Ja, daar komt het wel op neer, oud en ziek. Ik kon ze nog wel een tijdje laten meedraaien op allerlei medicatie maar dat vind ik zielig.quote:
Ja, we gaan ook wel eens kamperen, dus meenemen klinkt dan ook wel als de bom.quote:
nee precies, en voor 2quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, we gaan ook wel eens kamperen, dus meenemen klinkt dan ook wel als de bom.Plus dat 'ie dan niet voor eeuwig uitgestald hoeft te staan.
Haha nee! Nee, deze heb ik lang gehad en ik vind het wel goed zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, uhm, niet handig. Gecondoleerd.
Heb je al 25 nieuwe poezels besteld?
Heeft je plant dat ook op de pot staan? De mijne heet Robert.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee! Nee, deze heb ik lang gehad en ik vind het wel goed zo.
Ik heb wel een plant nu. Léon.
Dat was ook een eis ja, de optie om er met z'n tweeën in te kunnen. En ook daadwerkelijk een draaggewicht wat ik aandurf, heb ook genoeg "voor 2" gezien met een maximumgewicht van 150kg. Da's echt te krap hoor.quote:
Ojaaaa, ik heb wel eens foto's van Robert gezienquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heeft je plant dat ook op de pot staan? De mijne heet Robert.
Dat zou bij mij een zeer ironische pot worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaa, ik heb wel eens foto's van Robert gezien
Nee, er staat 'I will survive' op die van Léon.
Goed statement wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaa, ik heb wel eens foto's van Robert gezien
Nee, er staat 'I will survive' op die van Léon.
tofjesquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zou bij mij een zeer ironische pot worden.
Wil je een stuk Robert? Die heeft een half jaar in een doos zonder licht of water overleefd en heeft in 20 jaar tijd maar een keer nieuwe grond gekregen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zou bij mij een zeer ironische pot worden.
Wat een krachtpatser.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wil je een stuk Robert? Die heeft een half jaar in een doos zonder licht of water overleefd en heeft in 20 jaar tijd maar een keer nieuwe grond gekregen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Was ook de gedachte achter de mijne maar het gaat echt heel erg goed
Hij is enthousiast.
Ja het locken gaat wel aardig. Saai natuurlijk maar ik houd me keurig aan de regels welquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tofjes
Overleef je de lockdown een beetje?
En waar was je al die tijd
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wil je een stuk Robert? Die heeft een half jaar in een doos zonder licht of water overleefd en heeft in 20 jaar tijd maar een keer nieuwe grond gekregen.
Goeie combiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:37 schreef Koen66 het volgende:
ohja, zometeen nog supermarkt, cola en kolen kopen
thuiswerk, al week 7 ofzo intussen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja het locken gaat wel aardig. Saai natuurlijk maar ik houd me keurig aan de regels wel![]()
Hmm na mijn mod-periode was ik er even klaar mee én het is zo druk op mijn werk dat ik eigenlijk niet aan FOK!ken toekom en 's avonds heb ik geen zin meer om achter mijn laptop of een ander beeldscherm te hangen. Dus zo eigenlijk
Hoe gaat het met jou dan?
zijn er al plannen om langzaam weer naar kantoor te gaan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
thuiswerk, al week 7 ofzo intussen.
Aan de ene kant wel tof, want geen 2 uur rijden kwijt. Aan de andere kant voel ik me vaak ietwat eenzaam en mis ik m'n collega's
En KSC is de laatste tijd gezellig hoor
quote:
morgenavond de BBQ eens aansteken en de cola is in de aanbeiding bij de Dirkquote:
bedrijf is erg volgzaam, gaan niet zo zeggen 'kom maar weer naar kantoor' als overheid zegt 'werk thuis', en dat zeggen ze nog steedsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn er al plannen om langzaam weer naar kantoor te gaan?
Wat reistijd betreft kan ik het me voorstellen en wat het missen van collega's betreft ookquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
thuiswerk, al week 7 ofzo intussen.
Aan de ene kant wel tof, want geen 2 uur rijden kwijt. Aan de andere kant voel ik me vaak ietwat eenzaam en mis ik m'n collega's
En KSC is de laatste tijd gezellig hoor
Bloemkolen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:37 schreef Koen66 het volgende:
ohja, zometeen nog supermarkt, cola en kolen kopen
weekendje in maart was al gekilled, meivakantie ging sowieso niet dit jaar ivm. mavo examen Junior.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat reistijd betreft kan ik het me voorstellen en wat het missen van collega's betreft ook![]()
Zoomen, Skypen, Teamen is tot een bepaalde hoogte handig maar echt contact is wel zo belangrijk![]()
Wilde nog vragen of je vakantieplannen hebt, maar laat maar![]()
Heb gisteren wel een tripje geboekt trouwens
Schieten met hagel.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:45 schreef Fogel het volgende:
Ik boek gewoon zoveel trips dat er uiteindelijk vast wel iets door kan gaan
Heeyquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was eerst![]()
Hoe is het met jou?
Is je casa al helemaal af?
Oja, daar zeg je me iets! Het is BBQ-weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
morgenavond de BBQ eens aansteken en de cola is in de aanbeiding bij de Dirk
Ja, en dan komt er opeens een bult geld terug uiteindelijkquote:
Oh maar dat is ook wel heel tofquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Tripjes.
Ik heb de tripjes opgegeven dit jaar, dus ik stort m'n budget in de tuin.
Ik zou vandaag over 2 weken gaanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:48 schreef Koen66 het volgende:
ik ben toe aan een vakantie
Maar als ik vervolgens beelden zie van landen waar ze met mondkapjes opzitten op een terras heb ik weer zoiets van 'laat maar'
oepsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou vandaag over 2 weken gaan
Jezus. Flink wat reisjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weekendje in maart was al gekilled, meivakantie ging sowieso niet dit jaar ivm. mavo examen Junior.
Zomervakantie is nog niet 100% ondoenlijk, 2e week cruise is nog niet officieel cancelled, maar gaat 99.999999% zeker niet door (zal dit jaar nauwelijks een cruiseschip varen). 3e week Oostenrijk heb ik wel goede hoop op.
Week 1 zouden we naar camping in Italie gaan, geen idee nog wat we daarmee gaan doen. Is pas in Augustus
Nieuw spul.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh maar dat is ook wel heel tof![]()
Ik stort mijn budget in de vloer en een nieuwe bank
Oh er is nog hoop dusquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weekendje in maart was al gekilled, meivakantie ging sowieso niet dit jaar ivm. mavo examen Junior.
Zomervakantie is nog niet 100% ondoenlijk, 2e week cruise is nog niet officieel cancelled, maar gaat 99.999999% zeker niet door (zal dit jaar nauwelijks een cruiseschip varen). 3e week Oostenrijk heb ik wel goede hoop op.
Week 1 zouden we naar camping in Italie gaan, geen idee nog wat we daarmee gaan doen. Is pas in Augustus
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, en dan komt er opeens een bult geld terug uiteindelijkEn dat duurt vast zo lang dat het tegen die tijd alweer mogelijk is om weer ver weg te kunnen
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:45 schreef Fogel het volgende:
Ik boek gewoon zoveel trips dat er uiteindelijk vast wel iets door kan gaan
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:53 schreef Koen66 het volgende:
ik had @:-miauw- eigenlijk al laten plaatsen op het monument bij @:budapestenaar
"Haha die kozijnen ga je dus echt nooit doen hèquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HeeyJa gaat wel lekker de laatste maanden. Huisje is van binnen wel af (hoewel ik wel kozijnen nog steeds eens moet verven maar ja komt wel) alleen achtertuin is nog een dingetje haha. Hoe is het daar?
ik had @:-miauw- eigenlijk al laten plaatsen op het monument bij @:budapestenaar
Moeilijk te zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:50 schreef Koen66 het volgende:
blijf je weer een tijdje hier @:-miauw- ?
of weer snel sabbatical s?
huh? hier gaat het over een weekendje dat niet doorgine, een meivakantie die zelfs niet eens gepland is, en een zomervakantie die uit 3 delen zou bestaanquote:
Tja, kan er niks aan doen dat ik een optimist benquote:
Eind oktober klaarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuw spul.
En hopelijk wordt het tof, voorlopig is het vooral veel werk.
Plausibel.quote:
met thuiswerk pik ik af en toe een kwartiertje tussen de werkzaamehden doorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen![]()
Overdag heb ik gewoon echt geen tijd
Ja in september naar Portugal, in ieder geval één week, misschien twee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou jij nog op vakantie gaan?
Ik kom van een generatie die eens in de twee jaar naar Zeeland of Drenthe ging, dus ik vind het veelquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huh? hier gaat het over een weekendje dat niet doorgine, een meivakantie die zelfs niet eens gepland is, en een zomervakantie die uit 3 delen zou bestaanvalt toch mwel mee
Haha komende 2 jaar ofzo niet denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
"Haha die kozijnen ga je dus echt nooit doen hè"
Groeten,
Plinten van -Miauw-
Ik vind 'm serieus leuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tja, kan er niks aan doen dat ik een optimist ben
Oh dat gaat wel door. Denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja in september naar Portugal, in ieder geval één week, misschien twee.
owja, in oktober staat er ook een week Kreta in de boeken alquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh er is nog hoop dus
Zou wel fijn zijn!![]()
Ik ga een week naar Portugal eind september. Tenminste, dat heb ík gepland. Nu maar eens zien wat corona en de rest van de wereld daarvan vindt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel.Maar dan heb ik in ieder geval m'n hangmat vast.
Grgr van iemand die in d'r complete jeugd drie keer een lang weekend "op vakantie" geweest is.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom van een generatie die eens in de twee jaar naar Zeeland of Drenthe ging, dus ik vind het veel
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met thuiswerk pik ik af en toe een kwartiertje tussen de werkzaamehden door
Goed controleren op bankpassen en id-kaarten voor je hem bij het oud vuil zet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh maar dat is ook wel heel tof![]()
Ik stort mijn budget in de vloer en een nieuwe bank
Jep.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Al liggend uitkijken over al het werk dat nog moet gebeuren!
en met sommige saaie conference calls op de achtergrond lukt het ook primaquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha komende 2 jaar ofzo niet denk ik.Maar ik ga dit gewoon hele tijd zeggen tegen mensen en dan tref ik vanzelf de juiste persoon die mij gaat helpen haha.
Hahaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ja of je doet ruil in natura![]()
Verven v.s. koken dan hè
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat gaat wel door. Denk ik.
Oh dat lijkt me ook tofquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja, in oktober staat er ook een week Kreta in de boeken al
Héquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goed controleren op bankpassen en id-kaarten voor je hem bij het oud vuil zet.
That's the spiritquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.Maar dat helpt hopelijk alleen maar in de motivatie.
En anders steek ik m'n neus in een boek, zie ik het ook niet.
Mijn nagelvijl heeft ook ineens een beter huis gevonden maar waar?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé
Hahaha! Ik was laatst mijn werktelefoon kwijthad ook meteen weer een nagelvijl en een pen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en met sommige saaie conference calls op de achtergrond lukt het ook prima
Dasty is wel gruwelijk jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaIk ga eerst mijn vader zijn tip eens proberen.. Kozijnen afnemen met Dasty.
Misschien dat het dan al een stukje beter eruit ziet.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, genoeg tijd verkloot weer, boodschappen doen en dan toch nog maar een uurtje onkruid sjorren/schoffelen.
Kreeg het vinyl bij mijn oven/gasfornuis ook niet meer schoon.. Gisteren Dasty erop gespoten en het is weer als nieuw.quote:
Ergens bij de vermiste haarelastiekjesquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn nagelvijl heeft ook ineens een beter huis gevonden maar waar?
Het kan niet goed voor je zijn al doet het wonderen voor de dingen in huisquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kreeg het vinyl bij mijn oven/gasfornuis ook niet meer schoon.. Gisteren Dasty erop gespoten en het is weer als nieuw.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |