SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.
Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Follow the money or snake trail, to be on topic
“ President Trump’s declaration that he was taking a malaria drug despite its risks will be welcomed in India. His previous endorsement of hydroxychloroquine catalyzed a shift there, spurring the world’s largest producer of the drug to make more of it.”
https://mobile.twitter.com/ap/status/1262647148027445250![]()
Dat medicijn is gewoon weer een leugentje om de aandacht af te leiden van meer en meer corruptie.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Goed filmpje over het bizarre verhaal rondom onze Flynn:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Mag je in Amerika niet liegen tegen de FBI? Wat een banenland is dat ook. In Nederland is het gelukkig wel gewoon oké om tegen de politie te liegen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:35 schreef xpompompomx het volgende:
Goed filmpje over het bizarre verhaal rondom onze Flynn:![]()
Het ligt er helemaal aan wie je vrienden zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Mag je in Amerika niet liegen tegen de FBI? Wat een banenland is dat ook. In Nederland is het gelukkig wel gewoon oké om tegen de politie te liegen.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Hier gelukkig niet. Filmpje is ook niet heel interessant deze man gaat volledig mee in de FBI frame. Hij laat ook een hoop feiten die niet uitkomen voor zijn verhaal weg/onderbelicht. Als je feiten wil kun je beter het filmpje dat ik hier gister over postte kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het ligt er helemaal aan wie je vrienden zijn.
Uiteindelijk heeft de FBI gewoon 0,0 bewijs tegen Flynn. Ja dat hij gelogen heeft. Dat stelt natuurlijk vrijwel niks voor. Er is bewijs dat de huidige president van Amerika elke dag 10+ keer liegt. Misschien moet de FBI een keer met Trump praten dan. Hell waarschijnlijk kan bijna geen enkele politcus dan wegkomen na een gesprekje met de FBI.![]()
Onder ede liegen is natuurlijk strafbaar, en daar krijgt hij dus ook een straf voor. Lijkt mij normaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Uiteindelijk heeft de FBI gewoon 0,0 bewijs tegen Flynn. Ja dat hij gelogen heeft. Dat stelt natuurlijk vrijwel niks voor.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Boeit mij verder ook weinig. Maar het is ondertussen vrij duidelijk dat in de Amerikaanse politiek de leugen waarschijnlijk normaler is dan de waarheid. Dan mogen ze ongeveer half Washington wel aanklagen. Die Flynn lijkt me absoluut een corrupte vent maar pak hem dan op die corruptie, niet op het niet meer bij kunnen houden wat de waarheid is. Dat geldt ook voor beide presidentskandidatenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Onder ede liegen is natuurlijk strafbaar, en daar krijgt hij dus ook een straf voor. Lijkt mij normaal.![]()
![]()
Geen bewijs? Flynn legde een bekentenis af en gaf aan schuldig te zijn.
Onschuldigen doen dat alleen als ze zwart zijn.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Het werkt natuurlijk niet zo dat je iemand alleen mag vervolgen voor het zwaarste waarvan je denkt dat hij zich daar schuldig aan maakt en je hem daardoor niet hoeft te vervolgen voor minder zware dingen waarvan je zeker weet dat hij zich daar schuldig aan maakt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Boeit mij verder ook weinig. Maar het is ondertussen vrij duidelijk dat in de Amerikaanse politiek de leugen waarschijnlijk normaler is dan de waarheid. Dan mogen ze ongeveer half Washington wel aanklagen. Die Flynn lijkt me absoluut een corrupte vent maar pak hem dan op die corruptie, niet op het niet meer bij kunnen houden wat de waarheid is. Dat geldt ook voor beide presidentskandidaten
Liegen is niet strafbaar, liegen onder ede wel. Als Trump op een podiumpje raaskalt mag dat, als Trump onder ede liegt mag dat niet. Dat geldt ook voor de rest van Washington en ook voor Flynn.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Ik kan me echt niet voorstellen dat de president van de VS een potentieel gevaarlijk medicijn inneemt vanwege een virus wat hij nog niet zo lang geleden een hoax noemde.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dat medicijn is gewoon weer een leugentje om de aandacht af te leiden van meer en meer corruptie.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Nee maar waarom zou je iemand waarvan je bewijs hebt van een veel zwaardere misdaad laten gaan op een véél lichter vergrijp. Het is niet alsof de bekentenis van Flynn dat hij heeft gelogen verder ergens toe leid.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het werkt natuurlijk niet zo dat je iemand alleen mag vervolgen voor het zwaarste waarvan je denkt dat hij zich daar schuldig aan maakt en je hem daardoor niet hoeft te vervolgen voor minder zware dingen waarvan je zeker weet dat hij zich daar schuldig aan maakt.
Want dat zou natuurlijk een argument kunnen zijn met Flynns bekentenis kun je verder met een hoop lui vervolgen. Alleen dat is niet het geval.Goh dat snap ik ook wel. Maar waarom dan Flynn interviewen en uitlokken terwijl ze véél grotere vissen kunnen vangen. Interview Barr, interview Trump etcetera.quote:Liegen is niet strafbaar, liegen onder ede wel. Als Trump op een podiumpje raaskalt mag dat, als Trump onder ede liegt mag dat niet. Dat geldt ook voor de rest van Washington en ook voor Flynn.![]()
Dat heet een plea deal, die heeft Flynn ook gesloten. Daardoor is hij alleen aangeklaagd voor het liegen onder ede.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nee maar waarom zou je iemand waarvan je bewijs hebt van een veel zwaardere misdaad laten gaan op een véél lichter vergrijp.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Netjes van Pelosi. Ze zal natuurlijk kritiek krijgen omdat de Trumperts het niet kunnen hebben als iemand de Leider uitmaakt voor "ouwe vette papzak", maar dat is hun probleem. Tenslotte is Trump een wandelende zak cholesterol met het vet van een volgevreten bultrug in zijn blubberbuik.twitter:ryanstruyk twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 03:00:53PELOSI: "He's our president, and I would rather he not be taking something that has not been approved by the scientists, especially in his age group, and in his, shall we say, weight group, morbidly obese, they say. I think it's not a good idea." reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ja omdat ze verder niets hebben. Want anders geef je alleen een plea deal weg als je bewijs van wat zwaarders hebt wanneer de getuigenis verder ergens toe leid. Denk aan een kroongetuige. Dat is in dit geval niet zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat heet een plea deal, die heeft Flynn ook gesloten. Daardoor is hij alleen aangeklaagd voor het liegen onder ede.![]()
Ja precies. Gewoon weer afleiden van het ontslaan van de IG en nog meer corruptie.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:07 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat de president van de VS een potentieel gevaarlijk medicijn inneemt vanwege een virus wat hij nog niet zo lang geleden een hoax noemde.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Dat was het doel niet van de FBI. De FBI deed gewoon hun werk. Ze hadden niet de opdracht gekregen om Barr te onderzoeken op (die op dat moment nog niet eens AG was, want dat was toen Jeff Sessions, die zich er niet mee wilde bemoeien, om diverse redenen) of Trump. Barr kwam pas in het spel nadat Trump nattigheid voelde mbt tot het Mueller rapport en wilde de bewijzen wegmoffelen met behulp van de juichende "samenvatting" die Barr had gefabriceerd om Trump te "geloofwaardig" te maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Goh dat snap ik ook wel. Maar waarom dan Flynn interviewen en uitlokken terwijl ze véél grotere vissen kunnen vangen. Interview Barr, interview Trump etcetera.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Spoelde hij het weg met een glas bleekwater, of was hij bang dat dan de oranje kleurstof weg trok uit zijn gezicht?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja precies. Gewoon weer afleiden van het ontslaan van de IG en nog meer corruptie.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Nee, zo werkt dat niet. Waarom zou je immers een plea deal tekenen als je weet dat ze je toch niks zwaarders ten laste kunnen leggen?quote:Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
het is nu een bananen republiek inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nou, het aantal banen is toch behoorlijk afgenomen de laatste tijd.
De FBI deed niet gewoon haar werk. Blind vertrouwen in overheidsdiensten als dat is bewezen gevaarlijk. Denk aan de WMD's in Irak.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:16 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat was het doel niet van de FBI. De FBI deed gewoon hun werk. Ze hadden niet de opdracht gekregen om Barr te onderzoeken op (die op dat moment nog niet eens AG was, want dat was toen Jeff Sessions, die zich er niet mee wilde bemoeien, om diverse redenen) of Trump. Barr kwam pas in het spel nadat Trump nattigheid voelde mbt tot het Mueller rapport en wilde de bewijzen wegmoffelen met behulp van de juichende "samenvatting" die Barr had gefabriceerd om Trump te "geloofwaardig" te maken.
Hier heb je Glenn Greenwald die het vrij duideijk uitlegt.https://theintercept.com/(...)gate-investigations/quote:But the prosecution of Flynn — for allegedly lying to the FBI when he denied in a January 24 interrogation that he had discussed with Kislyak on December 29 the new sanctions and expulsions imposed on Russia by the Obama administration — was always odd for a number of reasons. To begin with, the FBI agents who questioned Flynn said afterward that they did not believe he was lying (as CNN reported in February 2017: “the FBI interviewers believed Flynn was cooperative and provided truthful answers. Although Flynn didn’t remember all of what he talked about, they don’t believe he was intentionally misleading them, the officials say”). For that reason, CNN said, “the FBI is not expected to pursue any charges against” him.
More importantly, there was no valid reason for the FBI to have interrogated Flynn about his conversations with Kislyak in the first place. There is nothing remotely untoward or unusual — let alone criminal — about an incoming senior national security official, three weeks away from taking over, reaching out to a counterpart in a foreign government to try to tamp down tensions. As the Washington Post put it, “it would not be uncommon for incoming administrations to interface with foreign governments with whom they will soon have to work.”
What newly released documents over the last month reveal is what has been generally evident for the last three years: The powers of the security state agencies — particularly the FBI, the CIA, the NSA, and the DOJ — were systematically abused as part of the 2016 election and then afterward for political rather than legal ends. While there was obviously deceit and corruption on the part of some Trump officials in lying to Russiagate investigators and otherwise engaging in depressingly common D.C. lobbyist corruption, there was also massive corruption on the part of the investigators themselves, exploiting and abusing their vast and invasive investigative and prosecutorial powers for ideological goals, political subterfuge, election manipulation, and personal vendettas. The former category (corruption by Trump officials) has received a tidal wave of endless media attention, while the latter (corruption and abuse of power by those investigating them) has received almost none.
The ability to distinguish between ideological questions from evidentiary questions is vital for rational discourse to be possible, yet has been all but eliminated at the altar of tribal fealty. That is why evidentiary questions completely devoid of ideological belief — such as whether one found the Russiagate conspiracy theories supported by convincing evidence — have been treated not as evidentiary matters but as tribal ones: to be affiliated with the left (an ideological characterization), one must affirm belief in those conspiracy theories even if one does not find the evidence in support of them actually compelling. The conflation of ideological and evidentiary questions, and the substitution of substantive political debates with tests of tribal loyalty, are indescribably corrosive to our public discourse.
Zeker dat laatste deel is ook belangrijk. Een van de grootste redenen dat het Flynn verhaal hier zo graag geloofd wordt is omdat het merendeel hier democraten zijn. En in de tribale Amerikaanse politiek ga je dan mee in de onzin die je partij verkondigt. Laten we wat verder proberen te kijken dan dat.![]()
Hij heeft al bekend, lijkt me dat je met een deal sneller klaar bent dan met een rechtszaak over iets wat je al toegegeven hebt. Volgens mij is dat toch gewoon normale gang van zaken? Nogmaals welke aanklager laat iemand gaan op een veel lager vergrijp zonder er iets voor terug te krijgen. Waarom dan niet gewoon vervolgen in plaats van zo'n plea deal geven.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet. Waarom zou je immers een plea deal tekenen als je weet dat ze je toch niks zwaarders ten laste kunnen leggen?![]()
Gezien de timestamp heb je dat filmpje niet heel gekeken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hier gelukkig niet. Filmpje is ook niet heel interessant deze man gaat volledig mee in de FBI frame. Hij laat ook een hoop feiten die niet uitkomen voor zijn verhaal weg/onderbelicht. Als je feiten wil kun je beter het filmpje dat ik hier gister over postte kijken.
Uiteindelijk heeft de FBI gewoon 0,0 bewijs tegen Flynn. Ja dat hij gelogen heeft. Dat stelt natuurlijk vrijwel niks voor. Er is bewijs dat de huidige president van Amerika elke dag 10+ keer liegt. Misschien moet de FBI een keer met Trump praten dan. Hell waarschijnlijk kan bijna geen enkele politcus dan wegkomen na een gesprekje met de FBI.
Hij vindt juist dat je er best een discussie over kunt starten of zoiets strafbaar zou moeten zijn, maar dat het hoe dan ook niet zo moet zijn dat regels ineens niet gelden als je de juiste politieke kleur hebt waar die voor anderen wel geldt.
Ik weet niet goed wat je bedoelt met "Uiteindelijk heeft de FBI gewoon 0,0 bewijs tegen Flynn." Hij heeft zich bijvoorbeeld niet geregistreerd als foreign agent, wat hij wel had moeten doen, waar bewijs voor is, om wat te noemen.En je geeft nota bene zelf aan dat ze bewijs hebben voor datgene wat hem ten laste is gelegd waar we denk ik wel het over eens zijn dat de keuze voor strafvervolging niet selectief op basis van je politieke vrienden maar even besloten moet worden.
[ Bericht 2% gewijzigd door SnertMetChoco op 19-05-2020 11:48:02 ]“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Dat is niet de normale gang van zaken. Stel, Flynn heeft bekend. Waarom zou de FBI hem dan een deal geven voor iets waar hij al over bekend heeft? Wat winnen zij daarmee?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij heeft al bekend, lijkt me dat je met een deal sneller klaar bent dan met een rechtszaak over iets wat je al toegegeven hebt. Volgens mij is dat toch gewoon normale gang van zaken? Nogmaals welke aanklager laat iemand gaan op een veel lager vergrijp zonder er iets voor terug te krijgen. Waarom dan niet gewoon vervolgen in plaats van zo'n plea deal geven.
Flynn heeft in dit geval wel degelijk informatie gegeven en in ruil daarvoor een lagere strafeis gekregen. Dat gebeurt vaker. In hoeverre die informatie uiteindelijk tot nieuwe arrestaties of iets dergelijks heeft geleid is lastig te bepalen, en dat is vooraf ook lastig in te schatten.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Je zou bijna hopen van welquote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:07 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat de president van de VS een potentieel gevaarlijk medicijn inneemt vanwege een virus wat hij nog niet zo lang geleden een hoax noemde.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik heb iets van 30 minuten van een 40 minuten durend youtube filmpje gekeken. Geen nieuwe informatie gehoord, vergeef me dat ik niet nog meer tijd heb weggegooid.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Gezien de timestamp heb je dat filmpje niet heel gekeken.Nou dat is mooi, ik denk niet dat liegen zomaar strafbaar kan zijn. Ja onder ede bij de rechtbank. In een verhoor lijkt het me logisch dat je gewoon mag liegen.quote:Hij vindt juist dat je er best een discussie over kunt starten of zoiets strafbaar zou moeten zijn, maar dat het hoe dan ook niet zo moet zijn dat regels ineens niet gelden als je de juiste politieke kleur hebt waar die voor anderen wel geldt.Wat snap je niet aan bewijs? Bewijs zou bijvoorbeeld Flynn zijn die een plea deal neemt waarin hij toegeeft een foreign agent te zijn. Of het in de rechtszaal aantonen dat hij dat is. Hem eraf laten komen met: 'ik heb gelogen' is geen bewijs in elk geval.quote:Ik weet niet goed wat je bedoelt met "Uiteindelijk heeft de FBI gewoon 0,0 bewijs tegen Flynn." Hij heeft zich bijvoorbeeld niet geregistreerd als foreign agent, wat hij wel had moeten doen, waar bewijs voor is, om wat te noemen.![]()
Dat is toch duidelijk. Rechtvaardiging van het onderzoek richting hem. Het is ondertussen duideijk dat dat er niet was.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is niet de normale gang van zaken. Stel, Flynn heeft bekend. Waarom zou de FBI hem dan een deal geven voor iets waar hij al over bekend heeft? Wat winnen zij daarmee?https://theintercept.com/(...)gate-investigations/quote:there was also massive corruption on the part of the investigators themselves, exploiting and abusing their vast and invasive investigative and prosecutorial powers for ideological goals, political subterfuge, election manipulation, and personal vendettas
Volgens mij staat Glenn Greenwald vrij goed aangeschreven. Maargoed misschien zijn youtube rechters en dat soort outlets waar je je waarheidsvinding moet doen.![]()
waarheidsvinding? Flynn gaf toe dat hij had gelogen. TWEE keer! Hoeveel waarheid wil je?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk. Rechtvaardiging van het onderzoek richting hem. Het is ondertussen duideijk dat dat er niet was.
[..]
https://theintercept.com/(...)gate-investigations/
Volgens mij staat Glenn Greenwald vrij goed aangeschreven. Maargoed misschien zijn youtube rechters en dat soort outlets waar je je waarheidsvinding moet doen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Niemand betwist dat hij heeft gelogen. Waar het hier ook om gaat is Amerikaanse veiligheidsdiensten die hun macht misbruiken. Dat gebeurt met grote regelmaat. Daar moet je niet opeens je ogen voor sluiten omdat het dit keer tegen een rechtse havik was die redelijk corrupt lijkt. Politiek hooliganisme blijft blijkbaar niet alleen aan die kant van de oceaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:58 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
waarheidsvinding? Flynn gaf toe dat hij had gelogen. TWEE keer! Hoeveel waarheid wil je?![]()
Dus je ziet het voor je dat Flynn bekent in een onderzoek dat niet gerechtvaardigd is waardoor hij de bak in moet? Als het een onrechtvaardig onderzoek is hoeft Flynn niet te bekennen, want dan wint hij er niets mee. Niet bekennen betekent dan immers dat hij gewoon vrijuit gaat.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat is toch duidelijk. Rechtvaardiging van het onderzoek richting hem. Het is ondertussen duideijk dat dat er niet was.
Flynn heeft gewoon informatie gegeven in ruil voor een lagere aanklacht. Simpel.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
daar ga je de fout in.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Niemand betwist dat hij heeft gelogen.
En dat liegen gebeurde ONDER EDE. Ik weet niet uit welke bananenrepubliek jij komt, maar in de VS wordt niet lichtzinnig over mijneed gedacht. Zelf als sloop je het hele rechtssysteem.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Toen je dat schreef had je ten hoogste 18 minuten bekeken en daarmee een beeld opgebouwd voor jezelf die niet strookt met wat hij zei, maar vast wel strookt met wat je dacht dat hij ging zeggen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik heb iets van 30 minuten van een 40 minuten durend youtube filmpje gekeken. Geen nieuwe informatie gehoord, vergeef me dat ik niet nog meer tijd heb weggegooid.
Klopt. Niet elke leugen is strafbaar. Komt aan bod in het filmpje. Kennelijk toch wel iets nieuws voor je.quote:Nou dat is mooi, ik denk niet dat liegen zomaar strafbaar kan zijn. Ja onder ede bij de rechtbank. In een verhoor lijkt het me logisch dat je gewoon mag liegen.Bewijs voor wat? Je beklaagt je over "0.0% bewijs". Waarvoor wil je bewijs zien? Het feit dat hij materieel gelogen heeft is genoeg bewijs voor naast zijn schuldbekentenis, wat trouwens ook bewijs is.quote:Wat snap je niet aan bewijs? Bewijs zou bijvoorbeeld Flynn zijn die een plea deal neemt waarin hij toegeeft een foreign agent te zijn. Of het in de rechtszaal aantonen dat hij dat is. Hem eraf laten komen met: 'ik heb gelogen' is geen bewijs in elk geval.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus je ziet het voor je dat Flynn bekent in een onderzoek dat niet gerechtvaardigd is waardoor hij de bak in moet? Als het een onrechtvaardig onderzoek is hoeft Flynn niet te bekennen, want dan wint hij er niets mee. Niet bekennen betekent dan immers dat hij gewoon vrijuit gaat.
Flynn heeft gewoon informatie gegeven in ruil voor een lagere aanklacht. Simpel.Wat is het nou is het liegen strafbaar of niet? Als het liegen strafbaar is was hij dus niet volledig onschuldig.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Onder ede liegen is natuurlijk strafbaar, en daar krijgt hij dus ook een straf voor. Lijkt mij normaal.![]()
Ik bedenk me net: Het zuiden van de VS gaat nu het orkaanseizoen in. Er zitten nog steeds een boel mensen aan beademingsapparatuur in ziekenhuizen. (inc. mijn schoonmoeder) wat gaat er gebeuren als een storm de stroomvoorziening plat legt?
Noodaggregaten?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:09 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik bedenk me net: Het zuiden van de VS gaat nu het orkaanseizoen in. Er zitten nog steeds een boel mensen aan beademingsapparatuur in ziekenhuizen. (inc. mijn schoonmoeder) wat gaat er gebeuren als een storm de stroomvoorziening plat legt?ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
dan krijg je dezelfde problemen als met de beademingsapparatuur. Een tekort.quote:Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik zeg nergens dat hij volledig onschuldig is, ik zeg alleen dat jouw beeld van een plea deal niet helemaal strookt met hoe het normaliter werkt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou is het liegen strafbaar of niet? Als het liegen strafbaar is was hij dus niet volledig onschuldig.
Onder ede liegen is inderdaad strafbaar. Daar heeft Flynn zich schuldig aan gemaakt toen hij tegen de FBI loog.
Flynn heeft zich daarnaast aan nog veel meer zaken schuldig gemaakt. Daar zou hij ook voor vervolgd worden. Toen is afgesproken dat Flynn, in ruil voor informatie, alleen vervolgd zou worden voor het liegen onder ede. Dat is de plea deal. Flynn levert informatie in ruil voor strafverlichting.
Als Flynn alleen schuldig was aan liegen onder ede zouden ze deze deal nooit sluiten, want Flynn heeft er dan geen winst bij. Hij krijgt immers dezelfde straf als hij krijgt zonder deal, vervolging voor het liegen onder ede.
Als Flynn helemaal nergens schuldig aan was zou hij deze deal ook nooit sluiten 'om het onderzoek van de FBI te rechtvaardigen', want dan gaat hij akkoord met een gevangenisstraf terwijl hij niks fout heeft gedaan.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Een verhoor is over het algemeen niet onder ede. Onder ede ben je in de rechtszaal, maar daar heeft Flynn voor zover ik weet niet gelogen daar nam hij een deal aan.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:07 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
daar ga je de fout in.
En dat liegen gebeurde ONDER EDE. Ik weet niet uit welke bananenrepubliek jij komt, maar in de VS wordt niet lichtzinnig over mijneed gedacht. Zelf als sloop je het hele rechtssysteem.Detective is on de casequote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Toen je dat schreef had je ten hoogste 18 minuten bekeken en daarmee een beeld opgebouwd voor jezelf die niet strookt met wat hij zei, maar vast wel strookt met wat je dacht dat hij ging zeggen.Het beeld strookt zeker met wat hij zei. Misschien dat jij dat filmpje anders interpreteert prima hoor. Kan ik net zo goed zeggen dat het beeld wat jij denkt dat hij zegt niet klopt met wat hij zegt. Leuk zo'n wellis nietus.
Nee dat is niks nieuws voor me? Ooit wel eens van het fenomeen retorische vraag gehoord of is dat wat nieuws voor jou? < (voorbeeld van een retorische vraag in dit geval)quote:Klopt. Niet elke leugen is strafbaar. Komt aan bod in het filmpje. Kennelijk toch wel iets nieuws voor je.Bewijs voor wat meer dan een leugen die niemand betwist. Jij vindt het wel best zo? FBI onderzoekt russische connectie jaren en doet de hele zaak dan af met een leugentje? Wil je geen enkele echte vervolging voor de vermeende corruptie/samenzwering zien?quote:Bewijs voor wat? Je beklaagt je over "0.0% bewijs". Waarvoor wil je bewijs zien? Het feit dat hij materieel gelogen heeft is genoeg bewijs voor naast zijn schuldbekentenis, wat trouwens ook bewijs is.![]()
Elk ziekenhuis heeft al noodaggregaten hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:15 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
dan krijg je dezelfde problemen als met de beademingsapparatuur. Een tekort.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Een soort van geruststelling: de ziekenhuizen en het orkaanseizoen zullen toch een soort van voorbereid zijn...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:15 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
dan krijg je dezelfde problemen als met de beademingsapparatuur. Een tekort.![]()
ze waren ook zo goed voorbereid op een virusuitbraak...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een soort van geruststelling: de ziekenhuizen en het orkaanseizoen zullen toch een soort van voorbereid zijn...
Dat mag je best stellen, maar ik denk niet dat die stelling erg correct is. Ik snap prima dat je normaliter in zon deal het ene voor het andere ruilt. Zoals in dit geval Flynn een klein vergrijp toegaf om een hoop gedoe te voorkomen. Voor zover ik kan zien heeft hij ook bijna of helemaal niet gezeten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij volledig onschuldig is, ik zeg alleen dat jouw beeld van een plea deal niet helemaal strookt met hoe het normaliter werkt.Citation needed.quote:Flynn heeft zich daarnaast aan nog veel meer zaken schuldig gemaakt. Daar zou hij ook voor vervolgd worden.Welke informatie dan?quote:Toen is afgesproken dat Flynn, in ruil voor informatie, alleen vervolgd zou worden voor het liegen onder ede. Dat is de plea deal. Flynn levert informatie in ruil voor strafverlichting.Ik denk dat Flynn die deal best zou sluiten, het is on de record dat hij gelogen heeft. Daar kan hij nooit onderuit komen. Dan kan hij dat beter toegeven en er klaar mee zijn dan er een zaak van laten komen.quote:Als Flynn alleen schuldig was aan liegen onder ede zouden ze deze deal nooit sluiten, want Flynn heeft er dan geen winst bij. Hij krijgt immers dezelfde straf als hij krijgt zonder deal, vervolging voor het liegen onder ede.Dat is me niet duidelijk hoor van wikipediaquote:Als Flynn helemaal nergens schuldig aan was zou hij deze deal ook nooit sluiten 'om het onderzoek van de FBI te rechtvaardigen', want dan gaat hij akkoord met een gevangenisstraf terwijl hij niks fout heeft gedaan.Er staat hier helemaal nergens dat hij zoals jij claimt informatie heeft gegeven in ruil voor de deal. Er staat wel dat hij weinig tot geen gevangenisstraf krijgt voor het toegeven van zijn leugen.quote:In a sentencing memorandum released on December 4, 2018, the Mueller investigation stated Flynn "deserves credit for accepting responsibility in a timely fashion and substantially assisting the government" and should receive little or no jail time.
Dus het komt er op neer Flynn geeft toe gelogen te hebben en ze laten hem lopen.
Als het was zoals jij denkt, dat Flynn een schat aan informatie heeft vrijgegeven omdat hij bijvoorbeeld anders was berecht als geheim agent voor de russen of whatever zou daar ondertussen wel wat bewijs van zijn bijvoorbeeld in de zin van zaken tegen anderen.![]()
That’s different cook!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:31 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
ze waren ook zo goed voorbereid op een virusuitbraak...
Trouwens dit was goed leesbaar en analyse!
Eindquote:” De Amerikaanse democratie is bevroren, zoals een thermometer waarvan het kwik niet meer werkt. De dooi zal niet komen omdat Trump uiteindelijk een lijn overschrijdt die de democratie weer tot leven wekt. De dooi is afhankelijk van de demografische ondergang van de Republikeinse partij – en de heropleving van het publieke belang in de politiek.
Tot het zover is kan – en zal – Trump doen waar hij zin in heeft.”
https://decorrespondent.n(...)21&mc_eid=dd72c304c6
( uit vorig topic, nu pas gelezen)![]()
Nee, hij heeft inderdaad nog niet gezeten, want de veroordeling is nog niet geweest. De zaak wordt nu dus ingetrokken, dat is het punt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat mag je best stellen, maar ik denk niet dat die stelling erg correct is. Ik snap prima dat je normaliter in zon deal het ene voor het andere ruilt. Zoals in dit geval Flynn een klein vergrijp toegaf om een hoop gedoe te voorkomen. Voor zover ik kan zien heeft hij ook bijna of helemaal niet gezeten.Voor het gemak maar even van Wiki.quote:Citation needed.quote:On November 5, 2017, NBC News reported that Robert Mueller had enough evidence for charges against Flynn and his son, Michael G. Flynn.[168] On November 10, The Wall Street Journal reported that Flynn was under investigation by Mueller for allegedly planning a kidnapping and extrajudicial rendition of Turkish cleric Fethullah Gülen to Turkey.[169][170] On November 22, NBC News reported that Michael T. Flynn's business partner Bijan Kian was a subject of the Mueller probe.[171] NBC reported that a Turkish businessman named Reza Zarrab, who was picked up in 2016 by US authorities in Miami on Iranian sanctions violations and money laundering charges, was offering evidence against Flynn.[172][173] Flynn's firm was paid more than $500,000 by Inovo for work which included investigating Gülen.[9][174]Dat moet je aan degenen vragen met wie hij die deal heeft gesloten he, dat maken ze niet openbaar. Ik werk, in tegenstelling tot wat velen denken, namelijk niet voor de FBI.quote:Welke informatie dan?Ja, maar wat wint de FBI er dan mee? Als Flynn er toch nooit onderuit kan, waarom zouden ze dan in hemelsnaam een deal met hem sluiten? Om hun onderzoek te rechtvaardigen zei je, maar als ze hem veroordelen is dat onderzoek natuurlijk meteen al gerechtvaardigd.quote:Ik denk dat Flynn die deal best zou sluiten, het is on de record dat hij gelogen heeft. Daar kan hij nooit onderuit komen. Dan kan hij dat beter toegeven en er klaar mee zijn dan er een zaak van laten komen.Dat staat er anders gewoon in: "deserves credit for accepting responsibility in a timely fashion and substantially assisting the government"quote:Dat is me niet duidelijk hoor van wikipedia
Er staat hier helemaal nergens dat hij zoals jij claimt informatie heeft gegeven in ruil voor de deal. Er staat wel dat hij weinig tot geen gevangenisstraf krijgt voor het toegeven van zijn leugen.
Wat denk jij dat 'substantially assisting the government' betekent? Niet dat hij toegeeft schuldig te zijn en verder niks.Hij werkt samen met het onderzoek. Dat doet hij niet door koekjes voor ze te bakken.quote:Flynn's guilty plea acknowledged that he was cooperating with the Mueller investigation, and it was accepted by the court.[179][180]Klopt, dat is dus het hele punt op dit moment. Barr trekt nu de aanklacht tegen Flynn in, ondanks dat Flynn dus zelf schuld heeft bekend.quote:Dus het komt er op neer Flynn geeft toe gelogen te hebben en ze laten hem lopen.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
In Nederland heeft elk ziekenhuis een noodvoorziening voor stroom. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat in Amerika in een gebied waar de stroom door het weer veel vaker weg valt, die noodvoorzieningen er niet zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:09 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik bedenk me net: Het zuiden van de VS gaat nu het orkaanseizoen in. Er zitten nog steeds een boel mensen aan beademingsapparatuur in ziekenhuizen. (inc. mijn schoonmoeder) wat gaat er gebeuren als een storm de stroomvoorziening plat legt?Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Dit hele Flynn gedoe is gewoon een rookscherm om Trump en zijn vriendjes (o.a. Stone, Manafort) te beschermen. Gewoon scherp blijven en opletten wat die gangster in de achtergrond van plan is.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Een virusuitbraak heeft ook noodvoorzieningen nodig. En waar waren die toen de nood het hoogst was? Als een noodaggregaat te zwaar belast wordt, gaat die ook stuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
In Nederland heeft elk ziekenhuis een noodvoorziening voor stroom. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat in Amerika in een gebied waar de stroom door het weer veel vaker weg valt, die noodvoorzieningen er niet zijn.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
In principe zou een noodaggregaat van een ziekenhuis in elk geval de hoogst noodzakelijke dingen moeten kunnen laten draaien, of er moet in dat ziekenhuis nu veel meer beademingsapparatuur e.d. zijn dan normaal (dat weet ik niet). Als iedereen gewoon op de vaste IC ligt, zou de noodaggregaat dat aan moeten kunnen. In Nederland in elk geval wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:51 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Een virusuitbraak heeft ook noodvoorzieningen nodig. En waar waren die toen de nood het hoogst was? Als een noodaggregaat te zwaar belast wordt, gaat die ook stuk.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
De VS is Nederland niet. In de Vs kijken ze eerst in je beurs, en dan naar je kwaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
In principe zou een noodaggregaat van een ziekenhuis in elk geval de hoogst noodzakelijke dingen moeten kunnen laten draaien, of er moet in dat ziekenhuis nu veel meer beademingsapparatuur e.d. zijn dan normaal (dat weet ik niet). Als iedereen gewoon op de vaste IC ligt, zou de noodaggregaat dat aan moeten kunnen. In Nederland in elk geval wel.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Je gaat zelf de fout in.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:07 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
daar ga je de fout in.
En dat liegen gebeurde ONDER EDE. Ik weet niet uit welke bananenrepubliek jij komt, maar in de VS wordt niet lichtzinnig over mijneed gedacht. Zelf als sloop je het hele rechtssysteem.
Liegen tegen FBI agenten is niet hetzelfde als liegen onder ede. Laat al weer zien hoe goed je op de hoogte bent.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sjemmert op 19-05-2020 13:22:00 ]![]()
de eerste plea deal gebeurde na overleg met de FBI. Op dat moment heeft het DOJ de zaak overgenomen. daarna loog Flynn weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:16 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Je gaat zelf de fout in.
Liegen tegen FBI agenten is niet hetzelfde als liegen onder ede. Laat al weer zien hoe goed je op de hoogte bent.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Maar als hij niet was ingetrokken had hij nog steeds geen straf gekregen. Ik quote toch net al dat de recommendation little to no jail time was.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, hij heeft inderdaad nog niet gezeten, want de veroordeling is nog niet geweest. De zaak wordt nu dus ingetrokken, dat is het punt.Ja een frisse vent lijkt het niet maar geen van deze zaken heeft veel met de Rusland probe te doen of wel? Dat is natuurlijk raar, als ze hem onderzoeken in verband met zijn rol met Rusland maar het enige noemenswaardige waarover gereport is gaat over andere landen. Daarbij is NBC die iets report natuurlijk geen bewijs dat datgene daadwerkelijk plaats heeft gevonden.quote:Voor het gemak maar even van Wiki.Ik dacht dat in het geval een ministerie van justitie een grote vis op iets kleins laat gaan in ruil voor getuigenis ze dat overduidelijk maken. Neem bijvoorbeeld die kroongetuige Nabil B in Nederland. Het bewijs dat hij wat ruilt in ruil voor strafvermindering is daar vrij duidelijk.quote:Dat moet je aan degenen vragen met wie hij die deal heeft gesloten he, dat maken ze niet openbaar. Ik werk, in tegenstelling tot wat velen denken, namelijk niet voor de FBI.
In dit geval van Flynn krijg ik niet hetzelfde idee. Er komt helemaal niets naar buiten waar hij dan over zou getuigen. Het is natuurlijk makkelijk om de FBI zich erachter te laten verschuilen dat ze een relatief geheimzinnige organisatie zijn.Niet bepaald natuurlijk, zo'n grootschalig onderzoek voor een getuigenis op meineed is nogal een flater. Helemaal als je je wat meer verdiept in hoe dat proces ging. Ze hadden transcripten van wat Flynn zei. Dus wat is dan het nut van het interview? Het menselijke geheugen is feilbaar, als ik een transcript van wat ik vorige week zei in de kroeg zou moeten terughalen zal ik vast ook wel wat liegen over wat ik precies gezegd had.quote:Ja, maar wat wint de FBI er dan mee? Als Flynn er toch nooit onderuit kan, waarom zouden ze dan in hemelsnaam een deal met hem sluiten? Om hun onderzoek te rechtvaardigen zei je, maar als ze hem veroordelen is dat onderzoek natuurlijk meteen al gerechtvaardigd.
Uiteindelijk is wat hij gezegd heeft tegen de Russen in ieder geval absoluut niet van het niveau dat je erover zou liegen tegen de FBI. Voor zover ik ben naggegaan heeft hij gewoon tegen de Russen gezegd niet te overreageren op sancties. Dat is geen rare gang van zaken voor iemand in zijn functie.Substantially assisting the government kan zoveel betekenen. Het kan zijn dat hij geweldige bombshells dropt en het DOJ straks op basis van Flynns getuigenissen twaalf dozijn zaken tegen anderen begint. Het kan ook gewoon zijn dat hij door middel van het accepteren van de plea deal de overheid uit de wind houdt met hun compleet geflipte onderzoek.quote:Dat staat er anders gewoon in: "deserves credit for accepting responsibility in a timely fashion and substantially assisting the government"
Wat denk jij dat 'substantially assisting the government' betekent? Niet dat hij toegeeft schuldig te zijn en verder niks.Dat weet je niet, misschien bakt hij hele goede koekjes. Er is evenveel bewijs dat hij dat doet door koekjes te bakken als voor wat jij beweert.quote:Hij werkt samen met het onderzoek. Dat doet hij niet door koekjes voor ze te bakken.Ja hij bekent gelogen te hebben. Daar kon hij toch al niet onder uit. Barr geeft ook aan dat het onderzoek tegen Flynn onterecht is. Daar valt verder over te twisten en die Barr is natuurlijk bepaald geen betrouwbaar figuur.quote:Klopt, dat is dus het hele punt op dit moment. Barr trekt nu de aanklacht tegen Flynn in, ondanks dat Flynn dus zelf schuld heeft bekend.
Maar om te doen alsof de Amerikaanse inlichtingendiensten dat wel zijn slaat ook nergens op. Dat is een beetje als doen alsof er WMD's waren in Irak of dat iedereen in Guantanamo daar terecht terecht is gekomen.
Nogmaals ik zou je aanraden dit artikel over het onderzoek te lezen.https://theintercept.com/(...)gate-investigations/quote:New Documents From the Sham Prosecution of Gen. Michael Flynn Also Reveal Broad Corruption in the Russiagate Investigations![]()
Wat is je punt ?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:25 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
de eerste plea deal gebeurde na overleg met de FBI. Op dat moment heeft het DOJ de zaak overgenomen. daarna loog Flynn weer.
Flynn werd niet vervolgd voor liegen onder ede. Flynn werd vervolgd voor liegen tegen de FBI.![]()
Als ze verder niets hebben ga je geen plea deal aan. Jij snapt geloof ik niet erg hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja omdat ze verder niets hebben. Want anders geef je alleen een plea deal weg als je bewijs van wat zwaarders hebt wanneer de getuigenis verder ergens toe leid. Denk aan een kroongetuige. Dat is in dit geval niet zo.![]()
het punt is dat hij net als de president een leugenaar is. Flynn is gewoon een testballonnetje hoe iemand met een dergelijke functie weg kan komen met een leugen waar de rest van de VS NIET mee weg kan komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat is je punt ?
Flynn werd niet vervolgd voor liegen onder ede. Flynn werd vervolgd voor liegen tegen de FBI.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ze verder niets hebben ga je geen plea deal aan. Jij snapt geloof ik niet erg hoe dat werkt.
Je snapt het zelf niet. Sowieso vermoeiend dat jij nooit verder kan komen dan de one-liner:" je snapt het niet." Wel sneu voor je dat de enige manier hoe je met andere meningen om kan gaan het defensie mechanisme is dat degene met wie je het oneens bent dan degene is die het niet snapt![]()
![]()
Ja, en waarom is die aanbeveling? Omdat hij dus een plea deal heeft gesloten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Maar als hij niet was ingetrokken had hij nog steeds geen straf gekregen. Ik quote toch net al dat de recommendation little to no jail time was.Het kwam voort uit dat onderzoek, en Flynn had relevante informatie met betrekking tot dat onderzoek. Dat hij zelf niet direct een Russische spion was of iets dergelijks lijkt me niet relevant.quote:Ja een frisse vent lijkt het niet maar geen van deze zaken heeft veel met de Rusland probe te doen of wel? Dat is natuurlijk raar, als ze hem onderzoeken in verband met zijn rol met Rusland maar het enige noemenswaardige waarover gereport is gaat over andere landen. Daarbij is NBC die iets report natuurlijk geen bewijs dat datgene daadwerkelijk plaats heeft gevonden.Een kroongetuige is wel een vrij extreem voorbeeld he. Als hij niks zou geven zouden ze hem ook geen strafvermindering aanbieden.quote:Ik dacht dat in het geval een ministerie van justitie een grote vis op iets kleins laat gaan in ruil voor getuigenis ze dat overduidelijk maken. Neem bijvoorbeeld die kroongetuige Nabil B in Nederland. Het bewijs dat hij wat ruilt in ruil voor strafvermindering is daar vrij duidelijk.
In dit geval van Flynn krijg ik niet hetzelfde idee. Er komt helemaal niets naar buiten waar hij dan over zou getuigen. Het is natuurlijk makkelijk om de FBI zich erachter te laten verschuilen dat ze een relatief geheimzinnige organisatie zijn.Maar ze hebben dus niet alleen een bekentenis voor het liegen, ze hebben veel meer. Deze bekentenis is het gevolg van een strafvermindering in de gesloten deal.quote:Niet bepaald natuurlijk, zo'n grootschalig onderzoek voor een getuigenis op meineed is nogal een flater. Helemaal als je je wat meer verdiept in hoe dat proces ging. Ze hadden transcripten van wat Flynn zei. Dus wat is dan het nut van het interview? Het menselijke geheugen is feilbaar, als ik een transcript van wat ik vorige week zei in de kroeg zou moeten terughalen zal ik vast ook wel wat liegen over wat ik precies gezegd had.
Uiteindelijk is wat hij gezegd heeft tegen de Russen in ieder geval absoluut niet van het niveau dat je erover zou liegen tegen de FBI. Voor zover ik ben naggegaan heeft hij gewoon tegen de Russen gezegd niet te overreageren op sancties. Dat is geen rare gang van zaken voor iemand in zijn functie.Het kan ook zijn dat hij ze vertelt waar de UFO's vandaan komen, maar in de normale wereld is het wel duidelijk wat ze hier mee bedoelen. Die kerel heeft na zijn deal 19 keer gesproken met onderzoekers van Mueller, maar misschien gaat dat gewoon over het weekend.quote:Substantially assisting the government kan zoveel betekenen. Het kan zijn dat hij geweldige bombshells dropt en het DOJ straks op basis van Flynns getuigenissen twaalf dozijn zaken tegen anderen begint. Het kan ook gewoon zijn dat hij door middel van het accepteren van de plea deal de overheid uit de wind houdt met hun compleet geflipte onderzoek.Niet echt, maar het staat je vrij dat te denken.quote:Dat weet je niet, misschien bakt hij hele goede koekjes. Er is evenveel bewijs dat hij dat doet door koekjes te bakken als voor wat jij beweert.Ik krijg echt heel ernstig de indruk dat je niks begrijpt van hoe zo'n deal werkt.quote:Ja hij bekent gelogen te hebben. Daar kon hij toch al niet onder uit.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Ah oke man sterk verhaalquote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:37 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
het punt is dat hij net als de president een leugenaar is. Flynn is gewoon een testballonnetje hoe iemand met een dergelijke functie weg kan komen met een leugen waar de rest van de VS NIET mee weg kan komen.![]()
![]()
Overigens wel interessant wat de agenten die Flynn geďnterviewd hebben daar zelf over zeiden tegen Comey;![]()
![]()
Poe, interessante materie inderdaad. Dit gaat nog wel een staartje krijgen voor Obama.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:47 schreef Sjemmert het volgende:
Overigens wel interessant wat de agenten die Flynn geďnterviewd hebben daar zelf over zeiden tegen Comey;
[ afbeelding ]Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Sjemmert, Flynn heeft nota bene zelf toegegeven dat hij heeft gelogen tegen de FBI.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:47 schreef Sjemmert het volgende:
Overigens wel interessant wat de agenten die Flynn geďnterviewd hebben daar zelf over zeiden tegen Comey;
[ afbeelding ]Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Ook Clinton en Comey zullen spoedig achter de tralies verdwijnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Poe, interessante materie inderdaad. Dit gaat nog wel een staartje krijgen voor Obama.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Over liegen onder ede gesproken, en dus niet liegen tegen de FBI(@klappernootopreis)
Volgens Comey heeft hij Clapper gebriefed over het telefoongesprek van 29 december en heeft hij (Clapper dus) Obama, Biden en wat senior Obama officials gebriefed.
Uit Comey zijn testimony
Maar Clapper zegt heel wat anders in zijn testimony.
Heeft Clapper gelogen onder ede ?![]()
Ok, jochie, jij weet duidelijk hoe plea bargains werken gegeven de totale onzin die je loopt te debiteren.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je snapt het zelf niet. Sowieso vermoeiend dat jij nooit verder kan komen dan de one-liner:" je snapt het niet." Wel sneu voor je dat de enige manier hoe je met andere meningen om kan gaan het defensie mechanisme is dat degene met wie je het oneens bent dan degene is die het niet snapt![]()
![]()
Het lijkt me heel makkelijk. Als aangeklaagde accepteer je een plea deal om erger te voorkomen. Als aanklager accepteer je een plea deal om andere zaken vooruit te helpen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:40 schreef Ludachrist het volgende:
Ik krijg echt heel ernstig de indruk dat je niks begrijpt van hoe zo'n deal werkt.
Zijn we het dan eens over hoe een plea deal werkt?
Dan gaan we naar dit geval.
Flynn accepteert gelogen te hebben tegen de FBI om erger te voorkomen. Erger kan van alles zijn van ISIS bewapenen met Nukes tot handelen met voorkennis of whatever.Hier is geen bewijs voor.quote:Het kwam voort uit dat onderzoek, en Flynn had relevante informatie met betrekking tot dat onderzoek. Dat hij zelf niet direct een Russische spion was of iets dergelijks lijkt me niet relevantWat hij ze geeft kan ook gewoon zijn dat ze van de zaak afkunnen en dat hij ze niet aanklaagt.quote:Een kroongetuige is wel een vrij extreem voorbeeld he. Als hij niks zou geven zouden ze hem ook geen strafvermindering aanbieden.Welk bewijs heb je dat ze veel meer hebben, je blijkbaar grote vertrouwen dat de FBI nooit liegt of ook iets substantieels oftewel controleerbaars?quote:Maar ze hebben dus niet alleen een bekentenis voor het liegen, ze hebben veel meer. Deze bekentenis is het gevolg van een strafvermindering in de gesloten deal.Okay, wat voor concreets is dan naar voren gekomen uit die 19 gesprekken? Oh ja geheim. In dat geval dus ook geen bewijs van de coöperatie Flynn. Misschien heb je gelijk en heeft hij véél informatie gegeven, ik ben benieuwd waarop je dat baseert.quote:Het kan ook zijn dat hij ze vertelt waar de UFO's vandaan komen, maar in de normale wereld is het wel duidelijk wat ze hier mee bedoelen. Die kerel heeft na zijn deal 19 keer gesproken met onderzoekers van Mueller, maar misschien gaat dat gewoon over het weekend.
Ik sta helemaal open om te accepteren dat Flynn de FBI geweldig met hun onderzoek geholpen heeft. Ik constateer alleen dat daarvoor geen enkel bewijs is. De mogelijkheid dat het zo is is niet per se waarschijnlijker dan de mogelijkheid dat het niet zo is.![]()
Vast en zekerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook Clinton en Comey zullen spoedig achter de tralies verdwijnen.
Worst crimes ever! Yuge crimes! What crimes? You know what crimes, YUUUUUGE crimes!![]()
Precies wat ik zeg, verder dan de one-liner. Je bent het niet met me eens dus je snapt het niet kom je niet. Mooi man. Wat je dan doet op een discussietopic over politiek snap ik dan weer niet. Zelfs Chivaz kan beter argumenteren dan jij.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, jochie, jij weet duidelijk hoe plea bargains werken gegeven de totale onzin die je loopt te debiteren.![]()
Waarom begin je nou weer over iets anders?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:57 schreef Sjemmert het volgende:
Over liegen onder ede gesproken, en dus niet liegen tegen de FBI![]()
Volgens Comey heeft hij Clapper gebriefed over het telefoongesprek van 29 december en heeft hij (Clapper dus) Obama, Biden en wat senior Obama officials gebriefed.
Uit Comey zijn testimony
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft Clapper gelogen onder ede ?
Terwijl de Obama-regering nog aan het roer stond, heeft Flynn met de ambassadeur van Rusland gesproken over sanctieverlichting. Vervolgens heeft daarover gelogen tegenover de FBI en Pence. Daarom zag Trump zich naar eigen genoodzaakt om Flynn de laan uit te sturen.
Niet om het een of ander, maar volgens mij is de kwestie heel eenvoudig: Flynn had niet moeten lullen met de Russische ambassadeur en daar ook niet over moeten liegen.
Als hij dat niet had gedaan, was er nu ook niks aan de hand.
Flynn heeft gelogen tegen de FBI. Dat heeft de beste man zelf toegegeven. VervolgensOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ik ga niet met iemand argumenteren die niet luistert. Jij houd vol dat je gelijk hebt ongeacht de argumenten, een echte Trump/Sanders aanhanger dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg, verder dan de one-liner. Je bent het niet met me eens dus je snapt het niet kom je niet. Mooi man. Wat je dan doet op een discussietopic over politiek snap ik dan weer niet. Zelfs Chivaz kan beter argumenteren dan jij.
Veel success gewenst, anderen nemen die verspilde moeite wel, ik niet. Doei!![]()
PS:quote:A plea bargain is an agreement between a defendant and a prosecutor, in which the defendant agrees to plead guilty or "no contest" (nolo contendere) in exchange for an agreement by the prosecutor to drop one or more charges, reduce a charge to a less serious offense, or recommend to the judge a specific sentence acceptable to the defense.
https://www.nolo.com/lega(...)cs-plea-bargain.html
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2020 14:05:50 ]![]()
Het verbaast me, maar dit lijkt te kloppen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het lijkt me heel makkelijk. Als aangeklaagde accepteer je een plea deal om erger te voorkomen. Als aanklager accepteer je een plea deal om andere zaken vooruit te helpen.
Zijn we het dan eens over hoe een plea deal werkt?In Flynns geval gaat het om andere zaken; een kwestie met Turkije o.a.quote:Dan gaan we naar dit geval.
Flynn accepteert gelogen te hebben tegen de FBI om erger te voorkomen. Erger kan van alles zijn van ISIS bewapenen met Nukes tot handelen met voorkennis of whatever.De deal is het bewijs. Als je immers niks hebt wat het onderzoek vooruit kan helpen, zoals jij net aangeeft, is er voor de FBI geen reden om een deal te sluiten. Dat die deal er is bewijst dus al, volgens jouw definitie, dat hij informatie had om een onderzoek vooruit te helpen.quote:Hier is geen bewijs voor.En hij ze niet aanklaagt? Dus hij gaat vrijwillig in de bak zitten terwijl het alternatief is dat hij niet in de bak hoeft te zitten en de FBI kan aanklagen?quote:Wat hij ze geeft kan ook gewoon zijn dat ze van de zaak afkunnen en dat hij ze niet aanklaagt.
Dit is echt een hele rare sprong. Flynn pleit schuldig aan iets zodat degenen die hem aanklagen van de zaak afkunnen, geen verder juridisch gedoe hebben en dat is de deal? Doe mij zo'n verdachte.Als er niet meer was had hij nooit de deal gesloten. Niemand gaat immers een deal sluiten om alleen aangeklaagd te worden voor één onderdeel als hij weet dat dat ene onderdeel ook het enige is wat tegen hem ingebracht wordt. Waarom zou je ook, daar win je immers niks mee.quote:Welk bewijs heb je dat ze veel meer hebben, je blijkbaar grote vertrouwen dat de FBI nooit liegt of ook iets substantieels oftewel controleerbaars?
Hetzelfde geldt voor de aanklagers. Als je één zaak tegen iemand hebt en die heb je rond, waarom een deal sluiten? Je hebt je zaak al rond en je weet dat er verder niets is waar de verdachte je mee kan helpen, dus is een deal zinloos.Het feit dat hij strafvermindering heeft gekregen voor zijn meewerking in het onderzoek.quote:Okay, wat voor concreets is dan naar voren gekomen uit die 19 gesprekken? Oh ja geheim. In dat geval dus ook geen bewijs van de coöperatie Flynn. Misschien heb je gelijk en heeft hij véél informatie gegeven, ik ben benieuwd waarop je dat baseert.Of zijn informatie daadwerkelijk nut heeft gehad is een tweede. Het punt is dat hij in ruil voor informatie strafvermindering heeft gehad. Wat ze vervolgens met die informatie gedaan hebben is weer een andere discussie.quote:Ik sta helemaal open om te accepteren dat Flynn de FBI geweldig met hun onderzoek geholpen heeft. Ik constateer alleen dat daarvoor geen enkel bewijs is. De mogelijkheid dat het zo is is niet per se waarschijnlijker dan de mogelijkheid dat het niet zo is.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Mooi dat pot verwijt de ketel argument van je. Ik snap wat een plea deal is ik had dat ook al uitgelegd een paar posts hierboven dan kun je best een definitie posten in het engels die precies overeen komt met wat ik al zei maar daarmee bewijs je niet dat ik het niet snap.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ga niet met iemand argumenteren die niet luistert. Jij houd vol dat je gelijk hebt ongeacht de argumenten, een echte Trump/Sanders aanhanger dus.
Veel success gewenst, anderen nemen die verspilde moeite wel, ik niet. Doei!![]()
PS:
[..]
Dat je niet naar argumenten wil luisteren is wel duidelijk. Prima hoor, blijf vooral meedoen en dan alleen maar ad-hominems afleveren terwijl je klaagt over anderen. Mooi man zo'n democratische Chivaz.![]()
Wat maak jij jezelf toch belachelijk. Altijd maar weer dat kleurtje erbij halen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:04 schreef Ulx het volgende:
Geen bewijs? Flynn legde een bekentenis af en gaf aan schuldig te zijn.
Onschuldigen doen dat alleen als ze zwart zijn.![]()
We weten toch helemaal niet waar de deal over gaat? We weten wat hij bekend heeft we weten niet wat hij daarvoor heeft geruild.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
In Flynns geval gaat het om andere zaken; een kwestie met Turkije o.a.Is Amerika niet het land waar rechstzaken met regelmaat gesettled worden omdat je recht halen meer kost dan een settlement. Nou is een settlement natuurlijk nog geen plea deal maar het lijkt mij niet zo raar om een hoop potentieel gedoe te voorkomen door iets kleins toe te geven.quote:De deal is het bewijs. Als je immers niks hebt wat het onderzoek vooruit kan helpen, zoals jij net aangeeft, is er voor de FBI geen reden om een deal te sluiten. Dat die deal er is bewijst dus al, volgens jouw definitie, dat hij informatie had om een onderzoek vooruit te helpen.Ja oké dat was een zeer slecht argument van mij, ook niet echt wat ik bedoelde dat Flynn de FBI zou aanklagen. Maar het kan natuurlijk voor de FBI wel voordelig zijn om een zaak die ze niet veel meer oplevert dan dit af te kunnen sluiten met een 'win'. Je zegt zelf al dat Flynn de deal aanam voor jou al bewijs was. Dus bijvoorbeeld als de FBI niks meer kan vinden zouden ze ook best tevreden kunnen zijn met wat ze nu hebben. Die Flynn lijkt een hele shady kerel dus hij kan tegelijkertijd best tevreden zijn met de uitkomst dat hij alleen gelogen heeftquote:En hij ze niet aanklaagt? Dus hij gaat vrijwillig in de bak zitten terwijl het alternatief is dat hij niet in de bak hoeft te zitten en de FBI kan aanklagen?
Dit is echt een hele rare sprong. Flynn pleit schuldig aan iets zodat degenen die hem aanklagen van de zaak afkunnen, geen verder juridisch gedoe hebben en dat is de deal? Doe mij zo'n verdachte.Een langdurig proces voorkomen waar je niet uit kan komen onder zaken die je al bekend hebt lijkt me niet niks winnen.quote:Als er niet meer was had hij nooit de deal gesloten. Niemand gaat immers een deal sluiten om alleen aangeklaagd te worden voor één onderdeel als hij weet dat dat ene onderdeel ook het enige is wat tegen hem ingebracht wordt. Waarom zou je ook, daar win je immers niks mee.Je kan een proces waar je niet meer uit kan halen verkorten.quote:Hetzelfde geldt voor de aanklagers. Als je één zaak tegen iemand hebt en die heb je rond, waarom een deal sluiten? Je hebt je zaak al rond en je weet dat er verder niets is waar de verdachte je mee kan helpen, dus is een deal zinloos.Ik weet niet het lijkt me sterk dat elke plea deal die gemaakt is altijd in het voordeel was van én de verdachte én de aanklager. Het kan maar ik geloof niet dat het gerechterlijke proces altijd zo perfect werkt. In theorie geloof ik dat best maar de praktijk zal vast wel uitwijzen dat het af en toe niet perfect volgens theorie verloopt.quote:Het feit dat hij strafvermindering heeft gekregen voor zijn meewerking in het onderzoek.Misschien. Misschien dat hij nu door Barr helemaal uit de penarie is gehaald omdat Barr zichzelf of Trump wil beschermen. Tot er meer conrete controleerbare informatie is over deze deal of andere processen die hieruit voortkomen weet ik niet of je de conclusie kan trekken dat hij in ruil voor informatie strafvermindering kreeg. Ik bedoel als we logisch nadenken is het ook heel raar om te denken dat Barr zich op deze manier extra verdacht zou maken.quote:Of zijn informatie daadwerkelijk nut heeft gehad is een tweede. Het punt is dat hij in ruil voor informatie strafvermindering heeft gehad. Wat ze vervolgens met die informatie gedaan hebben is weer een andere discussie.![]()
Er werd gesproken over liegen onder ede. Dus ik presenteer zwart op wit dat Clapper hier liegt onder ede. Vind jij nu dat Clapper vervolgd moet worden nu aantoonbaar is dat hij heeft gelogen onder ede over dat hij Obama ingelicht heeft ?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom begin je nou weer over iets anders?
Terwijl de Obama-regering nog aan het roer stond, heeft Flynn met de ambassadeur van Rusland gesproken over sanctieverlichting. Vervolgens heeft daarover gelogen tegenover de FBI en Pence. Daarom zag Trump zich naar eigen genoodzaakt om Flynn de laan uit te sturen.
Niet om het een of ander, maar volgens mij is de kwestie heel eenvoudig: Flynn had niet moeten lullen met de Russische ambassadeur en daar ook niet over moeten liegen.
Als hij dat niet had gedaan, was er nu ook niks aan de hand.
Flynn heeft gelogen tegen de FBI. Dat heeft de beste man zelf toegegeven. Vervolgens
Wat Flynn betreft. Jij zegt dat Flynn gesproken heeft over sanctie verlaging, is dat wel zo ? In de (bewerkte) 302 wordt met geen woord gerept over de sancties. Er wordt enkel gesproken over de 'expulsions' oftewel het uitzetten van de 35 Russische diplomaten. Het uitzetten van deze diplomaten was een aparte actie van State Departement, weliswaar gereleteerd aan maar dus geen onderdeel van de door Obama geautoriseerde sancties.https://obamawhitehouse.a(...)cious-cyber-activityquote:I have issued an executive order that provides additional authority for responding to certain cyber activity that seeks to interfere with or undermine our election processes and institutions, or those of our allies or partners. Using this new authority, I have sanctioned nine entities and individuals: the GRU and the FSB, two Russian intelligence services; four individual officers of the GRU; and three companies that provided material support to the GRU’s cyber operations. In addition, the Secretary of the Treasury is designating two Russian individuals for using cyber-enabled means to cause misappropriation of funds and personal identifying information. The State Department is also shutting down two Russian compounds, in Maryland and New York, used by Russian personnel for intelligence-related purposes, and is declaring “persona non grata” 35 Russian intelligence operatives. Finally, the Department of Homeland Security and the Federal Bureau of Investigation are releasing declassified technical information on Russian civilian and military intelligence service cyber activity, to help network defenders in the United States and abroad identify, detect, and disrupt Russia’s global campaign of malicious cyber activities.
De sancties hadden betrekking op deze instanties en mensen:
Zoals je ziet staan de diplomaten er niet tussen. State Department maakte die dag voor de expulsions een aparte statement:
https://ru.usembassy.gov/(...)-russian-harassment/
In de 302 van Flynn wordt met geen woord gerept over de sancties die Obama oplegde aan de 9 entiteiten en individuen.
https://www.google.com/ur(...)&cshid=1589893206362
[ Bericht 0% gewijzigd door Sjemmert op 19-05-2020 16:00:27 ]![]()
Als Clapper heeft gelogen onder ede en daarmee een strafbaar feit heeft gepleegd, dan kan ik mij voorstellen dat men overgaat tot vervolging. Anders dan jij denk ik niet zozeer in kampen, beste Sjemmert. Het zal mij een worst wezen wie er vervolgd wordt. Als het terecht is, is het terecht.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Er werd gesproken over liegen onder ede. Dus ik presenteer zwart op wit dat Clapper hier liegt onder ede. Vind jij nu dat Clapper vervolgd moet worden nu aantoonbaar is dat hij heeft gelogen onder ede ?
Wat Flynn betreft. Jij zegt dat Flynn gesproken heeft over sanctie verlaging, is dat wel zo ? In de (bewerkte) 302 wordt met geen woord gerept over sancties. Er wordt enkel gesproken over de 'expulsions' oftewel het uitzetten van de 35 Russische diplomaten. Het uitzetten van deze diplomaten was een aparte actie van State Departement, weliswaar gereleteerd aan maar dus geen onderdeel van de door Obama geautoriseerde sancties.
[..]
https://obamawhitehouse.a(...)cious-cyber-activity
De sancties hadden betrekking op deze instanties en mensen:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet staan de diplomaten er niet tussen. State Department maakte die dag voor de expulsions een aparte statement:
https://ru.usembassy.gov/(...)-russian-harassment/
In de 302 van Flynn wordt met geen woord gerept over de sancties die Obama oplegde aan de 9 entiteiten en individuen.
[ afbeelding ]
Verder is mij niet helemaal duidelijk waarom Flynn dat soort zaken bespreekt met de Russische ambassadeur, terwijl de Obama-regering nog aan het roer stond. En als daar niks mis mee was, waarom loog hij daar dan over tegen de FBI en Pence?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Flynn heeft deze besprekingen zowel voor als na het gesprek gewoon overlegd en gerapporteerd aan het Presidential Transition Team.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Clapper heeft gelogen onder ede en daarmee een strafbaar feit heeft gepleegd, dan kan ik mij voorstellen dat men overgaat tot vervolging. Anders dan jij denk ik niet zozeer in kampen, beste Sjemmert. Het zal mij een worst wezen wie er vervolgd wordt. Als het terecht is, is het terecht.
Verder is mij niet helemaal duidelijk waarom Flynn dat soort zaken bespreekt met de Russische ambassadeur, terwijl de Obama-regering nog aan het roer stond. En als daar niks mis mee was, waarom loog hij daar dan over tegen de FBI en Pence?![]()
Waarom werd hij dan ontslagen door Trump?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Flynn heeft deze besprekingen zowel voor als na het gesprek gewoon overlegd en gerapporteerd aan het Presidential Transition Team.
En als het allemaal zo straightforward was als jij doet overkomen, waarom loog hij er dan over? En waarom merkte een rechter dan op dat Flynn 'sold out his country'?
Let wel, het zal mij een rotzorg zijn of die Trump wel of niet wordt vervolgd. Maar de logica achter jouw redenering ontgaat mij volledig.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ok. Gaan we even door op Flynn?
“ U.S. intelligence was investigating Flynn pre-election. That's why Obama told Trump, "don't hire him." And Trump pal Chris Christie said, "don't hire him." But Trump liked Flynn's secret Russia dealings—so he hired him. The feds continued investigating him because it's their job.”
Quote:” PS4/ Consider: if Obama and Biden were secretly trying to ensnare Trump, why the *hell* did Obama directly tell Trump not to hire Flynn? It's one of the chief questions no Trumpist conspiracy theorist can explain: why did Obama try to *warn* Trump, if he was trying to *hurt* him?”
Vraag van de man Seth https://threader.app/thread/1260648318008344576![]()
Pompeo liegt er ook een partij op los.twitter:nahaltoosi twitterde op maandag 18-05-2020 om 21:46:31Mike Pompeo tries to explain the firing of the State Department’s inspector general. I’m not sure this interview will have the effect he hopes. (h/t to @CMorelloWP) https://t.co/ih6mRQ6Sw6 reageer retweet
Dat kan de IG vast bevestigen. Dus waarom jokt Pompeo dan?twitter:LaurelMillerICG twitterde op maandag 18-05-2020 om 22:56:20It’s not plausible that Pompeo would not know about an IG investigation *of himself* until “24 to 48 hours” before it’s done because the target of an investigation would be notified and interviewed. https://t.co/HBfpUzFdEE reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Obama had wel meer redenen waarom hij Flynn niet mocht.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:14 schreef AnneX het volgende:
Ok. Gaan we even door op Flynn?
“ U.S. intelligence was investigating Flynn pre-election. That's why Obama told Trump, "don't hire him." And Trump pal Chris Christie said, "don't hire him." But Trump liked Flynn's secret Russia dealings—so he hired him. The feds continued investigating him because it's their job.”
Quote:” PS4/ Consider: if Obama and Biden were secretly trying to ensnare Trump, why the *hell* did Obama directly tell Trump not to hire Flynn? It's one of the chief questions no Trumpist conspiracy theorist can explain: why did Obama try to *warn* Trump, if he was trying to *hurt* him?”
Vraag van de man Seth https://threader.app/thread/1260648318008344576
![]()
Ik weet dat je graag wilt geloven dat Obama een of ander duivelse puppet master was, die allerlei plannen smeedde om het presidentschap van Trump te ondermijnen. De waarheid is echter dat je hem eerder teveel terughoudendheid kon verwijten, omdat hij braaf naar de pijpen van de Republikeinen in de Senaat danste, in een poging te voorkomen dat hij de indruk zou wekken dat hij de verkiezingen liep te beďnvloeden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Obama had wel meer redenen waarom hij Flynn niet mocht.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Dank je voor niets. Nu weten we nog niet of Trump het slikt of niet.twitter:michelleinbklyn twitterde op maandag 18-05-2020 om 23:32:09Side effects of hydroxychloroquine include paranoia, hallucinations and psychosis
https://t.co/CVuH9QeI7p reageer retweetI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Hij slikt het, paranoia heeft hij heel veel last van. Psychose lijkt hij ook permanent in te zitten. En uitspraken over windmolens die toxische gassen uitstoten laten zien dat hij vaak hallucineert. QEDquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:52 schreef Ulx het volgende:
Dank je voor niets. Nu weten we nog niet of Trump het slikt of niet.twitter:michelleinbklyn twitterde op maandag 18-05-2020 om 23:32:09Side effects of hydroxychloroquine include paranoia, hallucinations and psychosis
https://t.co/CVuH9QeI7p reageer retweet![]()
Sterke inhoudelijke reactie weer koos.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet dat je graag wilt geloven dat Obama een of ander duivelse puppet master was, die allerlei plannen smeedde om het presidentschap van Trump te ondermijnen. De waarheid is echter dat je hem eerder teveel terughoudendheid kon verwijten, omdat hij braaf naar de pijpen van de Republikeinen in de Senaat danste, in een poging te voorkomen dat hij de indruk zou wekken dat hij de verkiezingen liep te beďnvloeden.![]()
deze oneliner is natuurlijk stukken beter.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Sterke inhoudelijke reactie weer koos.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Mijn vragen stonden nog open.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Sterke inhoudelijke reactie weer koos.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom werd hij dan ontslagen door Trump?
En als het allemaal zo straightforward was als jij doet overkomen, waarom loog hij er dan over? En waarom merkte een rechter dan op dat Flynn 'sold out his country'?
Let wel, het zal mij een rotzorg zijn of die Flynn wel of niet wordt vervolgd. Maar de logica achter jouw redenering ontgaat mij volledig.
[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 19-05-2020 17:38:07 ]Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ben je het eens met de constatering dat Clapper onder ede heeft gelogen over dat hij Obama ingelicht heeft over het Flynn-Kislyak gesprek van 29 december ?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:41 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
deze oneliner is natuurlijk stukken beter.![]()
Dafuq?twitter:kaysteiger twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 15:23:41Georgia Republicans cancel election for state Supreme Court, meaning governor can appoint a Republican https://t.co/kAA5rPVb9f reageer retweet
dat pleit Flynn niet vrij, hij heeft een plea deal geaccepteerd. dat doe je niet als je niks op je kerfstok hebt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ben je het eens met de constatering dat Clapper onder ede heeft gelogen over dat hij Obama ingelicht heeft over het Flynn-Kislyak gesprek van 29 december ?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
ze zijn echt met een powergrab bezig. Blijkbaar krijgen ze nu door dat de verkiezingen desastreus voor ze gaan uitpakkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:16 schreef Ulx het volgende:
Dafuq?twitter:kaysteiger twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 15:23:41Georgia Republicans cancel election for state Supreme Court, meaning governor can appoint a Republican https://t.co/kAA5rPVb9f reageer retweet
Nee, dat is namelijk geen vastgesteld feit. Maar bewijs het eens? Trump die wat roept of Republikeinse senatoren die wat roepen tellen niet als bewijs.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ben je het eens met de constatering dat Clapper onder ede heeft gelogen over dat hij Obama ingelicht heeft over het Flynn-Kislyak gesprek van 29 december ?
En beantwoord als je toch bezig bent even Koos zijn vraag?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2020 17:23:23 ]![]()
Bovendien: Waarom zou je liegen tegen de politie? Wanneer doe je dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:19 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
dat pleit Flynn niet vrij, hij heeft een plea deal geaccepteerd. dat doe je niet als je niks op je kerfstok hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Men is uitgenodigd voor de lunch.![]()
“ The notice that went out to Senate Republican offices about the lunch with Trump notes that the “buffet will open early at noon.”
https://mobile.twitter.com/jakesherman/status/1262744056464994310
Eet smakelijk!
https://www.forbes.com/si(...)buffet/#1611518a24a5![]()
Het zou pas echt 420 dimensionaal schaak zijn als dit allemaal een plot is van Trump om elke Republikein om te leggen om zo de gunst te winnen van de Dems.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Sterker nog, niemand doet het beter dan mij.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zelfs Chivaz kan beter argumenteren dan jij.![]()
Volgens hun eigen zeggen omdat Flynn ze misleid zou hebben over wat hij besproken heeft met Kislyak. Ik heb geen idee welke info Trump en Pence wel of niet hadden op dat moment en waarop of waarom ze die beslissing gemaakt hebben. Comey heeft Trump en Pence ingelicht over de 24 jan overhoring van Flynn, geen idee wat die hun precies vertelt heeft en wat Flynn hun vertelt heeft. Maar hoe dan ook, Trump en Pence zijn geen rechter, dat ze Flynn ontslagen hebben wil niet direct zeggen dat Flynn schuldig is.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom werd hij dan ontslagen door Trump?
Let wel, het zal mij een rotzorg zijn of die Trump wel of niet wordt vervolgd. Maar de logica achter jouw redenering ontgaat mij volledig.
Overigens vragen beide mannen zich nu af of ze destijds wel de juiste beslissing hebben genomen in het licht van alle nieuwe onthullingen.
Pence;https://www.reuters.com/a(...)-flynn-idUSKBN22C2YIquote:"I'm deeply troubled by the revelations of what appeared to have been investigative abuse by officials in the Justice Department. And we're going to continue to look into that very carefully," Pence said.
"My respect for General Flynn personally for his service to the country is undiminished. And I am inclined more than ever to believe that what he communicated to me back during the transition leading to our inauguration, that was unintentional and not - and that he was not attempting to misrepresent facts," he said
Je bent zo overtuigd dat Flynn gelogen heeft maar tegelijkertijd weet je niet eens waarover Flynn nou precies gelogen zou hebben. Blijkbaar niet over de sancties opgelegd aan 9 entiteiten en individuen geautoriseerd door Obama in executive order 13757 want die sancties komen niet eens aan bod in de (bewerkte) 302 van Pientka en Strzok. In de 302 wordt enkel gesproken over de actie van de state departement om 35 Russische diplomaten uit te zetten. Toch zijn het de sancties van executive order 13757 die aangehaald wordt in de Statement of offence van Flynn en niet de expulsion actie van de state departement. Wat nogal vreemd is natuurlijk als daar volgens de 302 niet over gesproken is.![]()
Lezen is niet echt jou sterkste punt of wel ?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is namelijk geen vastgesteld feit. Maar bewijs het eens? Trump die wat roept of Republikeinse senatoren die wat roepen tellen niet als bewijs.
En beantwoord als je toch bezig bent even Koos zijn vraag?Comey zegt A, Clapper zegt B, er kan er maar 1 gelijk hebben dus iemand heeft hier gelogen. Onder ede.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:57 schreef Sjemmert het volgende:
Over liegen onder ede gesproken, en dus niet liegen tegen de FBI(@:klappernootopreis)
Uit Comey zijn testimony
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft Clapper gelogen onder ede ?
[ Bericht 1% gewijzigd door Sjemmert op 19-05-2020 18:41:13 ]![]()
Tja, kan ook, ze hebben 29 miljoen aan hydronogwatshit gekocht van India, toch? Het kan allemaal bij Donald, sta nergens echt meer van te kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:03 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Hij is een vette ongezond ogende pad, met blijkbaar een latente hartkwaal onder de leden .Ik geloof echt niet dat hij zélf dit middel neemt, maar gewoon aan het adverteren is. Er is een reden waarom hij zijn gezicht insmeert met een kleurtje. Hij woont nota bene in Florida, het land van de zon,"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
De reden dat ik daarvan overtuigd ben, is omdat Flynn blijkbaar tot tweemaal toe heeft bekend te hebben gelogen. Als hij het zelf toegeeft, wie ben ik dan om aan zijn woorden te twijfelen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:33 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens hun eigen zeggen omdat Flynn ze misleid zou hebben over wat hij besproken heeft met Kislyak. Ik heb geen idee welke info Trump en Pence wel of niet hadden op dat moment en waarop of waarom ze die beslissing gemaakt hebben. Comey heeft Trump en Pence ingelicht over de 24 jan overhoring van Flynn, geen idee wat die hun precies vertelt heeft en wat Flynn hun vertelt heeft. Maar hoe dan ook, Trump en Pence zijn geen rechter, dat ze Flynn ontslagen hebben wil niet direct zeggen dat Flynn schuldig is.
Overigens vragen beide mannen zich nu af of ze destijds wel de juiste beslissing hebben genomen in het licht van alle nieuwe onthullingen.
Pence;
[..]
https://www.reuters.com/a(...)-flynn-idUSKBN22C2YI
Je bent zo overtuigd dat Flynn gelogen heeft maar tegelijkertijd weet je niet eens waarover Flynn nou precies gelogen zou hebben. Blijkbaar niet over de sancties opgelegd aan 9 entiteiten en individuen geautoriseerd door Obama in executive order 13757 want die sancties komen niet eens aan bod in de (bewerkte) 302 van Pientka en Strzok. In de 302 wordt enkel gesproken over de actie van de state departement om 35 Russische diplomaten uit te zetten. Toch zijn het de sancties van executive order 13757 die aangehaald wordt in de Statement of offence van Flynn en niet de expulsion actie van de state departement. Wat nogal vreemd is natuurlijk als daar volgens de 302 niet over gesproken is.
Daarom snap ik ook weer eens niks van het eerste deel van je post. Dus Flynn zou zijn misleid, maar toch bekent hij tweemaal schuld. Hoe is dat in vredesnaam logisch?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Hij is misleid want hij wist niet dat hij iets deed wat strafbaar was en dat hij daarover niet mocht liegen? Zoiets, mischien?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De reden dat ik daarvan overtuigd ben, is omdat Flynn blijkbaar tot tweemaal toe heeft bekend te hebben gelogen. Als hij het zelf toegeeft, wie ben ik dan om aan zijn woorden te twijfelen?
Daarom snap ik ook weer eens niks van het eerste deel van je post. Dus Flynn zou zijn misleid, maar toch bekent hij tweemaal schuld. Hoe is dat in vredesnaam logisch?
Maar goed, het is heel simpel, laat Obama maar onder ede een verklaring afleggen, hebben we gelijk een mooi precedent voor de toekomst.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2020 19:16:31 ]![]()
Ik ben blij dat Rutte geen reclame maakt voor zijn favoriete medicijn.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
"Jane Roe", jeweetwel, van Roe vs Wade waarmee abortus toegestaan werd in de VS was later bekeerd naar een anti-abortus standpunt ... wat blijkt nu:
Jane Roe’s Deathbed Confession: Anti-Abortion Conversion ‘All an Act’ Paid for by the Christian Right“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Er gaan audio recordings rond van vermeende gesprekken tussen John Kerry, Biden en Poroshenko. Nog geen confirmatie dat de recordings echt zijn maar de inhoud van de vermeende gesprekken is iig zeer gevoelig.
Als dit geen hoax blijkt dan heeft Biden een probleem.![]()
Alsof er ook nog maar iets geloofwaardigs uit Oekraine komt met betrekking tot Biden na de afpersingsacties van Trump en co om een neponderzoek van de grond te krijgen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Biden kan onderhand bijna iemand neerschieten op fifth avenue zonder dat de republikeinen hem erop kunnen pakken na alles wat ze van Trump hebben lopen rechtpraten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:35 schreef Sjemmert het volgende:
Als dit geen hoax blijkt dan heeft Biden een probleem.![]()
En daarvoor natuurlijk wel. Ook al is Oekraďne 1 groot corrupt nest al tientallen jaren. Alleen als het in jouw straatje past is het betrouwbaar. Iig daar lijkt het op.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
Alsof er ook nog maar iets geloofwaardigs uit Oekraine komt met betrekking tot Biden na de afpersingsacties van Trump en co om een neponderzoek van de grond te krijgen.![]()
Dat zou gaan om het volgende?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:35 schreef Sjemmert het volgende:
Er gaan audio recordings rond van vermeende gesprekken tussen John Kerry, Biden en Poroshenko. Nog geen confirmatie dat de recordings echt zijn maar de inhoud van de vermeende gesprekken is iig zeer gevoelig.
Als dit geen hoax blijkt dan heeft Biden een probleem.Hoezo? Dit is toch exact wat er al bekend was. Biden heeft inderdaad 1 miljard aan hulp gedreigd stop te zetten als de prosecutor general niet werd ontslagen. Dat was niet uit eigen houtje, maar uit naam van de overheid van de VS. Dit werd gedaan omdat de prosecutor general corrupt was en de druk kwam niet alleen vanuit de VS maar ook vanuit oa Europa.quote:“In case that you have a new government and a new prosecutor general, I am prepared to do a public signing of the commitments on 1 billion dollars,” Biden said.
“Extremely strong motivation. One of the possible candidates for this position is the leader of my faction Lutsenko,” Poroshenko responded. “If you think that a politically motivated figure could be not very good, from your point of view, I recall this proposal. Cause nobody knows that I am going to propose Lutsenko,” the president explained.
Ondertussen heeft Trump van de week nog een inspector general de laan uit gestuurd die een actief onderzoek had naar de Trump administratie. Direct conflict en geen enkele valide reden genoemd om dit te doen. Dus wie heeft op dit punt nou echt een probleem?
D![]()
Nee, niet alleen als iets in mijn straatje past. De Trump regering plus zijn persoonlijke advocaat zijn eerder betrapt op Oekraďne proberen letterlijk een strafrechterlijk neponderzoek te laten plaatsvinden in ruil voor honderden miljoenen belastingdollars aan steun, wat in duigen viel met het aantreden van de nieuwe Oekraďense president die minder corrupt bleek dan de vorige. Giuliani, zijn persoonlijke advocaat, is lekker doorgegaan ermee met de oude corrupte kliek, zelfs nadat deze betrapt is. Dus, nee, dit, whatever "dit" dan ook is, want het lijkt sowieso al niet boeiend te zijn (gaat over nationalisatie van een bank wat stond te gebeuren), kun je op voorhand wegwuiven.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
En daarvoor natuurlijk wel. Ook al is Oekraďne 1 groot corrupt nest al tientallen jaren. Alleen als het in jouw straatje past is het betrouwbaar. Iig daar lijkt het op.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
The State of California is offering $500 each to illegal aliens as part of a $75 million coronavirus relief program — even as it asks federal taxpayers for help paying for its $54 billion deficit.
https://www.nytimes.com/2(...)nted-california.html
Lekker geld uitgeven wat je niet hebt aan illegalen. Ze worden met de dag gekker in CA. Ik snap ook wel dat je voorzieningen moet treffen voor die mensen. Maar dit lijkt mij niet de manier.
Positief puntje dit is wel goed voor de Republikeinen in de rest van het land.![]()
Meer om bijvoorbeeld het volgende lijkt me.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:03 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat zou gaan om het volgende?
[..]
Hoezo? Dit is toch exact wat er al bekend was. Biden heeft inderdaad 1 miljard aan hulp gedreigd stop te zetten als de prosecutor general niet werd ontslagen. Dat was niet uit eigen houtje, maar uit naam van de overheid van de VS. Dit werd gedaan omdat de prosecutor general corrupt was en de druk kwam niet alleen vanuit de VS maar ook vanuit oa Europa.
Ondertussen heeft Trump van de week nog een inspector general de laan uit gestuurd die een actief onderzoek had naar de Trump administratie. Direct conflict en geen enkele valide reden genoemd om dit te doen. Dus wie heeft op dit punt nou echt een probleem?
Dquote:'Poroshenko': "Joe, i have a second positive news for you. Yesterday, i met with the General Prosecutor Shokin. And despite of the fact that we didn't have any corruption charges, we dont have any information about him doing something wrong, i specially asked him - no it was a day before yesterday - i specially asked him to resign. In, uh, as his, uh, position as a state person. And despite the fact that he has a support in the power. And as a finish of my meeting with him he promised me to give the statement of resignation. And one hour ago he bring me the written statement of his resignation."
'Biden': "Great"![]()
Ik vind het wel netjes. Een kleine tegemoetkoming aan mensen die buitenproportioneel hard getroffen worden door corona, buiten de boot vallen bij alle andere steunmaatregelen en gigantisch bijdragen aan de economie.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:09 schreef JANdeDERDE het volgende:
The State of California is offering $500 each to illegal aliens as part of a $75 million coronavirus relief program — even as it asks federal taxpayers for help paying for its $54 billion deficit.
Lekker geld uitgeven wat je niet hebt aan illegalen. Ze worden met de dag gekker in CA. Ik snap ook wel dat je voorzieningen moet treffen voor die mensen. Maar dit lijkt mij niet de manier.
Positief puntje dit is wel goed voor de Republikeinen in de rest van het land.
Je zou het verstandig en vooral menselijk beleid kunnen noemen.![]()
Heb je een bron? Over die tweede quote van je kan ik niets vinden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Meer om bijvoorbeeld het volgende lijkt me.
[..]![]()
Wacht even, de zwaar corrupte regering van Porosjenko had geen bewijs van wrongdoing door Shokin? Zeer verrassend.
Verder verandert dit weinig aan wat er al bekend was. De VS (waaronder een grote groep Republikeinen in het congres) en haar Europese bondgenoten wilden Shokin weg hebben.
Of dat terecht was of dat het chique was om het zo te spelen, laat ik even het midden. Het punt is dat Biden niet op eigen houtje handelde.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Jij was toch pro-life? Waarom moeten deze mensen dan kapot?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:09 schreef JANdeDERDE het volgende:
Positief puntje dit is wel goed voor de Republikeinen in de rest van het land.![]()
Wat is er mis met mensen helpen? Mijn familie heeft ook illegalen geholpen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:09 schreef JANdeDERDE het volgende:
Positief puntje dit is wel goed voor de Republikeinen in de rest van het land.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Disclaimer: Echtheid dus niet geconfirmeerd.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:30 schreef kipknots het volgende:
[..]
Heb je een bron? Over die tweede quote van je kan ik niets vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:52 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Biden kan onderhand bijna iemand neerschieten op fifth avenue zonder dat de republikeinen hem erop kunnen pakken na alles wat ze van Trump hebben lopen rechtpraten.![]()
![]()
Beweer jij nou dat de Amerikaanse vice-president en minister van Buitenlandse zaken een gesprek hebben gevoerd met de Oekraďense president?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:35 schreef Sjemmert het volgende:
Als dit geen hoax blijkt dan heeft Biden een probleem.
Ik vind dit wel heel heftig nieuws. Dit komt even binnen zeg.![]()
Mankeerd er iets aan je ogen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Jij was toch pro-life? Waarom moeten deze mensen dan kapot?
Ik geef toch aan dat er voorzieningen getroffen moeten worden maar dat dit imo niet de juiste manier is.![]()
Ik snap ook wel dat je voorzieningen moet treffen voor die mensen. Maar dit lijkt mij niet de manier.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat is er mis met mensen helpen? Mijn familie heeft ook illegalen geholpen.
Dit staat er toch echt. In de post die jij quote.![]()
Wil je een glaasje water?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Beweer jij nou dat de Amerikaanse vice-president en minister van Buitenlandse zaken een gesprek hebben gevoerd met de Oekraďense president?
Ik vind dit wel heel heftig nieuws. Dit komt even binnen zeg.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
In deze uitzonderlijke situatie kun je vermoedelijk moeilijk anders? Ze zijn zoals zovelen hun inkomen kwijt, en bovendien mogen ze de grens niet over om terug naar hun thuisland te gaan. Opsluiten is niet veilig en kost ook geld. Bovendien is de handhaving op dat gebied meen ik primair een federale taak. Gevalletje damned if you do, damned if you don't.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:52 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Mankeerd er iets aan je ogen?
Ik geef toch aan dat er voorzieningen getroffen moeten worden maar dat dit imo niet de juiste manier is.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Een tegemoetkoming aan mensen die de wet overtreden vanuit de staatskas lijkt mij geen strak plan iig niet op deze manier. Al ligt het in CA waarschijnlijk wel wat anders (nog meer gedoogbeleid tav illegalen?)quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:29 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Ik vind het wel netjes. Een kleine tegemoetkoming aan mensen die buitenproportioneel hard getroffen worden door corona, buiten de boot vallen bij alle andere steunmaatregelen en gigantisch bijdragen aan de economie.
Je zou het verstandig en vooral menselijk beleid kunnen noemen.
Verder wel tevreden volgens mij kan dit in battle states wel wat stemmen voor Trump opleveren. We zullen zien.![]()
Nou ja, als Trump zijn taak had uitgevoerd en die illegalen had uitgezet was dit heel niet nodig geweest natuurlijk. Ik zie ook niet in wat iemand in Pennsylvania het zou verrotten als de Californische staat zich barmhartig opstelt van hun eigen belastinggeld.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:00 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Een tegemoetkoming aan mensen die de wet overtreden vanuit de staatskas lijkt mij geen strak plan iig niet op deze manier. Al ligt het in CA waarschijnlijk wel wat anders (nog meer gedoogbeleid tav illegalen?)
Verder wel tevreden volgens mij kan dit in battle states wel wat stemmen voor Trump opleveren. We zullen zien.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Spijtig genoeg is er aan beide kanten geen meerderheid die dit echt wilt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, als Trump zijn taak had uitgevoerd en die illegalen had uitgezet was dit heel niet nodig geweest natuurlijk. Ik zie ook niet in wat iemand in Pennsylvania het zou verrotten als de Californische staat zich barmhartig opstelt van hun eigen belastinggeld.
Hierom.![]()
Je moet natuurlijk niet 1/1000e aan zwaar getroffenen willen geven natuurlijk. Het is niet alsof dat mensen zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:05 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Hierom.![]()
Ik geef geen waarde oordeel. En idd die 75 miljoen gaat het verschil niet maken. Ik verwacht dat dit toch wel te gortig is voor sommige swing voters. Zo'n gekke gedachte is dat niet in Murica.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:07 schreef archito het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet 1/1000e aan zwaar getroffenen willen geven natuurlijk. Het is niet alsof dat mensen zijn.
Buiten dat gaat er natuurlijk veel meer belastinggeld naar illegalen/voorzieningen voor.Als deze eenmalige 75mil.![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:11 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Ik geef geen waarde oordeel. En idd die 75 miljoen gaat het verschil niet maken. Ik verwacht dat dit toch wel te gortig is voor sommige swing voters. Zo'n gekke gedachte is dat niet in murica.
Buiten dat gaat er natuurlijk veel meer belastinggeld naar illegalen/voorzieningen voor.Als deze eenmalige 75mil.quote:“We know that money is limited and doesn’t reflect the amount of taxes that the undocumented pay in California,” said Olimpia Blanco, a coordinator at Carecen, one of the organizations helping with signups. “We believe we owe it to the community to make the process as equitable as possible and uphold the first-come, first-served nature of it.”
Immigrants who are in the country illegally are particularly vulnerable to the economic shock caused by the coronavirus outbreak because they tend to earn low salaries in jobs that have disappeared, as cooks, servers, hotel workers and domestic help.
Two-thirds of them have lived in the United States for more than a decade. Collectively, they have five million American-born children and pay billions of dollars in taxes, yet most states have not moved to provide any assistance through the current economic collapse.![]()
Dus dat er geld gaat naar belastingbetalende illegalen is een schande, maar dat er de afgelopen vier jaar voortdurend geld uit de staatskas verdwijnt richting resorts als Mar A Lago, ook al wordt dat gerund door iemand die veelvuldig de wet heeft overtreden en die vermoedelijk niet of nauwelijks belasting betaalt (maar dat mogen we niet weten, want hij heeft kennelijk nogal wat te verbergen) is prima. Rare jongen, die JANdeDERDE.![]()
Ik quote je eigen bron.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:16 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Leuke bron. Als er 1 partijdig zijn in deze.
https://www.carecen-la.org![]()
Jullie missen mijn punt maar dat gaat waarschijnlijk expressquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:17 schreef Kansenjongere het volgende:
Dus dat er geld gaat naar belastingbetalende illegalen is een schande, maar dat er de afgelopen vier jaar voortdurend geld uit de staatskas verdwijnt richting resorts als Mar A Lago, ook al wordt dat gerund door iemand die veelvuldig de wet heeft overtreden en die vermoedelijk niet of nauwelijks belasting betaalt (maar dat mogen we niet weten, want hij heeft kennelijk nogal wat te verbergen) is prima. Rare jongen, die JANdeDERDE..
Dit is toch best catchy. CA deelt gratis geld uit aan mensen die de wet overtreden en geen Amerikaan zijn. En vraagt ook om steun bij de federale overheid.
Swingvoters we need you.
[ Bericht 2% gewijzigd door JANdeDERDE op 19-05-2020 23:25:26 ]![]()
Hoeveel belastinggeld is er vanuit die federale overheid naar de louche bedrijven van draaideurcrimineel Trump gegaan? Zo hypocriet zullen die Trumpstemmers toch niet zijn dat ze het in het ene geval EEN SCHANDE vinden en in het andere geval geen probleem?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:20 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Jullie missen mijn punt maar dat gaat waarschijnlijk express.
Dit is toch best catchy. CA spendeerd taxpayers money aan mensen die de wet overtreden. En vraagt ook om steun bij de federale overheid.
Swingvoters we need you.![]()
Ik heb het van Breitbart maar doe er een links vooringenomen bron bij zodat ik niet teveel klachten krijg.quote:![]()
Liever 1 goede dan twee vooringenomen bronnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:23 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Ik heb het van Breitbart maar doe er een links vooringenomen bron bij zodat ik niet teveel klachten krijg.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Vooralsnog leveren die illegalen meer op dan dat ze kosten, maar die discussie is al vaker gevoerd.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ik denk het ook iig voor de overheid of je er als burger altijd blij mee moet zijn dat bijv het nivo op jouw lokale school hard achteruit gaat omdat er wel heel veel kids bijkomen in een korte periode die de taal niet spreken. Daar twijfel ik over. Het gaat veel Amerikanen (stemmers) natuurlijk om de controle over immigratie/illegalen. Niet zozeer alles het land uit of niemand meer het land in.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:30 schreef Barbusse het volgende:
Vooralsnog leveren die illegalen meer op dan dat ze kosten, maar die discussie is al vaker gevoerd.![]()
Ah ze proberen nu bij een andere rechter Judge Sullivan te dwingen de zaak Flynn te laten vallen
twitter:kyledcheney twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 20:27:46BREAKING: FLYNN lawyers are asking the U.S. Appeals Court in D.C. to force Judge Sullivan to grant DOJ's motion to dismiss the case:
https://t.co/yOoxNNccJT reageer retweettwitter:jgeltzer twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 20:53:35Whoa.
I didn’t think Flynn & his lawyers could find a way to anger his judge even more.
But they just did.
Running to an appeals court partly to stop a brief specifically requested by the judge even from being filed??
Bonkers. https://t.co/3Hz4PzegCV reageer retweetBlijkbaar hebben ze er zelf niet veel vertrouwen in dat ze de zaak gaan winnentwitter:steve_vladeck twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 20:45:35The D.C. Circuit has just about the highest bar to this kind of emergency ("mandamus") relief of any court in the country--and there's no precedent that Sullivan is "clearly" violating by taking his time and entertaining amici in reviewing DOJ's motion.
Other than that, though... https://t.co/RiZAKoMwtr reageer retweet
[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 19-05-2020 23:55:45 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Niet lullig bedoeld, maar voor iemand die het Nederlands zo slecht beheerst als jij kan dat toch niet serieus een argument zijn?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:37 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Ik denk het ook iig voor de overheid of je er als burger altijd blij mee moet zijn dat bijv het nivo op jouw lokale school hard achteruit gaat omdat er wel heel veel kids bijkomen in een korte periode die de taal niet spreken..![]()
Mss heeft hij zelf op een school gezeten met immigranten en is het hun schuld dat zijn taalniveau belabberd is?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:56 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar voor iemand die het Nederlands zo slecht beheerst als jij kan dat toch niet serieus een argument zijn?“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Obama was een president die alles volgens het boekje wilde doenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet dat je graag wilt geloven dat Obama een of ander duivelse puppet master was, die allerlei plannen smeedde om het presidentschap van Trump te ondermijnen. De waarheid is echter dat je hem eerder teveel terughoudendheid kon verwijten, omdat hij braaf naar de pijpen van de Republikeinen in de Senaat danste, in een poging te voorkomen dat hij de indruk zou wekken dat hij de verkiezingen liep te beďnvloeden.
Dit itt Trump die 'the rule of law' continu met voeten treedt.twitter:EvanMcMullin twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 22:43:35In this now declassified email that Susan Rice sent herself, we see that President Obama refused to request law enforcement investigations of Team Trump’s known Russia ties and insisted that any actions be “by the book.” Apparently, “Obamagate” means doing the right thing. https://t.co/AFWhGNicCM reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Schattig.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mss heeft hij zelf op een school gezeten met immigranten en is het hun schuld dat zijn taalniveau belabberd is?![]()
quote:Speaker Nancy Pelosi (D-Calif.) on Tuesday defended her comment claiming that President Trump could be at greater risk of complications from taking an unproven coronavirus treatment because he is "morbidly obese," adding that she didn't anticipate he would be "sensitive" about his appearance.
"I didn't know that he would be so sensitive. He's always talking about other people's ... their weight, their pounds," Pelosi said during an interview Tuesday with MSNBC's Nicolle Wallace.
"I think he should recognize that his words weigh a ton. (...)
https://thehill.com/homen(...)-that-he-would-be-so![]()
Pelosi on fire.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Misschien kunnen ze dan gelijk hydroxychloroquine voor hem aanprijzentwitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 20-05-2020 om 00:40:46Republican political operatives are recruiting "pro-Trump" doctors to go on television to prescribe reviving the U.S. economy as quickly as possible, without waiting to meet safety benchmarks proposed by the CDC to slow the spread of the coronavirus. https://t.co/B2NGR9u5jT reageer retweet
En in Florida is de manager van een handig data-systeem mbt COVID-19 weggewerkt met als gevolg minder toegankelijkheid/ informatie. Waarom zou dat nou zijn? Eerder mochten lijkschouwers de doodsoorzaak van overledenen al niet meer openbaar maken.twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 23:35:21Late last Friday, the architect and manager of Florida's COVID-19 dashboard -- praised by W.H. officials for its accessibility -- announced she had been removed from her post, causing outcry from independent researchers worried about government censorship. https://t.co/5bpXJCHDTo reageer retweet
[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 20-05-2020 02:06:50 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Statement namens Susan Rice mbt haar email waarin ze er ook op aandringt de transcripts van de gesprekken tussen Flynn en Kislyak vrij te geven. Nou dat kunnen we wel vergetenquote:Op woensdag 20 mei 2020 00:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Obama was een president die alles volgens het boekje wilde doen
Dit itt Trump die 'the rule of law' continu met voeten treedt.twitter:EvanMcMullin twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 22:43:35In this now declassified email that Susan Rice sent herself, we see that President Obama refused to request law enforcement investigations of Team Trump’s known Russia ties and insisted that any actions be “by the book.” Apparently, “Obamagate” means doing the right thing. https://t.co/AFWhGNicCM reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 20-05-2020 om 05:05:00Susan Rice is calling for the Trump admin to release transcripts of calls between Michael Flynn and the Russian ambassador during the transition.
"The American people deserve the full transcripts so they can judge for themselves Michael Flynn's conduct." https://t.co/TgI72yZdlT reageer retweet
[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 20-05-2020 05:21:32 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Nog een onderzoek naar het verband tussen het ontslag van een andere (acting) Inspector General Mitch Behm en het lopende onderzoek naar de Secretary of Transportation Elaine Chao (vrouw van McConnell).twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 20-05-2020 om 01:50:04Breaking via WaPo: Leading House Democrats plan to open an investigation into the replacement of the Transportation Department's acting inspector general, concerned that the move was tied to an ongoing investigation of Elaine Chao's dealings with Kentucky. https://t.co/9A1tMPQ4Dk reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Het gerenommeerde medische vakblad The Lancet tikt Trump op de vingers:twitter:TheLancet twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 14:25:35Statement from The Lancet in response to President Donald Trump’s May 18 letter to Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus, Director-General of the World Health Organization https://t.co/JX8orfpMPB reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 20-05-2020 om 04:25:29Save the date: Oral arguments in Michael Flynn's bid to dismiss his criminal case will be held on July 16, Judge Emmet Sullivan has ordered. https://t.co/oBwPd4CuBQ reageer retweet
Bepaalde users oproepen om weg te blijven, foei dat is tegen de regels.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:21 schreef AnneX het volgende:
Zeg...kunnen Jan en Chivaz niet een eigen topic starten?![]()
#paarlen voor de zwijnen.![]()
Dit ook. De hulp van de National Guard bij COVID-19 moet na 24 juni wel ophouden anders kunnen de medewerkers aanspraak maken op allerlei uitkeringen. Stel je voor zeg!twitter:AliceOllstein twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 15:02:32NEW: I obtained a recording of a recent call with top Trump admin officials discussing a June 24 "hard stop" for the 40k+ National Guard members who are the backbone of coronavirus testing/contact tracing/food delivery in many states https://t.co/xK3VRLXx0v reageer retweet
quote:More than 40,000 National Guard members currently helping states test residents for the coronavirus and trace the spread of infections will face a “hard stop” on their deployments on June 24 — just one day shy of many members becoming eligible for key federal benefits, according to a senior FEMA official.
The official outlined the Trump administration’s plans on an interagency call on May 12, an audio version of which was obtained by POLITICO. The official also acknowledged during the call that the June 24 deadline means that thousands of members who first deployed in late March will find themselves with only 89 days of duty credit, one short of the 90-day threshold for qualifying for early retirement and education benefits under the Post-9/11 GI bill.
The looming loss of crucial frontline workers, along with questions about whether the administration is shortchanging first responders, would require a delicate messaging strategy, the official — representing FEMA’s New England region — told dozens of colleagues on the interagency call.
“We would greatly benefit from unified messaging regarding the conclusion of their services prior to hitting the 90-day mark and the retirement benefit implications associated with it,” the official said.
[..]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Uitkeringen, in de ny times een stukje over covid besmettingen bij Amazon. Waarbij de quote nog weer eens het dieptepunt van de antisociale Amerikaanse maatschappij weergeeft. Maar maximaal 2 weken ziek betaald thuis zitten en daarna krijg je niets meer of moet je nog snotteren weer aan het werk gaan.quote:https://www.nytimes.com/2(...)navirus-workers.html
Since Ms. Kelly returned to work in late April, she has often worked almost 11-hour shifts — overtime to make up for the time she was out sick beyond the two weeks that Amazon pays workers with Covid-19.![]()
Warren vraagt Mnuchin waarom hij weigert van de grote bedrijven te eisen dat ze hun personeel in loondienst houden met de toegekende $500 miljard hulp:quote:Sen. Elizabeth Warren (D-MA) asked Treasury Secretary Steven Mnuchin why some businesses that are getting federal funding are not required to keep their workers employed.
Congress gave Treasury the authority to dole out $500 billion to shore up mid-sized and large corporations. But unlike the Payroll Protection Program and other small-business lending facilities, which forgive loans when businesses keep employees on their payroll, Treasury did not stipulate anything about big businesses having to do the same.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
@Kijkertje...je was weer druk! met de feiten.
Goed voorstel van Warren, Cuomo benoemt en waarschuwt ook vrijwel dagelijks en cynisch hoe het kan gaan met grote bedrijven en het geld naar de aandeelhouders.
“Lean”.
Vanmorgen in de mail een beschrijving hoe de samenzweringstheorie Obamagate ontstond.
Bron:the New York Times.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#paarlen![]()
Dan komt het hoe dan ook bij Breitbart weg. Een Verkade wikkel om een cheapo Aldi reep plakken helpt niks, je kent de regels, je kunt ze lezen aan het begin. Wat jij doet is bedrog en je geeft het hier nog toe ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:23 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Ik heb het van Breitbart maar doe er een links vooringenomen bron bij zodat ik niet teveel klachten krijg.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik zou echt direct stoppen met mijn deelname als het zo moest. Treurige lui zegquote:Op woensdag 20 mei 2020 06:37 schreef Kijkertje het volgende:
Dit ook. De hulp van de National Guard bij COVID-19 moet na 24 juni wel ophouden anders kunnen de medewerkers aanspraak maken op allerlei uitkeringen. Stel je voor zeg![..]twitter:AliceOllstein twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 15:02:32NEW: I obtained a recording of a recent call with top Trump admin officials discussing a June 24 "hard stop" for the 40k+ National Guard members who are the backbone of coronavirus testing/contact tracing/food delivery in many states https://t.co/xK3VRLXx0v reageer retweet
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Idioot laat, dit is wat ze al lang hadden moeten doen voordat ze het geld weggaven. Maar beter laat dan nooit. Toch echt geen idee waarom het zo lang moest duren voordat ze op dit idee kwam...quote:Op woensdag 20 mei 2020 07:18 schreef Kijkertje het volgende:
Warren vraagt Mnuchin waarom hij weigert van de grote bedrijven te eisen dat ze hun personeel in loondienst houden met de toegekende $500 miljard hulp:
[..]![]()
Verdraai je het nu zo dat het de schuld is van een Democraat dat een Republikeinse wet niet goed wordt geďmplementeerd? Smeerlapperijquote:Op woensdag 20 mei 2020 08:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Idioot laat, dit is wat ze al lang hadden moeten doen voordat ze het geld weggaven. Maar beter laat dan nooit. Toch echt geen idee waarom het zo lang moest duren voordat ze op dit idee kwam...![]()
Oh dat idee was er al lang hoor. Het sneuvelde alleen zoals zo vaak het geval is als onderdeel van de onderhandelingen. Duidelijk is dat Mnuchin het gewoon niet van de grote bedrijven wil eisen. Alleen luchtvaartmaatschappijen waren bereid toe te zeggen hun personeel in loondienst te houden met dat geld.quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Idioot laat, dit is wat ze al lang hadden moeten doen voordat ze het geld weggaven. Maar beter laat dan nooit. Toch echt geen idee waarom het zo lang moest duren voordat ze op dit idee kwam...“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ik verdraai niks, de democraten hebben allemaal voorgestemd. Ze moeten voordat ze dat doen zorgen dat ze zo hebben onderhandeld dat de wetten waar ze voor stemmen acceptabel zijn. Het is niet acceptabel om 500 miljard aan bedrijven te geven die niet eens hun werknemers in dienst houden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:52 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Verdraai je het nu zo dat het de schuld is van een Democraat dat een Republikeinse wet niet goed wordt geďmplementeerd? Smeerlapperij
Hoe zie jij dat dan, dat de democraten geen enkele verantwoordelijkheid hebben voor de wetten waar ze voor stemmen omdat ze oppositie zijn ofzo?Ja dan moet je dus geen genoegen nemen met die onderhandelingen. Ik kan er echt niet bij waarom de Democraten dit soort zaken niet hebben geregeld vóórdat ze meestemden met de Republikeinen. Grote bedrijven hadden echt wel een paar weken kunnen wachten op onderhandelingen over dit soort cruciale zaken. Plus dat ik het apart vind dat het nu Warren is die dit vraagt ipv dat Biden en co het met zijn allen doen, zet er wat meer druk op en Biden kan sowieso maar beter wat goede publiciteit pakken af en toe lijkt me.quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:53 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh dat idee was er al lang hoor. Het sneuvelde alleen zoals zo vaak het geval is als onderdeel van de onderhandelingen. Duidelijk is dat Mnuchin het gewoon niet van de grote bedrijven wil eisen. Alleen luchtvaartmaatschappijen waren bereid toe te zeggen hun personeel in loondienst te houden met dat geld.![]()
Zombiebedrijven creëren lijkt me nou niet de bedoeling van zulke interventie. Diezelfde beweging zie je nu natuurlijk ook gewoon in Nederland met de tweede NOW-regeling - het is wat naďef om te denken dat het mogelijk (of wenselijk) is om alle banen te garanderen, ook al worden bedrijven gesteund met overheidsgeld. Behoud van werkgelegenheid kan je niet in een absoluut getal vangen: het lijkt me een stuk wenselijker dat een bedrijf met nu 5.000 man terugschaalt naar 4.500 man en netjes de overheidslening terugbetaalt dan dat datzelfde bedrijf kunstmatig 500 man in dienst houdt die niets zitten te doen, maar waardoor dat bedrijf wel de lening in haar zak mag stoppen en over een jaar alsnog in zijn geheel omvalt omdat die 500 man dan uit eigen (lege) zak betaald moeten worden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 07:18 schreef Kijkertje het volgende:
Congress gave Treasury the authority to dole out $500 billion to shore up mid-sized and large corporations. But unlike the Payroll Protection Program and other small-business lending facilities, which forgive loans when businesses keep employees on their payroll, Treasury did not stipulate anything about big businesses having to do the same.
Daarnaast gaat de vergelijking sowieso nogal mank. Die $ 500 miljard worden op de bond market gedumpt (loopt overigens bepaald niet storm - eerste tranche is iets van $ 40 miljard geweest). Dat zijn dus gewoon leningen die in principe moeten worden terugbetaald.
De PPP omvat ook leningen, maar die kunnen kwijtgescholden worden. Overigens niet met als voorwaarde "when businesses keep employees on their payroll" zoals CNN schrijft, maar met als voorwaarde dat 75% van die leningen aangewend moeten worden aan loonkosten. Zelfde beoogde doel misschien, maar treft dan weer vooral bedrijven waarbij de payroll wat minder zwaar op de exploitatie drukt, maar die wel hun huurbazen moeten betalen. Ook die beweging zie je in Nederland overigens terug, waar de NOW-vergoeding in de tweede ronde wat meer zal afschuiven van personeelskosten naar verliesdekking in bredere zin.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Geen idee of dat wel weken kan wachten. De kans wordt er dan iig niet groter op dat die bedrijven hun personeel niet gaan ontslaan. Mss hebben ze juist gedreigd personeel te gaan ontslaan? En dat Warren het vraagt komt omdat dit een Senate Banking Committee hearing was waar Mnuchin verantwoording moest komen afleggen voor de besteding van het geld.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja dan moet je dus geen genoegen nemen met die onderhandelingen. Ik kan er echt niet bij waarom de Democraten dit soort zaken niet hebben geregeld vóórdat ze meestemden met de Republikeinen. Grote bedrijven hadden echt wel een paar weken kunnen wachten op onderhandelingen over dit soort cruciale zaken. Plus dat ik het apart vind dat het nu Warren is die dit vraagt ipv dat Biden en co het met zijn allen doen, zet er wat meer druk op en Biden kan sowieso maar beter wat goede publiciteit pakken af en toe lijkt me.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ah okay, nouja het is in ieder geval positief dat Warren nu dit doet. Voor mij was dat de democraten niet meteen voor dit soort dingen streden ongeveer de grootste teleurstelling in ze dit jaar, een veel grotere teleurstelling dat Biden de nominatie gaat krijgen. Ik bedoel dat mijn favoriete kandidaat niet wint whatever maar dat de democraten met groot gemak een gigantische transfer van geld richting de rijksten steunen was schokkend. Waarschijnlijk is die bill ongeveer net zo schadelijk als de tax-cuts van Trump.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Geen idee of dat wel weken kan wachten. De kans wordt er dan iig niet groter op dat die bedrijven hun personeel niet gaan ontslaan. Mss hebben ze juist gedreigd personeel te gaan ontslaan? En dat Warren het vraagt komt omdat dit een Senate Banking Committee hearing was waar Mnuchin verantwoording moest komen afleggen voor de besteding van het geld.![]()
Wel de democraten de schuld geven van republikeins gepruts dus. Jammer.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ah okay, nouja het is in ieder geval positief dat Warren nu dit doet. Voor mij was dat de democraten niet meteen voor dit soort dingen streden ongeveer de grootste teleurstelling in ze dit jaar, een veel grotere teleurstelling dat Biden de nominatie gaat krijgen. Ik bedoel dat mijn favoriete kandidaat niet wint whatever maar dat de democraten met groot gemak een gigantische transfer van geld richting de rijksten steunen was schokkend. Waarschijnlijk is die bill ongeveer net zo schadelijk als de tax-cuts van Trump.
En ja, in de oppositie heb je een stuk minder verantwoordelijkheden dan in de regering. Dus als je wat te zeiken hebt over regels en wetten dan geef je de regeerders de schuld, niet de oppositie. Simpel zat.![]()
lees je dit uit die reactie? ik niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 05:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bepaalde users oproepen om weg te blijven, foei dat is tegen de regels.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Eeuh nee maar ok.quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:20 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dan komt het hoe dan ook bij Breitbart weg. Een Verkade wikkel om een cheapo Aldi reep plakken helpt niks, je kent de regels, je kunt ze lezen aan het begin. Wat jij doet is bedrog en je geeft het hier nog toe ook.![]()
Tja, je moet ergens de greatest in zijn...quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:24 schreef DustPuppy het volgende:
Trump says it's 'badge of honour' for US to lead world in coronavirus cases
Da fuq?![]()
Wat hadden ze dan kunnen doen? Tegen een steunpakket stemmen? Dan zouden ze electoraat afgeslacht zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik verdraai niks, de democraten hebben allemaal voorgestemd. Ze moeten voordat ze dat doen zorgen dat ze zo hebben onderhandeld dat de wetten waar ze voor stemmen acceptabel zijn. Het is niet acceptabel om 500 miljard aan bedrijven te geven die niet eens hun werknemers in dienst houden.
Hoe zie jij dat dan, dat de democraten geen enkele verantwoordelijkheid hebben voor de wetten waar ze voor stemmen omdat ze oppositie zijn ofzo?
[..]
Ja dan moet je dus geen genoegen nemen met die onderhandelingen. Ik kan er echt niet bij waarom de Democraten dit soort zaken niet hebben geregeld vóórdat ze meestemden met de Republikeinen. Grote bedrijven hadden echt wel een paar weken kunnen wachten op onderhandelingen over dit soort cruciale zaken. Plus dat ik het apart vind dat het nu Warren is die dit vraagt ipv dat Biden en co het met zijn allen doen, zet er wat meer druk op en Biden kan sowieso maar beter wat goede publiciteit pakken af en toe lijkt me.
Het pakket werd gesteund, met voorwaarden dat er toezicht zou worden gehouden op hoe het geld werd verstrekt.
Binnen een week had Trump de toezichthoudende inspector general ontslagen en werd het een grote free for all met twee triljoen belastinggeld. Geen Republikein die Trump hiervoor verantwoordelijk houdt.My friends all drive horses![]()
Ja je kunt het moeilijk gepruts van de Republikeinen noemen als je beseft dat het een kleptocratische partij is geworden, wiens enige missie nog is om zoveel mogelijk gemeenschapsgeld te stelen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan kunnen doen? Tegen een steunpakket stemmen? Dan zouden ze electoraat afgeslacht zijn.
Het pakket werd gesteund, met voorwaarden dat er toezicht zou worden gehouden op hoe het geld werd verstrekt.
Binnen een week had Trump de toezichthoudende inspector general ontslagen en werd het een grote free for all met twee triljoen belastinggeld. Geen Republikein die Trump hiervoor verantwoordelijk houdt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Begrijpend lezen is ook niet je sterkste punt, ik begrijp daarom best dat je de onderliggende boodschap er niet uit kan halen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:37 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
lees je dit uit die reactie? ik niet.![]()
je probeert weer de aandacht te trekken zoals gewoonlijk. Ondertussen mag je uit dit artikel deze boodschap halen. https://azcapitoltimes.co(...)pports-yell-illegal/quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook niet je sterkste punt, ik begrijp daarom best dat je de onderliggende boodschap er niet uit kan halen.
en je mag het factcheckenMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
https://www.washingtonpos(...)060a4f8e1_story.htmlquote:Ukrainian lawmaker releases leaked phone calls of Biden and Poroshenko
A Ukrainian lawmaker who met with Rudolph W. Giuliani late last year released recordings of private phone calls between former vice president Joe Biden and former Ukrainian president Petro Poroshenko in a new broadside against the presumptive Democratic nominee for U.S. president that has raised questions about foreign interference in the 2020 election.
Andriy Derkach, an independent member of Ukraine’s parliament who previously aligned with a pro-Russian faction, said at a news conference in Kyiv on Tuesday that he had received the tapes — which consist of edited fragments of phone conversations Biden and Poroshenko had while still in office — from “investigative journalists.” He alleged they were made by Poroshenko.
Derkach has past links to Russian intelligence. He attended the Dzerzhinsky Higher School of the KGB in Moscow. His father served as a KGB officer for decades before becoming head of independent Ukraine’s intelligence service in the late 1990s. His father was fired from that post amid a scandal over a Ukrainian journalist who was kidnapped and murdered.
The recordings played at the news conference Tuesday shed relatively little new light on Biden’s actions in Ukraine, which were at the center of President Trump’s impeachment last year. They show that Biden, as he has previously said publicly, linked loan guarantees for Ukraine to the ouster of the country’s prosecutor general in 2015. But Derkach used the new clips to make an array of accusations not proven by the tapes.
Donald Trump Jr., the president’s son, posted one of the recordings on Twitter hours later and implied impropriety by Biden. “Yikes!!!! This is not a ‘perfect conversation,’ ” Trump Jr. wrote.
The events have echoes of the 2016 presidential election, when Russian operatives hacked and released emails from the campaign manager of Democratic nominee Hillary Clinton and officials at the Democratic National Committee, in what U.S. intelligence agencies later concluded was a Moscow-directed operation designed to boost Trump.
Trump’s allies, including Giuliani, have argued that Ukraine intervened in that election on Clinton’s behalf, in part by targeting Trump’s campaign chairman, Paul Manafort. The country’s anti-corruption bureau released entries from a black ledger that allegedly showed $12 million in cash payments from its Russia-leaning political party to Manafort during the years in which he worked as a political consultant in Ukraine. Manafort said the document was falsified, but the revelations prompted him to resign from the Trump campaign in the summer of 2016.
Nearly four years later, Trump’s eldest son is blasting leaked information of unknown provenance from a Ukrainian lawmaker about his father’s rival in the 2020 election. Trump Jr.’s tweet linked to a YouTube page with a recording that was also packaged with English subtitles.
Giuliani, who serves as Trump’s personal attorney, met Derkach during a trip to Kyiv in December.
Giuliani did not answer questions sent by text message asking whether he knew about the recordings before their release or worked with Derkach to ensure they became public, instead saying attention should be focused on what he claimed was the Biden family’s sale of his vice-presidential office.
“Just the tip of iceberg,” he wrote in a text.
The tapes released in Kyiv offered no evidence to back Giuliani’s long-standing accusation that Biden pushed for the prosecutor general’s ouster to help his son. At the time, Hunter Biden was earning between $50,000 and $100,000 a month on the board of the Ukrainian gas company Burisma, whose owner, a former government minister, was under investigation in Ukraine. Still, the tapes gave Trump’s allies a chance to recycle that allegation closer to the 2020 election
The Biden campaign viewed the release of the tapes as a continuation of a long-standing Russian effort to hurt the former vice president, pointing to the role that RT, the Russian state-controlled news network, played in promoting the tapes and Derkach’s ties to Russian interests.
“They heavily edited this, and it’s still a nothingburger that landed with a thud,” Biden spokesman Andrew Bates said.
As with Trump’s efforts regarding Ukraine last year, which included pressuring Ukrainian President Volodymyr Zelensky to investigate Biden and his son, Biden’s circle reiterated how consistent the conversations on the tapes were with official U.S. and European policy at the time and with what Biden and Poroshenko have both said publicly since.
The release of the tape fragments by Derkach is a Russian provocation designed to tarnish Ukraine and drag the country artificially into the U.S. presidential campaign, Poroshenko’s political party, European Solidarity, said in a statement to Channel 5, the Ukrainian television network he owns. The party said it was an attempt to ruin the support Ukraine enjoys in the United States.
The clips released in Kyiv consisted of conversations that Biden had as vice president with Poroshenko, primarily about domestic Ukrainian political issues. At the time, Biden was the face of U.S. policy toward Ukraine, demanding as a matter of policy that the government make reforms to end corruption if it wanted to continue to receive billions of dollars in Western aid and loan guarantees.
In late 2015, Biden led a coalition of Western nations and U.S. officials who sought the ouster of Ukrainian Prosecutor General Viktor Shokin after a scandal erupted under his watch in which prosecutors were found with bags of diamonds and stashes of cash. Shokin also clashed with two young prosecutors whom Western officials hoped would clean up what has long been a corrupt office.
The vice president publicly pushed for reform of the prosecutor general’s office at the time. Biden later said that he told Poroshenko that Ukraine would not receive $1 billion in loan guarantees unless Shokin was removed and the prosecutor general’s office was reformed. Much of that is recounted on the tapes.
In one clip, Biden congratulates Poroshenko on installing a new prosecutor general.
“It’s going to be critical for him to work quickly to repair the damage that Shokin did,” Biden says. “And I’m a man of my word. And now that the new prosecutor general is in place, we’re ready to move forward to signing that new $1 billion loan guarantee.”
At no point in the clips released Tuesday does Biden mention Burisma or his son. Biden has denied discussing the gas company with his son, and his advisers have emphasized that he was pushing for Shokin’s ouster as a matter of U.S. foreign policy toward Ukraine, which called for anti-corruption reforms.
In one call, Poroshenko reported to Biden that he had met with Shokin and asked for his resignation and that Shokin had, an hour before the call, complied and written a letter resigning from his post. Poroshenko described the move as the “second step of keeping my promises.”
“Great,” Biden replied. “I agree.”
In the recordings, Poroshenko also appeared to seek Biden’s approval before appointing Yuri Lutsenko to replace Shokin, noting that if Biden was opposed to a “politically motivated figure” like Lutsenko taking on the role, he could rethink the move.
Biden replied that he would “huddle” with his team and “talk over what you and I just talked about.” It is unclear whether Biden was referring to Poroshenko’s comments about Lutsenko or other items they discussed on the call.
Wel weer grappig hoe de WaPo weglaat dat Poroshenko zegt dat hij ondanks dat ze geen corruptie aanklachten hadden en helemaal geen informatie hadden dat Shokin iets verkeerds gedaan zou hebben hij toch speciaal om zijn onstslag vroeg.quote:Poroshenko: "Joe, i have a second positive news for you. Yesterday, i met with the General Prosecutor Shokin. And despite of the fact that we didn't have any corruption charges, we dont have any information about him doing something wrong, i specially asked him - no it was a day before yesterday - i specially asked him to resign. In, uh, as his, uh, position as a state person. And despite the fact that he has a support in the power. And as a finish of my meeting with him he promised me to give the statement of resignation. And one hour ago he bring me the written statement of his resignation."
Biden: "Great"![]()
En dan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:50 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
je probeert weer de aandacht te trekken zoals gewoonlijk. Ondertussen mag je uit dit artikel deze boodschap halen. https://azcapitoltimes.co(...)pports-yell-illegal/
en je mag het factchecken![]()
dan weet je in elk geval voor wat voor tuig je het hier opneemt..quote:Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Deze cognitieve dissonantie over het probleem met Shokin, een hoofdpersoon in de corruptiebestrijding die zelf corrupt was, heeft nu ook wel weer lang genoeg geduurd. Vermoeiende act dit.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
https://www.washingtonpos(...)060a4f8e1_story.html
Wel weer grappig hoe de WaPo weglaat dat Poroshenko zegt dat hij ondanks dat ze geen corruptie aanklachten hadden en helemaal geen informatie hadden dat Shokin iets verkeerds gedaan zou hebben hij toch speciaal om zijn onstslag vroeg.
[..]![]()
het is geen act. Er wordt hier simpelweg geprobeerd de publieke opinie om te vormen. In de VS lukt dit aardig, maar hier krijg je alleen het PVV/FvD pleps mee.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Deze cognitieve dissonantie over het probleem met Shokin, een hoofdpersoon in de corruptiebestrijding die zelf corrupt was, heeft nu ook wel weer lang genoeg geduurd. Vermoeiende act dit.
[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 20-05-2020 13:33:42 ]Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Goed nieuws, Trump wil weer met zijn rallies beginnen, ik zeg doen, de genenpoel heeft wat COVID bleek nodig:
https://www.washingtonpos(...)1fcc9b35f_story.html
Oh, en het is natuurlijk de schuld van de Democraten dat hij geen rallies mocht houden.![]()
Politiek is net voetbal, go reds!!!!quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:13 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
dan weet je in elk geval voor wat voor tuig je het hier opneemt..![]()
Uiteraard is het de schuld van de Democraten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:44 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, en het is natuurlijk de schuld van de Democraten dat hij geen rallies mocht houden.
Hij kan overigens in South Dakota naar hartelust rallyen, daar zijn geen beperkingen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Nee dan snap je gewoon niet hoe zoiets werkt. Als je als oppositie geen verantwoordelijkheid wil dragen stem je tegen. Zeker in een twee partijen stelsel, dan zoeken de Republikeinen het maar met elkaar uit. Stem je mee dan deel je in de verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:28 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wel de democraten de schuld geven van republikeins gepruts dus. Jammer.
En ja, in de oppositie heb je een stuk minder verantwoordelijkheden dan in de regering. Dus als je wat te zeiken hebt over regels en wetten dan geef je de regeerders de schuld, niet de oppositie. Simpel zat.
De democraten krijgen van mij ook niet de schuld van republikeins gepruts. De democraten en republikeinen hebben unaniem samen geprutst. Om dat één partij toe te schuiven slaat letterlijk nergens op. Ik weet voor mensen die politiek niet snappen werkt dat zo, die geven ook Obama of Clinton de schuld van al Trumps gebroken beloften.Natuurlijk tegen stemmen, zal wel meevallen hoor met die electorale slachting. Niet alsof de dag erna verkiezingen waren. Het is juist makkelijk electoraal scoren door met wat beters te komen en de republikeinen te laten bungelen met dat ze niet eens een effectieve noodwet erdoor konden krijgen. Hoe het gegaan is is juist recept voor een electorale slachting voor de democraten, waarom op democraten stemmen als ze meteen meegaan met de republikeinen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan kunnen doen? Tegen een steunpakket stemmen? Dan zouden ze electoraat afgeslacht zijn.
Binnen een week had Trump de toezichthoudende inspector general ontslagen en werd het een grote free for all met twee triljoen belastinggeld. Geen Republikein die Trump hiervoor verantwoordelijk houdt.
Het pakket werd gesteund met vrijwel geen voorwaarden, tja vervolgens is het natuurlijk te laat om nog te onderhandelen. Als je al voorgestemd hebt heb je onderhandelingspositie al opgegeven.
Dat Trump vervolgens niet doet wat je wil weet je ook al van tevoren, zijn de democraten echt zo naief dat ze nog steeds denken dat je met hem kan samenwerken als je hem gewoon geeft wat hij wil ofzo?
.![]()
Dat hij aan de rallies wilt beginnen komt nergens naar voren in jouw artikel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:44 schreef Tijger_m het volgende:
Goed nieuws, Trump wil weer met zijn rallies beginnen, ik zeg doen, de genenpoel heeft wat COVID bleek nodig:
https://www.washingtonpos(...)1fcc9b35f_story.html
Oh, en het is natuurlijk de schuld van de Democraten dat hij geen rallies mocht houden.![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat hij aan de rallies wilt beginnen komt nergens naar voren in jouw artikel.quote:And now, despite a pandemic that has killed more than 90,000 people in the United States and forced economic shutdowns, the president has said he will soon be filling arenas.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Mischien moet je het artikel dan lezen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat hij aan de rallies wilt beginnen komt nergens naar voren in jouw artikel.quote:And now, despite a pandemic that has killed more than 90,000 people in the United States and forced economic shutdowns, the president has said he will soon be filling arenas.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2020 15:52:25 ]![]()
Krijg je nou betaald voor al dat gelieg?quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat hij aan de rallies wilt beginnen komt nergens naar voren in jouw artikel.![]()
Ik vermoed eerder dat hij eroverheen gelezen heeft of ietsje anders interpreteert dan dat dit nou echt een leugen is, denk je niet?quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:54 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Krijg je nou betaald voor al dat gelieg?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Elitair clubje die Trumpisten. Gouden Wc's, dure safari's voor de kids, dit soort privé feestjes. Allemaal op kosten van de hardwerkende belastingbetaler.twitter:JoshNBCNews twitterde op woensdag 20-05-2020 om 13:12:07A staff checklist for Pompeo's "Madison Dinners" shows a harpist is brought in to play cocktail hour, and a photographer to take a group photo in front of a fireplace - https://t.co/NiYuQEglrb reageer retweet
Het is de PVV/FvD achterban, dus gewoon gehersenspoeld om hier de campagne voor 2021 voor deze twee cheapo relpartijen in te zetten. Ze blijven nog even plakken dus.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:54 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Krijg je nou betaald voor al dat gelieg?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Laat Trump lekker rallies houden. Er zijn ongetwijfeld wat Republikeinse gouverneurs die hem daarbij willen helpen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Precies. Laat hij zijn rallies maar doen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
Laat Trump lekker rallies houden. Er zijn ongetwijfeld wat Republikeinse gouverneurs die hem daarbij willen helpen.
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als iemand in het publiek een hoestbui krijgt. Paniek of knokken?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ja ooit word ik miljonair. In dat zelfde artikel staat dat er nergens een aanvraag is gedaan voor zo’n rally. Kortom het is weer eens een uitspraak wat enorm word uitvergroot.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien moet je het artikel dan lezen?
[..]![]()
Waar komt die aanvraag nou ineens vandaan?"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Hoe kom je erbij dat er gouverneurs zijn die bereid zijn om hun eigen regels qua social distance te schenden vanwege een rally?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
Laat Trump lekker rallies houden. Er zijn ongetwijfeld wat Republikeinse gouverneurs die hem daarbij willen helpen.
Ook dat komt niet in dat artikel naar voren.![]()
Dit klinkt inderdaad niet gezond. Bijwerkingen van wat hij slikt of is het aftakeling?twitter:Acyn twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 22:12:14The President is having problems with his speech https://t.co/UHadzbYQdJ reageer retweet
Misschien omdat meerdere Republikeinse gouverneurs de economie inmiddels weer open hebben gegooid. En Trump dringt daar ook op aan, dus er vast wel een partijgenoot die hem van dienst wil zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat er gouverneurs zijn die bereid zijn om hun eigen regels qua social distance te schenden vanwege een rally?
Ook dat komt niet in dat artikel naar voren.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
En in welke mate? Zonder social distance, mondkapjes, beperkingen op het aantal bezoekers etc?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien omdat meerdere Republikeinse gouverneurs de economie inmiddels weer open hebben gegooid. En Trump dringt daar ook op aan, dus er vast wel een partijgenoot die hem van dienst wil zijn.![]()
Vraag het aan Trump zou ik zeggen. Of zeg je nu dat Trump maar wat roept?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En in welke mate? Zonder social distance, mondkapjes, beperkingen op het aantal bezoekers etc?![]()
twitter:NatashaBertrand twitterde op woensdag 20-05-2020 om 16:47:07Wow. POMPEO: "In this case, I recommended to the president that [State Dept IG] Steve Linick should be terminated. Frankly, it should have been done a long time ago."
He says he won't discuss personnel matters when asked why he asked for Linick to be fired. reageer retweettwitter:NatashaBertrand twitterde op woensdag 20-05-2020 om 16:49:28Pompeo says he has "no sense" of what investigations were taking place inside the IG office--with "one exception", which is the probe he answered written questions for in the Saudi arms emergency declaration inquiry. reageer retweet
Pompeogate begint wel iets te worden.twitter:nahaltoosi twitterde op woensdag 20-05-2020 om 02:46:04The NYT follows up on POLITICO’s scoop that Mike Pompeo wouldn’t sit for an interview with the State Dept inspector general on Saudi probe. Sources tell NYT Pompeo instead give answers to written Qs: https://t.co/GneqhMQB4G reageer retweet
Goed punt.twitter:JoyceWhiteVance twitterde op woensdag 20-05-2020 om 05:08:42@nahaltoosi @HayesBrown Declining to sit for an interview like anyone else would have to. Providing written answers, presumably done by a lawyer. Where have we seen this before? reageer retweet
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:58 schreef Ulx het volgende:
Dit klinkt inderdaad niet gezond. Bijwerkingen van wat hij slikt of is het aftakeling?twitter:Acyn twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 22:12:14The President is having problems with his speech https://t.co/UHadzbYQdJ reageer retweet
Beste pupillen heeft die vent trouwens. Zo kijk ik ook uit m'n doppen tijdens een avondje snuiven.twitter:tj_melon twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 22:23:00@Acyn He's high again... is there ever a time when he's not? https://t.co/r4OYdLH5cq reageer retweet
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Je begrijpt er maar weinig van wat heropenen betekent. Ook daar zijn er voorwaarden omtrent het heropenen van de economie. Hier in Nederland gaan we er prat op en noemen we het een intelligente lockdown.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vraag het aan Trump zou ik zeggen. Of zeg je nu dat Trump maar wat roept?![]()
Moet bekennen dat ik mij niet heb verdiept in de regels per staat. Maar als Trump graag rallies wil houden, is er toch wel een gouverneur die hem ter wille wil zijn?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En in welke mate? Zonder social distance, mondkapjes, beperkingen op het aantal bezoekers etc?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Jamaar Biden is dement.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:58 schreef Ulx het volgende:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
En dan de politieke prijs betalen wanneer blijkt dat vanwege die rally er een uitbraak is van het virus?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik mij niet heb verdiept in de regels per staat. Maar als Trump graag rallies wil houden, is er toch wel een gouverneur die hem ter wille wil zijn?
Politieke zelfmoord is dat.![]()
Tsja, het is Trump die dat graag wil, beste Chivaz.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En dan de politieke prijs betalen wanneer blijkt dat vanwege die rally er een uitbraak is van het virus?
Politieke zelfmoord is dat.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
En Trump is een keizer? Als de gouverneur daar geen toestemming voor geeft dan houd het gewoon op. Bovendien ligt er geen enkele aanvraag voor een rally bij de gouverneurs volgens de WaPo. Dus waar dat artikel en in het verlengde wij het over hebben is pure speculatie.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, het is Trump die dat graag wil, beste Chivaz.![]()
Hadden we het over heropenen of hadden we het over Trumps rallies? Volgens mij het laatste maak ik begrijp dat jij liever dat onderwerp vermijd.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je begrijpt er maar weinig van wat heropenen betekent. Ook daar zijn er voorwaarden omtrent het heropenen van de economie. Hier in Nederland gaan we er prat op en noemen we het een intelligente lockdown.![]()
Nogmaals, schat, Trump heeft gezegd dat hij weer rallies wil en snel ook en daar word inderdaad dan over geschreven. Het probleem is dus Trump, niet de regels voor heropenen, een normaal persoon denkt niet eens na over rallies op dit moment, die heeft het druk met hele andere zaken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En Trump is een keizer? Als de gouverneur daar geen toestemming voor geeft dan houd het gewoon op. Bovendien ligt er geen enkele aanvraag voor een rally bij de gouverneurs volgens de WaPo. Dus waar dat artikel en in het verlengde wij het over hebben is pure speculatie.![]()
Dan moet je nog wel een levende economie hebben, En geen economie die is leeggeplunderd ..quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je begrijpt er maar weinig van wat heropenen betekent. Ook daar zijn er voorwaarden omtrent het heropenen van de economie. Hier in Nederland gaan we er prat op en noemen we het een intelligente lockdown.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Kijk, het een sluit de ander niet uit. heropening van evementen = rally's = een petridish vol virussen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hadden we het over heropenen of hadden we het over Trumps rallies? Volgens mij het laatste maak ik begrijp dat jij liever dat onderwerp vermijd.
Wat mij betreft roeien die lemmingen zichzelf uit.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Hoe is dit nieuws? Trump wil snel weer zijn rallies hervatten, ik denk dat Trump ook graag weer economische groei wilt zien.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nogmaals, schat, Trump heeft gezegd dat hij weer rallies wil en snel ook en daar word inderdaad dan over geschreven. Het probleem is dus Trump, niet de regels voor heropenen, een normaal persoon denkt niet eens na over rallies op dit moment, die heeft het druk met hele andere zaken.![]()
Iedereen wil graag economische groei zien. Maar als dat betekent dat de lijken straks op straat liggen ben je nog veel erger van huis. Dan dondert de hele boel als een kaartenhuis ineen, voor zover dat nog niet is gebeurt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Ok, doei.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoe is dit nieuws? Trump wil snel weer zijn rallies hervatten, ik denk dat Trump ook graag weer economische groei wilt zien.![]()
En dat zeg jij nadat je schoonmoeder met dat virus te kampen heeft?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:25 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Kijk, het een sluit de ander niet uit. heropening van evementen = rally's = een petridish vol virussen.
Wat mij betreft roeien die lemmingen zichzelf uit.![]()
Of het nou weer gewoon een gevalletje aandacht afleiden is of niet, dreigen federale gelden niet te verstrekken vanwege het vergemakkelijken van mail-in voting is toch wel weer een nieuw dieptepunt:
https://www.politico.com/(...)ail-in-voting-270609
Mag toch hopen dat dat soort informatie ook goed landt bij de kiezer in Michigan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik stel slechts dat er vast wel een gouverneur is die hem ter wille wil zijn. Maar dat kan ik uiteraard ook mis hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En Trump is een keizer? Als de gouverneur daar geen toestemming voor geeft dan houd het gewoon op. Bovendien ligt er geen enkele aanvraag voor een rally bij de gouverneurs volgens de WaPo. Dus waar dat artikel en in het verlengde wij het over hebben is pure speculatie.
Ik gun Trump z'n rallies van harte.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ik denk dat de gouverneurs eerst een verplichting voor de welzijn van hun burgers voor ogen hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel slechts dat er vast wel een gouverneur is die hem ter wille wil zijn. Maar dat kan ik uiteraard ook mis hebben.
Ik gun Trump z'n rallies van harte.![]()
Waarom heeft Trump dat dan niet?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik denk dat de gouverneurs eerst een verplichting voor de welzijn van hun burgers voor ogen hebben.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Volgens Trump jr is het virus een inside job van de democraten. Daarnaast is men erg druk met obamagate. Chief zelf liegt dat hij malariapillen slikt en dat dat de oplossing is.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik denk dat de gouverneurs eerst een verplichting voor de welzijn van hun burgers voor ogen hebben.
En jij steunt dit zooitje ook nog eens. Zou meneer de president ook geen verplichting welzijn van zijn burgers voor ogen te hebben?Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
En wat voor functie bekleed Eric Trump?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Volgens Trump jr is het virus een inside job van de democraten. Daarnaast is men erg druk met obamagate. Chief zelf liegt dat hij malariapillen slikt en dat dat de oplossing is.
En jij steunt dit zooitje ook nog eens. Zou meneer de president ook geen verplichting welzijn van zijn burgers voor ogen te hebben?![]()
Omdat ze "visite" heeft gekregen van een randdebiel die naar dit soort bijeenkomsten gaat. Ik had liever dat deze achterlijke Trumpeteer dit virus had opgelopen, maar het blijkt dat hij de typhoid mary is.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En dat zeg jij nadat je schoonmoeder met dat virus te kampen heeft?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ja dat is een mooie, ik wist niet dat hij president was. Als mijn zoon dat zou zeggen als ik president was, zou ik hem openbaar tegenspreken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En wat voor functie bekleed Eric Trump?
Maar de vraag ging over zijn vader.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Dus wens je een ieder die politiek niet in jou straatje past maar een virus toe. En dan noem jij mij een fascist, je moet het gore lef maar hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:12 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Omdat ze "visite" heeft gekregen van een randdebiel die naar dit soort bijeenkomsten gaat. Ik had liever dat deze achterlijke Trumpeteer dit virus had opgelopen, maar het blijkt dat hij de typhoid mary is.![]()
Als de vraag ging over zijn vader waarom begin je dan met een statement van zijn zoon?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja dat is een mooie, ik wist niet dat hij president was. Als mijn zoon dat zou zeggen als ik president was, zou ik hem openbaar tegenspreken.
Maar de vraag ging over zijn vader.![]()
Ik heb het gore lef, maar ook het volste recht om de semi-fascist die mijn schoonmoeder heeft besmet een achterlijke randdebiel te noemen. Ik heb ook mijn twijfels over bepaalde users hier, maar dat mag je niet natuurlijk niet zeggen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus wens je een ieder die politiek niet in jou straatje past maar een virus toe. En dan noem jij mij een fascist, je moet het gore lef maar hebben.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Tja, waarom niet. Als je goed kijkt staat de vraag niet verbonden met zijn zoon. Maar totaal geschift is het wel natuurlijk, laster van het hoogste niveau. Daar zou ik als vader openlijk wat van zeggen. Maar de vraag ging over sr.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als de vraag ging over zijn vader waarom begin je dan met een statement van zijn zoon?
Zullen we blijven vallen over zijn zoon of ben je alsnog bereid om de vraag te beantwoorden?Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Je vraag raakt kant noch wal, omdat je het niet eens bent met zijn beleid betekent niet dat hij niet het beste voor heeft met zijn volk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tja, waarom niet. Als je goed kijkt staat de vraag niet verbonden met zijn zoon. Maar totaal geschift is het wel natuurlijk, laster van het hoogste niveau. Daar zou ik als vader openlijk wat van zeggen. Maar de vraag ging over sr.
Zullen we blijven vallen over zijn zoon of ben je alsnog bereid om de vraag te beantwoorden?![]()
Dus liegen over malariamedicijnen op recept, terwijl dit levensgevaarlijk is, is dat beleid? En hier zou je juist heel makkelijk uit kunnen concluderen dat hij helemaal niet het beste voor heeft met zijn volk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je vraag raakt kant noch wal, omdat je het niet eens bent met zijn beleid betekent niet dat hij niet het beste voor heeft met zijn volk.
#hoedan?Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Nou ja, de beste man wil zo snel mogelijk weer rallies houden. Vind jij dat verantwoord?quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
90.000 doden en geen enkel beleid om iets aan de pandemie te doen zegt genoeg.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je vraag raakt kant noch wal, omdat je het niet eens bent met zijn beleid betekent niet dat hij niet het beste voor heeft met zijn volk.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Vanwege politiek wetenschappelijk geluid uit de CDC muilkorven komt niet echt op me over als het beste voor hebben met je landgenoten.
Geld dreigen in te houden, omdat je niet wil dat je landgenoten veilig via de post kunnen stemmen komt niet op me over alsof je hun belang op nummer 1 zet.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
hear hearquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
90.000 doden en geen enkel beleid om iets aan de pandemie te doen zegt genoeg.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ah, maar 1.5 miljoen mensen besmet is een "badge of honor" aldus Trump.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
90.000 doden en geen enkel beleid om iets aan de pandemie te doen zegt genoeg.
Dus doen die rallies. Maak er 5 miljoen van.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2020 18:36:25 ]![]()
Roepen dat je weer rallies wilt houden is ook niet echt het beste voor hebben met je landgenoten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
Vanwege politiek wetenschappelijk geluid uit de CDC muilkorven komt niet echt op me over als het beste voor hebben met je landgenoten.
Geld dreigen in te houden, omdat je niet wil dat je landgenoten veilig via de post kunnen stemmen komt niet op me over alsof je hun belang op nummer 1 zet.![]()
Chivaz argument is dat het geen daad is maar een intentie, zoals hij ook een mooie groeiende economie zou willen en iedereen beter zou willen, misschien zelfs wereldvrede! Dus het leek me goed om uit het nieuws van vandaag 2 andere gevallen te pakken waar dit "argument" niet voor geldt. Scheelt geharrewar waarom het niet zo'n sterk argument is.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Roepen dat je weer rallies wilt houden is ook niet echt het beste voor hebben met je landgenoten.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Je zou willen dat dit soort users net zo kritisch zijn op Trumps leugens. Ach, we mogen dromenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Chivaz argument is dat het geen daad is maar een intentie, zoals hij ook een mooie groeiende economie zou willen en iedereen beter zou willen, misschien zelfs wereldvrede! Dus het leek me goed om uit het nieuws van vandaag 2 andere gevallen te pakken waar dit "argument" niet voor geldt. Scheelt geharrewar waarom het niet zo'n sterk argument is.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, de beste man wil zo snel mogelijk weer rallies houden. Vind jij dat verantwoord?![]()
Wat is nou je antwoord?quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
De leugens van trump zijn voor dit soort "users" colleteral damage, het werkelijke doel is Baudet en Wilders lanceren in de tweede kamer. Trump is een tool voor ze. Wees daar op voorbereid. Het gaat erger worden en ze laten niet los tot Trump weg is en de tweede kamer verkiezingen voorbij zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je zou willen dat dit soort users net zo kritisch zijn op Trumps leugens. Ach, we mogen dromenMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik dacht dat we al hadden vastgesteld dat de gouverneurs het beleid bepalen en dat de federale overheid daar is voor ondersteuning.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
90.000 doden en geen enkel beleid om iets aan de pandemie te doen zegt genoeg.![]()
De gouverneurs moeten het zelf maar uitzoeken met dat virus maar over die absentee ballots gaan ze niet natuurlijk! Het klopt ook niet trouwens en wonderlijk dat hij nou weer niet de gouverneur van Georgia dreigt met het inhouden van fondsen maar wel die van Michigan.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 20-05-2020 om 13:51:09Breaking: Michigan sends absentee ballots to 7.7 million people ahead of Primaries and the General Election. This was done illegally and without authorization by a rogue Secretary of State. I will ask to hold up funding to Michigan if they want to go down this Voter Fraud path!.. reageer retweet
twitter:srl twitterde op woensdag 20-05-2020 om 14:20:23This is false. Michigan is mailing absentee ballot applications, not ballots, to all registered voters. Georgia is doing the same thing. Ronna McDaniel told reporters Monday she didn’t object to the idea sending voters applications for mail in ballots https://t.co/jriUkH0NjZ https://t.co/FVNKOB3i5p reageer retweet
We hebben het over de man die erbij gouverneurs op aandringt de economie te heropenen en die lockdown-demonstranten loopt aan te moedigen.quote:
Maar technisch gezien heb je punt.
Verder moet ik bekennen dat het mij vrij weinig interesseert wat de Amerikanen doen met hun lockdown. Dichtblijven, alles opengooien of de middenweg kiezen; ze moeten het helemaal zelf weten.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Het is dus weer complete onzin die hij uitkraamt. SSDD.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:52 schreef Kijkertje het volgende:
De gouverneurs moeten het zelf maar uitzoeken met dat virus maar over die absentee ballots gaan ze niet natuurlijk! Het klopt ook niet trouwens en wonderlijk dat hij nou weer niet de gouverneur van Georgia dreigt met het inhouden van fondsen maar wel die van Michigan.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 20-05-2020 om 13:51:09Breaking: Michigan sends absentee ballots to 7.7 million people ahead of Primaries and the General Election. This was done illegally and without authorization by a rogue Secretary of State. I will ask to hold up funding to Michigan if they want to go down this Voter Fraud path!.. reageer retweet
twitter:srl twitterde op woensdag 20-05-2020 om 14:20:23This is false. Michigan is mailing absentee ballot applications, not ballots, to all registered voters. Georgia is doing the same thing. Ronna McDaniel told reporters Monday she didn’t object to the idea sending voters applications for mail in ballots https://t.co/jriUkH0NjZ https://t.co/FVNKOB3i5p reageer retweet
![]()
Nou ja, niet helemaal, natuurlijk, we moeten alert blijven dat we geen Amerikanen hier toelaten om de boel weer ziek te maken, natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben het over de man die erbij gouverneurs op aandringt de economie te heropenen en die lockdown-demonstranten loopt aan te moedigen.
Maar technisch gezien heb je punt.
Verder moet ik bekennen dat het mij vrij weinig interesseert wat de Amerikanen doen met hun lockdown. Dichtblijven, alles opengooien of de middenweg kiezen; ze moeten het helemaal zelf weten.![]()
![]()
Gewoon de grenzen dichthouden. Trump moet daar toch begrip voor hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, niet helemaal, natuurlijk, we moeten alert blijven dat we geen Amerikanen hier toelaten om de boel weer ziek te maken, natuurlijkOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ik zou eerder bang worden van de Belgen, die grens is in Juni weer open en die hebben toch een hoop meer zieken en doden dan de VS.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, niet helemaal, natuurlijk, we moeten alert blijven dat we geen Amerikanen hier toelaten om de boel weer ziek te maken, natuurlijk![]()
We hadden het over de VS, dit is AMV. Fuck off met je geneuzel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zou eerder bang worden van de Belgen, die grens is in Juni weer open en die hebben toch een hoop meer zieken en doden dan de VS.![]()
Ik vind het toch fascinerend in wat voor creatieve bochten jij je toch altijd weer weet te wringen om maar niet te hoeven toegeven dat hij een kutidee de wereld in geslingerd heeftquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het sleutelwoord is mogelijk. Kortom hij beantwoord zijn eigen vraag.
Wat dat betreft klasse.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Voor doden hoef je niet bang te zijn. Op dit moment is de ziekte in een erger stadium in de VS als je de dagelijkse gevallen of doden uitzet per miljoen inwoners.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zou eerder bang worden van de Belgen, die grens is in Juni weer open en die hebben toch een hoop meer zieken en doden dan de VS.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
En het is bovendien precies het scenario waar Pamela Karlan voor waarschuwde in haar getuigenis bij Trump's impeachment:quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is dus weer complete onzin die hij uitkraamt. SSDD.twitter:ThePlumLineGS twitterde op woensdag 20-05-2020 om 17:03:00This scenario is quite literally what Stanford's Pamela Karlan floated during impeachment, to illustrate the corruption of Trump's Ukraine shakedown.
Trump is *doing* what Karlan posited *theoretically,* to illustrate a profoundly corrupt abuse of power:
https://t.co/gsV4WJytF1 https://t.co/lBuGCiFEGw reageer retweet
Zo zijn er wel meer. Ik kreeg van de week terug in het NWS-Biden-is-een-viezerik-topic dat het niet erg was dat Trump publiekelijk geilt op zijn dochter, omdat ze er objectief geil uit zou zien (ik parafraseer hier) en hij dus bijkans niet eens liegt als hij zulke dingen zegt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind het toch fascinerend in wat voor creatieve bochten jij je toch altijd weer weet te wringen om maar niet te hoeven toegeven dat hij een kutidee de wereld in geslingerd heeft
Wat dat betreft klasse.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Maar in tegenstelling tot de VS, heeft België de curve omgebogen en het aantal besmettingen en sterfgevallen is daar inmiddels fors gedaald (en structureel).quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zou eerder bang worden van de Belgen, die grens is in Juni weer open en die hebben toch een hoop meer zieken en doden dan de VS.
Verder is de VS bezig aan een indrukwekkende inhaalrace. Nog een week of twee/drie en het land streeft ons voorbij met het aantal doden per miljoen inwoners.
[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 20-05-2020 19:13:26 ]Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ik ben ook weer stom genoeg om er op te reageren.
Wat voor iemand moet je zijn om contant allerlei andere landen of mensen aan te vallen in een topic over Amerika, om vervolgens iemand door dik en dun te steunen die precies dat doet.
Je vind dat soort gedrag óf een probleem óf niet. Dus ja al die landen al Belgie hebben zo gefaald .... maar Donnie heeft totaal geen verantwoordelijkheid als president notabene van de usa.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
De wens uitspreken om zo snel mogelijk een rally te houden vind ik echt niet zo bijzonder. Laat staan dat het nieuwswaardig is.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind het toch fascinerend in wat voor creatieve bochten jij je toch altijd weer weet te wringen om maar niet te hoeven toegeven dat hij een kutidee de wereld in geslingerd heeft
Wat dat betreft klasse.![]()
En het is allemaal weer uitstekend geregeld door Trump & Co![]()
De oogst vandaag tot nu toe:twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 20-05-2020 om 18:00:01ProPublica: Trump's food aid program is paying $100+ million to unlicensed dealers.
Contractors with no experience in food distribution are looking for suppliers on Facebook while some food banks scramble to find desperately needed deliveries.
https://t.co/3TokJULvdu reageer retweettwitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 20-05-2020 om 19:00:02Trump admin is paying a huge premium for mask-cleaning machines that don't do the job.
The president pressured the FDA to waive rules for mask-cleaning machines that ballooned to 10 times the original cost. But the process may damage the masks. https://t.co/pqG2CAdpdU reageer retweet“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Trump weigert het portret van Obama te onthullen.
Trump is refusing to unveil Obama’s portrait at the White House, breaking a 40-year tradition
Commentaar van Republikeinse never-Trumpers:twitter:SteveSchmidtSES twitterde op woensdag 20-05-2020 om 15:30:09I’ll bet no future President will ever hang Trump’s portrait in the White House. It will be impossible to shower even false praise on the most vile of men. His Presidency will be like Chernobyl. Something to be sealed off. A poison to be contained reageer retweet
twitter:gtconway3d twitterde op woensdag 20-05-2020 om 18:06:12And there will be no streets, avenues, boulevards, bridges, tunnels, stations, or airports that will bear his name. No statues, no busts of him will defile our public spaces.
His name will live in infamy, in a dark chapter of our history to be remembered but never honored. https://t.co/9OA4R5G79L reageer retweettwitter:richsignorelli twitterde op woensdag 20-05-2020 om 18:22:17As with many of the most repugnant figures in history, the Trump name will forever be associated with criminality, dishonesty, venality, insanity, evil, death, & destruction. The few remaining buildings bearing his name will remove it & his descendants will change their last name https://t.co/g0rBk3FXKK reageer retweet
[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 20-05-2020 19:25:46 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Maar het werkt echt hoor! Die vrouw heeft gewoon de pest aan Trump!twitter:WISN12News twitterde op woensdag 20-05-2020 om 05:30:12Woman with lupus took hydroxychloroquine for 19 years, still got COVID-19 https://t.co/w9r0KNia81 reageer retweet
Nou ja, dat is net zo onwetenschappelijk als het geneuzel van Trump natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:35 schreef Kijkertje het volgende:
Maar het werkt echt hoor! Die vrouw heeft gewoon de pest aan Trump!twitter:WISN12News twitterde op woensdag 20-05-2020 om 05:30:12Woman with lupus took hydroxychloroquine for 19 years, still got COVID-19 https://t.co/w9r0KNia81 reageer retweet
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jij wijsneusquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, dat is net zo onwetenschappelijk als het geneuzel van Trump natuurlijk.
Ah er zijn zelfs artsen die beschuldigd worden van het knoeien met de uitslagen van tests
twitter:RyanMarino twitterde op woensdag 20-05-2020 om 12:59:25I’ve been called a lot of names & accused of a lot of things by ER patients but it’s surreal to have a patient accuse me of falsifying their COVID result - bc they don’t believe the virus is real - as I’m actively trying to keep them from dying from multi organ failure from COVID https://t.co/gyv9HQfL0F reageer retweet
Als de stelling is dat het spul voorkomt dat je covid-19 krijgt en iemand die het dagelijks slikt krijgt het lijkt de stelling gewoon onjuist.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Mwah allicht werkt het bij sommige mensen wel. Zoals ik het begrepen heb weten ze eik niet eens precies hoe het middel werkt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:50 schreef Ulx het volgende:
Als de stelling is dat het spul voorkomt dat je covid-19 krijgt en iemand die het dagelijks slikt krijgt het lijkt de stelling gewoon onjuist.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Haha, vernietigend.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:20 schreef Kijkertje het volgende:
twitter:SteveSchmidtSES twitterde op woensdag 20-05-2020 om 15:30:09I’ll bet no future President will ever hang Trump’s portrait in the White House. It will be impossible to shower even false praise on the most vile of men. His Presidency will be like Chernobyl. Something to be sealed off. A poison to be contained reageer retweet
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Het zit de gouverneur van Michigan ook niet echt mee vandaag
twitter:capitalweather twitterde op woensdag 20-05-2020 om 19:36:21"It's devastating," @GovWhitmer on the Michigan dam collapses, which have flooded Midland, Mich. and threaten a major chemical plant. Water expected to keep rising until about 8 pm this evening. https://t.co/t1y2FPBes2 reageer retweet
[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 20-05-2020 20:07:43 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Iets van 95-99% van de geďnfecteerden knapt vanzelf op. Dus als je slechts gekleed in een peniskoker, roze cowboylaarzen en hoge hoed met een dode kip om het hoofd van een patiënt zwaait terwijl je You Can Win If You Want van Modern Talking zingt is er ook een grote kans dat de persoon opknapt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mwah allicht werkt het bij sommige mensen wel. Zoals ik het begrepen heb weten ze eik niet eens precies hoe het middel werkt.
Tja.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
50% van de mensen die Trumps wonderdrug kregen gingen dood.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Iets van 95-99% van de geďnfecteerden knapt vanzelf op. Dus als je slechts gekleed in een peniskoker, roze cowboylaarzen en hoge hoed met een dode kip om het hoofd van een patiënt zwaait terwijl je You Can Win If You Want van Modern Talking zingt is er ook een grote kans dat de persoon opknapt.
Tja.![]()
Tijd voor Don om de peniskoker uit de kast te halen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
50% van de mensen die Trumps wonderdrug kregen gingen dood.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Subpoena's mogen toch bij het grofvuil worden gezet van de GOP?twitter:NBCPolitics twitterde op woensdag 20-05-2020 om 19:32:53NEW: Senate Republicans have voted to subpoena a Democratic consulting firm in escalation of their investigation into Joe Biden and his son. https://t.co/TLVKDgFZsN reageer retweet
Things are somehow getting dumber. Didn’t think it was possible.
“Trump campaign texts supporters a few min ago: “Pres Trump set aside a LIMITED EDITION TRUMP COLORING BOOK just for you, friend! 900 just sold in 5 minutes! Don't wait. Claim yours NOW”
https://mobile.twitter.com/atrupar/status/1262864425494679555
Barrack puts out a list of his favorite books every year, and Donald releases a coloring book.
“ Finally, something Eric and Don Jr can get an A on. "Daddy, Daddy... I colored the big red hat all by myself," said a very enthusiastic Don Jr.”
https://mobile.twitter.co(...)/1262865097082515458
Ook eens gelachen.🇺🇸![]()
Ow er was naast de persoonlijke boodschappendienst, de overvloedige diners en de wapendeal met Saoedi-Arabie blijkbaar nog een onderzoekje in Pompeo's departement:twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 20-05-2020 om 20:00:01The now-fired State Department inspector general had recently wrapped up an investigation into two other top aides to Mike Pompeo, determining that they had likely failed to report allegations of workplace violence, a person familiar told POLITICO. https://t.co/8bPFDgLXpK reageer retweet
quote:Henderson took over as the chief of the Office of Protocol last summer, after her former boss, Sean Lawler, was pushed out. Some in that office accused Lawler of intimidating and harassing his staffers, and even carrying around a whip on the job.
The inspector general had investigated further claims that Henderson and Fisher, while working under Lawler, had violated State Department policy by not reporting allegations involving Lawler and workplace violence to higher-ups. The person said Linick’s office had determined that Henderson and Fisher likely had violated regulations and that the State Department should take appropriate action.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
quote:
Geloof je het zelf allemaal nog wel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
50% van de mensen die Trumps wonderdrug kregen gingen dood.![]()
Ah Trump is erachter gekomen dat hij fake news liep te verkondigen. Hij gaat nu vast zijn excuses aanbieden
twitter:ddale8 twitterde op woensdag 20-05-2020 om 20:19:51Trump has deleted his false tweet about Michigan supposedly sending every registered voter an absentee ballot, replacing it with a tweet that accurately says Michigan has sent them a ballot application.
The new tweet continues to falsely claim what the state did is illegal. https://t.co/oDueef107h reageer retweet“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Dit moet een grap zijn.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
Ik verbaas me nergens meer over....quote:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
twitter:tburages twitterde op woensdag 20-05-2020 om 06:27:27While Trump is hate tweeting his enemies, Midland, Michigan (which votes overwhelmingly Republican) is being evacuated due to three broken dams.
The green circular structure in the middle here is the farmer's market. https://t.co/vx4NTHGWoK reageer retweet
Je kan de studie gewoon lezen. Staat online.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Geloof je het zelf allemaal nog wel.![]()
Ik zou zeggen "Thought and prayers". Dit is waar ze voor gestemd hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:33 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:tburages twitterde op woensdag 20-05-2020 om 06:27:27While Trump is hate tweeting his enemies, Midland, Michigan (which votes overwhelmingly Republican) is being evacuated due to three broken dams.
The green circular structure in the middle here is the farmer's market. https://t.co/vx4NTHGWoK reageer retweet![]()
Dam doorbraak ook al Trump's schuld?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "Thought and prayers". Dit is waar ze voor gestemd hebben.![]()
Ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:41 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Dam doorbraak ook al Trump's schuld?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Als ik het moet uitleggen dan snap je het probleem niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:41 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Dam doorbraak ook al Trump's schuld?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2020 20:44:43 ]![]()
Oh kijk, de campaign manager voor de herverkiezing:
https://mobile.twitter.com/jentaub/status/1263164760876560390
Kort filmpje in tweet.![]()
Swamp the drain!quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:46 schreef AnneX het volgende:
Oh kijk, de campaign manager voor de herverkiezing:
https://mobile.twitter.com/jentaub/status/1263164760876560390
Kort filmpje in tweet.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
“ "I'm not in it for the fancy dinners in Paris or Switzerland or Vienna," Pompeo told the American Conservative Union Foundation in February, alluding to frequent European trips by former Secretary of State John Kerry. "That, my friends, is a lot of cocktails."
Deze is ook leuk. Moet kunnen.
Diplomacy by dinner.
https://www.nbcnews.com/n(...)tter_impression=true
Dat is hard werken.
Kijk eens naar de gastenlijst! Het stinkt in de swamp.![]()
Ik kwam deze net nog tegen:quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:54 schreef AnneX het volgende:
“ "I'm not in it for the fancy dinners in Paris or Switzerland or Vienna," Pompeo told the American Conservative Union Foundation in February, alluding to frequent European trips by former Secretary of State John Kerry. "That, my friends, is a lot of cocktails."
Deze is ook leuk. Moet kunnen.
Diplomacy by dinner.
https://www.nbcnews.com/n(...)tter_impression=true
Dat is hard werken.
Kijk eens naar de gastenlijst!
Pompeo Scrutinized For Lavish Government-Funded Dinners With Business, Media Figuresquote:The dinners, dubbed the Madison Dinners, were paid for out of a State Department fund for “authorized activities that further the realization of U.S. foreign policy objectives.”
Over half the guests at the dinners have been business executives and media figures, including the heads of 7-Eleven, Chik-Fil-A and the Atlanta Falcons, while just 14% have been diplomats.
The extravagant affairs, featuring specialty cocktails and seasonally curated menus, have been unpublicized and conducted with minimal coordination with the State Department.
Invitations and contact information was sent back and forth through the personal gmail account of Pompeo’s wife, raising concerns among officials that the information could be used to build Pompeo’s private political donor base in violation of the Hatch Act.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Mja Parscale heeft met zijn desinformatiecampagne wel de verkiezingen voor de eerste termijn van Trump gewonnen, en dat geld wat hij kost heeft de GOP weer honderdvoudig teruggegraaid uit de staatskas door alle belastingverlagingen en andere preferentiële behandelingen voor hun 0.5%. Dus je kunt moeilijk zeggen dat hij het geld niet waard was.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik kwam deze net nog tegen:
Pompeo Scrutinized For Lavish Government-Funded Dinners With Business, Media Figures
[..]Patjepeeers of, zoals de Amerikanen het zeggen "white trash"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgend jaar zit Pompeo in de raad van bestuur bij een aantal van die bedrijven en toucheert hij de opbrengst hiervan.![]()
Of Trump maar een masker wil dragen als hij op bezoek komt. Nou ben benieuwd.twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 20-05-2020 om 21:00:04Inbox: Ahead of Trump's planned visit to tour a Ford Motor Company plant, Michigan Attorney General Dana Nessel has sent an open letter asking that he "respect the hard work and safety of our automakers by wearing a face covering during his visit." https://t.co/eKz0NhShDc reageer retweet
Ah het antwoord van Michigan's Secretary of State op Trump's nieuwe tweet mbt tot het stemmen nadat hij de eerste had verwijderd
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 20-05-2020 om 20:13:01Michigan sends absentee ballot applications to 7.7 million people ahead of Primaries and the General Election. This was done illegally and without authorization by a rogue Secretary of State. I will ask to hold up funding to Michigan if they want to go down this Voter Fraud path! reageer retweet
twitter:JocelynBenson twitterde op woensdag 20-05-2020 om 21:12:49Hi again. Still wrong. Every Michigan registered voter has a right to vote by mail. I have the authority & responsibility to make sure that they know how to exercise this right - just like my GOP colleagues are doing in GA, IA, NE and WV. Also, again, my name is Jocelyn Benson. https://t.co/deZJwbMlT0 reageer retweet
De verdachtmakingen moeten wel door blijven gaan natuurlijk anders kunnen de Republikeinen de verkiezingswinst wel vergeten:twitter:ZekeJMiller twitterde op woensdag 20-05-2020 om 20:41:32Senate panel approves subpoena in Hunter Biden probe
https://t.co/4ic3S9Icz2 reageer retweetDit onderzoek daarentegen heeft vast geen haastquote:A Senate committee has voted to issue a subpoena as part of its investigation into former Vice President Joe Biden’s son, a move that met immediate opposition from Democrats who said the panel should be focused on overseeing the federal response to the coronavirus pandemic.
The Senate Homeland Security and Governmental Affairs Committee on Wednesday voted 8-6 to subpoena Blue Star Strategies, a lobbying firm that was a consultant to Burisma, a gas company in Ukraine that paid Hunter Biden to serve as a board member.
There is no evidence of wrongdoing by the Bidens, and Hunter Biden has denied using his influence with his father to aid Burisma. But Republicans coming to President Donald Trump’s defense during and after last year’s impeachment trial have encouraged investigations of Hunter Biden’s activities, questioning whether his highly paid job created a conflict of interest for Joe Biden as the former vice president worked on Ukraine policy in the Obama administration.
[..]
twitter:LisaMirandoCNN twitterde op woensdag 20-05-2020 om 21:35:39Via @jeremyherb: Sen. Mark Warner, top Dem on Sen Intelligence, is asking acting Dir of Natl. Intelligence Grenell to declassify reports detailing the conversations between former national security adviser Michael Flynn and then-Russian Ambassador to the US Sergey Kislyak. reageer retweet
[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 20-05-2020 21:46:05 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Dit is toch echt weer heel erg.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:23 schreef Kijkertje het volgende:
Ah het antwoord van Michigan's Secretary of State op Trump's nieuwe tweet mbt tot het stemmen nadat hij de eerste had verwijderd
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 20-05-2020 om 20:13:01Michigan sends absentee ballot applications to 7.7 million people ahead of Primaries and the General Election. This was done illegally and without authorization by a rogue Secretary of State. I will ask to hold up funding to Michigan if they want to go down this Voter Fraud path! reageer retweet
twitter:JocelynBenson twitterde op woensdag 20-05-2020 om 21:12:49Hi again. Still wrong. Every Michigan registered voter has a right to vote by mail. I have the authority & responsibility to make sure that they know how to exercise this right - just like my GOP colleagues are doing in GA, IA, NE and WV. Also, again, my name is Jocelyn Benson. https://t.co/deZJwbMlT0 reageer retweet
![]()
Ongemerkt gaat het rap bergafwaarts hoor.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Gaat natuurlijk niet echt gebeuren, andere staten doen het ook gewoon. Het gaat om de boodschap richting zijn fanbasequote:Op woensdag 20 mei 2020 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is toch echt weer heel erg.![]()
Ongemerkt gaat het rap bergafwaarts hoor.![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Forum Opties Forumhop: Hop naar: