quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een monument met ingebouwde minibar.
Echt iets voor jouquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker, 6 weken vrij gehad vanwege de corona
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee als ze dat doen gaan de leraren weer staken
oh nee, das ook verschrikkelijk trouwens omdat te doen:Pquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij al een baantje gevonden als strandbedverhuurder op Kijkduin?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn maatje gaat morgen zijn strandtent openen op Scheveningen. Die heeft dikke schijt aan de overheid haha.
Hoeveel minuten verwacht hij open te kunnen zijn voordat de overheid het weer op slot gooit?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn maatje gaat morgen zijn strandtent openen op Scheveningen. Die heeft dikke schijt aan de overheid haha.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijgen we dat weer :'quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
En dan kunnen de boeren het natuurlijk ook niet laten.
Echt hequote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel minuten verwacht hij open te kunnen zijn voordat de overheid het weer op slot gooit?
wel leuk om je collegas weer te zien?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
kantine is nog niet openen verschillende pauze tijden
maja afval gaat door he
twijfel nog, ik denk kip ketjap met rijstquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt iets voor jou![]()
Wauw, wat lang!
Wat ga je eten vanavond?
Geen idee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel minuten verwacht hij open te kunnen zijn voordat de overheid het weer op slot gooit?
ja hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wel leuk om je collegas weer te zien?
Tja, zou het toch niet doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4000. niks vergeleken met wat voor kosten zij hebben opbouwen is al een ton dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |