Hahahaquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja alles wel!
Ik elke keer huilen joh.... waar is Miauw, waar is Miauw![]()
Met jou alles ook ok?
Eindelijkquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan
Je kan nog goed schrijven. Er is weinig verloren gegaan. Hooguit wat huid.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Stoot net keihard mijn hoofd tegen een punt van de afzuigkap
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Stoot net keihard mijn hoofd tegen een punt van de afzuigkap
Er zouden gasflessen op het dak liggenquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan
Heb je wel ontsmet?quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Stoot net keihard mijn hoofd tegen een punt van de afzuigkap
Dakbedekking Molo, dakbedekking.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Er zouden gasflessen op het dak liggen
Whyyyy![]()
Tevens ben ik te oud voor jodiumpillen, rip aan mijn nabestaanden
quote:
Oh, noem je dat zo...quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eindelijk dat derde armpje op mijn voorhoofd
Hhhrhyfhythsquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:41 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je kan nog goed schrijven. Er is weinig verloren gegaan. Hooguit wat huid.
Als hangmatbezitter to be bevalt dit me.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Vanaf maandag is het weer feest. Dan komt een uitloper van een hogedrukgebied bij ons op bezoek. De temperatuur kruipt op de meeste plaatsen naar 21 tot 24 graden. ,,Zonnig, een zomers briesje en amper een drup regen’’, voorspelt Woei. Ook dinsdag en woensdag houdt het zonnige weerbeeld aan. Minder blij met het droge weer zijn de boeren. Die staan inmiddels te springen om een beetje neerslag. ,,De natuur snakt naar een bui’’, zegt Woei.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, noem je dat zo...
Anyway, er is geen gevaar voor radioactieve uitstraling.
Dit is vrij kalm jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ben jij onder normale omstandigheden, ja hé?
Oh doe ik nooitquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was mijn kookplaat aan het schoonmaken
IN 2040-2045 is de radioactiviteit zover gedaald dat ze weer koeien durven laten grazen in de omringende weilanden.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
IN 2040-2045 is de radioactiviteit zover gedaald dat ze weer koeien durven laten grazen in de omringende weilanden.
Dit past wel mooi bij elkaarquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:44 schreef RockNijntje het volgende:
Het zijn kleurrijke plantjes geworden.
fotosquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:44 schreef RockNijntje het volgende:
Het zijn kleurrijke plantjes geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |