abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193236315
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:35 schreef Homey het volgende:
wat je hier in topic ziet is een reflectie van de media. Alle focus op Trump, als afleiding voor binnenlands falen van het RIVM en Rutte.
Dit topic behoort dan ook over Trump en China te gaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193236388
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:35 schreef Homey het volgende:
wat je hier in topic ziet is een reflectie van de media. Alle focus op Trump, als afleiding voor binnenlands falen van het RIVM en Rutte.
Waarom zouden we het in dit topic over Rutte en de RIVM hebben ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  donderdag 21 mei 2020 @ 08:59:59 #153
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193236551
Trump wil na de herverkiezing een oorlog met China

Iedere zichzelf respecterende Republikeinse president is een oorlog gestart, daar wil Trump niet voor onder doen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_193236577
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:45 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Waarom zouden we het in dit topic over Rutte en de RIVM hebben ?
Omdat we waarschijnlijk van de trump adoreerders aan zelf reflectie moeten doen en kritiek op trump kan gewoon niet. De ironie gewoon al. :D
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:11:21 #155
323876 michaelmoore
pi_193236686
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Omdat we waarschijnlijk van de trump adoreerders aan zelf reflectie moeten doen en kritiek op trump kan gewoon niet. De ironie gewoon al. :D
De komende Chnees US oorlog onder leiding van Trump zal de geschiedenis in gaan als de grootste zeeslag ooit
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_193236806
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

De komende Chnees US oorlog onder leiding van Trump zal de geschiedenis in gaan als de grootste zeeslag ooit
Ik wil het niet meemaken. Dan schieten de Chinezen een stapel amerikaanse sattelieten uit de lucht en is het Amerikaanse leger vleugellam.

https://www.popularmechan(...)lite-laser-blinding/
pi_193236922
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:32 schreef Scarface88 het volgende:
De usual suspects komen weer Trump aanvallen. Voor corona draaide de economie geweldig en ging t perfect hier. En nu miljarden schade door China. China moet boeten.
Dat gaat maar tot een ding leiden, de derde wereld oorlog.
pi_193236964
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:08 schreef epicbeardman het volgende:
Toen de impeachment zoals te verwachten niks opleverde heeft de MSM/Biden/Obama/Hillary/Linksgekkies een nieuwe agenda. Trump zo slecht mogelijk uit deze crisis te laten komen.

Het liefste zien Obama en kornuiten miljoenen amerikanen dood gaan, zodat ze Trump de schuld kunnen geven.
Dat is bij Trump niet zo moeilijk. Wat heeft die man hard gefaald in deze crisis. Eerst alles bagatelliseren en nu met vingertjes wijzen.
pi_193236995
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:34 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat is bij Trump niet zo moeilijk. Wat heeft die man hard gefaald in deze crisis. Eerst alles bagatelliseren en nu met vingertjes wijzen.
Nee nee, alles ligt aan China!
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193237059
Gelijk of niet gelijk...dat doet niet ter zake. Het gaat om het simpele gegeven dat in China dat virus is ontstaan.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_193237099
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:35 schreef Salina het volgende:

[..]

Nee nee, alles ligt aan China!
Nee eerst aan de democraten. :D

De zogenaamde flipflop ophef die vooral bij een scheetje van democraten uitvergroot moest worden daar doen de zogenaamde onafhankelijke en kritische fox en aon opeens niet meer aan. _O-
pi_193237149
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee eerst aan de democraten. :D

De zogenaamde flipflop ophef die vooral bij een scheetje van democraten uitvergroot moest worden daar doen de zogenaamde onafhankelijke en kritische fox en aon opeens niet meer aan. _O-
Huh? Het ligt allemaal aan de Chineesjes toch? Al zei Trump de afgelopen maanden meerdere keren dat China het zo goed deed.

Ligt het dan aan de Chinese democraten dan ofzo?

Ben echt een beetje #confused nu? 8)7 -O-
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193237203
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:45 schreef Salina het volgende:

[..]

Huh? Het ligt allemaal aan de Chineesjes toch? Al zei Trump de afgelopen maanden meerdere keren dat China het zo goed deed.

Ligt het dan aan de Chinese democraten dan ofzo?

Ben echt een beetje #confused nu? 8)7 -O-
Even geduld hebben en wachten op de tweet van de dag van deze grote leider dan weten we welke kant we vandaag op gaan met dit fijne zwalkende beleid. ^O^
pi_193237924
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:41 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dit is victim-blaming. Je schuift alle terechte verwijten over die schurkenstaat zomaar opzij.
China heeft wat steken laten vallen. Maar zelfs als ze 100% transparant zouden zijn geweest, dan zou men hier nog steeds te laat actie hebben ondernomen. Gezien we in februari genoeg over de gevaren van dit virus wisten en niks deden.

Nogmaals, we hebben dit aan ons zelf te danken.
pi_193238153
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:39 schreef cempexo het volgende:
Gelijk of niet gelijk...dat doet niet ter zake. Het gaat om het simpele gegeven dat in China dat virus is ontstaan.
China valt zeker wat te verwijten. Maar de woede op China is denk ik voornamelijk omdat het China is lijkt mij. Sommige landen (China, Rusland etc) kunnen weinig goed doen bij de westerse beschaving. Mensen komen dan ook met drogredenen als de wet markets. Die zijn het probleem ook niet. De hygiëne wel. En dat is grote delen van Azië het probleem. Niet alleen in China.
pi_193238236
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:06 schreef HarrieKeen het volgende:

[..]

China valt zeker wat te verwijten. Maar de woede op China is denk ik voornamelijk omdat het China is lijkt mij. Sommige landen (China, Rusland etc) kunnen weinig goed doen bij de westerse beschaving. Mensen komen dan ook met drogredenen als de wet markets. Die zijn het probleem ook niet. De hygiëne wel. En dat is grote delen van Azië het probleem. Niet alleen in China.
Er is een verschil tussen doel en middel...het doel is de schuldige benoemen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_193238303
Gelukkig zien vele hier wel in dat de VS en China niet te vergelijken zijn. Buiten de anti trumpers.

CCP : Nazi partij maar dan van China.
pi_193238316
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:07 schreef Scarface88 het volgende:
Is toch ook zo. China wist er al weken van maar heeft het bewust uit de hand laten lopen. Klokkenluiders werden de mond gesnoerd of "verdwenen" op mysterieze wijze. China heeft bloed aan zijn handen absoluut.
Laat Trump het daar in de VS niet ook flink uit de hand lopen? Nul federale regie en zulks?
"Pools are perfect for holding water"
pi_193238337
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

De tijdlijn is duidelijk gemaakt bij een anti-Trumpist. Ik durf er een gokje op te leggen dat als ik deze tekst in google zoek dat hij rechtstreeks van de grootste Trump haatsite afkomt. Reddit.

Ik hoef die tijdlijn niet te lezen om te begrijpen dat Trump niks goed kan doen, want als hij vanaf moment dat hij de luchtruimte sloot met China ook een lockdown had ingevoerd. Was Trump beschuldigd voor het kapot maken van de economie. Zoals eerder in dit topic. Trump kan niks goed doen.

Volledige lockdown = Trump is bad,mkay cause he destroyed our economy!
Geen lockdown = Trump is bad, mkay cause he didn't do enough towards the virus!

En genuanceerder beeld van de washingtonpost.. haha sorry maar nu laat je me wel lachen.
De tering, wat een boel achterlijkheid in één post. Knap. En triest.
pi_193238434
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:26 schreef probeer het volgende:

[..]

De tering, wat een boel achterlijkheid in één post. Knap. En triest.
Goed argument, dat is altijd zo als de Trump haters niks meer hebben in te brengen. Dan gaan ze hem fat-shamen of persoonlijk aanvallen, gebeurd ook bij Jensen.

Heb ik geen gelijk? waarom niet?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_193238531
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:24 schreef probeer het volgende:

[..]

Laat Trump het daar in de VS niet ook flink uit de hand lopen? Nul federale regie en zulks?
En klokkeluiders, als je maar iets van de minste kritiek op de regering trump hebt en je werkte daar, dan wordt je daar ook meteen ontslagen door trump. In dat opzicht begint dat land steeds meer op China te lijken. Trump die media die maar de geringste kritiek hebben meteen weg zet als fake media zonder enig concreet bewijs en zelf door zijn falcificeerbare leugens producerende propoganda kanalen opgehemeld wordt. :D
pi_193238592
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:14 schreef cempexo het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen doel en middel...het doel is de schuldige benoemen.
Aansprakelijk misschien ja.
pi_193238611
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En klokkeluiders, als je maar iets van de minste kritiek op de regering trump hebt en je werkte daar, dan wordt je daar ook meteen ontslagen door trump. In dat opzicht begint dat land steeds meer op China te lijken. Trump die media die maar de geringste kritiek hebben meteen weg zet als fake media zonder enig concreet bewijs en zelf door zijn falcificeerbare leugens producerende propoganda kanalen opgehemeld wordt. :D
Eeuh nee maar ok.
China heeft concentratie (opvoedings kampen) kampen voor anders denkende.

De VS en China beginnen niet op elkaar te lijken. Fantast :)
pi_193238648
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:46 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Eeuh nee maar ok.
China heeft concentratie (opvoedings kampen) kampen voor anders denkende.

De VS en China beginnen niet op elkaar te lijken. Fantast :)
Een vs met ruim 1% van de mannelijke bevolking in de cel die dwangarbeid moeten verrichten zou ik toch op mijn woorden letten. _O-
pi_193238697
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een vs met ruim 1% van de mannelijke bevolking in de cel die dwangarbeid moeten verrichten zou ik toch op mijn woorden letten. _O-
Als jij ze wil gelijkstellen moet je dat vooral doen. Je zet jezelf een beetje voor schut.

Buiten dat je claim onzin is natuurlijk. (Niet helemaal feitelijk)
pi_193238891
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:34 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Goed argument, dat is altijd zo als de Trump haters niks meer hebben in te brengen. Dan gaan ze hem fat-shamen of persoonlijk aanvallen
Is geen argument, gewoon een constatering.

quote:
gebeurd ook bij Jensen.
Grappig dat je zelf de link al legt met die complete randdebiel.

quote:
Ik heb nul behoefte om met jou in discussie te gaan.
pi_193238908
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Tsja, achja, gestoorde Trump-adepten en zo. Onbegrijpelijk maar waar.
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:18:07 #178
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_193239000
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:38 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Correct. Als trump kanker zou genezen persoonlijk zullen ze hem nog afkraken.

"Trump geneest kanker" "Wat voor impact heeft dit op de wereld, krijgen wij overbevolking dankzij Trump? "Voedsel te korten dankzij Trump" :9
Gewoon bleekwater drinken tegen kanker. Maar niemand luistert naar Trump.
pi_193239024
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:38 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Correct. Als trump kanker zou genezen persoonlijk zullen ze hem nog afkraken.

"Trump geneest kanker" "Wat voor impact heeft dit op de wereld, krijgen wij overbevolking dankzij Trump? "Voedsel te korten dankzij Trump" :9
De kans dat hij kanker geneest acht ik kleiner dan dat jij kanker geneest. En ik veronderstel op geen enkele manier dat je in de (bio)medische sector werkzaam bent.
pi_193239123
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:20 schreef probeer het volgende:

[..]

De kans dat hij kanker geneest acht ik kleiner dan dat jij kanker geneest. En ik veronderstel op geen enkele manier dat je in de (bio)medische sector werkzaam bent.
Haha, weer persoonlijke aanval, echt je snapt niet wat een punt maken is of wel? Het gaat er niet om of hij het kan of niet. Dit bevestigd mijn punt weer dat er opgekropte woede tegen Trump zit bij velen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_193239131
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:59 schreef michaelmoore het volgende:
Trump wil na de herverkiezing een oorlog met China

Iedere zichzelf respecterende Republikeinse president is een oorlog gestart, daar wil Trump niet voor onder doen
Nee. Ik denk niet dat Trump oorlog wil.

Wat je ziet is Trumps manier van omgaan met kritiek. Als hij aangevallen wordt gaat hij niet in op de inhoud van de aanval maar zet zelf dan de aanval in op iets/iemand anders. Het verbaal aanvallen van China is Trump zijn manier om kritiek te pareren.

Deze methode werkt wel redelijk goed want we hebben het nu vooral over Trumps aanval op China en niet over kritiek op zijn beleid.

Deze methode zet hij overigens al consiquent in vanaf het moment dat hij zijn kandidaatschap bekend maakte.

Greb them by the pussy ---> brengt Hillary Clintons verdediging van een verkrachter ter sprake.
pi_193239142
Moet wel lekker zijn, gewoon zelf allemaal dingen verzinnen die mensen zouden zeggen in verzonnen scenario's en dan doen alsof dat als argument telt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_193239203
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Haha, weer persoonlijke aanval, echt je snapt niet wat een punt maken is of wel?
Alweer, dat was geheel bewust. Nog steeds nul behoefte aan een inhoudelijke discussie.

quote:
Het gaat er niet om of hij het kan of niet. Dit bevestigd mijn punt weer dat er opgekropte woede tegen Trump zit bij velen.
Het is inderdaad enorm duidelijk dat het er bij jou totaal niet om gaat of Trump iets kan.
pi_193239273
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:33 schreef probeer het volgende:

[..]

Alweer, dat was geheel bewust. Nog steeds nul behoefte aan een inhoudelijke discussie.
[..]

Het is inderdaad enorm duidelijk dat het er bij jou totaal niet om gaat of Trump iets kan.
Dat komt omdat je inhoudelijk geen argumenten hebt. Ik weet genoeg, ik pak nog een biertje en ga verder met genieten van het lekkere weer!

Kusje

donderdag 21 mei 2020 @ 12:42:13 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193239319
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:34 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Goed argument, dat is altijd zo als de Trump haters niks meer hebben in te brengen. Dan gaan ze hem fat-shamen of persoonlijk aanvallen, gebeurd ook bij Jensen.

Dat heb ik je uitgelegd maar daar heb je niet meer op gereageerd :D .
Huilen dan.
pi_193254620
quote:
5s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef Frutsel het volgende:

[..]

zo zo... flinke uitspraken hoor...
Maar alles voor de schadevergoeding en waarom ook niet?
Vraag me af of zoiets echt wereldwijd zou kunnen? Als de hele wereld met de vinger naar China wijst, wat dan? Kun je een land echt verantwoordelijk stellen en bijv. schadevergoeding eisen?
Lijkt me niet. Dan zou met terugwerkende kracht ook herstelbetalingen van de VS kunnen worden geeist voor de Spaanse griep en misschien dat veehouders in Europa een rekening bij de UK neer gaan leggen voor de gekke koeien...
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_193254742
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:00 schreef RTR het volgende:

[..]

Ze worden steeds gekker hier. Economie ging perfect wie hou je voor de gek man?
Ja :')
Staatsschuld met een 1500 miljard laten oplopen. Weetjewat, ik leen even een paar miljoen! Dan kan ik ook een paar jaar zeggen dat het me extreem voor de wind gaat. Die rekening? Ach, probleem voor de volgende president / generatie :N
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator vrijdag 22 mei 2020 @ 11:56:11 #188
8781 crew  Frutsel
pi_193255019
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:30 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Dan zou met terugwerkende kracht ook herstelbetalingen van de VS kunnen worden geeist voor de Spaanse griep en misschien dat veehouders in Europa een rekening bij de UK neer gaan leggen voor de gekke koeien...
Geen idee of die zaken vergelijkbaar zijn qua informatievoorziening die destijds vanuit de bron verspreidt is en bijvoorbeeld of die ziektes ook zijn gecreëerd in een laboratorium :P
  vrijdag 22 mei 2020 @ 11:59:57 #189
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_193255066
Trump beschuldigt ook kritische journalisten van moord:

https://people.com/politi(...)rump-murderer-tweet/

Trump is een smerig dictatortje en moet eruit worden geflikkerd.

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 12:54:00 When will they open a Cold Case on the Psycho Joe Scarborough matter in Florida. Did he get away with murder? Some people think so. Why did he leave Congress so quietly and quickly? Isn't it obvious? What's happening now? A total nut job! reageer retweet
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_193255158
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Trump doet dat alleen om af te leiden van die 80.000 Amerikaanse doden door zijn afgrijselijk slechte beleid in deze crisis.
Als die kutcommunisten in China niet de communistische standaardreactie van "verzwijgen tot de lijken in de straat liggen" hadden vertoond, waren ons wereldwijd honderdduizenden doden en een economische crisis bespaard gebleven. Dat regime in China moet de nek omgedraaid worden, net zoals de westerse wereld dat met de communistische regimes in de Sovjet Unie en oost-Europa indertijd gedaan heeft.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 12:16:34 #191
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193255259
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Trump doet dat alleen om af te leiden van die 80.000 Amerikaanse doden door zijn afgrijselijk slechte beleid in deze crisis.
Dat is 0.02% van de VS bevolking? Dat is beter dan Nederland...
  vrijdag 22 mei 2020 @ 12:20:11 #192
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 12:37:57 #193
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193255564
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:16 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zonder rekening te houden met demografie, bevolkingsdichtheid, etc., is het nogal onzinnig om dat rechtstreeks te vergelijken met de situatie in Nederland. Daarnaast is gemiddeld genomen de trend in de VS nog steeds stijgende.
Huilen dan.
pi_193255583
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:16 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ze zitten al op de 96.000 nog een weekje en het is daar statistisch gezien niet meer beter als Nederland. ;)
  vrijdag 22 mei 2020 @ 12:54:14 #195
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193255797
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:08 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Als die kutcommunisten in China niet de communistische standaardreactie van "verzwijgen tot de lijken in de straat liggen" hadden vertoond, waren ons wereldwijd honderdduizenden doden en een economische crisis bespaard gebleven.
:')

Want toen de situatie in Italië zorgwekkende vormen begon aan te nemen zijn er hier (en in de VS) wel direct adequaat voorbereidingen getroffen?

Nee.

En toen de situatie in Europa doordrong in de VS, is er daar toen doortastend gehandeld?

Nee.

Je kan veel kritiek op "die kutcommunisten" hebben, waarvan een groot deel waarschijnlijk terecht is, maar de situatie in de VS is toch geheel en al te wijten aan het totaal niet anticiperen op de situatie in de rest van de wereld en vervolgens het achterlijke beleid daar.

Vervolgens rookgordijnen op te werpen naar China wijzen om je straatje schoon te vegen is wel heel makkelijk.
Huilen dan.
pi_193256597
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

:')

Want toen de situatie in Italië zorgwekkende vormen begon aan te nemen zijn er hier (en in de VS) wel direct adequaat voorbereidingen getroffen?

Nee.

En toen de situatie in Europa doordrong in de VS, is er daar toen doortastend gehandeld?

Nee.

Je kan veel kritiek op "die kutcommunisten" hebben, waarvan een groot deel waarschijnlijk terecht is, maar de situatie in de VS is toch geheel en al te wijten aan het totaal niet anticiperen op de situatie in de rest van de wereld en vervolgens het achterlijke beleid daar.

Vervolgens rookgordijnen op te werpen naar China wijzen om je straatje schoon te vegen is wel heel makkelijk.
Er is maar één regering verantwoordelijk voor het laten escaleren van Covid-19 tot een wereldwijde pandemie en dat is de Chinese met hun onvolledige informatie, het liegen en de door hun gekochte WHO inzetten als propagandamiddel. Om nog maar te zwijgen over die smerige "wet markets", die nog altijd toegestaan worden en waardoor dit soort virussen op de mens overgedragen kunnen worden.

Trump is een karikatuur van een president, maar wat mij betreft mag de coronacrisis de laatste druppel zijn voor wat betreft China. Hoogste tijd dat de westerse wereld zich ontworsteld aan de afhankelijkheid die we nu hebben t.o.v. dat communistische regime. En als de EU daar voor de verandering maar weer eens te laf voor is moet de VS maar het voortouw nemen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:21:44 #197
323876 michaelmoore
pi_193256880
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:52 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Er is maar één regering verantwoordelijk voor het laten escaleren van Covid-19 tot een wereldwijde pandemie en dat is de Chinese met hun onvolledige informatie, het liegen en de door hun gekochte WHO inzetten als propagandamiddel. Om nog maar te zwijgen over die smerige "wet markets", die nog altijd toegestaan worden en waardoor dit soort virussen op de mens overgedragen kunnen worden.

Trump is een karikatuur van een president, maar wat mij betreft mag de coronacrisis de laatste druppel zijn voor wat betreft China. Hoogste tijd dat de westerse wereld zich ontworsteld aan de afhankelijkheid die we nu hebben t.o.v. dat communistische regime. En als de EU daar voor de verandering maar weer eens te laf voor is moet de VS maar het voortouw nemen.
ik vind dat we Hong Kong en Taiwan moeten helpen en hen voorzien van kleine kernwapens onder drones, of onder satellieten

Space X zou 60 satellieten moeten uitrusten met kernwapens en die boven China parkeren op 600 km hoogte
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:28:38 #198
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193256976
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zonder rekening te houden met demografie, bevolkingsdichtheid, etc., is het nogal onzinnig om dat rechtstreeks te vergelijken met de situatie in Nederland. Daarnaast is gemiddeld genomen de trend in de VS nog steeds stijgende.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:39 schreef Basp1 het volgende:
Ze zitten al op de 96.000 nog een weekje en het is daar statistisch gezien niet meer beter als Nederland. ;)
Dat zal allemaal best maar waarom wordt dat argument dan selectief gebruikt? Wel wijzen naar het totaal aantal doden maar als je het gaat omrekenen moeten er plotseling met van alles en nog wat rekening gehouden worden. Gebruik dat soort vergelijkingen dan niet.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:33:12 #199
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193257070
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:52 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

In het westen hebben we het net zo goed laten escaleren hoor. Om het even bij Nederland te houden: lekker op wintersport naar Italië gaan en vervolgens vrolijk met z'n allen carnaval gaan vieren.

En die wet markets zijn inderdaad niet fraai, maar dat is de westerse intensieve veehouderij waarbij de dieren met behulp van antibiotica op hun poten worden gehouden ook niet.
quote:
Tja, wij hebben onszelf in zo'n van China afhankelijke positie gemanoeuvreerd. Goedkope productie boven alles. Om meerdere redenen is dat een onhoudbaar systeem.
Huilen dan.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:35:41 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193257112
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:28 schreef AchJa het volgende:

[..]

[..]

Dat zal allemaal best maar waarom wordt dat argument dan selectief gebruikt? Wel wijzen naar het totaal aantal doden maar als je het gaat omrekenen moeten er plotseling met van alles en nog wat rekening gehouden worden. Gebruik dat soort vergelijkingen dan niet.
Ik snap niet zo goed waarom je mij citeert, ik gebruik toch nergens het totaal aantal doden of doden per inwonertal om landen met elkaar te vergelijken of als argument om te zeggen dat het ergens slecht gaat?

Dat soort vergelijkingen heb je ook helemaal niet nodig om duidelijk te maken dat het beleid in de VS dramatisch slecht is.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')