Dit topic behoort dan ook over Trump en China te gaan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:35 schreef Homey het volgende:
wat je hier in topic ziet is een reflectie van de media. Alle focus op Trump, als afleiding voor binnenlands falen van het RIVM en Rutte.
Waarom zouden we het in dit topic over Rutte en de RIVM hebben ?quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:35 schreef Homey het volgende:
wat je hier in topic ziet is een reflectie van de media. Alle focus op Trump, als afleiding voor binnenlands falen van het RIVM en Rutte.
Omdat we waarschijnlijk van de trump adoreerders aan zelf reflectie moeten doen en kritiek op trump kan gewoon niet. De ironie gewoon al.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom zouden we het in dit topic over Rutte en de RIVM hebben ?
De komende Chnees US oorlog onder leiding van Trump zal de geschiedenis in gaan als de grootste zeeslag ooitquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Omdat we waarschijnlijk van de trump adoreerders aan zelf reflectie moeten doen en kritiek op trump kan gewoon niet. De ironie gewoon al.
Ik wil het niet meemaken. Dan schieten de Chinezen een stapel amerikaanse sattelieten uit de lucht en is het Amerikaanse leger vleugellam.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De komende Chnees US oorlog onder leiding van Trump zal de geschiedenis in gaan als de grootste zeeslag ooit
Dat gaat maar tot een ding leiden, de derde wereld oorlog.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:32 schreef Scarface88 het volgende:
De usual suspects komen weer Trump aanvallen. Voor corona draaide de economie geweldig en ging t perfect hier. En nu miljarden schade door China. China moet boeten.
Dat is bij Trump niet zo moeilijk. Wat heeft die man hard gefaald in deze crisis. Eerst alles bagatelliseren en nu met vingertjes wijzen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:08 schreef epicbeardman het volgende:
Toen de impeachment zoals te verwachten niks opleverde heeft de MSM/Biden/Obama/Hillary/Linksgekkies een nieuwe agenda. Trump zo slecht mogelijk uit deze crisis te laten komen.
Het liefste zien Obama en kornuiten miljoenen amerikanen dood gaan, zodat ze Trump de schuld kunnen geven.
Nee nee, alles ligt aan China!quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is bij Trump niet zo moeilijk. Wat heeft die man hard gefaald in deze crisis. Eerst alles bagatelliseren en nu met vingertjes wijzen.
Nee eerst aan de democraten.quote:
Huh? Het ligt allemaal aan de Chineesjes toch? Al zei Trump de afgelopen maanden meerdere keren dat China het zo goed deed.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee eerst aan de democraten.![]()
De zogenaamde flipflop ophef die vooral bij een scheetje van democraten uitvergroot moest worden daar doen de zogenaamde onafhankelijke en kritische fox en aon opeens niet meer aan.
Even geduld hebben en wachten op de tweet van de dag van deze grote leider dan weten we welke kant we vandaag op gaan met dit fijne zwalkende beleid.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Huh? Het ligt allemaal aan de Chineesjes toch? Al zei Trump de afgelopen maanden meerdere keren dat China het zo goed deed.
Ligt het dan aan de Chinese democraten dan ofzo?
Ben echt een beetje #confused nu?![]()
China heeft wat steken laten vallen. Maar zelfs als ze 100% transparant zouden zijn geweest, dan zou men hier nog steeds te laat actie hebben ondernomen. Gezien we in februari genoeg over de gevaren van dit virus wisten en niks deden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit is victim-blaming. Je schuift alle terechte verwijten over die schurkenstaat zomaar opzij.
China valt zeker wat te verwijten. Maar de woede op China is denk ik voornamelijk omdat het China is lijkt mij. Sommige landen (China, Rusland etc) kunnen weinig goed doen bij de westerse beschaving. Mensen komen dan ook met drogredenen als de wet markets. Die zijn het probleem ook niet. De hygiëne wel. En dat is grote delen van Azië het probleem. Niet alleen in China.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:39 schreef cempexo het volgende:
Gelijk of niet gelijk...dat doet niet ter zake. Het gaat om het simpele gegeven dat in China dat virus is ontstaan.
Er is een verschil tussen doel en middel...het doel is de schuldige benoemen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:06 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
China valt zeker wat te verwijten. Maar de woede op China is denk ik voornamelijk omdat het China is lijkt mij. Sommige landen (China, Rusland etc) kunnen weinig goed doen bij de westerse beschaving. Mensen komen dan ook met drogredenen als de wet markets. Die zijn het probleem ook niet. De hygiëne wel. En dat is grote delen van Azië het probleem. Niet alleen in China.
Laat Trump het daar in de VS niet ook flink uit de hand lopen? Nul federale regie en zulks?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:07 schreef Scarface88 het volgende:
Is toch ook zo. China wist er al weken van maar heeft het bewust uit de hand laten lopen. Klokkenluiders werden de mond gesnoerd of "verdwenen" op mysterieze wijze. China heeft bloed aan zijn handen absoluut.
De tering, wat een boel achterlijkheid in één post. Knap. En triest.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De tijdlijn is duidelijk gemaakt bij een anti-Trumpist. Ik durf er een gokje op te leggen dat als ik deze tekst in google zoek dat hij rechtstreeks van de grootste Trump haatsite afkomt. Reddit.
Ik hoef die tijdlijn niet te lezen om te begrijpen dat Trump niks goed kan doen, want als hij vanaf moment dat hij de luchtruimte sloot met China ook een lockdown had ingevoerd. Was Trump beschuldigd voor het kapot maken van de economie. Zoals eerder in dit topic. Trump kan niks goed doen.
Volledige lockdown = Trump is bad,mkay cause he destroyed our economy!
Geen lockdown = Trump is bad, mkay cause he didn't do enough towards the virus!
En genuanceerder beeld van de washingtonpost.. haha sorry maar nu laat je me wel lachen.
Goed argument, dat is altijd zo als de Trump haters niks meer hebben in te brengen. Dan gaan ze hem fat-shamen of persoonlijk aanvallen, gebeurd ook bij Jensen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:26 schreef probeer het volgende:
[..]
De tering, wat een boel achterlijkheid in één post. Knap. En triest.
En klokkeluiders, als je maar iets van de minste kritiek op de regering trump hebt en je werkte daar, dan wordt je daar ook meteen ontslagen door trump. In dat opzicht begint dat land steeds meer op China te lijken. Trump die media die maar de geringste kritiek hebben meteen weg zet als fake media zonder enig concreet bewijs en zelf door zijn falcificeerbare leugens producerende propoganda kanalen opgehemeld wordt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Laat Trump het daar in de VS niet ook flink uit de hand lopen? Nul federale regie en zulks?
Aansprakelijk misschien ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:14 schreef cempexo het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen doel en middel...het doel is de schuldige benoemen.
Eeuh nee maar ok.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En klokkeluiders, als je maar iets van de minste kritiek op de regering trump hebt en je werkte daar, dan wordt je daar ook meteen ontslagen door trump. In dat opzicht begint dat land steeds meer op China te lijken. Trump die media die maar de geringste kritiek hebben meteen weg zet als fake media zonder enig concreet bewijs en zelf door zijn falcificeerbare leugens producerende propoganda kanalen opgehemeld wordt.
Een vs met ruim 1% van de mannelijke bevolking in de cel die dwangarbeid moeten verrichten zou ik toch op mijn woorden letten.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:46 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Eeuh nee maar ok.
China heeft concentratie (opvoedings kampen) kampen voor anders denkende.
De VS en China beginnen niet op elkaar te lijken. Fantast
Als jij ze wil gelijkstellen moet je dat vooral doen. Je zet jezelf een beetje voor schut.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een vs met ruim 1% van de mannelijke bevolking in de cel die dwangarbeid moeten verrichten zou ik toch op mijn woorden letten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |