quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:00 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik had gevraagd aan de woningbouw of ze ergens mee konden helpen m.b.t. mijn achtertuin.. Nope en nog beter ik moet het beter onderhouden en ze komen binnenkort terug om te checken.Grr maar gelukkig komt er morgen iemand (goede vriend van mij) langs met tuingereedschap en een grasmaaier haha.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:00 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik had gevraagd aan de woningbouw of ze ergens mee konden helpen m.b.t. mijn achtertuin.. Nope en nog beter ik moet het beter onderhouden en ze komen binnenkort terug om te checken.Grr maar gelukkig komt er morgen iemand (goede vriend van mij) langs met tuingereedschap en een grasmaaier haha.
Ja o.a. conifeer verwijderen.quote:
Gras in de fik steken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja o.a. conifeer verwijderen.En dat ik geen ruimte heb voor een grasmaaier is geen excuus volgens hem om mijn gras niet te maaien. Ja hallo niet iedereen kan meteen hierheen komen om mijn gras te maaien.
Ik heb een klein huisje en geen schuur waar het mag staan.
Mja begrijp wel dat ze geen gras maaien in de tuinenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja o.a. conifeer verwijderen.En dat ik geen ruimte heb voor een grasmaaier is geen excuus volgens hem om mijn gras niet te maaien. Ja hallo niet iedereen kan meteen hierheen komen om mijn gras te maaien.
Ik heb een klein huisje en geen schuur waar het mag staan.
Foto.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vandaag weer een bloemerige plantgekocht die wel in de zon kan :p
Ja maar grasmaaien bedoelde ik niet met hulp hoor haha.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja begrijp wel dat ze geen gras maaien in de tuinen
Wat een stomme naamquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij heet kissy lips ofzo
diplodenia?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij heet kissy lips ofzo
Oh hey jijquote:
Ik heb meerdere artikelen voorbij zien komen over hoe kinderen tijdens quarantaineverveling ineens besloten dat het een goed idee was om op muren te gaan kleurenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
wat een geluk voor al die ouders dat die kinderen weer naar school kunnen :p
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
wat een geluk voor al die ouders dat die kinderen weer naar school kunnen :p
De middelste waarschijnlijk.quote:
Melon schnapsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb al een week een watermeloen liggen en die lijkt steeds groter te worden, nu durf ik hem niet meer open te snijden
Ja snap ik dat iedereen blij is met de wederkomst van de Koningin van de KSCquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tot grote blijdschap van iedereen.
Hoe is het?
Dat is Moloquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap ik dat iedereen blij is met de wederkomst van de Koningin van de KSC![]()
Ja goed hier hoor
Zou er een beetje in roeren met je pink.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk ontploft ie, ik ga voelen of hij warm is.
Prikkelbaar en ondeugendquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is MoloThe one and only.
Ik was slechts de hofdame of misschien hofnar![]()
Hoest met de kaaat?
Niks, leuke plant zag ik, die ruiken naar snoepjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar weet niet wat je vannacht hebt gedaan :p
oh? Hmm moet ik straks even ruiken :pquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks, leuke plant zag ik, die ruiken naar snoepjes.
Momentjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zou er een beetje in roeren met je pink.
Ohquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We waren te druk voor haar denk ik![]()
Kom je ook in Foqueville wonen?
je hebt wel een beroep nodigquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik weet het nog niet, moet er niet een soort dorpsraad komen?
Wat is dit voor werklozendiscriminatie?quote:
Nee joh.quote:
4G og 4G+ ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |