Ja, daar komt het wel op neer, oud en ziek. Ik kon ze nog wel een tijdje laten meedraaien op allerlei medicatie maar dat vind ik zielig.quote:
Ja, we gaan ook wel eens kamperen, dus meenemen klinkt dan ook wel als de bom.quote:
nee precies, en voor 2quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, we gaan ook wel eens kamperen, dus meenemen klinkt dan ook wel als de bom.Plus dat 'ie dan niet voor eeuwig uitgestald hoeft te staan.
Haha nee! Nee, deze heb ik lang gehad en ik vind het wel goed zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, uhm, niet handig. Gecondoleerd.
Heb je al 25 nieuwe poezels besteld?
Heeft je plant dat ook op de pot staan? De mijne heet Robert.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee! Nee, deze heb ik lang gehad en ik vind het wel goed zo.
Ik heb wel een plant nu. Léon.
Dat was ook een eis ja, de optie om er met z'n tweeën in te kunnen. En ook daadwerkelijk een draaggewicht wat ik aandurf, heb ook genoeg "voor 2" gezien met een maximumgewicht van 150kg. Da's echt te krap hoor.quote:
Ojaaaa, ik heb wel eens foto's van Robert gezienquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heeft je plant dat ook op de pot staan? De mijne heet Robert.
Dat zou bij mij een zeer ironische pot worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaa, ik heb wel eens foto's van Robert gezien
Nee, er staat 'I will survive' op die van Léon.
Goed statement wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaa, ik heb wel eens foto's van Robert gezien
Nee, er staat 'I will survive' op die van Léon.
tofjesquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zou bij mij een zeer ironische pot worden.
Wil je een stuk Robert? Die heeft een half jaar in een doos zonder licht of water overleefd en heeft in 20 jaar tijd maar een keer nieuwe grond gekregen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zou bij mij een zeer ironische pot worden.
Wat een krachtpatser.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wil je een stuk Robert? Die heeft een half jaar in een doos zonder licht of water overleefd en heeft in 20 jaar tijd maar een keer nieuwe grond gekregen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Was ook de gedachte achter de mijne maar het gaat echt heel erg goed
Hij is enthousiast.
Ja het locken gaat wel aardig. Saai natuurlijk maar ik houd me keurig aan de regels welquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tofjes
Overleef je de lockdown een beetje?
En waar was je al die tijd
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wil je een stuk Robert? Die heeft een half jaar in een doos zonder licht of water overleefd en heeft in 20 jaar tijd maar een keer nieuwe grond gekregen.
Goeie combiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:37 schreef Koen66 het volgende:
ohja, zometeen nog supermarkt, cola en kolen kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |