Voor volgend jaar nog niks staan. Overweeg Roskilde festival. Is alweer te lang geleden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor volgend jaar in ieder geval al 2 dingen gepland.
Google heeft gelijkquote:
Nope, wel bijna, maar niet helemaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is Norwegian niet failliet gegaan in de afgelopen weken?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor volgend jaar nog niks staan. Overweeg Roskilde festival. Is alweer te lang geleden.
Dit jaar is het gelukt om naar Nederland te komen, maar voorlopig staan de volgende dingen als geannuleerd of op het punt om geannuleerd te worden:
Riga, Parijs/Nederland, Chicago, London.
En (voorlopig) "veilig": Hurtigruten naar Bergen, beetje rondkarren in Noorwegen. Spitsbergen, Singapore (in de herfst).
De rest komt nog wel.
Net een overzicht gemaakt wat de verschillende maatschappijen me nog terug moeten betalen en zit al aan bijna 4000 euroDenk dat ik zo even wat herinneringsmailtjes de deur uit ga doen.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wist niet dat dit een ding is om te doen :p
Yay! Geniet ervanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
Weer weekend, woensdag werk ik niet en donderdag hemelvaart![]()
Ja absoluut en zeker wel! Maar die heeft niet altijd alles en dan is die ene bij jou het makkelijkst te bereiken met de fiets of het ov.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:55 schreef Karzai het volgende:
[..]zo'n end, hebben ze ggen praxis in oost
En vrijdag?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
Vrijdag danquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
Volgend jaar F1/Engeland en M'era Luna, wellicht nog wat festivals erbij.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor volgend jaar nog niks staan. Overweeg Roskilde festival. Is alweer te lang geleden.
Dit jaar is het gelukt om naar Nederland te komen, maar voorlopig staan de volgende dingen als geannuleerd of op het punt om geannuleerd te worden:
Riga, Parijs/Nederland, Chicago, London.
En (voorlopig) "veilig": Hurtigruten naar Bergen, beetje rondkarren in Noorwegen. Spitsbergen, Singapore (in de herfst).
De rest komt nog wel.
Net een overzicht gemaakt wat de verschillende maatschappijen me nog terug moeten betalen en zit al aan bijna 4000 euroDenk dat ik zo even wat herinneringsmailtjes de deur uit ga doen.
Ja, mijn retour naar Riga was ook dat ongeveer, voor twee personen zelfs.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]goed vooruitzicht wel.
Mijn retourtje Lissabon was ¤148
Oh oei, dan denken we daar gewoon nog even niet aanquote:
Sterkte. Ik ga denk ik morgen hier wat rondkijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga mijn hele Hemelvaartsdag besteden aan plantjes kopen en het is jullie schuld.
Slimquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, mijn retour naar Riga was ook dat ongeveer, voor twee personen zelfs.
Maar AirBaltic moet nog maar even wachten tot ze weer gaan vliegen, en tot de covidkneut geen vlieg in de soep is.
Festivals zijn inderdaadquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgend jaar F1/Engeland en M'era Luna, wellicht nog wat festivals erbij.Festivals.
En dat loopt wel lekker op zo.Ik kon eigenlijk alles ineens doorgooien naar volgend jaar, dus geen geld terug, maar ook geen nieuwe kosten.
Leukquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterkte. Ik ga denk ik morgen hier wat rondkijken.
Het is echt besmettelijk hèquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil binnenkort kijken voor een bloempot bij de voordeur. Ook schuld van dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |