Ja ik kan niet meer zonder hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het kan niet goed voor je zijn al doet het wonderen voor de dingen in huis![]()
#dastyforever
Als jij en @Molo hier weer komen posten dan krijgt @bitterbal het lastig op plek 1quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het kan niet goed voor je zijn al doet het wonderen voor de dingen in huis![]()
#dastyforever
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik kan niet meer zonder hoor.Gebruik het altijd om gasfornuis schoon te maken.
Maar nu reis je wel meer?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grgr van iemand die in d'r complete jeugd drie keer een lang weekend "op vakantie" geweest is.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij en @:molo hier weer komen posten dan krijgt @:bitterbal het lastig op plek 1
Krijgen jullie korting via je vrouw?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja, in oktober staat er ook een week Kreta in de boeken al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil dit ook proberen. Ik geloof dat alles van Dasty vet goed is.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Zit er wel in jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil dit ook proberen. Ik geloof dat alles van Dasty vet goed is.Zonder wrijving geen glans
Meh.quote:
De badkamerreiniger van Dasty ruikt zo lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil dit ook proberen. Ik geloof dat alles van Dasty vet goed is.![]()
sta ik niet meerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij en @:molo hier weer komen posten dan krijgt @:bitterbal het lastig op plek 1
Droge Dasty handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil dit ook proberen. Ik geloof dat alles van Dasty vet goed is.
With the stars as her umbrella
Ja vandaar dequote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Nou woohoo, wel 6 foto;s in de laatste bijna 6 maanden
Zit ik ook naar te kijken ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De badkamerreiniger van Dasty ruikt zo lekker
Dan leggen we op 4 mei plechtig flessen wodka bij het monumentquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Meh.
Ik geef de voorkeur aan alcoholische versnaperingen dan toch
Oh. My.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan leggen we op 4 mei plechtig flessen wodka bij het monument
Lege vodkafles als vaas gebruiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh. My.![]()
Wat een geweldig idee![]()
Ok en bloemen dan!
Ja, en jus d'orange. Pure wodka is niet lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh. My.![]()
Wat een geweldig idee![]()
Ok en bloemen dan!
Ja zal morgen ofzo even kijken, gewone ontvetter is ook bijna op.quote:
Hmm nee niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en jus d'orange. Pure wodka is niet lekker
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm nee niet echt mijn ding.
Ik stel voor om het assortiment uit te breiden met gin, tonic, rum en ginger ale, misschien nog een licht, fruitig Sauvignonnetje erbij.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is verrekte lekker door een Bombay Sapphire.
Goddankquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tm_campaign=whatsapp
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hadden nooit gesloten hoeven te worden uiteindelijk. Maar da's achterafquote:
Precies! Tot hoe lag duurt dit schooljaar? 8 juni zeker?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hadden nooit gesloten hoeven te worden uiteindelijk. Maar da's achteraf
Begin juli geloof ikquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies! Tot hoe lag duurt dit schooljaar? 8 juni zeker?
wibra toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil dit ook proberen. Ik geloof dat alles van Dasty vet goed is.
Mr muscle laat me alleen spieren kweken van het schrobben![]()
Karzaiquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
wibra toch?
Mr muscle laat me allean spieren kweken van het schrobben
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow w8 hier pas half juli. Mwah 5 weken haha
Ga naar huis johquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:27 schreef Karzai het volgende:
HA Miauw, lang niet gehoord, hoe is het in het verre oosten?
Goed, goedquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:27 schreef Karzai het volgende:
HA Miauw, lang niet gehoord, hoe is het in het verre oosten?
Een monument met ingebouwde minibar.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm nee niet echt mijn ding.
Ik stel voor om het assortiment uit te breiden met gin, tonic, rum en ginger ale, misschien nog een licht, fruitig Sauvignonnetje erbij.
lekker, 6 weken vrij gehad vanwege de coronaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed, goed
Hoe is het met jou aan die kant?
Nee als ze dat doen gaan de leraren weer stakenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Nou ja het is toch iets![]()
Zouden ze die mormels niet laten doorwerken tijdens de zomervakantie? Het is niet dat ze ook maar iets zijn opgeschoten de laatste twee maanden.
moet je weer aan het werk?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker, 6 weken vrij gehad vanwege de corona
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een monument met ingebouwde minibar.
Echt iets voor jouquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker, 6 weken vrij gehad vanwege de corona
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee als ze dat doen gaan de leraren weer staken
oh nee, das ook verschrikkelijk trouwens omdat te doen:Pquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij al een baantje gevonden als strandbedverhuurder op Kijkduin?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn maatje gaat morgen zijn strandtent openen op Scheveningen. Die heeft dikke schijt aan de overheid haha.
Hoeveel minuten verwacht hij open te kunnen zijn voordat de overheid het weer op slot gooit?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn maatje gaat morgen zijn strandtent openen op Scheveningen. Die heeft dikke schijt aan de overheid haha.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijgen we dat weer :'quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
En dan kunnen de boeren het natuurlijk ook niet laten.
Echt hequote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel minuten verwacht hij open te kunnen zijn voordat de overheid het weer op slot gooit?
wel leuk om je collegas weer te zien?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
kantine is nog niet openen verschillende pauze tijden
maja afval gaat door he
twijfel nog, ik denk kip ketjap met rijstquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt iets voor jou![]()
Wauw, wat lang!
Wat ga je eten vanavond?
Geen idee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel minuten verwacht hij open te kunnen zijn voordat de overheid het weer op slot gooit?
ja hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wel leuk om je collegas weer te zien?
Tja, zou het toch niet doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4000. niks vergeleken met wat voor kosten zij hebben opbouwen is al een ton dacht ik
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
twijfel nog, ik denk kip ketjap met rijst
Ik gooi ook gewoon al mijn strandtenten openquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, zou het toch niet doen.
Maar ik heb dan ook geen strandtent
Jammer.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
maar ik hoef 1 juni niet te werken haags
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik gooi ook gewoon al mijn strandtenten openEcht, allemaal, alle 0.
kan nog wel een jaartje smurfenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Financieel zit jij wel goed ja
Mhh, afgelopen zomer wel in een hangmat gehangen op een strand. Of naja, tussen de bomen net naast het strand.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhh, afgelopen zomer wel in een hangmat gehangen op een strand. Of naja, tussen de bomen net naast het strand.
maar dat hou ik niet vol mentaal dus paar maandjes nog en dan achter de kassa bij de gamma ofzoquote:
Lijkt me best leuk achter de kassaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat hou ik niet vol mentaal dus paar maandjes nog en dan achter de kassa bij de gamma ofzo
ja dat idee heb ik ook altijd. maar denk als je dat fulltime moet doen je wel doordraait.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk achter de kassabeetje ouwehoeren.
Dat lijkt mij echt kutwerkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat hou ik niet vol mentaal dus paar maandjes nog en dan achter de kassa bij de gamma ofzo
Full-time niet nee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat idee heb ik ook altijd. maar denk als je dat fulltime moet doen je wel doordraait.
Is de schilder afdeling niet meer iets voor jou, of kom je daar niet zo goed uit de verf?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
bij de gamma hier zijn ze trouwens ook echt sacho achter de kassa
moet lachenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de schilder afdeling niet meer iets voor jou, of kom je daar niet zo goed uit de verf?
Heerlijk!quote:
Zal de werkdruk wat lager zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:43 schreef Karzai het volgende:
Ik heb hier een buurt gamma en praxis die zijn wat kleiner, die zijn altijd wel vrolijk
In die Praxis kom ik ook nog wel eensquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:43 schreef Karzai het volgende:
Ik heb hier een buurt gamma en praxis die zijn wat kleiner, die zijn altijd wel vrolijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |