abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193239395
Straks stort het gebouw in, komt ene Blyatlov zeggen dat er niks aan de hand is. _O-
pi_193239412
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:45 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

[..]

Dit past wel mooi bij elkaar :+
Glow in the dark plants _O_

Zag laatst dat ze ook al planten al aan het kweken zijn met inktvipgenen zodat ze mooie kleuren hebben in het donker, of iets dergelijks was het.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:48:18 #153
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239413
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:40 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hahaha :+ Ja snap ik wel!
*sorry late reactie, moest iets voor mijn werk doen }:| *

Gaat goed hier! Afgezien van een compleet verbrand gezicht, schouders en oren :')
Hoest met jou verder? Nog steeds die ene baan en zo ja, bevalt het nog? Hoest met de katten?
Verbrand :o why :D

Nog steeds die ene baan ( O+ ) En de monsters zijn nog steeds monsters O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:49:15 #154
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239425
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Glow in the dark plants _O_

Zag laatst dat ze ook al planten al aan het kweken zijn met inktvipgenen zodat ze mooie kleuren hebben in het donker, of iets dergelijks was het.
Oeh zou je dit aan domotica kunnen knopen :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:49:18 #155
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239427
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Glow in the dark plants _O_

Zag laatst dat ze ook al planten al aan het kweken zijn met inktvipgenen zodat ze mooie kleuren hebben in het donker, of iets dergelijks was het.
Inktvip _O_
Toffe planten!
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:49:34 #156
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193239431
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:

[..]

fotos
Ik heb nog geen goede foto want ze staan nu achter in de bus :'). En imgur doet weer moeilijk: https://imgur.com/r7JKOBd

We hebben twee van die, twee nepplanten die er best echt uit zien voor in de volle zon en nog wat vetplantjes en kleurrijke cactusjes omdat daar niet zo veel aan te verpesten valt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:50:55 #157
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239440
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:48 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Verbrand :o why :D

Nog steeds die ene baan ( O+ ) En de monsters zijn nog steeds monsters O+
Monsters O+

Ik ging heel 'even' wandelen en belandde toen de halve middag in het park, zonder in te smeren. Ik verbrand niet héél snel dus nooit aan gedacht om iets mee te nemen ook :') :%
With the stars as her umbrella
pi_193239443
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:49 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Oeh zou je dit aan domotica kunnen knopen :P
Plantaardige inktvippen op afstandsbediening, we hebben weer een prettig gat in de markt gevonden _O_
graag verwijderen
pi_193239444
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:49 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik heb nog geen goede foto want ze staan nu achter in de bus :'). En imgur doet weer moeilijk: https://imgur.com/r7JKOBd

We hebben twee van die, twee nepplanten die er best echt uit zien voor in de volle zon en nog wat vetplantjes en kleurrijke cactusjes omdat daar niet zo veel aan te verpesten valt.
leuk :Y
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:51:30 #160
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239449
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:49 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik heb nog geen goede foto want ze staan nu achter in de bus :'). En imgur doet weer moeilijk: https://imgur.com/r7JKOBd

We hebben twee van die, twee nepplanten die er best echt uit zien voor in de volle zon en nog wat vetplantjes en kleurrijke cactusjes omdat daar niet zo veel aan te verpesten valt.
Zijn die nep? :o
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:51:49 #161
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239453
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Plantaardige inktvippen op afstandsbediening, we hebben weer een prettig gat in de markt gevonden _O_
Laten we snel patenten indienen voordat bal er weer voor gaat liggen :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:52:10 #162
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193239460
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:51 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Zijn die nep? :o
Nee deze niet :D.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193239461
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan *O*
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_193239464
hdmi adapter gebroken :'(
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:52:37 #165
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239468
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:52 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Nee deze niet :D.
Oh, ik dacht al :+
With the stars as her umbrella
pi_193239475
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
hdmi adapter gebroken :'(
Waar gebruik je die voor?
pi_193239477
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:51 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Laten we snel patenten indienen voordat bal er weer voor gaat liggen :P
Bal vind alleen harige beestjes zielig, alhoewel slangen en vleermuizen en schupdieren :{
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:53:40 #168
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193239482
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:52 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh, ik dacht al :+
Als nepperds er zo echt uit zouden zien, zou ik alleen maar nepplanten kopen _O-.

Een woning met veel zon is leuk, maar niet voor plantjes :+.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:53:51 #169
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239484
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Monsters O+

Ik ging heel 'even' wandelen en belandde toen de halve middag in het park, zonder in te smeren. Ik verbrand niet héél snel dus nooit aan gedacht om iets mee te nemen ook :') :%
Dat mij dit zou overkomen is zeer plausibel :P
pi_193239489
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waar gebruik je die voor?
voor 2e scherm en tekentablet aan te sluiten op laptop. De laptop heeft zon micro hdmi ingang
pi_193239491
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Bal vind alleen harige beestjes zielig, alhoewel slangen en vleermuizen en schupdieren :{
ik weet niet wat een inktvip is?
pi_193239493
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
hdmi adapter gebroken :'(
Terwijl je anders altijd zo handig bent.
graag verwijderen
pi_193239497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]

voor 2e scherm en tekentablet aan te sluiten op laptop. De laptop heeft zon micro hdmi ingang
Jij kan tekenen met een tekentablet? _O_
pi_193239499
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ik weet niet wat een inktvip is?
Een inktvis die zichzelf belangrijk vind.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:55:29 #175
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239500
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:53 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Bal vind alleen harige beestjes zielig, alhoewel slangen en vleermuizen en schupdieren :{
Ik heb trouwens onze gerbil productielijn naar Bulgarije verplaatst... kwam voor de tasjes kostentechnisch iets beter uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')