Wij ook. Na ontbijt op pad, iets uit het boekje 'doen of zien ' met koffie en/of lunch daar, op de terugweg langs een supertje of strandje. Eind vd dag wijntje zwemmen relaxen tukje en dan op zoek naar avondeten.quote:Op zondag 17 mei 2020 16:54 schreef AnneX het volgende:
Vakanties: ik lees me in, er liggen nog 2 boekjes over Lisboa uit de bieb.
En mn.X wil niks missen, voorbereiden zelden.
Dan zegt hij, dat hij het wel in het vliegtuig leest en vervolgens aan de raamkant oh en ah doet.
Compromis: voor 12 uur op pad, iets ondernemen (wat ik heb uitgezocht) en einde middag terug voor zwembad, schaduw, boekje lezen en niks doen.
Meestal lukt het.![]()
Wow!!quote:Op zondag 17 mei 2020 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag laatste dingetjes geklust in huis. Nu nog een beetje leeghalen en dan is het verkoopklaar vind ik. Het is de afgelopen 17 jaar nog nooit zo opgeruimd geweest![]()
40 vuilniszakken in de container plus een doos / krat of 6-8 spul voor de kringloop plus nog een berg op marktplaats
Niet echtquote:Op zondag 17 mei 2020 17:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Wow!!
Nooit zin gehad in tussendoor opruimen zeker![]()
Aso echt. Wat een nare ervaring voor de jongetjes (en jullie)quote:Op zondag 17 mei 2020 17:12 schreef Jagärtrut het volgende:
oh jongens, wij waren net in het bos. A) superdruk. B), stomme italianen met een loslopende hond. Die at zo het koekje uit de hand van mijn oudste, en probeerde een stok uit zn andere hand te pakken. Hond ongeveer net zo groot als m'n oudste, dus die was redelijk in paniek. Baas had hem eindelijk zo ver dat hij mee kwam (nog steeds niet aan de lijn), waren ze 100 meter verder, draait die hond zich om, en komt in een rotvaart op ons af. Oudste helemaal in paniek schreeuwend, jongste in tranen. Hond blijft om oudste heen draaien (die ik ondertussen op m'n armen had), en de baas krijgt de hond niet te pakken. Baas verontschuldigt zich niet, maar zegt 'ja, het is een hond, hij wou de tak hebben'. Ja, als je je hond niet onder controle hebt dan moet je hem niet los laten lopen. Dat wou hij niet begrijpen...
Ik ben een beetje bang voor een honden trauma nu. We hebben er maar een avontuur van gemaakt, hopelijk land dat. 2 minuten daarna viel jongste ook nog een tand door de lip met heeeeel veel bloed, het was wel een uitje....
Wij zouden eigenlijk vandaag vertrokken zijn, voor onze 3 weken Italië, Kroatië en Slovenië. Wel jammer. Nu werken we maar gewoon door. M'n vriend heeft de komende maanden gewoon elke week een dag vrij genomen. Weken vrij thuiszitten is het ook niet helemaal.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zouden vorige maand onze eerste vakantie a la golfer en Blues gaan doen. Maar ja.
Wat een leuke vorm zoquote:
Mijn man en schoonvader ook. Die hdden vandaag vertrokken voor een rondreis in Frankrijk.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:14 schreef borisz het volgende:
Ik zou waarschijnlijk nu ergens in Duitsland zijn....
Na Dortmund als stop 1 had ik nog schema gemaakt.
Ziet er zeer goed uit!quote:
Wie of wat is die noodhulp?quote:Op zondag 17 mei 2020 20:52 schreef sigme het volgende:
Mijn moeder (70+) woont in een bejaardenbuurtje en heeft een buurvrouw waar ze bevriend mee is geraakt. De buurvrouw heeft niet-aangeboren hersenletsel, suikerziekte (t1) en heupen die makkelijk uit en heel moeilijk (lees: operatief) weer in de kom willen.
Buurvrouw was afgelopen nacht gevallen. Gelukkig heeft ze zo'n alarmknop om haar nek. Alarmdienst kwam, constateerde ongeluk,belt ambulance en dochter, dochter belt mijn moeder, mijn moeder naar buurvrouw. Mijn moeder vindt kermende buurvriendin onder tafel. Noodhulp wil kermend vrouwtje niet aanraken of dekentje of kussentje geven want corona. Noodhulp wil mijn geknielde moeder (slecht ter been) niet helpen opstaan want corona.
Gelukkig is er geen enkel risico genomen. Pfew!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 17 mei 2020 20:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wie of wat is die noodhulp?
Als ze verbonden is aan een alarmcentrale zou ze gewoon beschermingsmiddelen moeten hebben. En volgens mij is de aanvoer daarvan nu best op orde.
Sowieso: als je zo bang bent is noodhulp misschien niet de beste werkplek nu. Vooral voor degenen die noodhulp vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, van die noodhulp, behalve dat het dus de eerste ter plaatste is (per definitie) en een inschatting moet maken van de situatie en benodigd vervolg.
Overigens bleek vanmiddag (goddank) dat er geen heup uit de kom was en buurvrouw dus over een paar dagen weer naar huis mag. Ander was het operatie & verpleeghuis geworden, en dat zou echt heel erg zijn.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wat een verhaalquote:Op zondag 17 mei 2020 20:52 schreef sigme het volgende:
Mijn moeder (70+) woont in een bejaardenbuurtje en heeft een buurvrouw waar ze bevriend mee is geraakt. De buurvrouw heeft niet-aangeboren hersenletsel, suikerziekte (t1) en heupen die makkelijk uit en heel moeilijk (lees: operatief) weer in de kom willen.
Buurvrouw was afgelopen nacht gevallen. Gelukkig heeft ze zo'n alarmknop om haar nek. Alarmdienst kwam, constateerde ongeluk,belt ambulance en dochter, dochter belt mijn moeder, mijn moeder naar buurvrouw. Mijn moeder vindt kermende buurvriendin onder tafel. Noodhulp wil kermend vrouwtje niet aanraken of dekentje of kussentje geven want corona. Noodhulp wil mijn geknielde moeder (slecht ter been) niet helpen opstaan want corona.
Gelukkig is er geen enkel risico genomen. Pfew!
15 juni schijnen de grenzen weer volledig op te gaan en mag toerisme ook.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:14 schreef borisz het volgende:
Ik zou waarschijnlijk nu ergens in Duitsland zijn....
Na Dortmund als stop 1 had ik nog geen schema gemaakt.
Goed nieuws voor de buufquote:Op zondag 17 mei 2020 21:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen idee, van die noodhulp, behalve dat het dus de eerste ter plaatste is (per definitie) en een inschatting moet maken van de situatie en benodigd vervolg.
Overigens bleek vanmiddag (goddank) dat er geen heup uit de kom was en buurvrouw dus over een paar dagen weer naar huis mag. Ander was het operatie & verpleeghuis geworden, en dat zou echt heel erg zijn.
quote:Op zondag 17 mei 2020 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen! Onze buurjongen komt vanaf deze week onkruid wieden voor 2,50 per uur![]()
Dit gaat ons zo veel helpen
Dankzij jou heb ik die film nu eens opgezocht op imdb. Ik vond 'm destijds hilarisch.quote:
Nooit van gehoordquote:Op zondag 17 mei 2020 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik die film nu eens opgezocht op imdb. Ik vond 'm destijds hilarisch.
Ik heb eind juni vrijquote:Op zondag 17 mei 2020 21:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
15 juni schijnen de grenzen weer volledig op te gaan en mag toerisme ook.
Maar ja, moet je wel willen.
Oh, wat reuze verstandig van je!quote:Op zondag 17 mei 2020 21:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ellende met vallende buurvrouwen hier. Met het verhaal van Blues in gedachten heb ik vanmiddag toen ik iets Uit de keukenkast moest pakken een opstapkrukje gepakt voordat op De stoel klauterde (te lui om het trapje te pakken)
Dat platte ding? Da’s een planchaquote:Op zondag 17 mei 2020 22:29 schreef cherrycoke het volgende:
wat is de benaming voor de grill slee? ding dat Gordon gebruikt
als ik daarop zoek krijg ik niet wat ik zou willenquote:
Google even op plancha creuset les forgeesquote:Op zondag 17 mei 2020 22:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als ik daarop zoek krijg ik niet wat ik zou willen
https://www.amazon.nl/LE-(...)KYNE58S7SA0T6YA&th=1quote:Op zondag 17 mei 2020 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Google even op plancha creuset les forgees
Dat lijkt heel erg op wat hij gebruikt (ding staat hier ook)
Maar dan heb je ook wat, ik gebruik m regelmatig, vlees, groenten, aardappels, ideaalquote:Op zondag 17 mei 2020 23:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/LE-(...)KYNE58S7SA0T6YA&th=1
pfoe 100 euro![]()
Dan is ie vast nog niet zo oud?quote:Op zondag 17 mei 2020 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen! Onze buurjongen komt vanaf deze week onkruid wieden voor 2,50 per uur![]()
Dit gaat ons zo veel helpen
Kinderarbeid, jeweetz. Wat jij vroeger vast ook gedaan hebt.quote:
Joah, maar ¤2,50/u is wel heel lang geledenquote:Op zondag 17 mei 2020 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Kinderarbeid, jeweetz. Wat jij vroeger vast ook gedaan hebt.
Hier ook! Al weet ik niet of wij de 16 of 18 cm uitvoering hebben.. Ik vind hem eigenlijk vooral NET te klein..quote:Op zondag 17 mei 2020 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Google even op plancha creuset les forgees
Dat lijkt heel erg op wat hij gebruikt (ding staat hier ook)
Ik heb een 38cm uitvoeringquote:Op zondag 17 mei 2020 23:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier ook! Al weet ik niet of wij de 16 of 18 cm uitvoering hebben.. Ik vind hem eigenlijk vooral NET te klein..
quote:
Krea? Ben jij dat?quote:Op zondag 17 mei 2020 23:46 schreef derLudolf het volgende:
Oh wacht, dit ging over pannen. Laat maar.
Vlees, groenten, aardappelschijfjes, diverse mogelijkheden. Omelet is ook mogelijk maar da’s wat raar vind ik zelf. Zoek maar eens op plancha recepten.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:49 schreef fietsie het volgende:
Ik heb laatst zo’n plaat met twee grepen eraan gekregen die over twee gaspitten heen zou moeten als bakplaat... heb er nog geen goede use case voor gevonden....
Ik heb er een van 34 cm, prima formaat voor 2 personen, kan me voorstellen dat 14-16 echt te klein isquote:Op zondag 17 mei 2020 23:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier ook! Al weet ik niet of wij de 16 of 18 cm uitvoering hebben.. Ik vind hem eigenlijk vooral NET te klein..
Zo’n platte, dus zonder die ribbels? Daar bakte ik zelfgemaakte naan op.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:49 schreef fietsie het volgende:
Ik heb laatst zo’n plaat met twee grepen eraan gekregen die over twee gaspitten heen zou moeten als bakplaat... heb er nog geen goede use case voor gevonden....
Oh echt he. Wat kunnen die krijsen. In ons vorige huis hadden we een paar.quote:Op maandag 18 mei 2020 07:41 schreef Blues het volgende:
Leuk hoor. Natuur in je tuin.
Een boom.
Met vogels.
Maar dat nest met Eksters is echtWát een teringherrie maken die beesten zeg
Ja, dat is mijn default.quote:Op maandag 18 mei 2020 07:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb je zon?
Mooie wandeling en het dan maar eens per uur bekijken
Hier moet je reserveren.. via de telefoon .quote:Op maandag 18 mei 2020 07:59 schreef Isabeau het volgende:
We hadden jarenlang een n est eksters voor ons huisEn plots niet meer
![]()
Sportieve reserveerders hier, zie ik alZwembad kan niet, want alleen voor abonnementhouders bestaat de mogelijkheid te reserveren. Helaas. Ik ging nog wel regelmatig tussen de middag zwemmen, want dan was het 1 euro en dan was een abonnement vele malen duurder als ik dat zou aanschaffen.
Tof!quote:Op maandag 18 mei 2020 08:23 schreef Candaasje het volgende:
Dit is toch ook wel heel gaaf, in plaats van eksters:
Jaquote:Op maandag 18 mei 2020 08:23 schreef Candaasje het volgende:
Dit is toch ook wel heel gaaf, in plaats van eksters:
En zo iemand krijgt een controlerende functie in dit land. Echt top.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Die uilen raken zo wel heel erg gewend aan mensen, is dat geen probleem? Niet alle mensen zijn lieve dierenliefhebbers die alleen willen observeren.
Ik mocht vanmorgen weer fijn eerste klas. Daar zit toch niemand, behalve de conducteur. En die hoorde ik een gesprek voeren. Hoe achterlijk hij alle maatregelen vond, dat alles gewoon weer open moest, dat het gewoon een stevige griep was, dat alleen bejaarden dood gingen en alle andere dooddoeners werden uit de kast getrokken. Nou ja, nog net niet over het 5G netwerk, evil Bill Gates en dat het virus in een lab is gemaakt. Dus het viel nog mee. Maar toch geruststellend dat de conducteur van je trein het allemaal enorme bullshit vindt.
edit: dooddoener is geloof ik niet het juiste stijlfiguur, maar weet even niet welke wel van toepassing is. @:lienekien![]()
Bron?quote:Op zondag 17 mei 2020 21:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
15 juni schijnen de grenzen weer volledig op te gaan en mag toerisme ook.
Maar ja, moet je wel willen.
Dat krijg je als je met La Creuset komt, een simpelere grillpan doet het ook prima. Die heeft Tefal genoeg voor een fractie van de prijs.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/LE-(...)KYNE58S7SA0T6YA&th=1
pfoe 100 euro![]()
Sterkte, ik krijg ook altijd weinig kracht van zulke debiele onproductieve pietluttigheden.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben zometeen digitale kick-off van het reorganisatieproject binnen mijn unit. Geen ontslagen maar nieuwe functies en indeling in nieuwe teams. 2 consultants vol blije woorden en catch-prhases die het gaan begeleiden. Donderdag kregen we al een aantal powerpointslides aangeleverd waar we dan vrijdag 1 vraag op moesten insturen. Vandaag bijeenkomsten, digitaal. Daarna moeten we als team een filmpje maken waar we onze werkwijze aan de andere teams voorstellen. Echt, ik word zo recalcitrant van dit soort dingen...
Komop zeg, we hebben al een hoge werkdruk, veel van ons moeten werken met kinderen combineren en dan ook nog dit erbovenop. Het filmpje moet ook nog voor donderdag klaar zijn...
Wat eh....schools?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben zometeen digitale kick-off van het reorganisatieproject binnen mijn unit. Geen ontslagen maar nieuwe functies en indeling in nieuwe teams. 2 consultants vol blije woorden en catch-prhases die het gaan begeleiden. Donderdag kregen we al een aantal powerpointslides aangeleverd waar we dan vrijdag 1 vraag op moesten insturen. Vandaag bijeenkomsten, digitaal. Daarna moeten we als team een filmpje maken waar we onze werkwijze aan de andere teams voorstellen. Echt, ik word zo recalcitrant van dit soort dingen...
Komop zeg, we hebben al een hoge werkdruk, veel van ons moeten werken met kinderen combineren en dan ook nog dit erbovenop. Het filmpje moet ook nog voor donderdag klaar zijn...
Ik vind ‘dooddoener’ wel goed, eigenlijk. Bij gebrek aan een betere term die alles omvat, zou ‘dom’ ook nog wel kunnen.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Die uilen raken zo wel heel erg gewend aan mensen, is dat geen probleem? Niet alle mensen zijn lieve dierenliefhebbers die alleen willen observeren.
Ik mocht vanmorgen weer fijn eerste klas. Daar zit toch niemand, behalve de conducteur. En die hoorde ik een gesprek voeren. Hoe achterlijk hij alle maatregelen vond, dat alles gewoon weer open moest, dat het gewoon een stevige griep was, dat alleen bejaarden dood gingen en alle andere dooddoeners werden uit de kast getrokken. Nou ja, nog net niet over het 5G netwerk, evil Bill Gates en dat het virus in een lab is gemaakt. Dus het viel nog mee. Maar toch geruststellend dat de conducteur van je trein het allemaal enorme bullshit vindt.
edit: dooddoener is geloof ik niet het juiste stijlfiguur, maar weet even niet welke wel van toepassing is. @:lienekien![]()
quote:Op maandag 18 mei 2020 10:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind ‘dooddoener’ wel goed, eigenlijk. Bij gebrek aan een betere term die alles omvat, zou ‘dom’ ook nog wel kunnen.
Extra Heavy Volume Mascara?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:59 schreef Barreltje het volgende:
Enndan pak je je mascara van de wastafel.. schiet het in je rug..![]()
HOEDAN????
Hehe, kun je niet iets met veel wind en op 144p filmenquote:Op maandag 18 mei 2020 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
hmm ik dacht aan salade..quote:Op maandag 18 mei 2020 11:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, wat doe ik eigenlijk met mosterdblad? Ik heb 9 planten en een aantal zijn al erg groot. De mizuna komt er ook aan en ik ga een dezer dagen mijn eerste krop little gem oogsten
Hebben jullie al een kraampje voor aan de weg gemaakt.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, wat doe ik eigenlijk met mosterdblad? Ik heb 9 planten en een aantal zijn al erg groot. De mizuna komt er ook aan en ik ga een dezer dagen mijn eerste krop little gem oogsten
Die indruk heb ik ook. Al die honden zitten weer gewoon binnen opgesloten en mogen weer alleen 3x per dag rondje om de kerk of in de achtertuin.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:56 schreef Tele6 het volgende:
@:Barreltje
Ik was vanochtend hardlopen in het bos. Ik heb de indruk dat de hoeveelheid idioten met loslopende honden wat gedaald is nu het "normale" leven enigszins op gang gekomen is. Er was alleen één baasje naar haar hond aan het vloeken, gillen en schel fluiten omdat hij niet naar haar toe kwam. Echt![]()
Dat is ergens ook wel weer zielig voor die honden.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook. Al die honden zitten weer gewoon binnen opgesloten en mogen weer alleen 3x per dag rondje om de kerk of in de achtertuin.
Als Dora niet komt ga ik wel gewoon wachten, trouwens. Het is niet dat schreeuwen helpt ofzo.
Ik geloof niet dat dit mij gaat motiveren om AC te spelenquote:Op maandag 18 mei 2020 11:57 schreef Uhmmpie het volgende:
mensen.. ik MOET dit even delen
voor al onze animal crossers hier
Ja, precies. Of ze denken dat het een feestje is, dus nog meer rennen jeejquote:Op maandag 18 mei 2020 12:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is ergens ook wel weer zielig voor die honden.
Ik kan me voorstellen dat het juist averechts werkt. Ik zou alleen maar wegblijven als m'n moeder staat te schreeuwen en gillen naar me.
Zal zo eens kijkenquote:Op maandag 18 mei 2020 11:57 schreef Uhmmpie het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2020 11:57 schreef Uhmmpie het volgende:
Oh balls. En jullie dienstverlening zat zeker niet bij de verkoop in?quote:Op maandag 18 mei 2020 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja kut, mijn grootste klant heeft zijn toko verkocht. Vaag verhaal over dat dit niet echt een definitief afscheid is want je weet niet wat de toekomst brengt enzo. Maar daar heb ik even niets aan.
je was meer aan zn toko gehecht dan aan de persoon qua inkomsten lijkt mequote:Op maandag 18 mei 2020 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja kut, mijn grootste klant heeft zijn toko verkocht. Vaag verhaal over dat dit niet echt een definitief afscheid is want je weet niet wat de toekomst brengt enzo. Maar daar heb ik even niets aan.
quote:Op maandag 18 mei 2020 12:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh balls. En jullie dienstverlening zat zeker niet bij de verkoop in?
Helaas. Toko wordt overgenomen door een soort McDonalds in die branche. Wij zijn veel en veel te klein voor zo'n bedrijf en ze hebben sowieso alles zelf in huis.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
je was meer aan zn toko gehecht dan aan de persoon qua inkomsten lijkt me
je mag niet blijven als leverancier?
Dat is een vloek waard! Nondeju. Zachtjes dan.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Helaas. Toko wordt overgenomen door een soort McDonalds in die branche. Wij zijn veel en veel te klein voor zo'n bedrijf en ze hebben sowieso alles zelf in huis.
Ja. Desalniettemin wel ontzettend veel geleerd van deze klus. Ik blufte me daar naar binnen maar heb nu dus daadwerkelijk ervaring. En de klant had niets dan lof voor ons beiden. Het is een beetje een zakenmannetje dus ik heb gezegd dat hij vooral onze naam aan anderen door moet geven en dat zou hij doen. Wie weet komt er nog iets uit.quote:
Eind juni. Tot die tijd is er nog een en ander af te ronden voor mij.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is een vloek waard! Nondeju. Zachtjes dan.
Is er een einddatum of per direct?
Goed dan, dat jullie in beeld blijven.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eind juni. Tot die tijd is er nog een en ander af te ronden voor mij.
Dat zijn wel kleine doekjes voor het bloeden, op zich. Maar desalniettemin ruk.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Desalniettemin wel ontzettend veel geleerd van deze klus. Ik blufte me daar naar binnen maar heb nu dus daadwerkelijk ervaring. En de klant had niets dan lof voor ons beiden. Het is een beetje een zakenmannetje dus ik heb gezegd dat hij vooral onze naam aan anderen door moet geven en dat zou hij doen. Wie weet komt er nog iets uit.
Ik werk nog voor zijn andere bedrijf maar dat is maar weinig werk, maar een paar uur per maand. Maar ik blijf wel in beeld zo natuurlijk.
Oh, ik hoop dat je dan met zijn referenties goede andere klussen kunt vindenquote:Op maandag 18 mei 2020 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Desalniettemin wel ontzettend veel geleerd van deze klus. Ik blufte me daar naar binnen maar heb nu dus daadwerkelijk ervaring. En de klant had niets dan lof voor ons beiden. Het is een beetje een zakenmannetje dus ik heb gezegd dat hij vooral onze naam aan anderen door moet geven en dat zou hij doen. Wie weet komt er nog iets uit.
Ik werk nog voor zijn andere bedrijf maar dat is maar weinig werk, maar een paar uur per maand. Maar ik blijf wel in beeld zo natuurlijk.
Stamppot is wel leuk ja. Pesto ook, hmm. Even verder over nadenken.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hmm ik dacht aan salade..
maar ik zie dat je er ook stampot en pesto van kunt maken en dergelijke.
lijkt me lekker
oh en dat je de bloemen ook nog kunt eten.
Ha, je zou provisie kunnen bedingen in het volgende contract met deze man.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, ik ga gewoon door waar ik mee bezig ben. Die klanten komen nog wel hoor. Het geld dat deze klant opleverde was op het grote geheel niet veel. Waar dit mijn grootste klant was, is het voor J niet meer dan een extraatje.
Ik vind het wel tof dat ik dus een klant zo'n goede online waarde heb gegeven, dat er meer veel meer klanten kwamen en dat er zo dus meer waarde is gecreëerd voor de verkoop.
Deze hond leek het baasje soort van uit te dagen, hij stond gewoon op een flink stuk afstand naar haar te kijken.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies. Of ze denken dat het een feestje is, dus nog meer rennen jeej![]()
En dat is ook zielig, maar wel de keerzijde van ze niet meer op straat zien. Die mensen zouden gewoon geen hond moeten hebben.
Ik hoorde overigens zostraks 'in de wandelgangen' dat de Stafford welke Dora een tijd geleden overrompelde waar ik boos over werd omdat het me 6 weken trainen naar de klote hielp, nu 2x een hond heeft aangevallen. Dat is ook zo'n hond die niet opgevoed of gecorrigeerd wordt. Ze kan m al tijden niet houden en 'hij wil alleen maar spelen'. Ze snapt ook NIKS van hondengedrag.
Heb dat mens en zodoende dat beest vanaf de eerste keer dat ik ze zag niet vertrouwt. I was right![]()
De gebeten honden zijn er overigens goed vanaf gekomen, fysiek.
Dat klinkt al weer minder erg. Maar goed, nog steeds balen...quote:Op maandag 18 mei 2020 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, ik ga gewoon door waar ik mee bezig ben. Die klanten komen nog wel hoor. Het geld dat deze klant opleverde was op het grote geheel niet veel. Waar dit mijn grootste klant was, is het voor J niet meer dan een extraatje.
Ik vind het wel tof dat ik dus een klant zo'n goede online waarde heb gegeven, dat er meer veel meer klanten kwamen en dat er zo dus meer waarde is gecreëerd voor de verkoop.
Wat verantwoordquote:Op maandag 18 mei 2020 12:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Deze hond leek het baasje soort van uit te dagen, hij stond gewoon op een flink stuk afstand naar haar te kijken.
Wat erg van die hond.
Hoe werkt dat met honden die andere honden aanvallen? Kunnen de baasjes van de aangevallen honden nog eisen dat de aanvallende hond naar een training of iets moet?
Het lijkt mij een Erg Slecht Idee om een hond te hebben die je niet kunt houden. Neem dan een ienieminie schoothondje of zo.
Bij een vriendin van me hadden ze een enorme boxer, en die werd altijd alleen door haar vader uitgelaten omdat hij te sterk was voor alle anderen. Maar dat was een prima opgevoede hond, dus thuis in de tuin konden we er heel goed mee spelen. Het was puur uit voorzorg dat ze hem niet met anderen aan de lijn lieten lopen. Het was eigenlijk nog best een sullige hond, je kon niet echt met haar spelen maar meer knuffelen, en ze hadden haar Loeloe genoemd
Dit is erger voor mij dan voor het bedrijf en het grote geheel gelukkigquote:Op maandag 18 mei 2020 12:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat klinkt al weer minder erg. Maar goed, nog steeds balen...
Hebben veel klanten al werkzaamheden afgezegd?
Als hij dienst had (politie) en zij moest het beest uitlaten kreeg hij dat om, anders kon ze 'm niet onder controle houden.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:09 schreef Lonaa het volgende:
Sneu. Stroombanden kunnen, onder bepaalde omstandigheden, best behulpzaam zijn als een hond zo ontzettend opgewonden is en hoog in z'n energie zit dat ie op geen enkele andere wijze te bereiken is. Maar daar zitten, wat mij betreft, allerlei haken, ogen en voorwaardes aan. En dan alleen in uitzonderlijk heftige gevallen.
Ja.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als hij dienst had (politie) en zij moest het beest uitlaten kreeg hij dat om, anders kon ze 'm niet onder controle houden.
En laten zien hoe het meest reageert als je het gebruikt is helemaal ....om woest van te worden.
Vertel mij wat. Ik ben al een hele tijd bezig materiaal te bestellen voor de verbouwing van het kantoor van de stichting.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze zitten in de bouw en daar is het hartstikke druk.
Daar heb ik niet eens naar gekeken, durfde het niet aan.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.Daar kan ik echt om huilen.
Ik heb er 1 geprobeerd, op mezelf. Het is onprettig op lage dosis. En het doet echt shit zeer op hoge dosis. Dat is niet iets dat je voor de lol doet, maar echt echt als aller allerlaatste hulpmiddel. En dan voor de veiligheid van je eigen hond en de omgeving, zeg maar. Niet voor je eigen gemak.
Er was een tijdje geleden zo'n Undercover aflevering met Albertoooo over politiehonden en de mishandeling die daar bij komt kijken. Met krijsende, over de grond krioelende honden omdat ze stroom kregen. Ogen uit m'n kop gejankt.
Op een maandag?quote:Op maandag 18 mei 2020 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:
wauw,, bij de Efteling een wachtrij van 46.000 mensen
Online dan, neem ik aan?quote:Op maandag 18 mei 2020 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:
wauw,, bij de Efteling een wachtrij van 46.000 mensen
Hekje erachter en allemaal hoofdelijk de coronaboete aftikken bedoel je?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 14:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hekje erachter en allemaal hoofdelijk de coronaboete aftikken bedoel je?
Hoe lang zou zo'n rij zijn? Zou jij bij het eind koffie kunnen schenken aan de mensen in de rij?quote:Op maandag 18 mei 2020 14:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hekje erachter en allemaal hoofdelijk de coronaboete aftikken bedoel je?
Hadden jullie ook een timeslot, of is dit voor de hele dag?quote:Op maandag 18 mei 2020 14:38 schreef minilot het volgende:
Inmiddels onderweg naar de fysieke Efteling voor de eerste testmiddag met abonnementhouders.We zitten al twintig minuten in de auto, lang geleden dat ik zo ver van huis was
Veel plezierquote:Op maandag 18 mei 2020 14:38 schreef minilot het volgende:
Inmiddels onderweg naar de fysieke Efteling voor de eerste testmiddag met abonnementhouders.We zitten al twintig minuten in de auto, lang geleden dat ik zo ver van huis was
Timeslot is, zoals dat bijvoorbeeld ook vaak bij musea is bij populaire tentoonstellingen, alleen een tijdvak voor je aankomst. Eenmaal binnen mag je zo lang blijven als je wiltquote:Op maandag 18 mei 2020 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hadden jullie ook een timeslot, of is dit voor de hele dag?
En veel plezier!
Veel plezier met meetgegeven zijnquote:Op maandag 18 mei 2020 14:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Timeslot is, zoals dat bijvoorbeeld ook vaak bij musea is bij populaire tentoonstellingen, alleen een tijdvak voor je aankomst. Eenmaal binnen mag je zo lang blijven als je wilt
Hij is aan het onkruid wieden. Daar hebben we, ondanks alle maatregelen, heel veel van. Steeds als we een klus willen doen, zijn we zeker de helft van de tijd bezig om dingen onkruidvrij te krijgen. Buurjongen, zijn ouders en wij zijn hartstikke blij met deze situatie.quote:Op maandag 18 mei 2020 14:46 schreef minilot het volgende:
Awww @:Lucky - wat voor klusjes doet -ie zoal?
Wellicht beplakken ze je met datapunten, reflectortjes en andere referentie puntenquote:Op maandag 18 mei 2020 14:49 schreef minilot het volgende:
[..]
JaaaIk spat bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid!
Klinkt goedquote:Op maandag 18 mei 2020 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij is aan het onkruid wieden. Daar hebben we, ondanks alle maatregelen, heel veel van. Steeds als we een klus willen doen, zijn we zeker de helft van de tijd bezig om dingen onkruidvrij te krijgen. Buurjongen, zijn ouders en wij zijn hartstikke blij met deze situatie.
quote:Op maandag 18 mei 2020 15:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klant Lucky![]()
Hondengedoe![]()
Efteling![]()
En waar houd ik me mee bezig? Over en weer appen met collega. Zij moet een bak worteltjes opeten, ik moet van de koekjes afblijven. Dus ik moet regelmatig een foto met time stamp doorsturen van de gevulde trommel
Minimaal 2. Maar meer Efteling is meer beter.quote:Op maandag 18 mei 2020 16:18 schreef Candaasje het volgende:
Efteling![]()
(Zeg, als heel dat corona-shizzle eens voorbij is, Efteling meet? Of hebben jullie er daar voor mijn tijd al 7 van gehad? )
Ik ben gaar. Zo maar even boodschappen doen.
Eftelingmeets zijn meestal wel populair en goedbezocht hoorquote:Op maandag 18 mei 2020 16:18 schreef Candaasje het volgende:
Efteling![]()
(Zeg, als heel dat corona-shizzle eens voorbij is, Efteling meet? Of hebben jullie er daar voor mijn tijd al 7 van gehad? )
Ik ben gaar. Zo maar even boodschappen doen.
quote:Op maandag 18 mei 2020 16:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eftelingmeets zijn meestal wel populair en goedbezocht hoor
Met topkwaliteits Grieks als toetje![]()
![]()
Paar jaar geleden hadden we een meet in de Efteling en daarna hebben we bij een griek gegeten. Laat ik het zo zeggen, het gezelschap was 100X beter dan het eten.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:20 schreef Candaasje het volgende:
Ja de Griek sla ik even over, maar als de rest dat wel wil, dan eet ik gewoon zelf ergens wat anders hoor![]()
Maar ok tof, ik wist niet of jullie er op zouden zitten te wachten. Ik vermoedde dat mini en Tally wel te porren zouden zijn in elk geval
Allemaal napret de nacht en ochtend op de meet volgend? Of gewoon taai/vies/etc?quote:Op maandag 18 mei 2020 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden hadden we een meet in de Efteling en daarna hebben we bij een griek gegeten. Laat ik het zo zeggen, het gezelschap was 100X beter dan het eten.
Het laatste. Het was niet smakelijk.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Allemaal napret de nacht en ochtend op de meet volgend? Of gewoon taai/vies/etc?
We hebben flink op minilot in moeten praten voor ze met ons op stap wildequote:Op maandag 18 mei 2020 17:20 schreef Candaasje het volgende:
Ja de Griek sla ik even over, maar als de rest dat wel wil, dan eet ik gewoon zelf ergens wat anders hoor![]()
Maar ok tof, ik wist niet of jullie er op zouden zitten te wachten. Ik vermoedde dat mini en Tally wel te porren zouden zijn in elk geval
quote:Op maandag 18 mei 2020 17:20 schreef Candaasje het volgende:
Wij keken The two popes en daar vond ik ze ook ontzettend vermakelijk. I feel youquote:Op maandag 18 mei 2020 17:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kijk een serie over de paus en ik vind die paus ontzettend smakelijk. Het voelt alsof ik allerlei regels overtreed.
Ik kijk miniseries The Young Pope en The New Pope en paus Jude Law doet het wel voor mequote:Op maandag 18 mei 2020 17:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wij keken The two popes en daar vond ik ze ook ontzettend vermakelijk. I feel you
Die kunnen nog niet 'op' vliegen he! Zag ik bij ons babymeesje.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:52 schreef Lonaa het volgende:
Oh, ik heb overigens ook nog een niet-helemaal-volwassen-vliegen-is-lastig-koolmees van de weg gehaald, want anders was ie nu denk ik wel plat geweest.
quote:Op maandag 18 mei 2020 17:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kijk een serie over de paus en ik vind die paus ontzettend smakelijk. Het voelt alsof ik allerlei regels overtreed.
quote:Op maandag 18 mei 2020 17:52 schreef Lonaa het volgende:
Oh, ik heb overigens ook nog een niet-helemaal-volwassen-vliegen-is-lastig-koolmees van de weg gehaald, want anders was ie nu denk ik wel plat geweest.
Fijn!quote:Op maandag 18 mei 2020 17:52 schreef Blues het volgende:
Dag 1 inwerk klaar. 3 van de 10 wachtlijsten voor juli/aug samen weggewerkt met nieuwe tijdelijke coll. Heerlijk rustig type. Kreeg een ander klusje dat echt heel vervelend werd omdat ze nou juist lastige patienten trof met veel vragen: ging in alle rust! Ze zette ze in de wacht gebruikt het juiste jargon, overlegt of verbind door.
Maar die rust en dat snelle snappen en rondklikken, echt!
Ik heb vertrouwen in deze 4 maanden
Ben wel gesloopt
Positief gesloopt.
Dikke konijnen, die heb je ookquote:Op maandag 18 mei 2020 17:45 schreef Lonaa het volgende:
GesportEndorfines
Uitgescholden voor uitslovers want tokkiebuurt
Niet uitgescholden voor dikke koe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woon hier nu 2 maand - 1 dag. Ben drie week ziek geweest, nog steeds herstellend (dppd ofzo) maar een kruidenrek op de schutting gemaakt..
Ben er helemaal nog niet want nog zwakjes, telefonisch contact elke week met de huisarts maar die hoort zeker wel verbetering., ik ook hoor maar het gaat zo langzaam!
Vind mijn huis en tuin zo vreselijk knus en lief. Ja helemaal thuis hier! En alleen zijn is geen probleem (dat dacht ik al)… Grote probleem is koken, het is HELEMAAL niet leuk om voor jezelf te koken...n Dat valt mij tegenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Beheerderquote:
Fijn dat deze het wel goed doetquote:Op maandag 18 mei 2020 17:52 schreef Blues het volgende:
Dag 1 inwerk klaar. 3 van de 10 wachtlijsten voor juli/aug samen weggewerkt met nieuwe tijdelijke coll. Heerlijk rustig type. Kreeg een ander klusje dat echt heel vervelend werd omdat ze nou juist lastige patienten trof met veel vragen: ging in alle rust! Ze zette ze in de wacht gebruikt het juiste jargon, overlegt of verbind door.
Ben wel gesloopt
Positief gesloopt.
Kan je haar niet overhalen om bij jullie te blijven.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:52 schreef Blues het volgende:
Ben wel gesloopt
Positief gesloopt.
Ja dat is het ook maar toch, wil liever wat stabieler op mijn benen staanquote:Op maandag 18 mei 2020 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan je haar niet overhalen om bij jullie te blijven.
Fijn @:Uniekhoorn dat je je zo lekker voelt. Klote dat het herstel zo lang duurt, maar je hebt de afgelopen maanden best wel wat voor de kiezen gehad.
En nee koken voor jezelf is lang niet altijd leuk. Soms is het vulling, en als het supergelukt is, kan je het met niemand delen.
Hier net de kruiden overgepot in een bak die aan de balkonrand hangt, nu even snoeien en duimen dat ze het redden.
quote:Op maandag 18 mei 2020 18:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dikke konijnen, die heb je ookIedere dag KFC (om de hoek) is ook niet je-dat heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woon hier nu 2 maand - 1 dag. Ben drie week ziek geweest, nog steeds herstellend (dppd ofzo) maar een kruidenrek op de schutting gemaakt..
Ben er helemaal nog niet want nog zwakjes, telefonisch contact elke week met de huisarts maar die hoort zeker wel verbetering., ik ook hoor maar het gaat zo langzaam!
Vind mijn huis en tuin zo vreselijk knus en lief. Ja helemaal thuis hier! En alleen zijn is geen probleem (dat dacht ik al)… Grote probleem is koken, het is HELEMAAL niet leuk om voor jezelf te koken...n Dat valt mij tegen
Wel fijn dat je je he-le-maal thuisvoelt
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
De Eftelingmeetings daarvoor waren in 2003 (toen zat jij nog ongeveer in de luiers), 23 april 2006 en op 1 juni (B. haar verjaardag) in 2014.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:52 schreef derLudolf het volgende:
22 april 2017 was dat Efteling gebeuren. Volgens mij zou ik alleen komen eten ofzo?
[..]
Dikke konijnen, die heb je ookDat zou ik ook hebben. In de weken dat ik gescheiden en al de kinderen niet had deed ik heeeeeell makkelijk met etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woon hier nu 2 maand - 1 dag. Ben drie week ziek geweest, nog steeds herstellend (dppd ofzo) maar een kruidenrek op de schutting gemaakt..
Vind mijn huis en tuin zo vreselijk knus en lief. Ja helemaal thuis hier! En alleen zijn is geen probleem (dat dacht ik al)… Grote probleem is koken, het is HELEMAAL niet leuk om voor jezelf te koken...n Dat valt mij tegen![]()
Fijn dat het huis zo bevalt en balen dat die duizeligheid zo'n lange nasleep heeft zeg!
Ik lees wel iets over een therapie bij huisarts.nl bij BPPD.
Ben in de jaren 80 nog eens bij een meet in de efteling geweest.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
De Eftelingmeetings daarvoor waren in 2003 (toen zat jij nog ongeveer in de luiers), 23 april 2006 en op 1 juni (B. haar verjaardag) in 2014.
Joh.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:34 schreef Kreator het volgende:
Ben in de jaren 80 nog eens bij een meet in de efteling geweest.
Is net iets over op 1vandaagquote:Op maandag 18 mei 2020 18:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vervelend dat je nog niet helemaal bent hersteld Uniek.
Ik hoorde gisteren op de radio dat huisartsen de noodklok luiden omdat er een groep ex-coronapatiënten lang met klachten blijft rondlopen. Op de site van het RIVM staat dat klachten na een paar dagen afnemen dus werkgevers verwachten dat mensen snel weer aan het werk gaan maar dat kan dus niet altijd.
Mijn vriendin is al twee weken enorm benauwd. Ze kan met moeite een paar keer per dag de trap op en af. Kan bijna niet praten. Volgende week mag ze gelukkig naar de longpoli.
Daar was ik ookquote:Op maandag 18 mei 2020 18:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
[..]
Dikke konijnen, die heb je ookFijn dat je zo thuis voelt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woon hier nu 2 maand - 1 dag. Ben drie week ziek geweest, nog steeds herstellend (dppd ofzo) maar een kruidenrek op de schutting gemaakt..
Vind mijn huis en tuin zo vreselijk knus en lief. Ja helemaal thuis hier! En alleen zijn is geen probleem (dat dacht ik al)… Grote probleem is koken, het is HELEMAAL niet leuk om voor jezelf te koken...n Dat valt mij tegen
Wel shit dat het zo lang nasleept, qua ziekte en herstel.
En eens, voor jezelf koken vind ik ook geen bal aan![]()
Dat is wel echt ver voor mijn tijdquote:Op maandag 18 mei 2020 18:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2020 18:47 schreef Tally het volgende:
2002! Heb ik even opgezocht. Foto ook nog gevonden.Mijn beeld van jou klopte van geen kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Althans, ik had geen duidelijk beeld, maar ik denk dat ik je zo voorbijgelopen was, als ik op zoek was naar 'Tally'![]()
Beetje wel jaquote:Op maandag 18 mei 2020 19:33 schreef fietsie het volgende:
Volgens mij is Tally de Fokster langs wiens huis ik het vaakst ooit gelopen ben.
Dit klinkt wel heel fout.
Je stond bij wildvreemden voor de deur te posten?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:34 schreef fietsie het volgende:
Maar ik kan het ook verkeerd onthouden hebben natuurlijk
Ja dit. Then again, wel 18 jaar geleden natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn beeld van jou klopte van geen kant![]()
Althans, ik had geen duidelijk beeld, maar ik denk dat ik je zo voorbijgelopen was, als ik op zoek was naar 'Tally'
Oh zo'n wit plekje ergens op je nagel? Ik weet niet of dat een luchtbelletje is, eigenlijk. Ik weet soberso niet wat het is.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:18 schreef Kreator het volgende:
Ik ken taly al 20 jaar. Nooit ontmoet.
Verder had ik een soort luchtbelletje onder mijn duimnagel. Die is nu precies ver genoeg uitgegroeid dat hij bij het witte gedeelte is aangekomen. Fascinerend.
Het is een verwonding. Mijn moeder zei vroeger dat het kalkgebrek was zodat we meer melk dronken. En dus was dat zo. Paar jaar geleden pas gehoord dat dat niet zo was.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh zo'n wit plekje ergens op je nagel? Ik weet niet of dat een luchtbelletje is, eigenlijk. Ik weet soberso niet wat het is.
Oh.quote:
Zie mijn editquote:Op maandag 18 mei 2020 19:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh.
Maar het zit er wel onder. Als in, je kunt het niet voelen. Ooit heb ik gehoord/gelezen/whatever dat het betekend dat je niet genoeg calcium hebt ofzo.
Dit klinkt echt super naarquote:Op maandag 18 mei 2020 19:49 schreef Lonaa het volgende:
Over nagels gesproken: ik heb bij het overpakken van mijn dumbbell de nagel van mijn ene duim onder de nagel van mijn andere duim gejoepst en nu doet het zeer.
Neuh. Dit was idd van een botsinkje ofzo. Dan komt er lucht tussen of weetikveel. Geen kalktekort.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh.
Maar het zit er wel onder. Als in, je kunt het niet voelen. Ooit heb ik gehoord/gelezen/whatever dat het betekend dat je niet genoeg calcium hebt ofzo.
Ja, is ook wel echt naarquote:
[..]
Dikke konijnen, die heb je ookKook probleem ken ik. Eerste paar jaar ging goed. Nu is het meer een snelle hap. Neem de moeite er niet voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woon hier nu 2 maand - 1 dag. Ben drie week ziek geweest, nog steeds herstellend (dppd ofzo) maar een kruidenrek op de schutting gemaakt..
Vind mijn huis en tuin zo vreselijk knus en lief. Ja helemaal thuis hier! En alleen zijn is geen probleem (dat dacht ik al)… Grote probleem is koken, het is HELEMAAL niet leuk om voor jezelf te koken...n Dat valt mij tegenGo away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ja zeg, dat zei mijn moeder ookquote:Op maandag 18 mei 2020 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het is een verwonding. Mijn moeder zei vroeger dat het kalkgebrek was zodat we meer melk dronken. En dus was dat zo. Paar jaar geleden pas gehoord dat dat niet zo was.
Daarom ook eet ik van de box van hello fresh.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:10 schreef z80 het volgende:
[..]
Kook probleem ken ik. Eerste paar jaar ging goed. Nu is het meer een snelle hap. Neem de moeite er niet voor.
En dat was me toch een partij gezellig!quote:Op maandag 18 mei 2020 19:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tally is de enige fokster die ik ooit heb gemeet
Dr zit misschien 18 kilo verschil tussenquote:Op maandag 18 mei 2020 19:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja dit. Then again, wel 18 jaar geleden natuurlijk.
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:33 schreef fietsie het volgende:
Volgens mij is Tally de Fokster langs wiens huis ik het vaakst ooit gelopen ben.
Dit klinkt wel heel fout.
Maar in die 20 jaar hebben we toch best wat gedeeld qua lief en leed zeg maarquote:Op maandag 18 mei 2020 19:18 schreef Kreator het volgende:
Ik ken taly al 20 jaar. Nooit ontmoet.
Verder had ik een soort luchtbelletje onder mijn duimnagel. Die is nu precies ver genoeg uitgegroeid dat hij bij het witte gedeelte is aangekomen. Fascinerend.
Als je wel op het balkon had gestaan vrijdag had je die kabel al eerder gezienquote:Op maandag 18 mei 2020 19:33 schreef Candaasje het volgende:
Tally is zeg maar een van de weinigen die ik hier tegen het lijf kan lopen en die ik nog nooit ontmoet heb. (Maar ze heeft wel een puike kabel
)
(Tele, Kaatje en Annex komen hier geloof ik ook nog wel eens, maar wonen er niet natuurlijk )
Vind je hem lekker? Die vond ik minder. Ik heb altijd de chocolate cookie dough.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:42 schreef Lonaa het volgende:
B&J Moophoria. Chocolade-ijs met kersen en stukjes chocola.
Perenijsjesquote:
Ik vind hem prima. Ik heb liever de coockie dough ja. Die heb ik eigenlijk altijd maar was niet in de aanbieding bij de Dirk.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je hem lekker? Die vond ik minder. Ik heb altijd de chocolate cookie dough.
Ja, rotaanbieding was dat. Alle smaken behalve cookie, bitches.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind hem prima. Ik heb liever de coockie dough ja. Die heb ik eigenlijk altijd maar was niet in de aanbieding bij de Dirk.![]()
Je was te snelquote:Op maandag 18 mei 2020 20:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je wel op het balkon had gestaan vrijdag had je die kabel al eerder gezien
Bij de normale of de Moophoria? Want bij de Moophoria is het dus chocolade ijs met stukjes cookie dough, en dat chocolade ijs vind ik wel dikke prima.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Bij cookie dough vind ik eigenlijk alleen de dough geweldig, het ijs zelf is underwhelming
De normale! Het chocoladeijs is iddquote:Op maandag 18 mei 2020 20:46 schreef Myraela het volgende:
Bij de normale of de Moophoria? Want bij de Moophoria is het dus chocolade ijs met stukjes cookie dough, en dat chocolade ijs vind ik wel dikke prima.
Wat een mooi woordquote:Op maandag 18 mei 2020 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Bij cookie dough vind ik eigenlijk alleen de dough geweldig, het ijs zelf is underwhelming
Ja, ik moest wel beetje huilen. Maar chocolade en kersen is opzich wel een prima combi, dus wilde et wel proberen.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, rotaanbieding was dat. Alle smaken behalve cookie, bitches.
Nee joh ik ben helemaal niks veranderd. Mn haar is nu wat langer maar nog wel dat witte/blonde maar dan met uitgroeiquote:Op maandag 18 mei 2020 20:41 schreef Blues het volgende:
Ik heb @:Tally nog wel zoals foto in mn hoofd.
Ben je erg veranderd dan? In 18 jaar(Dit klinkt als 100)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:
Mja, ik weet niet of ik je ken en waarvan dan. Gewoon, bekend hoofd.quote:
Ik heb gewoon een veel voorkomend hoofd ofzoquote:Op maandag 18 mei 2020 20:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of ik je ken en waarvan dan. Gewoon, bekend hoofd.
Ik ga hoodies kopenquote:Op maandag 18 mei 2020 21:03 schreef Candaasje het volgende:
Je bent echt niks veranderd nee![]()
Je snapt, als er iemand opeens als een debiel staat te zwaaien naar je, dan heb je kans dat ik dat ben
quote:Op maandag 18 mei 2020 20:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee joh ik ben helemaal niks veranderd. Mn haar is nu wat langer maar nog wel dat witte/blonde maar dan met uitgroei![]()
Maar ik dacht echt dat wij elkaar wel eens ontmoet hadden bij een meet.
Deze is recent.Ik had echt een heel ander hoofd bij jou voorgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar deze is ook leuk![]()
Kom er net achter dat een kitten mijn ontvanger van de draadloze deurbel heeft doorgeknaagd.![]()
Dus heb ik een nieuwe besteld. En bedenk me net dat ik het dus niet ga horen als de bezorger er is want... deurbel stuk![]()
![]()
![]()
Ik ga maar even een briefje ophangen op de bezorgdag.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dank jequote:Op maandag 18 mei 2020 21:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had echt een heel ander hoofd bij jou voorgesteld
Maar deze is ook leuk![]()
Kom er net achter dat een kitten mijn ontvanger van de draadloze deurbel heeft doorgeknaagd.![]()
Dus heb ik een nieuwe besteld. En bedenk me net dat ik het dus niet ga horen als de bezorger er is want... deurbel stuk![]()
![]()
![]()
Ik ga maar even een briefje ophangen op de bezorgdag.
there are lies big lies and statistics.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Een professor zei ooit dat je met statistiek alles kan aantonen, als je maar weet hoe je dingen kan manipuleren. Maar dit gaat op zich wel erg ver'Murica.
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op maandag 18 mei 2020 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Een professor zei ooit dat je met statistiek alles kan aantonen, als je maar weet hoe je dingen kan manipuleren. Maar dit gaat op zich wel erg ver'Murica.
[ afbeelding ]
Ik had pas nog blauw haarquote:Op maandag 18 mei 2020 21:49 schreef Tele6 het volgende:
Ik had me Tally blauwer voorgesteld. Al weet ik niet hoe want blauwe ogen heeft ze al.
Namen/pseudoniemen met een A erin zijn vaak oranje, lichtgroen of lichtblauw. O is geel. E is rood of donkerpaars. Ik kan me eraan ergeren als mensen de verkeerde kleur hebben in de contactenlijst van mijn telefoon of in Whatsapp
Alles kun je met statistiek aantonen...quote:Op maandag 18 mei 2020 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor kleur ben ik danquote:Op maandag 18 mei 2020 21:49 schreef Tele6 het volgende:
Ik had me Tally blauwer voorgesteld. Al weet ik niet hoe want blauwe ogen heeft ze al.
Namen/pseudoniemen met een A erin zijn vaak oranje, lichtgroen of lichtblauw. O is geel. E is rood of donkerpaars. Ik kan me eraan ergeren als mensen de verkeerde kleur hebben in de contactenlijst van mijn telefoon of in Whatsapp
Jij bent iemand die nooit ouder wordt!quote:Op maandag 18 mei 2020 21:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had pas nog blauw haar
En mijn avatar is blauw.
73% van alle statistieken zijn verzonnen.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Donkergeel.quote:
Bron?quote:Op maandag 18 mei 2020 22:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
73% van alle statistieken zijn verzonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Lager of het kruis waar het lager in zit?quote:Op maandag 18 mei 2020 22:15 schreef fietsie het volgende:
Wasmachine zei net echt *kloenk* dus toen brak waarschijnlijk een van de lagers...
Ik had vanmiddag al gebeld met de leverancier en hun monteur; repareren van dezelfde machines, ook door hen geleverd, heeft lekkende exemplaren opgeleverd. We gaan het morgen hebben over de aangepaste prijs van een andere machine.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Lager of het kruis waar het lager in zit?
En de machine hier meld dat deze klaar is. Even open zetten en dan naar bed.
Heeft een vriendin ook gedaan en zij kreeg een mooi pakket planten binnen, weet niet of het deze organisatie wasquote:Op maandag 18 mei 2020 22:14 schreef AnneX het volgende:
Zojuist kwam ik dit tegen en nou laat ik mij verrassen.
https://www.hortusathome.(...)koop/verrassingsbox/
#vol huis.
Ben benieuwd. Het zag er frips en groen uit.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heeft een vriendin ook gedaan en zij kreeg een mooi pakket planten binnen, weet niet of het deze organisatie was
Gisteren ging onze onkruidbrander/bbq aansteker ook nog kapot. Ben benieuwd wat het volgende is.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:23 schreef AnneX het volgende:
Met al die stukke machine de afgelopen week, denk ik dat ik maar weer even in quarantaine ga.![]()
Buurman had vanmiddag een stukke printer.
Het komt wel dichtbij zo.
Succes fietsie.
Hier dus mijn deurbel. Al bleek daar wel een duidelijk externe oorzaak aanwezigquote:Op maandag 18 mei 2020 22:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gisteren ging onze onkruidbrander/bbq aansteker ook nog kapot. Ben benieuwd wat het volgende is.
Hou op.Schei uit.quote:
kan ook op het lijstje.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben een nieuwe monsters gekocht want e andere was kei dood gegaan.. dit is mijn derde al.. ik heb mijn meeste planten al jaren naar die monstera die gaat bij mij altijd dood
Liep warm aan van alle pakjesbezorgers?quote:Op maandag 18 mei 2020 22:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hier dus mijn deurbel. Al bleek daar wel een duidelijk externe oorzaak aanwezig
Nee, kabel kwam in aanraking met heel veel scherpe tandjes.quote:Op maandag 18 mei 2020 23:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Liep warm aan van alle pakjesbezorgers?
Nooit aan gedacht, aan bloesquote:Op maandag 18 mei 2020 22:14 schreef Tele6 het volgende:
Donkergeel.
Je bent Bloes in mijn hoofd. Ik had ook eigenlijk verwacht dat je Bloes zou worden en niet Blues toen je je nickname veranderde
Ik snap ‘m niet.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
En net als Blues en Lienekien hebben veel mensen dat dus gewoon niet door. Die kijken naar de vormpjes en denken: oh kijk, duidelijk dalende lijn! Je gaat er (natuurlijk!) vanuit dat ze in volgorde van tijd staan en niet kriskras door elkaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 06:54 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh![]()
Volgens mij bedoelt Isa dat er wordt aangetoond dat er een dalende lijn is terwijl ze de data sorteren van hoog naar laag ipv van oud naar jong. Kijk naar de datums onder de grafiek. Die staan kriskras door elkaar.
Ik kon die data eronder helemaal niet lezen, dus ik probeerde een tegenstrijdigheid te ontdekken in de tekst erboven, wat niet lukte.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 07:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En net als Blues en Lienekien hebben veel mensen dat dus gewoon niet door. Die kijken naar de vormpjes en denken: oh kijk, duidelijk dalende lijn! Je gaat er (natuurlijk!) vanuit dat ze in volgorde van tijd staan en niet kriskras door elkaar.
Goedemorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |