Ja, daar komt het wel op neer, oud en ziek. Ik kon ze nog wel een tijdje laten meedraaien op allerlei medicatie maar dat vind ik zielig.quote:
Ja, we gaan ook wel eens kamperen, dus meenemen klinkt dan ook wel als de bom.quote:
nee precies, en voor 2quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, we gaan ook wel eens kamperen, dus meenemen klinkt dan ook wel als de bom.Plus dat 'ie dan niet voor eeuwig uitgestald hoeft te staan.
Haha nee! Nee, deze heb ik lang gehad en ik vind het wel goed zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, uhm, niet handig. Gecondoleerd.
Heb je al 25 nieuwe poezels besteld?
Heeft je plant dat ook op de pot staan? De mijne heet Robert.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee! Nee, deze heb ik lang gehad en ik vind het wel goed zo.
Ik heb wel een plant nu. Léon.
Dat was ook een eis ja, de optie om er met z'n tweeën in te kunnen. En ook daadwerkelijk een draaggewicht wat ik aandurf, heb ook genoeg "voor 2" gezien met een maximumgewicht van 150kg. Da's echt te krap hoor.quote:
Ojaaaa, ik heb wel eens foto's van Robert gezienquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heeft je plant dat ook op de pot staan? De mijne heet Robert.
Dat zou bij mij een zeer ironische pot worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaa, ik heb wel eens foto's van Robert gezien
Nee, er staat 'I will survive' op die van Léon.
Goed statement wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaa, ik heb wel eens foto's van Robert gezien
Nee, er staat 'I will survive' op die van Léon.
tofjesquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zou bij mij een zeer ironische pot worden.
Wil je een stuk Robert? Die heeft een half jaar in een doos zonder licht of water overleefd en heeft in 20 jaar tijd maar een keer nieuwe grond gekregen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zou bij mij een zeer ironische pot worden.
Wat een krachtpatser.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wil je een stuk Robert? Die heeft een half jaar in een doos zonder licht of water overleefd en heeft in 20 jaar tijd maar een keer nieuwe grond gekregen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Was ook de gedachte achter de mijne maar het gaat echt heel erg goed
Hij is enthousiast.
Ja het locken gaat wel aardig. Saai natuurlijk maar ik houd me keurig aan de regels welquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tofjes
Overleef je de lockdown een beetje?
En waar was je al die tijd
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wil je een stuk Robert? Die heeft een half jaar in een doos zonder licht of water overleefd en heeft in 20 jaar tijd maar een keer nieuwe grond gekregen.
Goeie combiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:37 schreef Koen66 het volgende:
ohja, zometeen nog supermarkt, cola en kolen kopen
thuiswerk, al week 7 ofzo intussen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja het locken gaat wel aardig. Saai natuurlijk maar ik houd me keurig aan de regels wel![]()
Hmm na mijn mod-periode was ik er even klaar mee én het is zo druk op mijn werk dat ik eigenlijk niet aan FOK!ken toekom en 's avonds heb ik geen zin meer om achter mijn laptop of een ander beeldscherm te hangen. Dus zo eigenlijk
Hoe gaat het met jou dan?
zijn er al plannen om langzaam weer naar kantoor te gaan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
thuiswerk, al week 7 ofzo intussen.
Aan de ene kant wel tof, want geen 2 uur rijden kwijt. Aan de andere kant voel ik me vaak ietwat eenzaam en mis ik m'n collega's
En KSC is de laatste tijd gezellig hoor
quote:
morgenavond de BBQ eens aansteken en de cola is in de aanbeiding bij de Dirkquote:
bedrijf is erg volgzaam, gaan niet zo zeggen 'kom maar weer naar kantoor' als overheid zegt 'werk thuis', en dat zeggen ze nog steedsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn er al plannen om langzaam weer naar kantoor te gaan?
Wat reistijd betreft kan ik het me voorstellen en wat het missen van collega's betreft ookquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
thuiswerk, al week 7 ofzo intussen.
Aan de ene kant wel tof, want geen 2 uur rijden kwijt. Aan de andere kant voel ik me vaak ietwat eenzaam en mis ik m'n collega's
En KSC is de laatste tijd gezellig hoor
Bloemkolen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:37 schreef Koen66 het volgende:
ohja, zometeen nog supermarkt, cola en kolen kopen
weekendje in maart was al gekilled, meivakantie ging sowieso niet dit jaar ivm. mavo examen Junior.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat reistijd betreft kan ik het me voorstellen en wat het missen van collega's betreft ook![]()
Zoomen, Skypen, Teamen is tot een bepaalde hoogte handig maar echt contact is wel zo belangrijk![]()
Wilde nog vragen of je vakantieplannen hebt, maar laat maar![]()
Heb gisteren wel een tripje geboekt trouwens
Schieten met hagel.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:45 schreef Fogel het volgende:
Ik boek gewoon zoveel trips dat er uiteindelijk vast wel iets door kan gaan
Heeyquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was eerst![]()
Hoe is het met jou?
Is je casa al helemaal af?
Oja, daar zeg je me iets! Het is BBQ-weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
morgenavond de BBQ eens aansteken en de cola is in de aanbeiding bij de Dirk
Ja, en dan komt er opeens een bult geld terug uiteindelijkquote:
Oh maar dat is ook wel heel tofquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Tripjes.
Ik heb de tripjes opgegeven dit jaar, dus ik stort m'n budget in de tuin.
Ik zou vandaag over 2 weken gaanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:48 schreef Koen66 het volgende:
ik ben toe aan een vakantie
Maar als ik vervolgens beelden zie van landen waar ze met mondkapjes opzitten op een terras heb ik weer zoiets van 'laat maar'
oepsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou vandaag over 2 weken gaan
Jezus. Flink wat reisjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weekendje in maart was al gekilled, meivakantie ging sowieso niet dit jaar ivm. mavo examen Junior.
Zomervakantie is nog niet 100% ondoenlijk, 2e week cruise is nog niet officieel cancelled, maar gaat 99.999999% zeker niet door (zal dit jaar nauwelijks een cruiseschip varen). 3e week Oostenrijk heb ik wel goede hoop op.
Week 1 zouden we naar camping in Italie gaan, geen idee nog wat we daarmee gaan doen. Is pas in Augustus
Nieuw spul.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh maar dat is ook wel heel tof![]()
Ik stort mijn budget in de vloer en een nieuwe bank
Oh er is nog hoop dusquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weekendje in maart was al gekilled, meivakantie ging sowieso niet dit jaar ivm. mavo examen Junior.
Zomervakantie is nog niet 100% ondoenlijk, 2e week cruise is nog niet officieel cancelled, maar gaat 99.999999% zeker niet door (zal dit jaar nauwelijks een cruiseschip varen). 3e week Oostenrijk heb ik wel goede hoop op.
Week 1 zouden we naar camping in Italie gaan, geen idee nog wat we daarmee gaan doen. Is pas in Augustus
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, en dan komt er opeens een bult geld terug uiteindelijkEn dat duurt vast zo lang dat het tegen die tijd alweer mogelijk is om weer ver weg te kunnen
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:45 schreef Fogel het volgende:
Ik boek gewoon zoveel trips dat er uiteindelijk vast wel iets door kan gaan
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:53 schreef Koen66 het volgende:
ik had @:-miauw- eigenlijk al laten plaatsen op het monument bij @:budapestenaar
"Haha die kozijnen ga je dus echt nooit doen hèquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HeeyJa gaat wel lekker de laatste maanden. Huisje is van binnen wel af (hoewel ik wel kozijnen nog steeds eens moet verven maar ja komt wel) alleen achtertuin is nog een dingetje haha. Hoe is het daar?
ik had @:-miauw- eigenlijk al laten plaatsen op het monument bij @:budapestenaar
Moeilijk te zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:50 schreef Koen66 het volgende:
blijf je weer een tijdje hier @:-miauw- ?
of weer snel sabbatical s?
huh? hier gaat het over een weekendje dat niet doorgine, een meivakantie die zelfs niet eens gepland is, en een zomervakantie die uit 3 delen zou bestaanquote:
Tja, kan er niks aan doen dat ik een optimist benquote:
Eind oktober klaarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuw spul.
En hopelijk wordt het tof, voorlopig is het vooral veel werk.
Plausibel.quote:
met thuiswerk pik ik af en toe een kwartiertje tussen de werkzaamehden doorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen![]()
Overdag heb ik gewoon echt geen tijd
Ja in september naar Portugal, in ieder geval één week, misschien twee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou jij nog op vakantie gaan?
Ik kom van een generatie die eens in de twee jaar naar Zeeland of Drenthe ging, dus ik vind het veelquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huh? hier gaat het over een weekendje dat niet doorgine, een meivakantie die zelfs niet eens gepland is, en een zomervakantie die uit 3 delen zou bestaanvalt toch mwel mee
Haha komende 2 jaar ofzo niet denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
"Haha die kozijnen ga je dus echt nooit doen hè"
Groeten,
Plinten van -Miauw-
Ik vind 'm serieus leuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tja, kan er niks aan doen dat ik een optimist ben
Oh dat gaat wel door. Denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja in september naar Portugal, in ieder geval één week, misschien twee.
owja, in oktober staat er ook een week Kreta in de boeken alquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh er is nog hoop dus
Zou wel fijn zijn!![]()
Ik ga een week naar Portugal eind september. Tenminste, dat heb ík gepland. Nu maar eens zien wat corona en de rest van de wereld daarvan vindt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel.Maar dan heb ik in ieder geval m'n hangmat vast.
Grgr van iemand die in d'r complete jeugd drie keer een lang weekend "op vakantie" geweest is.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom van een generatie die eens in de twee jaar naar Zeeland of Drenthe ging, dus ik vind het veel
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met thuiswerk pik ik af en toe een kwartiertje tussen de werkzaamehden door
Goed controleren op bankpassen en id-kaarten voor je hem bij het oud vuil zet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh maar dat is ook wel heel tof![]()
Ik stort mijn budget in de vloer en een nieuwe bank
Jep.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Al liggend uitkijken over al het werk dat nog moet gebeuren!
en met sommige saaie conference calls op de achtergrond lukt het ook primaquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha komende 2 jaar ofzo niet denk ik.Maar ik ga dit gewoon hele tijd zeggen tegen mensen en dan tref ik vanzelf de juiste persoon die mij gaat helpen haha.
Hahaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ja of je doet ruil in natura![]()
Verven v.s. koken dan hè
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat gaat wel door. Denk ik.
Oh dat lijkt me ook tofquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja, in oktober staat er ook een week Kreta in de boeken al
Héquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goed controleren op bankpassen en id-kaarten voor je hem bij het oud vuil zet.
That's the spiritquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.Maar dat helpt hopelijk alleen maar in de motivatie.
En anders steek ik m'n neus in een boek, zie ik het ook niet.
Mijn nagelvijl heeft ook ineens een beter huis gevonden maar waar?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé
Hahaha! Ik was laatst mijn werktelefoon kwijthad ook meteen weer een nagelvijl en een pen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en met sommige saaie conference calls op de achtergrond lukt het ook prima
Dasty is wel gruwelijk jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaIk ga eerst mijn vader zijn tip eens proberen.. Kozijnen afnemen met Dasty.
Misschien dat het dan al een stukje beter eruit ziet.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, genoeg tijd verkloot weer, boodschappen doen en dan toch nog maar een uurtje onkruid sjorren/schoffelen.
Kreeg het vinyl bij mijn oven/gasfornuis ook niet meer schoon.. Gisteren Dasty erop gespoten en het is weer als nieuw.quote:
Ergens bij de vermiste haarelastiekjesquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn nagelvijl heeft ook ineens een beter huis gevonden maar waar?
Het kan niet goed voor je zijn al doet het wonderen voor de dingen in huisquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kreeg het vinyl bij mijn oven/gasfornuis ook niet meer schoon.. Gisteren Dasty erop gespoten en het is weer als nieuw.![]()
Ja ik kan niet meer zonder hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het kan niet goed voor je zijn al doet het wonderen voor de dingen in huis![]()
#dastyforever
Als jij en @Molo hier weer komen posten dan krijgt @bitterbal het lastig op plek 1quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het kan niet goed voor je zijn al doet het wonderen voor de dingen in huis![]()
#dastyforever
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik kan niet meer zonder hoor.Gebruik het altijd om gasfornuis schoon te maken.
Maar nu reis je wel meer?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grgr van iemand die in d'r complete jeugd drie keer een lang weekend "op vakantie" geweest is.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij en @:molo hier weer komen posten dan krijgt @:bitterbal het lastig op plek 1
Krijgen jullie korting via je vrouw?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja, in oktober staat er ook een week Kreta in de boeken al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil dit ook proberen. Ik geloof dat alles van Dasty vet goed is.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Zit er wel in jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil dit ook proberen. Ik geloof dat alles van Dasty vet goed is.Zonder wrijving geen glans
Meh.quote:
De badkamerreiniger van Dasty ruikt zo lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil dit ook proberen. Ik geloof dat alles van Dasty vet goed is.![]()
sta ik niet meerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij en @:molo hier weer komen posten dan krijgt @:bitterbal het lastig op plek 1
Droge Dasty handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil dit ook proberen. Ik geloof dat alles van Dasty vet goed is.
With the stars as her umbrella
Ja vandaar dequote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Nou woohoo, wel 6 foto;s in de laatste bijna 6 maanden
Zit ik ook naar te kijken ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De badkamerreiniger van Dasty ruikt zo lekker
Dan leggen we op 4 mei plechtig flessen wodka bij het monumentquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Meh.
Ik geef de voorkeur aan alcoholische versnaperingen dan toch
Oh. My.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan leggen we op 4 mei plechtig flessen wodka bij het monument
Lege vodkafles als vaas gebruiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh. My.![]()
Wat een geweldig idee![]()
Ok en bloemen dan!
Ja, en jus d'orange. Pure wodka is niet lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh. My.![]()
Wat een geweldig idee![]()
Ok en bloemen dan!
Ja zal morgen ofzo even kijken, gewone ontvetter is ook bijna op.quote:
Hmm nee niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en jus d'orange. Pure wodka is niet lekker
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm nee niet echt mijn ding.
Ik stel voor om het assortiment uit te breiden met gin, tonic, rum en ginger ale, misschien nog een licht, fruitig Sauvignonnetje erbij.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is verrekte lekker door een Bombay Sapphire.
Goddankquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tm_campaign=whatsapp
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hadden nooit gesloten hoeven te worden uiteindelijk. Maar da's achterafquote:
Precies! Tot hoe lag duurt dit schooljaar? 8 juni zeker?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hadden nooit gesloten hoeven te worden uiteindelijk. Maar da's achteraf
Begin juli geloof ikquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies! Tot hoe lag duurt dit schooljaar? 8 juni zeker?
wibra toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil dit ook proberen. Ik geloof dat alles van Dasty vet goed is.
Mr muscle laat me alleen spieren kweken van het schrobben![]()
Karzaiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
wibra toch?
Mr muscle laat me allean spieren kweken van het schrobben
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow w8 hier pas half juli. Mwah 5 weken haha
Ga naar huis johquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:27 schreef Karzai het volgende:
HA Miauw, lang niet gehoord, hoe is het in het verre oosten?
Goed, goedquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:27 schreef Karzai het volgende:
HA Miauw, lang niet gehoord, hoe is het in het verre oosten?
Een monument met ingebouwde minibar.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm nee niet echt mijn ding.
Ik stel voor om het assortiment uit te breiden met gin, tonic, rum en ginger ale, misschien nog een licht, fruitig Sauvignonnetje erbij.
lekker, 6 weken vrij gehad vanwege de coronaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed, goed
Hoe is het met jou aan die kant?
Nee als ze dat doen gaan de leraren weer stakenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Nou ja het is toch iets![]()
Zouden ze die mormels niet laten doorwerken tijdens de zomervakantie? Het is niet dat ze ook maar iets zijn opgeschoten de laatste twee maanden.
moet je weer aan het werk?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker, 6 weken vrij gehad vanwege de corona
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een monument met ingebouwde minibar.
Echt iets voor jouquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker, 6 weken vrij gehad vanwege de corona
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee als ze dat doen gaan de leraren weer staken
oh nee, das ook verschrikkelijk trouwens omdat te doen:Pquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij al een baantje gevonden als strandbedverhuurder op Kijkduin?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn maatje gaat morgen zijn strandtent openen op Scheveningen. Die heeft dikke schijt aan de overheid haha.
Hoeveel minuten verwacht hij open te kunnen zijn voordat de overheid het weer op slot gooit?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn maatje gaat morgen zijn strandtent openen op Scheveningen. Die heeft dikke schijt aan de overheid haha.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijgen we dat weer :'quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
En dan kunnen de boeren het natuurlijk ook niet laten.
Echt hequote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel minuten verwacht hij open te kunnen zijn voordat de overheid het weer op slot gooit?
wel leuk om je collegas weer te zien?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
kantine is nog niet openen verschillende pauze tijden
maja afval gaat door he
twijfel nog, ik denk kip ketjap met rijstquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt iets voor jou![]()
Wauw, wat lang!
Wat ga je eten vanavond?
Geen idee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel minuten verwacht hij open te kunnen zijn voordat de overheid het weer op slot gooit?
ja hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wel leuk om je collegas weer te zien?
Tja, zou het toch niet doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4000. niks vergeleken met wat voor kosten zij hebben opbouwen is al een ton dacht ik
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
twijfel nog, ik denk kip ketjap met rijst
Ik gooi ook gewoon al mijn strandtenten openquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, zou het toch niet doen.
Maar ik heb dan ook geen strandtent
Jammer.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
maar ik hoef 1 juni niet te werken haags
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik gooi ook gewoon al mijn strandtenten openEcht, allemaal, alle 0.
kan nog wel een jaartje smurfenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Financieel zit jij wel goed ja
Mhh, afgelopen zomer wel in een hangmat gehangen op een strand. Of naja, tussen de bomen net naast het strand.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhh, afgelopen zomer wel in een hangmat gehangen op een strand. Of naja, tussen de bomen net naast het strand.
maar dat hou ik niet vol mentaal dus paar maandjes nog en dan achter de kassa bij de gamma ofzoquote:
Lijkt me best leuk achter de kassaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat hou ik niet vol mentaal dus paar maandjes nog en dan achter de kassa bij de gamma ofzo
ja dat idee heb ik ook altijd. maar denk als je dat fulltime moet doen je wel doordraait.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk achter de kassabeetje ouwehoeren.
Dat lijkt mij echt kutwerkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat hou ik niet vol mentaal dus paar maandjes nog en dan achter de kassa bij de gamma ofzo
Full-time niet nee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat idee heb ik ook altijd. maar denk als je dat fulltime moet doen je wel doordraait.
Is de schilder afdeling niet meer iets voor jou, of kom je daar niet zo goed uit de verf?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
bij de gamma hier zijn ze trouwens ook echt sacho achter de kassa
moet lachenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de schilder afdeling niet meer iets voor jou, of kom je daar niet zo goed uit de verf?
Heerlijk!quote:
Zal de werkdruk wat lager zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:43 schreef Karzai het volgende:
Ik heb hier een buurt gamma en praxis die zijn wat kleiner, die zijn altijd wel vrolijk
In die Praxis kom ik ook nog wel eensquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:43 schreef Karzai het volgende:
Ik heb hier een buurt gamma en praxis die zijn wat kleiner, die zijn altijd wel vrolijk
kinkerstraat?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In die Praxis kom ik ook nog wel eens#goedomteweten
Ietsje. Vooral om evenementen heen enzo, maar ik ben wel frequenter een paar dagen op pad.quote:
Jurmala.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar?
Volgens mij ben ik vorig jaar niet eens weggeweest
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ietsje. Vooral om evenementen heen enzo, maar ik ben wel frequenter een paar dagen op pad.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels als ik geen tickets in mijn SAS/KLM/Norwegian apps heb
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
Help ik ben gemarktplaatsmemed.
Ik: verkoopt kast, staat nog in elkaar.
Potentiële koper: "als je hem demonteert kom ik hem ophalen"
Ik: besteed pauze en deel van werkdag aan kast uit elkaar halen en poetsen
Ik: "De kast is volledig gedemonteerd en schoongemaakt!"
Reageert ie niet meer![]()
.
Is Norwegian niet failliet gegaan in de afgelopen weken?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels als ik geen tickets in mijn SAS/KLM/Norwegian apps heb
Oh, waar?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor volgend jaar in ieder geval al 2 dingen gepland.
Echt weer iets voor jou.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
Help ik ben gemarktplaatsmemed.
Ik: verkoopt kast, staat nog in elkaar.
Potentiële koper: "als je hem demonteert kom ik hem ophalen"
Ik: besteed pauze en deel van werkdag aan kast uit elkaar halen en poetsen
Ik: "De kast is volledig gedemonteerd en schoongemaakt!"
Reageert ie niet meer![]()
.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:52 schreef kwiwi het volgende:
Ondertussen ook m’n 2e balkon van meubeltjes en planten aan het voorzien, het is alsof ik ineens 2 extra kamers bij m’n appartement heb
Normaal zou ik echt een beetje kwaad wordenquote:
wist niet dat dit een ding is om te doen :pquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Normaal zou ik echt een beetje kwaad worden. Maar ik heb nog een andere geïnteresseerde koopster. Iemand die vanaf 1 juni in dit gebouw komt wonen. Dat is precies 1 dag nadat ik eruit moest zijn, dus het zou niet echt door kunnen gaan. Nu de kast uit elkaar is kan ik de losse onderdelen misschien gewoon bij een vriend neerzetten en kan ze ze de volgende dag ophalen
.
Fuck you, Marktplaatsmeneer.
Voor volgend jaar nog niks staan. Overweeg Roskilde festival. Is alweer te lang geleden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor volgend jaar in ieder geval al 2 dingen gepland.
Google heeft gelijkquote:
Nope, wel bijna, maar niet helemaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is Norwegian niet failliet gegaan in de afgelopen weken?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor volgend jaar nog niks staan. Overweeg Roskilde festival. Is alweer te lang geleden.
Dit jaar is het gelukt om naar Nederland te komen, maar voorlopig staan de volgende dingen als geannuleerd of op het punt om geannuleerd te worden:
Riga, Parijs/Nederland, Chicago, London.
En (voorlopig) "veilig": Hurtigruten naar Bergen, beetje rondkarren in Noorwegen. Spitsbergen, Singapore (in de herfst).
De rest komt nog wel.
Net een overzicht gemaakt wat de verschillende maatschappijen me nog terug moeten betalen en zit al aan bijna 4000 euroDenk dat ik zo even wat herinneringsmailtjes de deur uit ga doen.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wist niet dat dit een ding is om te doen :p
Yay! Geniet ervanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
Weer weekend, woensdag werk ik niet en donderdag hemelvaart![]()
Ja absoluut en zeker wel! Maar die heeft niet altijd alles en dan is die ene bij jou het makkelijkst te bereiken met de fiets of het ov.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:55 schreef Karzai het volgende:
[..]zo'n end, hebben ze ggen praxis in oost
En vrijdag?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
Vrijdag danquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
Volgend jaar F1/Engeland en M'era Luna, wellicht nog wat festivals erbij.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor volgend jaar nog niks staan. Overweeg Roskilde festival. Is alweer te lang geleden.
Dit jaar is het gelukt om naar Nederland te komen, maar voorlopig staan de volgende dingen als geannuleerd of op het punt om geannuleerd te worden:
Riga, Parijs/Nederland, Chicago, London.
En (voorlopig) "veilig": Hurtigruten naar Bergen, beetje rondkarren in Noorwegen. Spitsbergen, Singapore (in de herfst).
De rest komt nog wel.
Net een overzicht gemaakt wat de verschillende maatschappijen me nog terug moeten betalen en zit al aan bijna 4000 euroDenk dat ik zo even wat herinneringsmailtjes de deur uit ga doen.
Ja, mijn retour naar Riga was ook dat ongeveer, voor twee personen zelfs.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]goed vooruitzicht wel.
Mijn retourtje Lissabon was ¤148
Oh oei, dan denken we daar gewoon nog even niet aanquote:
Sterkte. Ik ga denk ik morgen hier wat rondkijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga mijn hele Hemelvaartsdag besteden aan plantjes kopen en het is jullie schuld.
Slimquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, mijn retour naar Riga was ook dat ongeveer, voor twee personen zelfs.
Maar AirBaltic moet nog maar even wachten tot ze weer gaan vliegen, en tot de covidkneut geen vlieg in de soep is.
Festivals zijn inderdaadquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgend jaar F1/Engeland en M'era Luna, wellicht nog wat festivals erbij.Festivals.
En dat loopt wel lekker op zo.Ik kon eigenlijk alles ineens doorgooien naar volgend jaar, dus geen geld terug, maar ook geen nieuwe kosten.
Leukquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterkte. Ik ga denk ik morgen hier wat rondkijken.
Het is echt besmettelijk hèquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil binnenkort kijken voor een bloempot bij de voordeur. Ook schuld van dit topic.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:00 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik had gevraagd aan de woningbouw of ze ergens mee konden helpen m.b.t. mijn achtertuin.. Nope en nog beter ik moet het beter onderhouden en ze komen binnenkort terug om te checken.Grr maar gelukkig komt er morgen iemand (goede vriend van mij) langs met tuingereedschap en een grasmaaier haha.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:00 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik had gevraagd aan de woningbouw of ze ergens mee konden helpen m.b.t. mijn achtertuin.. Nope en nog beter ik moet het beter onderhouden en ze komen binnenkort terug om te checken.Grr maar gelukkig komt er morgen iemand (goede vriend van mij) langs met tuingereedschap en een grasmaaier haha.
Ja o.a. conifeer verwijderen.quote:
Gras in de fik steken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja o.a. conifeer verwijderen.En dat ik geen ruimte heb voor een grasmaaier is geen excuus volgens hem om mijn gras niet te maaien. Ja hallo niet iedereen kan meteen hierheen komen om mijn gras te maaien.
Ik heb een klein huisje en geen schuur waar het mag staan.
Mja begrijp wel dat ze geen gras maaien in de tuinenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja o.a. conifeer verwijderen.En dat ik geen ruimte heb voor een grasmaaier is geen excuus volgens hem om mijn gras niet te maaien. Ja hallo niet iedereen kan meteen hierheen komen om mijn gras te maaien.
Ik heb een klein huisje en geen schuur waar het mag staan.
Foto.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vandaag weer een bloemerige plantgekocht die wel in de zon kan :p
Ja maar grasmaaien bedoelde ik niet met hulp hoor haha.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja begrijp wel dat ze geen gras maaien in de tuinen
Wat een stomme naamquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij heet kissy lips ofzo
diplodenia?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij heet kissy lips ofzo
Oh hey jijquote:
Ik heb meerdere artikelen voorbij zien komen over hoe kinderen tijdens quarantaineverveling ineens besloten dat het een goed idee was om op muren te gaan kleurenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
wat een geluk voor al die ouders dat die kinderen weer naar school kunnen :p
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
wat een geluk voor al die ouders dat die kinderen weer naar school kunnen :p
De middelste waarschijnlijk.quote:
Melon schnapsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb al een week een watermeloen liggen en die lijkt steeds groter te worden, nu durf ik hem niet meer open te snijden
Ja snap ik dat iedereen blij is met de wederkomst van de Koningin van de KSCquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tot grote blijdschap van iedereen.
Hoe is het?
Dat is Moloquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap ik dat iedereen blij is met de wederkomst van de Koningin van de KSC![]()
Ja goed hier hoor
Zou er een beetje in roeren met je pink.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk ontploft ie, ik ga voelen of hij warm is.
Prikkelbaar en ondeugendquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is MoloThe one and only.
Ik was slechts de hofdame of misschien hofnar![]()
Hoest met de kaaat?
Niks, leuke plant zag ik, die ruiken naar snoepjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar weet niet wat je vannacht hebt gedaan :p
oh? Hmm moet ik straks even ruiken :pquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks, leuke plant zag ik, die ruiken naar snoepjes.
Momentjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zou er een beetje in roeren met je pink.
Ohquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We waren te druk voor haar denk ik![]()
Kom je ook in Foqueville wonen?
je hebt wel een beroep nodigquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik weet het nog niet, moet er niet een soort dorpsraad komen?
Wat is dit voor werklozendiscriminatie?quote:
Nee joh.quote:
4G og 4G+ ook.quote:
Bitterbal weigert de helft van haar werkzaamheden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm ik kom er zó op terug![]()
Wat is jouwnes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |