Ja ik kan niet meer zonder hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het kan niet goed voor je zijn al doet het wonderen voor de dingen in huis![]()
#dastyforever
Als jij en @Molo hier weer komen posten dan krijgt @bitterbal het lastig op plek 1quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het kan niet goed voor je zijn al doet het wonderen voor de dingen in huis![]()
#dastyforever
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik kan niet meer zonder hoor.Gebruik het altijd om gasfornuis schoon te maken.
Maar nu reis je wel meer?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grgr van iemand die in d'r complete jeugd drie keer een lang weekend "op vakantie" geweest is.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij en @:molo hier weer komen posten dan krijgt @:bitterbal het lastig op plek 1
Krijgen jullie korting via je vrouw?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja, in oktober staat er ook een week Kreta in de boeken al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil dit ook proberen. Ik geloof dat alles van Dasty vet goed is.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Zit er wel in jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil dit ook proberen. Ik geloof dat alles van Dasty vet goed is.Zonder wrijving geen glans
Meh.quote:
De badkamerreiniger van Dasty ruikt zo lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil dit ook proberen. Ik geloof dat alles van Dasty vet goed is.![]()
sta ik niet meerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij en @:molo hier weer komen posten dan krijgt @:bitterbal het lastig op plek 1
Droge Dasty handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil dit ook proberen. Ik geloof dat alles van Dasty vet goed is.
With the stars as her umbrella
Ja vandaar dequote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Nou woohoo, wel 6 foto;s in de laatste bijna 6 maanden
Zit ik ook naar te kijken ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De badkamerreiniger van Dasty ruikt zo lekker
Dan leggen we op 4 mei plechtig flessen wodka bij het monumentquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Meh.
Ik geef de voorkeur aan alcoholische versnaperingen dan toch
Oh. My.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan leggen we op 4 mei plechtig flessen wodka bij het monument
Lege vodkafles als vaas gebruiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh. My.![]()
Wat een geweldig idee![]()
Ok en bloemen dan!
Ja, en jus d'orange. Pure wodka is niet lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh. My.![]()
Wat een geweldig idee![]()
Ok en bloemen dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |