abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193179120
.
pi_193179174
Ja, hallo een plaatje van mijn huis en schuur?😢

Klonk serieus niet goed van de buurvrouw.

In een ander cul topic zag ik een recept voor bananenbrood: blik in fruitschaal - 4 bananen - en in koelkast - yoghurt. Hupsakee. Nu in de oven.
Alleen die afwas iedere keer. B-)
pi_193179231
Vakanties: ik lees me in, er liggen nog 2 boekjes over Lisboa uit de bieb.
En mn.X wil niks missen, voorbereiden zelden.
Dan zegt hij, dat hij het wel in het vliegtuig leest en vervolgens aan de raamkant oh en ah doet.
Compromis: voor 12 uur op pad, iets ondernemen (wat ik heb uitgezocht) en einde middag terug voor zwembad, schaduw, boekje lezen en niks doen.
Meestal lukt het. :7
pi_193179255
Ik had de man net zo ver dat we -van overwaarde- op een schandalige DP vakantie zouden gaan omdat we eigenlijk sinds we samen zijn vooral vakantiedagen opmaken aan muziekgerelateerde shit... En nu dus kerona :')

- Maar, wil je dan echt niks doen?
- liever niet
- helemaal niets?
- liever niet
- en mag ik dan wel dingen doen
- RUN LIKE THE WIND
- :|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193179302
:O

Vandaag laatste dingetjes geklust in huis. Nu nog een beetje leeghalen en dan is het verkoopklaar vind ik. Het is de afgelopen 17 jaar nog nooit zo opgeruimd geweest :X -O- 40 vuilniszakken in de container plus een doos / krat of 6-8 spul voor de kringloop plus nog een berg op marktplaats :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193179346
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 16:54 schreef AnneX het volgende:
Vakanties: ik lees me in, er liggen nog 2 boekjes over Lisboa uit de bieb.
En mn.X wil niks missen, voorbereiden zelden.
Dan zegt hij, dat hij het wel in het vliegtuig leest en vervolgens aan de raamkant oh en ah doet.
Compromis: voor 12 uur op pad, iets ondernemen (wat ik heb uitgezocht) en einde middag terug voor zwembad, schaduw, boekje lezen en niks doen.
Meestal lukt het. :7
Wij ook. Na ontbijt op pad, iets uit het boekje 'doen of zien ' met koffie en/of lunch daar, op de terugweg langs een supertje of strandje. Eind vd dag wijntje zwemmen relaxen tukje en dan op zoek naar avondeten.
Terug fotootjes doen(zo leuk om je dag terug te zien en meteen een verslagje te maken en herbeleven O+ )
Dan lekker een serie kijken en buiten nog wat drinken of zo en op tijd tukken.
pi_193179360
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
:O

Vandaag laatste dingetjes geklust in huis. Nu nog een beetje leeghalen en dan is het verkoopklaar vind ik. Het is de afgelopen 17 jaar nog nooit zo opgeruimd geweest :X -O- 40 vuilniszakken in de container plus een doos / krat of 6-8 spul voor de kringloop plus nog een berg op marktplaats :P
Wow!!
Nooit zin gehad in tussendoor opruimen zeker |:) ;)
pi_193179397
oh jongens, wij waren net in het bos. A) superdruk. B), stomme italianen met een loslopende hond. Die at zo het koekje uit de hand van mijn oudste, en probeerde een stok uit zn andere hand te pakken. Hond ongeveer net zo groot als m'n oudste, dus die was redelijk in paniek. Baas had hem eindelijk zo ver dat hij mee kwam (nog steeds niet aan de lijn), waren ze 100 meter verder, draait die hond zich om, en komt in een rotvaart op ons af. Oudste helemaal in paniek schreeuwend, jongste in tranen. Hond blijft om oudste heen draaien (die ik ondertussen op m'n armen had), en de baas krijgt de hond niet te pakken. Baas verontschuldigt zich niet, maar zegt 'ja, het is een hond, hij wou de tak hebben'. Ja, als je je hond niet onder controle hebt dan moet je hem niet los laten lopen. Dat wou hij niet begrijpen...

Ik ben een beetje bang voor een honden trauma nu. We hebben er maar een avontuur van gemaakt, hopelijk land dat. 2 minuten daarna viel jongste ook nog een tand door de lip met heeeeel veel bloed, het was wel een uitje....
pi_193179408
Ik ga altijd georganiseerd op vakantie. Zoek vooraf uit waar ik heen wil, dan is het wel eens voorgekomen dat ik 3-4 weken in een gebied was omdat ik 1 ding wilde zien (ook genoten van de rest). Maar eenmaal geboekt laat ik het over me heenkomen. Vooraf, indien nodig, natuurlijk vaccinaties regelen, maar voor de rest geen verwachtingen creëren maar het laten overkomen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193179521
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 17:09 schreef Blues het volgende:

[..]

Wow!!
Nooit zin gehad in tussendoor opruimen zeker |:) ;)
Niet echt 8-) Ik blijk wel heel goed afscheid te kunnen nemen van dingen 8-) Minder materialistisch dan ik dacht :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193179533
Wat een schrik @Jagärtrut. Sommige hondeneigenaren o|O je kan toch zien dat die jochies overstuur waren. Zelfs al zou hij in z’n recht staan dan nog zijn excuses op z’n plaats. Honden die niet onder appel staan :(
pi_193179573
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 17:12 schreef Jagärtrut het volgende:
oh jongens, wij waren net in het bos. A) superdruk. B), stomme italianen met een loslopende hond. Die at zo het koekje uit de hand van mijn oudste, en probeerde een stok uit zn andere hand te pakken. Hond ongeveer net zo groot als m'n oudste, dus die was redelijk in paniek. Baas had hem eindelijk zo ver dat hij mee kwam (nog steeds niet aan de lijn), waren ze 100 meter verder, draait die hond zich om, en komt in een rotvaart op ons af. Oudste helemaal in paniek schreeuwend, jongste in tranen. Hond blijft om oudste heen draaien (die ik ondertussen op m'n armen had), en de baas krijgt de hond niet te pakken. Baas verontschuldigt zich niet, maar zegt 'ja, het is een hond, hij wou de tak hebben'. Ja, als je je hond niet onder controle hebt dan moet je hem niet los laten lopen. Dat wou hij niet begrijpen...

Ik ben een beetje bang voor een honden trauma nu. We hebben er maar een avontuur van gemaakt, hopelijk land dat. 2 minuten daarna viel jongste ook nog een tand door de lip met heeeeel veel bloed, het was wel een uitje....
Aso echt. Wat een nare ervaring voor de jongetjes (en jullie) }:| ;(
  zondag 17 mei 2020 @ 17:46:37 #13
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193179729
Wij zouden vorige maand onze eerste vakantie a la golfer en Blues gaan doen. Maar ja.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2020 @ 17:53:16 #14
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193179814
We hebben 2 stroken worteldoek bevestigd en 4 stroken voor 1/4 bevestigd. Nu zien we een beetje waarvoor we ploeteren. Jammer dat het zo warm wordt komende dagen,we hadden het graag afgemaakt.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2020 @ 18:21:52 #15
370431 drakin
vurig typje
pi_193180217
Wat een kutbaasje heeft die hond zeg, honden niet in de hand kunnen houden, sowieso dieren niet aanlijnen in het bos waar andere dieren wonen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zondag 17 mei 2020 @ 18:22:16 #16
370431 drakin
vurig typje
pi_193180224
Ik doe trouwens niet mee met koken met CUL vandaag maar eet wel pizza
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zondag 17 mei 2020 @ 19:01:01 #17
63722 z80
I fink you freaky
pi_193180838
Morgen even wat spiritus halen. De perenboom zit vol met luis. En de mieren bouwen er inmiddels een feestje.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193180884
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 17:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zouden vorige maand onze eerste vakantie a la golfer en Blues gaan doen. Maar ja.
Wij zouden eigenlijk vandaag vertrokken zijn, voor onze 3 weken Italië, Kroatië en Slovenië. Wel jammer. Nu werken we maar gewoon door. M'n vriend heeft de komende maanden gewoon elke week een dag vrij genomen. Weken vrij thuiszitten is het ook niet helemaal.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2020 @ 19:14:56 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193181039
Ik zou waarschijnlijk nu ergens in Duitsland zijn....
Na Dortmund als stop 1 had ik nog geen schema gemaakt. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door borisz op 17-05-2020 20:00:42 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193181050
  Official ESF Kreviewer zondag 17 mei 2020 @ 19:16:53 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193181064
Onze vakantie eind augustus gaat misschien nog door. Afwachten. Griekenland.

Qua inlezen wisselt het bij mij. Europa nooit, dan lees ik 's avonds wel wat ik de volgende dag wil doen. Vietnam een beetje ingelezen maar ook niet teveel. Het haalt soms wat teveel charme weg vd ontdekking als je alles al hebt gezien op internet.
pi_193181072
Tsjechië hier :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193181082
Ik zoek vooral de restaurants van te voren wel op. Soms niet, maar ik vind het zonde om ergens te zitten en dan achteraf te zien dat ik aan de reviews al had kunnen zien dat ik beter door had kunnen lopen.

Maar als we het niet opzoeken dan kijken we gewoon op locatie even in de app wat goede beoordelingen heeft in de buurt.
  zondag 17 mei 2020 @ 19:26:35 #24
370431 drakin
vurig typje
pi_193181208
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 19:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke vorm zo
Freaks like me drink tea
pi_193181256
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 19:14 schreef borisz het volgende:
Na Dortmund als stop 1 had ik nog schema gemaakt. :+
Mijn man en schoonvader ook. Die hdden vandaag vertrokken voor een rondreis in Frankrijk.

En vrijdag werd mijn man gebeld dat zijn vergadering in Ljubljana ook niet doorgaat eind juni. Dus alle hotels voor de heen en terugreis kon hij gister ook afzeggen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193181606
Wij zouden over twee weken naar de VS vertrekken, dat is uitgesteld voor onbepaalde tijd. In augustus naar Oostenrijk, we kregen een mailtje dat ze weer gasten mogen ontvangen over een maand. Als we wettelijk niet mogen komen, mogen we tot de aanreisdatum gratis annuleren. Vooralsnog plannen we dat als het mag, we ook gaan. Of we nou daar binnen zitten of hier :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193181640
Hier geen vakantieplannen dus dat is makkelijk. Ja misschien in september nog wel even weg, als het kan. Maar dan maar zien waar we heen gaan. Vriend stelde Engeland al voor, lijkt me ook heel tof. Of Ierland. Of misschien gaan we wel gewoon naar Oostenrijk. (Ik denk dat we Noord-Italië wel even overslaan dit jaar. Ik hou van die streek, maar euh tsja...)
pi_193181823
Indien mogelijk geloof ik dat ik naar Slowakije ga :+ Maar liever niet eigenlijk.

G en G-DNA hebben op dit moment grote lol met de klassieke Herbie-films :D O+
pi_193182061
We hebben pizza gehaald :9
pi_193182171
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 20:19 schreef Tele6 het volgende:
We hebben pizza gehaald :9
Toepasselijk vandaag :D
  zondag 17 mei 2020 @ 20:29:48 #31
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193182216
Herbie! O+

Wij hadden hertenbiefstuk :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193182501
Haring op een roggebroodje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193182508
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 19:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er zeer goed uit!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193182606
Mijn moeder (70+) woont in een bejaardenbuurtje en heeft een buurvrouw waar ze bevriend mee is geraakt. De buurvrouw heeft niet-aangeboren hersenletsel, suikerziekte (t1) en heupen die makkelijk uit en heel moeilijk (lees: operatief) weer in de kom willen.

Buurvrouw was afgelopen nacht gevallen. Gelukkig heeft ze zo'n alarmknop om haar nek. Alarmdienst kwam, constateerde ongeluk,belt ambulance en dochter, dochter belt mijn moeder, mijn moeder naar buurvrouw. Mijn moeder vindt kermende buurvriendin onder tafel. Noodhulp wil kermend vrouwtje niet aanraken of dekentje of kussentje geven want corona. Noodhulp wil mijn geknielde moeder (slecht ter been) niet helpen opstaan want corona.

Gelukkig is er geen enkel risico genomen. Pfew!
pi_193182722
quote:
15s.gif Op zondag 17 mei 2020 20:52 schreef sigme het volgende:
Mijn moeder (70+) woont in een bejaardenbuurtje en heeft een buurvrouw waar ze bevriend mee is geraakt. De buurvrouw heeft niet-aangeboren hersenletsel, suikerziekte (t1) en heupen die makkelijk uit en heel moeilijk (lees: operatief) weer in de kom willen.

Buurvrouw was afgelopen nacht gevallen. Gelukkig heeft ze zo'n alarmknop om haar nek. Alarmdienst kwam, constateerde ongeluk,belt ambulance en dochter, dochter belt mijn moeder, mijn moeder naar buurvrouw. Mijn moeder vindt kermende buurvriendin onder tafel. Noodhulp wil kermend vrouwtje niet aanraken of dekentje of kussentje geven want corona. Noodhulp wil mijn geknielde moeder (slecht ter been) niet helpen opstaan want corona.

Wie of wat is die noodhulp?
Als ze verbonden is aan een alarmcentrale zou ze gewoon beschermingsmiddelen moeten hebben. En volgens mij is de aanvoer daarvan nu best op orde.
Sowieso: als je zo bang bent is noodhulp misschien niet de beste werkplek nu. Vooral voor degenen die noodhulp vragen. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193183079
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 20:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wie of wat is die noodhulp?
Als ze verbonden is aan een alarmcentrale zou ze gewoon beschermingsmiddelen moeten hebben. En volgens mij is de aanvoer daarvan nu best op orde.
Sowieso: als je zo bang bent is noodhulp misschien niet de beste werkplek nu. Vooral voor degenen die noodhulp vragen. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*

Geen idee, van die noodhulp, behalve dat het dus de eerste ter plaatste is (per definitie) en een inschatting moet maken van de situatie en benodigd vervolg.

Overigens bleek vanmiddag (goddank) dat er geen heup uit de kom was en buurvrouw dus over een paar dagen weer naar huis mag. Ander was het operatie & verpleeghuis geworden, en dat zou echt heel erg zijn.
  zondag 17 mei 2020 @ 21:23:42 #37
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193183210
quote:
15s.gif Op zondag 17 mei 2020 20:52 schreef sigme het volgende:

Wat een verhaal :'(

Ik ga even een topic maken waar ik jouw hulp bij nodig heb. Stay tuned.
Spoilers!
  Moderator zondag 17 mei 2020 @ 21:25:50 #38
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193183259
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 19:14 schreef borisz het volgende:
Na Dortmund als stop 1 had ik nog geen schema gemaakt. :+
15 juni schijnen de grenzen weer volledig op te gaan en mag toerisme ook.

Maar ja, moet je wel willen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 17 mei 2020 @ 21:35:49 #39
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193183489
F&F / Goed tuingereedschap

Hulp nodig. Ik ben klaar met die goedkope troep.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2020 @ 21:45:17 #40
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193183748
Mensen! Onze buurjongen komt vanaf deze week onkruid wieden voor 2,50 per uur *O*
Dit gaat ons zo veel helpen :s)
Spoilers!
pi_193183807
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 21:17 schreef sigme het volgende:

[..]

:*

Geen idee, van die noodhulp, behalve dat het dus de eerste ter plaatste is (per definitie) en een inschatting moet maken van de situatie en benodigd vervolg.

Overigens bleek vanmiddag (goddank) dat er geen heup uit de kom was en buurvrouw dus over een paar dagen weer naar huis mag. Ander was het operatie & verpleeghuis geworden, en dat zou echt heel erg zijn.
Goed nieuws voor de buuf O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193183813
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen! Onze buurjongen komt vanaf deze week onkruid wieden voor 2,50 per uur *O*
*G*
pi_193183877
Wat ellende met vallende buurvrouwen hier. Met het verhaal van Blues in gedachten heb ik vanmiddag toen ik iets Uit de keukenkast moest pakken een opstapkrukje gepakt voordat op De stoel klauterde (te lui om het trapje te pakken)
pi_193183953
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Stay tuned
Dankzij jou heb ik die film nu eens opgezocht op imdb. Ik vond 'm destijds hilarisch.
  zondag 17 mei 2020 @ 21:55:43 #45
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193184018
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2020 21:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Dankzij jou heb ik die film nu eens opgezocht op imdb. Ik vond 'm destijds hilarisch.
Nooit van gehoord :D
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2020 @ 21:58:53 #46
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193184095
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 21:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik heb eind juni vrij :P. We shall see. Ik kijk het aan en boek dan evt een last minute. Al denk ik dat ik toch in eigen land blijf. Ik neig naar Limburg. :)
pi_193184100
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 21:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ellende met vallende buurvrouwen hier. Met het verhaal van Blues in gedachten heb ik vanmiddag toen ik iets Uit de keukenkast moest pakken een opstapkrukje gepakt voordat op De stoel klauterde (te lui om het trapje te pakken)
Oh, wat reuze verstandig van je! _O_
Isa waarschuwde toch ook al eens eerder over Ongelukjes in het huishouden.
En jij hebt niet eens een alarmding om je pols of nek.

En yeah voor buurjongens! Omdat de tuinmeneer niet kan werken, heeft de vroegere volwassen buurjongen een aantal weken terug in de tuin geverticuteerd.
En nu zag ik dat de heg links en rechts, samen 16 meter geschoren mag worden.
Nog even de tijd tot de langste dag.
  zondag 17 mei 2020 @ 22:29:43 #48
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_193184925

wat is de benaming voor de grill slee? ding dat Gordon gebruikt
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_193185224
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2020 22:29 schreef cherrycoke het volgende:

wat is de benaming voor de grill slee? ding dat Gordon gebruikt
Dat platte ding? Da’s een plancha
  zondag 17 mei 2020 @ 22:55:16 #50
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_193185547
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 22:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat platte ding? Da’s een plancha
als ik daarop zoek krijg ik niet wat ik zou willen
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_193185628
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2020 22:55 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

als ik daarop zoek krijg ik niet wat ik zou willen
Google even op plancha creuset les forgees
Dat lijkt heel erg op wat hij gebruikt (ding staat hier ook)
  zondag 17 mei 2020 @ 23:00:02 #52
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_193185639
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

https://www.amazon.nl/LE-(...)KYNE58S7SA0T6YA&th=1

pfoe 100 euro ;(
pi_193185680
quote:
Maar dan heb je ook wat, ik gebruik m regelmatig, vlees, groenten, aardappels, ideaal
  Moderator zondag 17 mei 2020 @ 23:37:37 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193186258
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dan is ie vast nog niet zo oud?
  zondag 17 mei 2020 @ 23:39:08 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193186280
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 23:37 schreef derLudolf het volgende:

Dan is ie vast nog niet zo oud?
Kinderarbeid, jeweetz. Wat jij vroeger vast ook gedaan hebt. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator zondag 17 mei 2020 @ 23:40:07 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193186295
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 23:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Kinderarbeid, jeweetz. Wat jij vroeger vast ook gedaan hebt. ;)
Joah, maar ¤2,50/u is wel heel lang geleden :D Geen idee welke leeftijd daar bij hoort
  zondag 17 mei 2020 @ 23:42:42 #57
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193186330
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier ook! Al weet ik niet of wij de 16 of 18 cm uitvoering hebben.. Ik vind hem eigenlijk vooral NET te klein..
  Moderator zondag 17 mei 2020 @ 23:45:31 #58
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193186370
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 23:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Hier ook! Al weet ik niet of wij de 16 of 18 cm uitvoering hebben.. Ik vind hem eigenlijk vooral NET te klein..
Ik heb een 38cm uitvoering
  Moderator zondag 17 mei 2020 @ 23:46:14 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193186385
Oh wacht, dit ging over pannen. Laat maar.
  zondag 17 mei 2020 @ 23:47:37 #60
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193186409
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 23:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik heb een 38cm uitvoering
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2020 23:46 schreef derLudolf het volgende:
Oh wacht, dit ging over pannen. Laat maar.
Krea? Ben jij dat? :+ :o
  zondag 17 mei 2020 @ 23:49:46 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193186441
Ik heb laatst zo’n plaat met twee grepen eraan gekregen die over twee gaspitten heen zou moeten als bakplaat... heb er nog geen goede use case voor gevonden....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193186595
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 23:49 schreef fietsie het volgende:
Ik heb laatst zo’n plaat met twee grepen eraan gekregen die over twee gaspitten heen zou moeten als bakplaat... heb er nog geen goede use case voor gevonden....
Vlees, groenten, aardappelschijfjes, diverse mogelijkheden. Omelet is ook mogelijk maar da’s wat raar vind ik zelf. Zoek maar eens op plancha recepten.
Toen ik 2,5 jaar geleden met kerst hier zou gourmetten met 6 gasten en de beide gourmetstellen alle stoppen eruit bliezen zijn we gaan bakken op deze plaat
pi_193186609
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 23:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik heb er een van 34 cm, prima formaat voor 2 personen, kan me voorstellen dat 14-16 echt te klein is
  maandag 18 mei 2020 @ 00:08:02 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193186680
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 23:49 schreef fietsie het volgende:
Zo’n platte, dus zonder die ribbels? Daar bakte ik zelfgemaakte naan op.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 18 mei 2020 @ 00:10:38 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193186714
Ja een platte, anti aanbak, met gesmede handgrepen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193187860
Mogguh :O Nieuwe werkweek, nieuwe meetings. Gelukkig maar 3 dagen werken 8-)
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2020 @ 07:03:38 #67
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193187982
Idd drie dagen arbeid deze week. :Y)
Donderdag aan de wandel. Zaterdag denk ik ook.
Ik heb voor zondag een uurtje zwemmen gereserveerd. :P
pi_193188005
Mogguh :O

Ik was al geen ochtendmens, maar mijn ochtendritme is nu helemaal ver te zoeken.

Zo aan twee groepsopdrachten. Geen zin. Ik wil voor de examens werken, nog meer dan genoeg te doen daarvoor en die groepsopdrachten kosten echt veel, maar dan ook veel te veel kostbare tijd }:|

Eerst even ontbijten en wat teruglezen, ben ik ook weer op de hoogte van jullie wel en wee ;)
  maandag 18 mei 2020 @ 07:14:37 #69
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193188019
Ik sliep vandaag een dagje uit.. vanavond weer naar het eiland voor 9 dagen ^O^

Verder vandaag een live event in teams testen, en opruimen en wegwezen..
pi_193188074
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193188124
:W
pi_193188128
Vandaag een warm bad voor onze nieuwe Isabeau maken.
En dan als de donderrrrrrrrrrrr inwerken })

en bidden dat zij het wél snel oppikt
pi_193188143
Ik weet niet wat het word vandaag.
pi_193188145
Leuk hoor. Natuur in je tuin.
Een boom.
Met vogels.
Maar dat nest met Eksters is echt :X Wát een teringherrie maken die beesten zeg :{w
pi_193188150
quote:
2s.gif Op maandag 18 mei 2020 07:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet wat het word vandaag.
Heb je zon?
Mooie wandeling en het dan maar eens per uur bekijken :*
pi_193188151
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 07:41 schreef Blues het volgende:
Leuk hoor. Natuur in je tuin.
Een boom.
Met vogels.
Maar dat nest met Eksters is echt :X Wát een teringherrie maken die beesten zeg :{w
Oh echt he. Wat kunnen die krijsen. In ons vorige huis hadden we een paar. :r

Edit: niet in ons huis dus, maar in de tuin.
pi_193188154
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 07:42 schreef Blues het volgende:

[..]

Heb je zon?
Mooie wandeling en het dan maar eens per uur bekijken :*
Ja, dat is mijn default. :+ Dus prima tip O+
pi_193188203
Eksters O+

Maar de mijne heeft zijn nest denk ik in de boom tegenover ons, en komt dus alleen eten soppen en badderen. Inmiddels komt er ook regelmatig een duif. Die poept dan wel weer de balkonreling onder, dat doet de ekster niet.
pi_193188254
We hadden jarenlang een n est eksters voor ons huis O+ En plots niet meer -O-

Sportieve reserveerders hier, zie ik al :+ Zwembad kan niet, want alleen voor abonnementhouders bestaat de mogelijkheid te reserveren. Helaas. Ik ging nog wel regelmatig tussen de middag zwemmen, want dan was het 1 euro en dan was een abonnement vele malen duurder als ik dat zou aanschaffen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193188262
Het is nu al lekker buiten O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 18 mei 2020 @ 08:19:07 #81
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193188425
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 07:59 schreef Isabeau het volgende:
We hadden jarenlang een n est eksters voor ons huis O+ En plots niet meer -O-

Sportieve reserveerders hier, zie ik al :+ Zwembad kan niet, want alleen voor abonnementhouders bestaat de mogelijkheid te reserveren. Helaas. Ik ging nog wel regelmatig tussen de middag zwemmen, want dan was het 1 euro en dan was een abonnement vele malen duurder als ik dat zou aanschaffen.
Hier moet je reserveren.. via de telefoon . }:|
pi_193188436
morning

ontbijt met cruesli en verse aardbeitjes O+
pi_193188469
Dit is toch ook wel heel gaaf O+ , in plaats van eksters:

maandag 18 mei 2020 @ 09:11:40 #84
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193188836
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 08:23 schreef Candaasje het volgende:

Tof!
Spoilers!
pi_193188983
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 08:23 schreef Candaasje het volgende:

Ja O+
pi_193189119
Die uilen raken zo wel heel erg gewend aan mensen, is dat geen probleem? Niet alle mensen zijn lieve dierenliefhebbers die alleen willen observeren.

Ik mocht vanmorgen weer fijn eerste klas. Daar zit toch niemand, behalve de conducteur. En die hoorde ik een gesprek voeren. Hoe achterlijk hij alle maatregelen vond, dat alles gewoon weer open moest, dat het gewoon een stevige griep was, dat alleen bejaarden dood gingen en alle andere dooddoeners werden uit de kast getrokken. Nou ja, nog net niet over het 5G netwerk, evil Bill Gates en dat het virus in een lab is gemaakt. Dus het viel nog mee. Maar toch geruststellend dat de conducteur van je trein het allemaal enorme bullshit vindt.

edit: dooddoener is geloof ik niet het juiste stijlfiguur, maar weet even niet welke wel van toepassing is. @Lienekien 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 18 mei 2020 @ 09:50:14 #87
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193189211
Hier schijnt ook de zon
pi_193189343
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 09:50 schreef Barreltje het volgende:
Hier schijnt ook de zon
[ afbeelding ]
Ik wil dit leven.
pi_193189373
quote:
Hier schijnt ook de zon
[ afbeelding ]
Heerlijk dit
  maandag 18 mei 2020 @ 10:06:38 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193189396
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Die uilen raken zo wel heel erg gewend aan mensen, is dat geen probleem? Niet alle mensen zijn lieve dierenliefhebbers die alleen willen observeren.

Ik mocht vanmorgen weer fijn eerste klas. Daar zit toch niemand, behalve de conducteur. En die hoorde ik een gesprek voeren. Hoe achterlijk hij alle maatregelen vond, dat alles gewoon weer open moest, dat het gewoon een stevige griep was, dat alleen bejaarden dood gingen en alle andere dooddoeners werden uit de kast getrokken. Nou ja, nog net niet over het 5G netwerk, evil Bill Gates en dat het virus in een lab is gemaakt. Dus het viel nog mee. Maar toch geruststellend dat de conducteur van je trein het allemaal enorme bullshit vindt.

edit: dooddoener is geloof ik niet het juiste stijlfiguur, maar weet even niet welke wel van toepassing is. @:lienekien 8-)
En zo iemand krijgt een controlerende functie in dit land. Echt top.
pi_193189437
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 21:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Bron?
pi_193189459
quote:
Hier schijnt ook de zon
[ afbeelding ]
Geweldig!
pi_193189477
quote:
Dat krijg je als je met La Creuset komt, een simpelere grillpan doet het ook prima. Die heeft Tefal genoeg voor een fractie van de prijs.
pi_193189501
Wij hebben zometeen digitale kick-off van het reorganisatieproject binnen mijn unit. Geen ontslagen maar nieuwe functies en indeling in nieuwe teams. 2 consultants vol blije woorden en catch-prhases die het gaan begeleiden. Donderdag kregen we al een aantal powerpointslides aangeleverd waar we dan vrijdag 1 vraag op moesten insturen. Vandaag bijeenkomsten, digitaal. Daarna moeten we als team een filmpje maken waar we onze werkwijze aan de andere teams voorstellen. Echt, ik word zo recalcitrant van dit soort dingen...

Komop zeg, we hebben al een hoge werkdruk, veel van ons moeten werken met kinderen combineren en dan ook nog dit erbovenop. Het filmpje moet ook nog voor donderdag klaar zijn... 8)7
pi_193189560
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben zometeen digitale kick-off van het reorganisatieproject binnen mijn unit. Geen ontslagen maar nieuwe functies en indeling in nieuwe teams. 2 consultants vol blije woorden en catch-prhases die het gaan begeleiden. Donderdag kregen we al een aantal powerpointslides aangeleverd waar we dan vrijdag 1 vraag op moesten insturen. Vandaag bijeenkomsten, digitaal. Daarna moeten we als team een filmpje maken waar we onze werkwijze aan de andere teams voorstellen. Echt, ik word zo recalcitrant van dit soort dingen...

Komop zeg, we hebben al een hoge werkdruk, veel van ons moeten werken met kinderen combineren en dan ook nog dit erbovenop. Het filmpje moet ook nog voor donderdag klaar zijn... 8)7
Sterkte, ik krijg ook altijd weinig kracht van zulke debiele onproductieve pietluttigheden.
pi_193189723
quote:

Wat eh....schools? 8-)
  maandag 18 mei 2020 @ 10:44:00 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193189765
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 09:40 schreef Isabeau het volgende:

edit: dooddoener is geloof ik niet het juiste stijlfiguur, maar weet even niet welke wel van toepassing is. @:lienekien 8-)
Ik vind ‘dooddoener’ wel goed, eigenlijk. Bij gebrek aan een betere term die alles omvat, zou ‘dom’ ook nog wel kunnen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193189777
quote:
10s.gif Op maandag 18 mei 2020 10:44 schreef Lienekien het volgende:

Ik vind ‘dooddoener’ wel goed, eigenlijk. Bij gebrek aan een betere term die alles omvat, zou ‘dom’ ook nog wel kunnen.
_O_ bedankt voor je antwoord. Wordt gewaardeerd.
  maandag 18 mei 2020 @ 10:59:55 #99
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193189925
Enndan pak je je mascara van de wastafel.. schiet het in je rug.. }:|
HOEDAN????
pi_193189947
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 10:59 schreef Barreltje het volgende:
Enndan pak je je mascara van de wastafel.. schiet het in je rug.. }:|
HOEDAN????
Extra Heavy Volume Mascara? ;(
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 11:09:53 #101
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193190048
quote:

Hehe, kun je niet iets met veel wind en op 144p filmen :+

Maar inderdaad wat een flauwekul. Kun je overuren schrijven? Niet dat de factor tijd dan is opgelost ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')