kan nog wel een jaartje smurfenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Financieel zit jij wel goed ja
Mhh, afgelopen zomer wel in een hangmat gehangen op een strand. Of naja, tussen de bomen net naast het strand.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhh, afgelopen zomer wel in een hangmat gehangen op een strand. Of naja, tussen de bomen net naast het strand.
maar dat hou ik niet vol mentaal dus paar maandjes nog en dan achter de kassa bij de gamma ofzoquote:
Lijkt me best leuk achter de kassaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat hou ik niet vol mentaal dus paar maandjes nog en dan achter de kassa bij de gamma ofzo
ja dat idee heb ik ook altijd. maar denk als je dat fulltime moet doen je wel doordraait.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk achter de kassabeetje ouwehoeren.
Dat lijkt mij echt kutwerkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat hou ik niet vol mentaal dus paar maandjes nog en dan achter de kassa bij de gamma ofzo
Full-time niet nee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat idee heb ik ook altijd. maar denk als je dat fulltime moet doen je wel doordraait.
Is de schilder afdeling niet meer iets voor jou, of kom je daar niet zo goed uit de verf?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
bij de gamma hier zijn ze trouwens ook echt sacho achter de kassa
moet lachenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de schilder afdeling niet meer iets voor jou, of kom je daar niet zo goed uit de verf?
Heerlijk!quote:
Zal de werkdruk wat lager zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:43 schreef Karzai het volgende:
Ik heb hier een buurt gamma en praxis die zijn wat kleiner, die zijn altijd wel vrolijk
In die Praxis kom ik ook nog wel eensquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:43 schreef Karzai het volgende:
Ik heb hier een buurt gamma en praxis die zijn wat kleiner, die zijn altijd wel vrolijk
kinkerstraat?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In die Praxis kom ik ook nog wel eens#goedomteweten
Ietsje. Vooral om evenementen heen enzo, maar ik ben wel frequenter een paar dagen op pad.quote:
Jurmala.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar?
Volgens mij ben ik vorig jaar niet eens weggeweest
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ietsje. Vooral om evenementen heen enzo, maar ik ben wel frequenter een paar dagen op pad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |