Whehehe, ja dat snap ikquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vond dat verlof in het najaar verhaal gister ook al zo bijzonder.
[..]
Toen ik online reserveerde las ik dat ze bij deze geen mondkapjes doen en dat ze niet gaan vragen of ik klachten heb omdat ze er vanuit gaan dat mensen hier zelf verantwoording in nemen. Verder een hele lijst, ik mag ook max 5 minuten te vroeg komen en ik moet alleen komen enzo.
Ja, in de bevestigingsmail stond wel dat je moet afzeggen als je klachten krijgt. Verder werd er tijdens mijn knipbeurt niks gevraagd. Bij de tandarts kreeg ik maandag wel een hele vragenlijst, werd mijn temperatuur gecheckt en moest ik mijn mond ontsmetten.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vond dat verlof in het najaar verhaal gister ook al zo bijzonder.
[..]
Toen ik online reserveerde las ik dat ze bij deze geen mondkapjes doen en dat ze niet gaan vragen of ik klachten heb omdat ze er vanuit gaan dat mensen hier zelf verantwoording in nemen. Verder een hele lijst, ik mag ook max 5 minuten te vroeg komen en ik moet alleen komen enzo.
Je mond ontsmetten? Really?quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, in de bevestigingsmail stond wel dat je moet afzeggen als je klachten krijgt. Verder werd er tijdens mijn knipbeurt niks gevraagd. Bij de tandarts kreeg ik maandag wel een hele vragenlijst, werd mijn temperatuur gecheckt en moest ik mijn mond ontsmetten.
Ja, dat vond ik ook een tikje overdreven. En toen ik ging zitten in de wachtruimte en mijn telefoon pakte, kreeg ik te horen dat dat niet mocht en moest ik mijn handen weer ontsmettenquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Je mond ontsmetten? Really?![]()
Kunnen ze beter vragen een dot alcohol op een wattenbol te doen en die door je neustop te raggen. Want meeste virale deeltjes komen via dat stuk van de neus, niet de mond
Ik erger me zo aan dit soort teksten. Alsof warm weer een feest is voor iedereen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Vanaf maandag is het weer feest. Dan komt een uitloper van een hogedrukgebied bij ons op bezoek. De temperatuur kruipt op de meeste plaatsen naar 21 tot 24 graden. ,,Zonnig, een zomers briesje en amper een drup regen’’, voorspelt Woei. Ook dinsdag en woensdag houdt het zonnige weerbeeld aan. Minder blij met het droge weer zijn de boeren. Die staan inmiddels te springen om een beetje neerslag. ,,De natuur snakt naar een bui’’, zegt Woei.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik erger me zo aan dit soort teksten. Alsof warm weer een feest is voor iedereen.
Tyfus weer vandaag al. Zit stil en toch te zweten. Kan niks fatsoenlijks sporten, want te warm.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik erger me zo aan dit soort teksten. Alsof warm weer een feest is voor iedereen.
Ik moet nog altijd een afspraak maken bij de kapper. Ben al bijna een jaar niet bij een kapper geweestquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik werd wakker met zo'n blij gevoel van oooogja vandaag is iets leuks. Na even denken besefte ik me dat ik vandaag naar de kapper mag. Volgens mij nog nooit zo blij mee geweest, normaal ga ik sowieso altijd spontaan zonder afspraak.
Vanmorgen om 8 uur was het nog te doen, maar om half tien toen ik thuis kwam was het alweer te warm.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tyfus weer vandaag al. Zit stil en toch te zweten. Kan niks fatsoenlijks sporten, want te warm.
jij gaat toch voor de hipsterknot?quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd een afspraak maken bij de kapper. Ben al bijna een jaar niet bij een kapper geweest
Tandartsen zijn wel bovenmatig vaak neuroten, dat past dan wel weerquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook een tikje overdreven. En toen ik ging zitten in de wachtruimte en mijn telefoon pakte, kreeg ik te horen dat dat niet mocht en moest ik mijn handen weer ontsmetten
De helquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik erger me zo aan dit soort teksten. Alsof warm weer een feest is voor iedereen.
Had hij alquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij gaat toch voor de hipsterknot?
Ik snak ook wel naar een bui. Dan heb ik buiten tenminste nog wat te zien.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Vanaf maandag is het weer feest. Dan komt een uitloper van een hogedrukgebied bij ons op bezoek. De temperatuur kruipt op de meeste plaatsen naar 21 tot 24 graden. ,,Zonnig, een zomers briesje en amper een drup regen’’, voorspelt Woei. Ook dinsdag en woensdag houdt het zonnige weerbeeld aan. Minder blij met het droge weer zijn de boeren. Die staan inmiddels te springen om een beetje neerslag. ,,De natuur snakt naar een bui’’, zegt Woei.
Hahahaquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja alles wel!
Ik elke keer huilen joh.... waar is Miauw, waar is Miauw![]()
Met jou alles ook ok?
Eindelijkquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan
Je kan nog goed schrijven. Er is weinig verloren gegaan. Hooguit wat huid.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Stoot net keihard mijn hoofd tegen een punt van de afzuigkap
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Stoot net keihard mijn hoofd tegen een punt van de afzuigkap
Er zouden gasflessen op het dak liggenquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan
Heb je wel ontsmet?quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Stoot net keihard mijn hoofd tegen een punt van de afzuigkap
Dakbedekking Molo, dakbedekking.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Er zouden gasflessen op het dak liggen
Whyyyy![]()
Tevens ben ik te oud voor jodiumpillen, rip aan mijn nabestaanden
quote:
Oh, noem je dat zo...quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eindelijk dat derde armpje op mijn voorhoofd
Hhhrhyfhythsquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:41 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je kan nog goed schrijven. Er is weinig verloren gegaan. Hooguit wat huid.
Als hangmatbezitter to be bevalt dit me.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Vanaf maandag is het weer feest. Dan komt een uitloper van een hogedrukgebied bij ons op bezoek. De temperatuur kruipt op de meeste plaatsen naar 21 tot 24 graden. ,,Zonnig, een zomers briesje en amper een drup regen’’, voorspelt Woei. Ook dinsdag en woensdag houdt het zonnige weerbeeld aan. Minder blij met het droge weer zijn de boeren. Die staan inmiddels te springen om een beetje neerslag. ,,De natuur snakt naar een bui’’, zegt Woei.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, noem je dat zo...
Anyway, er is geen gevaar voor radioactieve uitstraling.
Dit is vrij kalm jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ben jij onder normale omstandigheden, ja hé?
Oh doe ik nooitquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was mijn kookplaat aan het schoonmaken
IN 2040-2045 is de radioactiviteit zover gedaald dat ze weer koeien durven laten grazen in de omringende weilanden.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
IN 2040-2045 is de radioactiviteit zover gedaald dat ze weer koeien durven laten grazen in de omringende weilanden.
Dit past wel mooi bij elkaarquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:44 schreef RockNijntje het volgende:
Het zijn kleurrijke plantjes geworden.
fotosquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:44 schreef RockNijntje het volgende:
Het zijn kleurrijke plantjes geworden.
Glow in the dark plantsquote:
Verbrandquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
HahahaJa snap ik wel!
*sorry late reactie, moest iets voor mijn werk doen*
Gaat goed hier! Afgezien van een compleet verbrand gezicht, schouders en oren![]()
Hoest met jou verder? Nog steeds die ene baan en zo ja, bevalt het nog? Hoest met de katten?
Oeh zou je dit aan domotica kunnen knopenquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glow in the dark plants![]()
Zag laatst dat ze ook al planten al aan het kweken zijn met inktvipgenen zodat ze mooie kleuren hebben in het donker, of iets dergelijks was het.
Inktvipquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glow in the dark plants![]()
Zag laatst dat ze ook al planten al aan het kweken zijn met inktvipgenen zodat ze mooie kleuren hebben in het donker, of iets dergelijks was het.
Ik heb nog geen goede foto want ze staan nu achter in de busquote:
Monstersquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Verbrandwhy
![]()
Nog steeds die ene baan () En de monsters zijn nog steeds monsters
Plantaardige inktvippen op afstandsbediening, we hebben weer een prettig gat in de markt gevondenquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh zou je dit aan domotica kunnen knopen
leukquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goede foto want ze staan nu achter in de bus. En imgur doet weer moeilijk: https://imgur.com/r7JKOBd
We hebben twee van die, twee nepplanten die er best echt uit zien voor in de volle zon en nog wat vetplantjes en kleurrijke cactusjes omdat daar niet zo veel aan te verpesten valt.
Zijn die nep?quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goede foto want ze staan nu achter in de bus. En imgur doet weer moeilijk: https://imgur.com/r7JKOBd
We hebben twee van die, twee nepplanten die er best echt uit zien voor in de volle zon en nog wat vetplantjes en kleurrijke cactusjes omdat daar niet zo veel aan te verpesten valt.
Laten we snel patenten indienen voordat bal er weer voor gaat liggenquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plantaardige inktvippen op afstandsbediening, we hebben weer een prettig gat in de markt gevonden
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan
Bal vind alleen harige beestjes zielig, alhoewel slangen en vleermuizen en schupdierenquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laten we snel patenten indienen voordat bal er weer voor gaat liggen
Als nepperds er zo echt uit zouden zien, zou ik alleen maar nepplanten kopenquote:
Dat mij dit zou overkomen is zeer plausibelquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Monsters![]()
Ik ging heel 'even' wandelen en belandde toen de halve middag in het park, zonder in te smeren. Ik verbrand niet héél snel dus nooit aan gedacht om iets mee te nemen ook![]()
ik weet niet wat een inktvip is?quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal vind alleen harige beestjes zielig, alhoewel slangen en vleermuizen en schupdieren
Jij kan tekenen met een tekentablet?quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor 2e scherm en tekentablet aan te sluiten op laptop. De laptop heeft zon micro hdmi ingang
Ik heb trouwens onze gerbil productielijn naar Bulgarije verplaatst... kwam voor de tasjes kostentechnisch iets beter uit.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal vind alleen harige beestjes zielig, alhoewel slangen en vleermuizen en schupdieren
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een inktvis die zichzelf belangrijk vind.
echt hequote:Op donderdag 21 mei 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl je anders altijd zo handig bent.
ja dan moet je van die hardcore plantbeesten hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als nepperds er zo echt uit zouden zien, zou ik alleen maar nepplanten kopen.
Een woning met veel zon is leuk, maar niet voor plantjes.
monsterquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb trouwens onze gerbil productielijn naar Bulgarije verplaatst... kwam voor de tasjes kostentechnisch iets beter uit.
Yesquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat mij dit zou overkomen is zeer plausibel
Op Ali een hele voorraadje aanschaffen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb geen stash van die dingen liggen ofzo
We zorgen nog steeds dat de gezapige gerbil er ook een doosje krijgt voor door de proteine smoothies hoor... no worries!quote:
Strak plan en mij maakt het niet uit in welk land die beestjes ontdaan worden van hun vachtje en huid.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb trouwens onze gerbil productielijn naar Bulgarije verplaatst... kwam voor de tasjes kostentechnisch iets beter uit.
nee deze :pquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bij Ali bedoel je? Welnee. Weet wat je koopt, dan zit het goed.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl je anders altijd zo handig bent.
Luv joe toequote:Op donderdag 21 mei 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie anders nog prima dat je een onmens bent
Soda er daarna inwrijven is extra veiligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |