abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:09:58 #101
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193238897
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:02 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Vond dat verlof in het najaar verhaal gister ook al zo bijzonder. :+
[..]

Toen ik online reserveerde las ik dat ze bij deze geen mondkapjes doen en dat ze niet gaan vragen of ik klachten heb omdat ze er vanuit gaan dat mensen hier zelf verantwoording in nemen. Verder een hele lijst, ik mag ook max 5 minuten te vroeg komen en ik moet alleen komen enzo.
Whehehe, ja dat snap ik :D
pi_193239041
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:02 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Vond dat verlof in het najaar verhaal gister ook al zo bijzonder. :+
[..]

Toen ik online reserveerde las ik dat ze bij deze geen mondkapjes doen en dat ze niet gaan vragen of ik klachten heb omdat ze er vanuit gaan dat mensen hier zelf verantwoording in nemen. Verder een hele lijst, ik mag ook max 5 minuten te vroeg komen en ik moet alleen komen enzo.
Ja, in de bevestigingsmail stond wel dat je moet afzeggen als je klachten krijgt. Verder werd er tijdens mijn knipbeurt niks gevraagd. Bij de tandarts kreeg ik maandag wel een hele vragenlijst, werd mijn temperatuur gecheckt en moest ik mijn mond ontsmetten. :{
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:25:33 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239085
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, in de bevestigingsmail stond wel dat je moet afzeggen als je klachten krijgt. Verder werd er tijdens mijn knipbeurt niks gevraagd. Bij de tandarts kreeg ik maandag wel een hele vragenlijst, werd mijn temperatuur gecheckt en moest ik mijn mond ontsmetten. :{
Je mond ontsmetten? Really? :')

Kunnen ze beter vragen een dot alcohol op een wattenbol te doen en die door je neustop te raggen. Want meeste virale deeltjes komen via dat stuk van de neus, niet de mond :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:25:56 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239091
Paar jenevers weghakken voor je naar de tandarts gaat dus _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193239143
Vanaf maandag is het weer feest. Dan komt een uitloper van een hogedrukgebied bij ons op bezoek. De temperatuur kruipt op de meeste plaatsen naar 21 tot 24 graden. ,,Zonnig, een zomers briesje en amper een drup regen’’, voorspelt Woei. Ook dinsdag en woensdag houdt het zonnige weerbeeld aan. Minder blij met het droge weer zijn de boeren. Die staan inmiddels te springen om een beetje neerslag. ,,De natuur snakt naar een bui’’, zegt Woei.
pi_193239156
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Je mond ontsmetten? Really? :')

Kunnen ze beter vragen een dot alcohol op een wattenbol te doen en die door je neustop te raggen. Want meeste virale deeltjes komen via dat stuk van de neus, niet de mond :')
Ja, dat vond ik ook een tikje overdreven. En toen ik ging zitten in de wachtruimte en mijn telefoon pakte, kreeg ik te horen dat dat niet mocht en moest ik mijn handen weer ontsmetten :')
pi_193239165
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Vanaf maandag is het weer feest. Dan komt een uitloper van een hogedrukgebied bij ons op bezoek. De temperatuur kruipt op de meeste plaatsen naar 21 tot 24 graden. ,,Zonnig, een zomers briesje en amper een drup regen’’, voorspelt Woei. Ook dinsdag en woensdag houdt het zonnige weerbeeld aan. Minder blij met het droge weer zijn de boeren. Die staan inmiddels te springen om een beetje neerslag. ,,De natuur snakt naar een bui’’, zegt Woei.
Ik erger me zo aan dit soort teksten. Alsof warm weer een feest is voor iedereen. :r
pi_193239180
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik erger me zo aan dit soort teksten. Alsof warm weer een feest is voor iedereen. :r
_O-
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:32:56 #109
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193239186
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik erger me zo aan dit soort teksten. Alsof warm weer een feest is voor iedereen. :r
Tyfus weer vandaag al. Zit stil en toch te zweten. Kan niks fatsoenlijks sporten, want te warm.
Bis vincit qui se vincit!
pi_193239190
het is idd wel warm. binnen toch nog koel. Ga denk ik een ventilator voor buiten kopen
pi_193239205
nou ja koel. 23.5 maar normaal gesproken tik ik snel de 30 aan binnen
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:35:37 #112
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193239228
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik werd wakker met zo'n blij gevoel van oooogja vandaag is iets leuks. Na even denken besefte ik me dat ik vandaag naar de kapper mag. Volgens mij nog nooit zo blij mee geweest, normaal ga ik sowieso altijd spontaan zonder afspraak. :')
Ik moet nog altijd een afspraak maken bij de kapper. Ben al bijna een jaar niet bij een kapper geweest :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:36:53 #113
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193239243
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:32 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Tyfus weer vandaag al. Zit stil en toch te zweten. Kan niks fatsoenlijks sporten, want te warm.
Vanmorgen om 8 uur was het nog te doen, maar om half tien toen ik thuis kwam was het alweer te warm.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_193239244
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:35 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ik moet nog altijd een afspraak maken bij de kapper. Ben al bijna een jaar niet bij een kapper geweest :')
jij gaat toch voor de hipsterknot?
pi_193239254
middag :W
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_193239257
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:37 schreef mschol het volgende:
middag :W
:W
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:38:25 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239260
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik ook een tikje overdreven. En toen ik ging zitten in de wachtruimte en mijn telefoon pakte, kreeg ik te horen dat dat niet mocht en moest ik mijn handen weer ontsmetten :')
Tandartsen zijn wel bovenmatig vaak neuroten, dat past dan wel weer :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:38:40 #118
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239264
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik erger me zo aan dit soort teksten. Alsof warm weer een feest is voor iedereen. :r
De hel *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:39:06 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239268
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]

jij gaat toch voor de hipsterknot?
Had hij al :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193239278
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Vanaf maandag is het weer feest. Dan komt een uitloper van een hogedrukgebied bij ons op bezoek. De temperatuur kruipt op de meeste plaatsen naar 21 tot 24 graden. ,,Zonnig, een zomers briesje en amper een drup regen’’, voorspelt Woei. Ook dinsdag en woensdag houdt het zonnige weerbeeld aan. Minder blij met het droge weer zijn de boeren. Die staan inmiddels te springen om een beetje neerslag. ,,De natuur snakt naar een bui’’, zegt Woei.
Ik snak ook wel naar een bui. Dan heb ik buiten tenminste nog wat te zien. *)
pi_193239280
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan *O*
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:40:12 #122
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239286
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:49 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ja alles wel!
Ik elke keer huilen joh.... waar is Miauw, waar is Miauw :P
Met jou alles ook ok?
Hahaha :+ Ja snap ik wel!
*sorry late reactie, moest iets voor mijn werk doen }:| *

Gaat goed hier! Afgezien van een compleet verbrand gezicht, schouders en oren :')
Hoest met jou verder? Nog steeds die ene baan en zo ja, bevalt het nog? Hoest met de katten?
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:40:27 #123
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239288
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan *O*
Eindelijk _O_
With the stars as her umbrella
pi_193239289
Stoot net keihard mijn hoofd tegen een punt van de afzuigkap :')
pi_193239299
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan *O*
pi_193239304
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Stoot net keihard mijn hoofd tegen een punt van de afzuigkap :')
Je kan nog goed schrijven. Er is weinig verloren gegaan. Hooguit wat huid.
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:41:38 #127
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239305
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Stoot net keihard mijn hoofd tegen een punt van de afzuigkap :')
Waarom doe je dat dan ook?
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:41:45 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239307
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan *O*
Er zouden gasflessen op het dak liggen

Whyyyy :')

Tevens ben ik te oud voor jodiumpillen, rip aan mijn nabestaanden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193239310
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:40 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Eindelijk _O_
Eindelijk dat derde armpje op mijn voorhoofd _O_
graag verwijderen
pi_193239313
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan *O*
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:42:07 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239316
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Stoot net keihard mijn hoofd tegen een punt van de afzuigkap :')
Heb je wel ontsmet?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193239318
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Er zouden gasflessen op het dak liggen

Whyyyy :')

Tevens ben ik te oud voor jodiumpillen, rip aan mijn nabestaanden
Dakbedekking Molo, dakbedekking.
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:42:24 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239321
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193239325
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit ben jij onder normale omstandigheden, ja hé?
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:42:38 #135
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239327
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Eindelijk dat derde armpje op mijn voorhoofd _O_
Oh, noem je dat zo...

Anyway, er is geen gevaar voor radioactieve uitstraling.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:42:42 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239328
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:42 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dakbedekking Molo, dakbedekking.
Al 23 jaar buiten gebruik?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193239330
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:41 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je kan nog goed schrijven. Er is weinig verloren gegaan. Hooguit wat huid.
Hhhrhyfhyths :{
pi_193239331
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Al 23 jaar buiten gebruik?
Dat gebouw moet wel overeind blijven he? :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:43:23 #139
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193239336
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Vanaf maandag is het weer feest. Dan komt een uitloper van een hogedrukgebied bij ons op bezoek. De temperatuur kruipt op de meeste plaatsen naar 21 tot 24 graden. ,,Zonnig, een zomers briesje en amper een drup regen’’, voorspelt Woei. Ook dinsdag en woensdag houdt het zonnige weerbeeld aan. Minder blij met het droge weer zijn de boeren. Die staan inmiddels te springen om een beetje neerslag. ,,De natuur snakt naar een bui’’, zegt Woei.
Als hangmatbezitter to be bevalt dit me.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193239342
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:41 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Waarom doe je dat dan ook?
Was mijn kookplaat aan het schoonmaken :@
pi_193239344
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:42 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh, noem je dat zo...

Anyway, er is geen gevaar voor radioactieve uitstraling.
:')
graag verwijderen
pi_193239350
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dit ben jij onder normale omstandigheden, ja hé?
Dit is vrij kalm ja
pi_193239352
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Heb je wel ontsmet?
Beetje muscle op gespoten :Y
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:44:05 #144
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239353
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Was mijn kookplaat aan het schoonmaken :@
Oh doe ik nooit :D
With the stars as her umbrella
pi_193239362
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Al 23 jaar buiten gebruik?
IN 2040-2045 is de radioactiviteit zover gedaald dat ze weer koeien durven laten grazen in de omringende weilanden.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:44:59 #146
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193239365
Het zijn kleurrijke plantjes geworden *G*.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:45:40 #147
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239374
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:44 schreef UitStraling het volgende:

[..]

IN 2040-2045 is de radioactiviteit zover gedaald dat ze weer koeien durven laten grazen in de omringende weilanden.
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:44 schreef RockNijntje het volgende:
Het zijn kleurrijke plantjes geworden *G*.
Dit past wel mooi bij elkaar :+
With the stars as her umbrella
pi_193239376
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:44 schreef RockNijntje het volgende:
Het zijn kleurrijke plantjes geworden *G*.
fotos
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:46:09 #149
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239383
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Beetje muscle op gespoten :Y
Doe dasty *O*

(dat kan trouwens ook nog wel eens radioactief zijn gezien de kleur)
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:46:28 #150
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239388
@Molo hoe is het verven?
With the stars as her umbrella
pi_193239395
Straks stort het gebouw in, komt ene Blyatlov zeggen dat er niks aan de hand is. _O-
pi_193239412
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:45 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

[..]

Dit past wel mooi bij elkaar :+
Glow in the dark plants _O_

Zag laatst dat ze ook al planten al aan het kweken zijn met inktvipgenen zodat ze mooie kleuren hebben in het donker, of iets dergelijks was het.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:48:18 #153
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239413
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:40 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hahaha :+ Ja snap ik wel!
*sorry late reactie, moest iets voor mijn werk doen }:| *

Gaat goed hier! Afgezien van een compleet verbrand gezicht, schouders en oren :')
Hoest met jou verder? Nog steeds die ene baan en zo ja, bevalt het nog? Hoest met de katten?
Verbrand :o why :D

Nog steeds die ene baan ( O+ ) En de monsters zijn nog steeds monsters O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:49:15 #154
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239425
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Glow in the dark plants _O_

Zag laatst dat ze ook al planten al aan het kweken zijn met inktvipgenen zodat ze mooie kleuren hebben in het donker, of iets dergelijks was het.
Oeh zou je dit aan domotica kunnen knopen :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:49:18 #155
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239427
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Glow in the dark plants _O_

Zag laatst dat ze ook al planten al aan het kweken zijn met inktvipgenen zodat ze mooie kleuren hebben in het donker, of iets dergelijks was het.
Inktvip _O_
Toffe planten!
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:49:34 #156
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193239431
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:

[..]

fotos
Ik heb nog geen goede foto want ze staan nu achter in de bus :'). En imgur doet weer moeilijk: https://imgur.com/r7JKOBd

We hebben twee van die, twee nepplanten die er best echt uit zien voor in de volle zon en nog wat vetplantjes en kleurrijke cactusjes omdat daar niet zo veel aan te verpesten valt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:50:55 #157
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239440
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:48 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Verbrand :o why :D

Nog steeds die ene baan ( O+ ) En de monsters zijn nog steeds monsters O+
Monsters O+

Ik ging heel 'even' wandelen en belandde toen de halve middag in het park, zonder in te smeren. Ik verbrand niet héél snel dus nooit aan gedacht om iets mee te nemen ook :') :%
With the stars as her umbrella
pi_193239443
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:49 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Oeh zou je dit aan domotica kunnen knopen :P
Plantaardige inktvippen op afstandsbediening, we hebben weer een prettig gat in de markt gevonden _O_
graag verwijderen
pi_193239444
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:49 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik heb nog geen goede foto want ze staan nu achter in de bus :'). En imgur doet weer moeilijk: https://imgur.com/r7JKOBd

We hebben twee van die, twee nepplanten die er best echt uit zien voor in de volle zon en nog wat vetplantjes en kleurrijke cactusjes omdat daar niet zo veel aan te verpesten valt.
leuk :Y
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:51:30 #160
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239449
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:49 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik heb nog geen goede foto want ze staan nu achter in de bus :'). En imgur doet weer moeilijk: https://imgur.com/r7JKOBd

We hebben twee van die, twee nepplanten die er best echt uit zien voor in de volle zon en nog wat vetplantjes en kleurrijke cactusjes omdat daar niet zo veel aan te verpesten valt.
Zijn die nep? :o
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:51:49 #161
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239453
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Plantaardige inktvippen op afstandsbediening, we hebben weer een prettig gat in de markt gevonden _O_
Laten we snel patenten indienen voordat bal er weer voor gaat liggen :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:52:10 #162
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193239460
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:51 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Zijn die nep? :o
Nee deze niet :D.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193239461
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan *O*
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_193239464
hdmi adapter gebroken :'(
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:52:37 #165
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239468
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:52 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Nee deze niet :D.
Oh, ik dacht al :+
With the stars as her umbrella
pi_193239475
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
hdmi adapter gebroken :'(
Waar gebruik je die voor?
pi_193239477
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:51 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Laten we snel patenten indienen voordat bal er weer voor gaat liggen :P
Bal vind alleen harige beestjes zielig, alhoewel slangen en vleermuizen en schupdieren :{
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:53:40 #168
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193239482
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:52 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh, ik dacht al :+
Als nepperds er zo echt uit zouden zien, zou ik alleen maar nepplanten kopen _O-.

Een woning met veel zon is leuk, maar niet voor plantjes :+.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:53:51 #169
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239484
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Monsters O+

Ik ging heel 'even' wandelen en belandde toen de halve middag in het park, zonder in te smeren. Ik verbrand niet héél snel dus nooit aan gedacht om iets mee te nemen ook :') :%
Dat mij dit zou overkomen is zeer plausibel :P
pi_193239489
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waar gebruik je die voor?
voor 2e scherm en tekentablet aan te sluiten op laptop. De laptop heeft zon micro hdmi ingang
pi_193239491
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Bal vind alleen harige beestjes zielig, alhoewel slangen en vleermuizen en schupdieren :{
ik weet niet wat een inktvip is?
pi_193239493
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
hdmi adapter gebroken :'(
Terwijl je anders altijd zo handig bent.
graag verwijderen
pi_193239497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]

voor 2e scherm en tekentablet aan te sluiten op laptop. De laptop heeft zon micro hdmi ingang
Jij kan tekenen met een tekentablet? _O_
pi_193239499
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ik weet niet wat een inktvip is?
Een inktvis die zichzelf belangrijk vind.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:55:29 #175
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239500
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Bal vind alleen harige beestjes zielig, alhoewel slangen en vleermuizen en schupdieren :{
Ik heb trouwens onze gerbil productielijn naar Bulgarije verplaatst... kwam voor de tasjes kostentechnisch iets beter uit.
pi_193239504
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:55 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jij kan tekenen met een tekentablet? _O_
nu niet meer
pi_193239508
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Een inktvis die zichzelf belangrijk vind.
:')
pi_193239511
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Terwijl je anders altijd zo handig bent.
echt he :{
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:56:10 #179
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239516
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Als nepperds er zo echt uit zouden zien, zou ik alleen maar nepplanten kopen _O-.

Een woning met veel zon is leuk, maar niet voor plantjes :+.
ja dan moet je van die hardcore plantbeesten hebben _O-
With the stars as her umbrella
pi_193239517
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:55 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik heb trouwens onze gerbil productielijn naar Bulgarije verplaatst... kwam voor de tasjes kostentechnisch iets beter uit.
monster :r
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:56:22 #181
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239520
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Dat mij dit zou overkomen is zeer plausibel :P
Yes :')
With the stars as her umbrella
pi_193239533
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nu niet meer
Met een adapter weer wel. :Y
pi_193239538
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:57 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Met een adapter weer wel. :Y
heb geen stash van die dingen liggen ofzo :P
pi_193239543
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:

[..]

heb geen stash van die dingen liggen ofzo :P
Op Ali een hele voorraadje aanschaffen. :P
pi_193239544
wat een kut kwaliteit

  donderdag 21 mei 2020 @ 12:58:16 #186
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193239546
Nou, bij de Karwei voor expeditie Stellingkast. Maar eerst expeditie Subway, honger verdomme :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:58:25 #187
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239549
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]

monster :r
We zorgen nog steeds dat de gezapige gerbil er ook een doosje krijgt voor door de proteine smoothies hoor... no worries! :*
pi_193239555
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
wat een kut kwaliteit

[ afbeelding ]
Bij Ali bedoel je? Welnee. Weet wat je koopt, dan zit het goed. :P
pi_193239556
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:55 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik heb trouwens onze gerbil productielijn naar Bulgarije verplaatst... kwam voor de tasjes kostentechnisch iets beter uit.
Strak plan en mij maakt het niet uit in welk land die beestjes ontdaan worden van hun vachtje en huid.
In dat land lusten ze het slachtafval ook nog wel.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:59:13 #190
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239560
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
wat een kut kwaliteit

[ afbeelding ]
:o inderdaad _O-
pi_193239563
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Bij Ali bedoel je? Welnee. Weet wat je koopt, dan zit het goed. :P
nee deze :p
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:59:39 #192
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239566
van roken krijg je oogaids *O*
pi_193239569
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nee deze :p
Daar waren we al achter. Iets met open deur en zo. :P
pi_193239570
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:59 schreef Ygritte het volgende:
van roken krijg je oogaids *O*
zie anders nog prima dat je een onmens bent
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 13:00:28 #195
169210 liesje1979
pi_193239573
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Terwijl je anders altijd zo handig bent.
:D
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:01:01 #196
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239576
Dat pakje ziet er inderdaad een stuk zorgwekkender uit :')
Jeetje.
With the stars as her umbrella
pi_193239587
ah zie nu pas dat het een oog is op het pakje :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:01:59 #198
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239589
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]

zie anders nog prima dat je een onmens bent
Luv joe toe O+

Maar serieus wat is het @UitStraling dokturr dokturr
Glaucoom ofzo?
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:02:08 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239590
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Beetje muscle op gespoten :Y
Soda er daarna inwrijven is extra veilig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:02:47 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239594
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:46 schreef -Miauw- het volgende:
@:Molo hoe is het verven?
Goed!

Tevens tussendoor even kind aan het opvoeden en zonnepanelen bestellen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')