Google even op plancha creuset les forgeesquote:Op zondag 17 mei 2020 22:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als ik daarop zoek krijg ik niet wat ik zou willen
https://www.amazon.nl/LE-(...)KYNE58S7SA0T6YA&th=1quote:Op zondag 17 mei 2020 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Google even op plancha creuset les forgees
Dat lijkt heel erg op wat hij gebruikt (ding staat hier ook)
Maar dan heb je ook wat, ik gebruik m regelmatig, vlees, groenten, aardappels, ideaalquote:Op zondag 17 mei 2020 23:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/LE-(...)KYNE58S7SA0T6YA&th=1
pfoe 100 euro![]()
Dan is ie vast nog niet zo oud?quote:Op zondag 17 mei 2020 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen! Onze buurjongen komt vanaf deze week onkruid wieden voor 2,50 per uur![]()
Dit gaat ons zo veel helpen
Kinderarbeid, jeweetz. Wat jij vroeger vast ook gedaan hebt.quote:
Joah, maar ¤2,50/u is wel heel lang geledenquote:Op zondag 17 mei 2020 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Kinderarbeid, jeweetz. Wat jij vroeger vast ook gedaan hebt.
Hier ook! Al weet ik niet of wij de 16 of 18 cm uitvoering hebben.. Ik vind hem eigenlijk vooral NET te klein..quote:Op zondag 17 mei 2020 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Google even op plancha creuset les forgees
Dat lijkt heel erg op wat hij gebruikt (ding staat hier ook)
Ik heb een 38cm uitvoeringquote:Op zondag 17 mei 2020 23:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier ook! Al weet ik niet of wij de 16 of 18 cm uitvoering hebben.. Ik vind hem eigenlijk vooral NET te klein..
quote:
Krea? Ben jij dat?quote:Op zondag 17 mei 2020 23:46 schreef derLudolf het volgende:
Oh wacht, dit ging over pannen. Laat maar.
Vlees, groenten, aardappelschijfjes, diverse mogelijkheden. Omelet is ook mogelijk maar da’s wat raar vind ik zelf. Zoek maar eens op plancha recepten.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:49 schreef fietsie het volgende:
Ik heb laatst zo’n plaat met twee grepen eraan gekregen die over twee gaspitten heen zou moeten als bakplaat... heb er nog geen goede use case voor gevonden....
Ik heb er een van 34 cm, prima formaat voor 2 personen, kan me voorstellen dat 14-16 echt te klein isquote:Op zondag 17 mei 2020 23:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier ook! Al weet ik niet of wij de 16 of 18 cm uitvoering hebben.. Ik vind hem eigenlijk vooral NET te klein..
Zo’n platte, dus zonder die ribbels? Daar bakte ik zelfgemaakte naan op.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:49 schreef fietsie het volgende:
Ik heb laatst zo’n plaat met twee grepen eraan gekregen die over twee gaspitten heen zou moeten als bakplaat... heb er nog geen goede use case voor gevonden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |