oepsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou vandaag over 2 weken gaan
Jezus. Flink wat reisjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weekendje in maart was al gekilled, meivakantie ging sowieso niet dit jaar ivm. mavo examen Junior.
Zomervakantie is nog niet 100% ondoenlijk, 2e week cruise is nog niet officieel cancelled, maar gaat 99.999999% zeker niet door (zal dit jaar nauwelijks een cruiseschip varen). 3e week Oostenrijk heb ik wel goede hoop op.
Week 1 zouden we naar camping in Italie gaan, geen idee nog wat we daarmee gaan doen. Is pas in Augustus
Nieuw spul.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh maar dat is ook wel heel tof![]()
Ik stort mijn budget in de vloer en een nieuwe bank
Oh er is nog hoop dusquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weekendje in maart was al gekilled, meivakantie ging sowieso niet dit jaar ivm. mavo examen Junior.
Zomervakantie is nog niet 100% ondoenlijk, 2e week cruise is nog niet officieel cancelled, maar gaat 99.999999% zeker niet door (zal dit jaar nauwelijks een cruiseschip varen). 3e week Oostenrijk heb ik wel goede hoop op.
Week 1 zouden we naar camping in Italie gaan, geen idee nog wat we daarmee gaan doen. Is pas in Augustus
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, en dan komt er opeens een bult geld terug uiteindelijkEn dat duurt vast zo lang dat het tegen die tijd alweer mogelijk is om weer ver weg te kunnen
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:45 schreef Fogel het volgende:
Ik boek gewoon zoveel trips dat er uiteindelijk vast wel iets door kan gaan
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:53 schreef Koen66 het volgende:
ik had @:-miauw- eigenlijk al laten plaatsen op het monument bij @:budapestenaar
"Haha die kozijnen ga je dus echt nooit doen hčquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HeeyJa gaat wel lekker de laatste maanden. Huisje is van binnen wel af (hoewel ik wel kozijnen nog steeds eens moet verven maar ja komt wel) alleen achtertuin is nog een dingetje haha. Hoe is het daar?
ik had @:-miauw- eigenlijk al laten plaatsen op het monument bij @:budapestenaar
Moeilijk te zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:50 schreef Koen66 het volgende:
blijf je weer een tijdje hier @:-miauw- ?
of weer snel sabbatical s?
huh? hier gaat het over een weekendje dat niet doorgine, een meivakantie die zelfs niet eens gepland is, en een zomervakantie die uit 3 delen zou bestaanquote:
Tja, kan er niks aan doen dat ik een optimist benquote:
Eind oktober klaarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuw spul.
En hopelijk wordt het tof, voorlopig is het vooral veel werk.
Plausibel.quote:
met thuiswerk pik ik af en toe een kwartiertje tussen de werkzaamehden doorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen![]()
Overdag heb ik gewoon echt geen tijd
Ja in september naar Portugal, in ieder geval één week, misschien twee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou jij nog op vakantie gaan?
Ik kom van een generatie die eens in de twee jaar naar Zeeland of Drenthe ging, dus ik vind het veelquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huh? hier gaat het over een weekendje dat niet doorgine, een meivakantie die zelfs niet eens gepland is, en een zomervakantie die uit 3 delen zou bestaanvalt toch mwel mee
Haha komende 2 jaar ofzo niet denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
"Haha die kozijnen ga je dus echt nooit doen hč"
Groeten,
Plinten van -Miauw-
Ik vind 'm serieus leuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tja, kan er niks aan doen dat ik een optimist ben
Oh dat gaat wel door. Denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja in september naar Portugal, in ieder geval één week, misschien twee.
owja, in oktober staat er ook een week Kreta in de boeken alquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh er is nog hoop dus
Zou wel fijn zijn!![]()
Ik ga een week naar Portugal eind september. Tenminste, dat heb ík gepland. Nu maar eens zien wat corona en de rest van de wereld daarvan vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |