet zo veel aan te verpesten valt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:50:55 #157
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239440
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:48 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Verbrand :o why :D

Nog steeds die ene baan ( O+ ) En de monsters zijn nog steeds monsters O+
Monsters O+

Ik ging heel 'even' wandelen en belandde toen de halve middag in het park, zonder in te smeren. Ik verbrand niet héél snel dus nooit aan gedacht om iets mee te nemen ook :') :%
With the stars as her umbrella
pi_193239443
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:49 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Oeh zou je dit aan domotica kunnen knopen :P
Plantaardige inktvippen op afstandsbediening, we hebben weer een prettig gat in de markt gevonden _O_
graag verwijderen
pi_193239444
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:49 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik heb nog geen goede foto want ze staan nu achter in de bus :'). En imgur doet weer moeilijk: https://imgur.com/r7JKOBd

We hebben twee van die, twee nepplanten die er best echt uit zien voor in de volle zon en nog wat vetplantjes en kleurrijke cactusjes omdat daar niet zo veel aan te verpesten valt.
leuk :Y
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:51:30 #160
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239449
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:49 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik heb nog geen goede foto want ze staan nu achter in de bus :'). En imgur doet weer moeilijk: https://imgur.com/r7JKOBd

We hebben twee van die, twee nepplanten die er best echt uit zien voor in de volle zon en nog wat vetplantjes en kleurrijke cactusjes omdat daar niet zo veel aan te verpesten valt.
Zijn die nep? :o
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:51:49 #161
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239453
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Plantaardige inktvippen op afstandsbediening, we hebben weer een prettig gat in de markt gevonden _O_
Laten we snel patenten indienen voordat bal er weer voor gaat liggen :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:52:10 #162
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193239460
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:51 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Zijn die nep? :o
Nee deze niet :D.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193239461
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan *O*
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_193239464
hdmi adapter gebroken :'(
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:52:37 #165
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239468
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:52 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Nee deze niet :D.
Oh, ik dacht al :+
With the stars as her umbrella
pi_193239475
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
hdmi adapter gebroken :'(
Waar gebruik je die voor?
pi_193239477
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:51 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Laten we snel patenten indienen voordat bal er weer voor gaat liggen :P
Bal vind alleen harige beestjes zielig, alhoewel slangen en vleermuizen en schupdieren :{
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:53:40 #168
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193239482
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:52 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh, ik dacht al :+
Als nepperds er zo echt uit zouden zien, zou ik alleen maar nepplanten kopen _O-.

Een woning met veel zon is leuk, maar niet voor plantjes :+.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:53:51 #169
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239484
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Monsters O+

Ik ging heel 'even' wandelen en belandde toen de halve middag in het park, zonder in te smeren. Ik verbrand niet héél snel dus nooit aan gedacht om iets mee te nemen ook :') :%
Dat mij dit zou overkomen is zeer plausibel :P
pi_193239489
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waar gebruik je die voor?
voor 2e scherm en tekentablet aan te sluiten op laptop. De laptop heeft zon micro hdmi ingang
pi_193239491
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Bal vind alleen harige beestjes zielig, alhoewel slangen en vleermuizen en schupdieren :{
ik weet niet wat een inktvip is?
pi_193239493
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
hdmi adapter gebroken :'(
Terwijl je anders altijd zo handig bent.
graag verwijderen
pi_193239497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]

voor 2e scherm en tekentablet aan te sluiten op laptop. De laptop heeft zon micro hdmi ingang
Jij kan tekenen met een tekentablet? _O_
pi_193239499
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ik weet niet wat een inktvip is?
Een inktvis die zichzelf belangrijk vind.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:55:29 #175
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239500
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Bal vind alleen harige beestjes zielig, alhoewel slangen en vleermuizen en schupdieren :{
Ik heb trouwens onze gerbil productielijn naar Bulgarije verplaatst... kwam voor de tasjes kostentechnisch iets beter uit.
pi_193239504
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:55 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jij kan tekenen met een tekentablet? _O_
nu niet meer
pi_193239508
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Een inktvis die zichzelf belangrijk vind.
:')
pi_193239511
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Terwijl je anders altijd zo handig bent.
echt he :{
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:56:10 #179
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239516
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Als nepperds er zo echt uit zouden zien, zou ik alleen maar nepplanten kopen _O-.

Een woning met veel zon is leuk, maar niet voor plantjes :+.
ja dan moet je van die hardcore plantbeesten hebben _O-
With the stars as her umbrella
pi_193239517
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:55 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik heb trouwens onze gerbil productielijn naar Bulgarije verplaatst... kwam voor de tasjes kostentechnisch iets beter uit.
monster :r
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:56:22 #181
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239520
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Dat mij dit zou overkomen is zeer plausibel :P
Yes :')
With the stars as her umbrella
pi_193239533
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nu niet meer
Met een adapter weer wel. :Y
pi_193239538
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:57 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Met een adapter weer wel. :Y
heb geen stash van die dingen liggen ofzo :P
pi_193239543
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:

[..]

heb geen stash van die dingen liggen ofzo :P
Op Ali een hele voorraadje aanschaffen. :P
pi_193239544
wat een kut kwaliteit

  donderdag 21 mei 2020 @ 12:58:16 #186
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193239546
Nou, bij de Karwei voor expeditie Stellingkast. Maar eerst expeditie Subway, honger verdomme :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:58:25 #187
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239549
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]

monster :r
We zorgen nog steeds dat de gezapige gerbil er ook een doosje krijgt voor door de proteine smoothies hoor... no worries! :*
pi_193239555
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
wat een kut kwaliteit

[ afbeelding ]
Bij Ali bedoel je? Welnee. Weet wat je koopt, dan zit het goed. :P
pi_193239556
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:55 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik heb trouwens onze gerbil productielijn naar Bulgarije verplaatst... kwam voor de tasjes kostentechnisch iets beter uit.
Strak plan en mij maakt het niet uit in welk land die beestjes ontdaan worden van hun vachtje en huid.
In dat land lusten ze het slachtafval ook nog wel.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:59:13 #190
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239560
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
wat een kut kwaliteit

[ afbeelding ]
:o inderdaad _O-
pi_193239563
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Bij Ali bedoel je? Welnee. Weet wat je koopt, dan zit het goed. :P
nee deze :p
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:59:39 #192
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239566
van roken krijg je oogaids *O*
pi_193239569
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nee deze :p
Daar waren we al achter. Iets met open deur en zo. :P
pi_193239570
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:59 schreef Ygritte het volgende:
van roken krijg je oogaids *O*
zie anders nog prima dat je een onmens bent
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 13:00:28 #195
169210 liesje1979
pi_193239573
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Terwijl je anders altijd zo handig bent.
:D
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:01:01 #196
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239576
Dat pakje ziet er inderdaad een stuk zorgwekkender uit :')
Jeetje.
With the stars as her umbrella
pi_193239587
ah zie nu pas dat het een oog is op het pakje :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:01:59 #198
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239589
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]

zie anders nog prima dat je een onmens bent
Luv joe toe O+

Maar serieus wat is het @UitStraling dokturr dokturr
Glaucoom ofzo?
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:02:08 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239590
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Beetje muscle op gespoten :Y
Soda er daarna inwrijven is extra veilig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:02:47 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239594
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:46 schreef -Miauw- het volgende:
@:Molo hoe is het verven?
Goed!

Tevens tussendoor even kind aan het opvoeden en zonnepanelen bestellen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')