Is geen argument, gewoon een constatering.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Goed argument, dat is altijd zo als de Trump haters niks meer hebben in te brengen. Dan gaan ze hem fat-shamen of persoonlijk aanvallen
Grappig dat je zelf de link al legt met die complete randdebiel.quote:gebeurd ook bij Jensen.
Ik heb nul behoefte om met jou in discussie te gaan.quote:Heb ik geen gelijk? waarom niet?
Tsja, achja, gestoorde Trump-adepten en zo. Onbegrijpelijk maar waar.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En klokkeluiders, als je maar iets van de minste kritiek op de regering trump hebt en je werkte daar, dan wordt je daar ook meteen ontslagen door trump. In dat opzicht begint dat land steeds meer op China te lijken. Trump die media die maar de geringste kritiek hebben meteen weg zet als fake media zonder enig concreet bewijs en zelf door zijn falcificeerbare leugens producerende propoganda kanalen opgehemeld wordt.
Gewoon bleekwater drinken tegen kanker. Maar niemand luistert naar Trump.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Correct. Als trump kanker zou genezen persoonlijk zullen ze hem nog afkraken.
"Trump geneest kanker" "Wat voor impact heeft dit op de wereld, krijgen wij overbevolking dankzij Trump? "Voedsel te korten dankzij Trump"
De kans dat hij kanker geneest acht ik kleiner dan dat jij kanker geneest. En ik veronderstel op geen enkele manier dat je in de (bio)medische sector werkzaam bent.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Correct. Als trump kanker zou genezen persoonlijk zullen ze hem nog afkraken.
"Trump geneest kanker" "Wat voor impact heeft dit op de wereld, krijgen wij overbevolking dankzij Trump? "Voedsel te korten dankzij Trump"
Haha, weer persoonlijke aanval, echt je snapt niet wat een punt maken is of wel? Het gaat er niet om of hij het kan of niet. Dit bevestigd mijn punt weer dat er opgekropte woede tegen Trump zit bij velen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:20 schreef probeer het volgende:
[..]
De kans dat hij kanker geneest acht ik kleiner dan dat jij kanker geneest. En ik veronderstel op geen enkele manier dat je in de (bio)medische sector werkzaam bent.
Nee. Ik denk niet dat Trump oorlog wil.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:59 schreef michaelmoore het volgende:
Trump wil na de herverkiezing een oorlog met China
Iedere zichzelf respecterende Republikeinse president is een oorlog gestart, daar wil Trump niet voor onder doen
Alweer, dat was geheel bewust. Nog steeds nul behoefte aan een inhoudelijke discussie.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Haha, weer persoonlijke aanval, echt je snapt niet wat een punt maken is of wel?
Het is inderdaad enorm duidelijk dat het er bij jou totaal niet om gaat of Trump iets kan.quote:Het gaat er niet om of hij het kan of niet. Dit bevestigd mijn punt weer dat er opgekropte woede tegen Trump zit bij velen.
Dat komt omdat je inhoudelijk geen argumenten hebt. Ik weet genoeg, ik pak nog een biertje en ga verder met genieten van het lekkere weer!quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Alweer, dat was geheel bewust. Nog steeds nul behoefte aan een inhoudelijke discussie.
[..]
Het is inderdaad enorm duidelijk dat het er bij jou totaal niet om gaat of Trump iets kan.
Dat heb ik je uitgelegd maar daar heb je niet meer op gereageerdquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Goed argument, dat is altijd zo als de Trump haters niks meer hebben in te brengen. Dan gaan ze hem fat-shamen of persoonlijk aanvallen, gebeurd ook bij Jensen.
Heb ik geen gelijk? waarom niet?
Lijkt me niet. Dan zou met terugwerkende kracht ook herstelbetalingen van de VS kunnen worden geeist voor de Spaanse griep en misschien dat veehouders in Europa een rekening bij de UK neer gaan leggen voor de gekke koeien...quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zo zo... flinke uitspraken hoor...
Maar alles voor de schadevergoeding en waarom ook niet?
Vraag me af of zoiets echt wereldwijd zou kunnen? Als de hele wereld met de vinger naar China wijst, wat dan? Kun je een land echt verantwoordelijk stellen en bijv. schadevergoeding eisen?
Jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:00 schreef RTR het volgende:
[..]
Ze worden steeds gekker hier. Economie ging perfect wie hou je voor de gek man?
Geen idee of die zaken vergelijkbaar zijn qua informatievoorziening die destijds vanuit de bron verspreidt is en bijvoorbeeld of die ziektes ook zijn gecreëerd in een laboratoriumquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:30 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Dan zou met terugwerkende kracht ook herstelbetalingen van de VS kunnen worden geeist voor de Spaanse griep en misschien dat veehouders in Europa een rekening bij de UK neer gaan leggen voor de gekke koeien...
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 12:54:00When will they open a Cold Case on the Psycho Joe Scarborough matter in Florida. Did he get away with murder? Some people think so. Why did he leave Congress so quietly and quickly? Isn't it obvious? What's happening now? A total nut job! reageer retweet
Als die kutcommunisten in China niet de communistische standaardreactie van "verzwijgen tot de lijken in de straat liggen" hadden vertoond, waren ons wereldwijd honderdduizenden doden en een economische crisis bespaard gebleven. Dat regime in China moet de nek omgedraaid worden, net zoals de westerse wereld dat met de communistische regimes in de Sovjet Unie en oost-Europa indertijd gedaan heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Trump doet dat alleen om af te leiden van die 80.000 Amerikaanse doden door zijn afgrijselijk slechte beleid in deze crisis.
Dat is 0.02% van de VS bevolking? Dat is beter dan Nederland...quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Trump doet dat alleen om af te leiden van die 80.000 Amerikaanse doden door zijn afgrijselijk slechte beleid in deze crisis.
Zonder rekening te houden met demografie, bevolkingsdichtheid, etc., is het nogal onzinnig om dat rechtstreeks te vergelijken met de situatie in Nederland. Daarnaast is gemiddeld genomen de trend in de VS nog steeds stijgende.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is 0.02% van de VS bevolking? Dat is beter dan Nederland...
Ze zitten al op de 96.000 nog een weekje en het is daar statistisch gezien niet meer beter als Nederland.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is 0.02% van de VS bevolking? Dat is beter dan Nederland...
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als die kutcommunisten in China niet de communistische standaardreactie van "verzwijgen tot de lijken in de straat liggen" hadden vertoond, waren ons wereldwijd honderdduizenden doden en een economische crisis bespaard gebleven.
Er is maar één regering verantwoordelijk voor het laten escaleren van Covid-19 tot een wereldwijde pandemie en dat is de Chinese met hun onvolledige informatie, het liegen en de door hun gekochte WHO inzetten als propagandamiddel. Om nog maar te zwijgen over die smerige "wet markets", die nog altijd toegestaan worden en waardoor dit soort virussen op de mens overgedragen kunnen worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]![]()
Want toen de situatie in Italië zorgwekkende vormen begon aan te nemen zijn er hier (en in de VS) wel direct adequaat voorbereidingen getroffen?
Nee.
En toen de situatie in Europa doordrong in de VS, is er daar toen doortastend gehandeld?
Nee.
Je kan veel kritiek op "die kutcommunisten" hebben, waarvan een groot deel waarschijnlijk terecht is, maar de situatie in de VS is toch geheel en al te wijten aan het totaal niet anticiperen op de situatie in de rest van de wereld en vervolgens het achterlijke beleid daar.
Vervolgens rookgordijnen op te werpen naar China wijzen om je straatje schoon te vegen is wel heel makkelijk.
ik vind dat we Hong Kong en Taiwan moeten helpen en hen voorzien van kleine kernwapens onder drones, of onder satellietenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:52 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Er is maar één regering verantwoordelijk voor het laten escaleren van Covid-19 tot een wereldwijde pandemie en dat is de Chinese met hun onvolledige informatie, het liegen en de door hun gekochte WHO inzetten als propagandamiddel. Om nog maar te zwijgen over die smerige "wet markets", die nog altijd toegestaan worden en waardoor dit soort virussen op de mens overgedragen kunnen worden.
Trump is een karikatuur van een president, maar wat mij betreft mag de coronacrisis de laatste druppel zijn voor wat betreft China. Hoogste tijd dat de westerse wereld zich ontworsteld aan de afhankelijkheid die we nu hebben t.o.v. dat communistische regime. En als de EU daar voor de verandering maar weer eens te laf voor is moet de VS maar het voortouw nemen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zonder rekening te houden met demografie, bevolkingsdichtheid, etc., is het nogal onzinnig om dat rechtstreeks te vergelijken met de situatie in Nederland. Daarnaast is gemiddeld genomen de trend in de VS nog steeds stijgende.
Dat zal allemaal best maar waarom wordt dat argument dan selectief gebruikt? Wel wijzen naar het totaal aantal doden maar als je het gaat omrekenen moeten er plotseling met van alles en nog wat rekening gehouden worden. Gebruik dat soort vergelijkingen dan niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:39 schreef Basp1 het volgende:
Ze zitten al op de 96.000 nog een weekje en het is daar statistisch gezien niet meer beter als Nederland.
In het westen hebben we het net zo goed laten escaleren hoor. Om het even bij Nederland te houden: lekker op wintersport naar Italië gaan en vervolgens vrolijk met z'n allen carnaval gaan vieren.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:52 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Er is maar één regering verantwoordelijk voor het laten escaleren van Covid-19 tot een wereldwijde pandemie en dat is de Chinese met hun onvolledige informatie, het liegen en de door hun gekochte WHO inzetten als propagandamiddel. Om nog maar te zwijgen over die smerige "wet markets", die nog altijd toegestaan worden en waardoor dit soort virussen op de mens overgedragen kunnen worden.
Tja, wij hebben onszelf in zo'n van China afhankelijke positie gemanoeuvreerd. Goedkope productie boven alles. Om meerdere redenen is dat een onhoudbaar systeem.quote:Trump is een karikatuur van een president, maar wat mij betreft mag de coronacrisis de laatste druppel zijn voor wat betreft China. Hoogste tijd dat de westerse wereld zich ontworsteld aan de afhankelijkheid die we nu hebben t.o.v. dat communistische regime. En als de EU daar voor de verandering maar weer eens te laf voor is moet de VS maar het voortouw nemen.
Ik snap niet zo goed waarom je mij citeert, ik gebruik toch nergens het totaal aantal doden of doden per inwonertal om landen met elkaar te vergelijken of als argument om te zeggen dat het ergens slecht gaat?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Dat zal allemaal best maar waarom wordt dat argument dan selectief gebruikt? Wel wijzen naar het totaal aantal doden maar als je het gaat omrekenen moeten er plotseling met van alles en nog wat rekening gehouden worden. Gebruik dat soort vergelijkingen dan niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |