hmm ik dacht aan salade..quote:Op maandag 18 mei 2020 11:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, wat doe ik eigenlijk met mosterdblad? Ik heb 9 planten en een aantal zijn al erg groot. De mizuna komt er ook aan en ik ga een dezer dagen mijn eerste krop little gem oogsten
Hebben jullie al een kraampje voor aan de weg gemaakt.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, wat doe ik eigenlijk met mosterdblad? Ik heb 9 planten en een aantal zijn al erg groot. De mizuna komt er ook aan en ik ga een dezer dagen mijn eerste krop little gem oogsten
Die indruk heb ik ook. Al die honden zitten weer gewoon binnen opgesloten en mogen weer alleen 3x per dag rondje om de kerk of in de achtertuin.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:56 schreef Tele6 het volgende:
@:Barreltje
Ik was vanochtend hardlopen in het bos. Ik heb de indruk dat de hoeveelheid idioten met loslopende honden wat gedaald is nu het "normale" leven enigszins op gang gekomen is. Er was alleen één baasje naar haar hond aan het vloeken, gillen en schel fluiten omdat hij niet naar haar toe kwam. Echt![]()
Dat is ergens ook wel weer zielig voor die honden.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook. Al die honden zitten weer gewoon binnen opgesloten en mogen weer alleen 3x per dag rondje om de kerk of in de achtertuin.
Als Dora niet komt ga ik wel gewoon wachten, trouwens. Het is niet dat schreeuwen helpt ofzo.
Ik geloof niet dat dit mij gaat motiveren om AC te spelenquote:Op maandag 18 mei 2020 11:57 schreef Uhmmpie het volgende:
mensen.. ik MOET dit even delen
voor al onze animal crossers hier
Ja, precies. Of ze denken dat het een feestje is, dus nog meer rennen jeejquote:Op maandag 18 mei 2020 12:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is ergens ook wel weer zielig voor die honden.
Ik kan me voorstellen dat het juist averechts werkt. Ik zou alleen maar wegblijven als m'n moeder staat te schreeuwen en gillen naar me.
Zal zo eens kijkenquote:Op maandag 18 mei 2020 11:57 schreef Uhmmpie het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2020 11:57 schreef Uhmmpie het volgende:
Oh balls. En jullie dienstverlening zat zeker niet bij de verkoop in?quote:Op maandag 18 mei 2020 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja kut, mijn grootste klant heeft zijn toko verkocht. Vaag verhaal over dat dit niet echt een definitief afscheid is want je weet niet wat de toekomst brengt enzo. Maar daar heb ik even niets aan.
je was meer aan zn toko gehecht dan aan de persoon qua inkomsten lijkt mequote:Op maandag 18 mei 2020 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja kut, mijn grootste klant heeft zijn toko verkocht. Vaag verhaal over dat dit niet echt een definitief afscheid is want je weet niet wat de toekomst brengt enzo. Maar daar heb ik even niets aan.
quote:Op maandag 18 mei 2020 12:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh balls. En jullie dienstverlening zat zeker niet bij de verkoop in?
Helaas. Toko wordt overgenomen door een soort McDonalds in die branche. Wij zijn veel en veel te klein voor zo'n bedrijf en ze hebben sowieso alles zelf in huis.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
je was meer aan zn toko gehecht dan aan de persoon qua inkomsten lijkt me
je mag niet blijven als leverancier?
Dat is een vloek waard! Nondeju. Zachtjes dan.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Helaas. Toko wordt overgenomen door een soort McDonalds in die branche. Wij zijn veel en veel te klein voor zo'n bedrijf en ze hebben sowieso alles zelf in huis.
Ja. Desalniettemin wel ontzettend veel geleerd van deze klus. Ik blufte me daar naar binnen maar heb nu dus daadwerkelijk ervaring. En de klant had niets dan lof voor ons beiden. Het is een beetje een zakenmannetje dus ik heb gezegd dat hij vooral onze naam aan anderen door moet geven en dat zou hij doen. Wie weet komt er nog iets uit.quote:
Eind juni. Tot die tijd is er nog een en ander af te ronden voor mij.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is een vloek waard! Nondeju. Zachtjes dan.
Is er een einddatum of per direct?
Goed dan, dat jullie in beeld blijven.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eind juni. Tot die tijd is er nog een en ander af te ronden voor mij.
Dat zijn wel kleine doekjes voor het bloeden, op zich. Maar desalniettemin ruk.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Desalniettemin wel ontzettend veel geleerd van deze klus. Ik blufte me daar naar binnen maar heb nu dus daadwerkelijk ervaring. En de klant had niets dan lof voor ons beiden. Het is een beetje een zakenmannetje dus ik heb gezegd dat hij vooral onze naam aan anderen door moet geven en dat zou hij doen. Wie weet komt er nog iets uit.
Ik werk nog voor zijn andere bedrijf maar dat is maar weinig werk, maar een paar uur per maand. Maar ik blijf wel in beeld zo natuurlijk.
Oh, ik hoop dat je dan met zijn referenties goede andere klussen kunt vindenquote:Op maandag 18 mei 2020 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Desalniettemin wel ontzettend veel geleerd van deze klus. Ik blufte me daar naar binnen maar heb nu dus daadwerkelijk ervaring. En de klant had niets dan lof voor ons beiden. Het is een beetje een zakenmannetje dus ik heb gezegd dat hij vooral onze naam aan anderen door moet geven en dat zou hij doen. Wie weet komt er nog iets uit.
Ik werk nog voor zijn andere bedrijf maar dat is maar weinig werk, maar een paar uur per maand. Maar ik blijf wel in beeld zo natuurlijk.
Stamppot is wel leuk ja. Pesto ook, hmm. Even verder over nadenken.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hmm ik dacht aan salade..
maar ik zie dat je er ook stampot en pesto van kunt maken en dergelijke.
lijkt me lekker
oh en dat je de bloemen ook nog kunt eten.
Ha, je zou provisie kunnen bedingen in het volgende contract met deze man.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, ik ga gewoon door waar ik mee bezig ben. Die klanten komen nog wel hoor. Het geld dat deze klant opleverde was op het grote geheel niet veel. Waar dit mijn grootste klant was, is het voor J niet meer dan een extraatje.
Ik vind het wel tof dat ik dus een klant zo'n goede online waarde heb gegeven, dat er meer veel meer klanten kwamen en dat er zo dus meer waarde is gecreëerd voor de verkoop.
Deze hond leek het baasje soort van uit te dagen, hij stond gewoon op een flink stuk afstand naar haar te kijken.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies. Of ze denken dat het een feestje is, dus nog meer rennen jeej![]()
En dat is ook zielig, maar wel de keerzijde van ze niet meer op straat zien. Die mensen zouden gewoon geen hond moeten hebben.
Ik hoorde overigens zostraks 'in de wandelgangen' dat de Stafford welke Dora een tijd geleden overrompelde waar ik boos over werd omdat het me 6 weken trainen naar de klote hielp, nu 2x een hond heeft aangevallen. Dat is ook zo'n hond die niet opgevoed of gecorrigeerd wordt. Ze kan m al tijden niet houden en 'hij wil alleen maar spelen'. Ze snapt ook NIKS van hondengedrag.
Heb dat mens en zodoende dat beest vanaf de eerste keer dat ik ze zag niet vertrouwt. I was right![]()
De gebeten honden zijn er overigens goed vanaf gekomen, fysiek.
Dat klinkt al weer minder erg. Maar goed, nog steeds balen...quote:Op maandag 18 mei 2020 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, ik ga gewoon door waar ik mee bezig ben. Die klanten komen nog wel hoor. Het geld dat deze klant opleverde was op het grote geheel niet veel. Waar dit mijn grootste klant was, is het voor J niet meer dan een extraatje.
Ik vind het wel tof dat ik dus een klant zo'n goede online waarde heb gegeven, dat er meer veel meer klanten kwamen en dat er zo dus meer waarde is gecreëerd voor de verkoop.
Wat verantwoordquote:Op maandag 18 mei 2020 12:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Deze hond leek het baasje soort van uit te dagen, hij stond gewoon op een flink stuk afstand naar haar te kijken.
Wat erg van die hond.
Hoe werkt dat met honden die andere honden aanvallen? Kunnen de baasjes van de aangevallen honden nog eisen dat de aanvallende hond naar een training of iets moet?
Het lijkt mij een Erg Slecht Idee om een hond te hebben die je niet kunt houden. Neem dan een ienieminie schoothondje of zo.
Bij een vriendin van me hadden ze een enorme boxer, en die werd altijd alleen door haar vader uitgelaten omdat hij te sterk was voor alle anderen. Maar dat was een prima opgevoede hond, dus thuis in de tuin konden we er heel goed mee spelen. Het was puur uit voorzorg dat ze hem niet met anderen aan de lijn lieten lopen. Het was eigenlijk nog best een sullige hond, je kon niet echt met haar spelen maar meer knuffelen, en ze hadden haar Loeloe genoemd
Dit is erger voor mij dan voor het bedrijf en het grote geheel gelukkigquote:Op maandag 18 mei 2020 12:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat klinkt al weer minder erg. Maar goed, nog steeds balen...
Hebben veel klanten al werkzaamheden afgezegd?
Als hij dienst had (politie) en zij moest het beest uitlaten kreeg hij dat om, anders kon ze 'm niet onder controle houden.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:09 schreef Lonaa het volgende:
Sneu. Stroombanden kunnen, onder bepaalde omstandigheden, best behulpzaam zijn als een hond zo ontzettend opgewonden is en hoog in z'n energie zit dat ie op geen enkele andere wijze te bereiken is. Maar daar zitten, wat mij betreft, allerlei haken, ogen en voorwaardes aan. En dan alleen in uitzonderlijk heftige gevallen.
Ja.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als hij dienst had (politie) en zij moest het beest uitlaten kreeg hij dat om, anders kon ze 'm niet onder controle houden.
En laten zien hoe het meest reageert als je het gebruikt is helemaal ....om woest van te worden.
Vertel mij wat. Ik ben al een hele tijd bezig materiaal te bestellen voor de verbouwing van het kantoor van de stichting.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze zitten in de bouw en daar is het hartstikke druk.
Daar heb ik niet eens naar gekeken, durfde het niet aan.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.Daar kan ik echt om huilen.
Ik heb er 1 geprobeerd, op mezelf. Het is onprettig op lage dosis. En het doet echt shit zeer op hoge dosis. Dat is niet iets dat je voor de lol doet, maar echt echt als aller allerlaatste hulpmiddel. En dan voor de veiligheid van je eigen hond en de omgeving, zeg maar. Niet voor je eigen gemak.
Er was een tijdje geleden zo'n Undercover aflevering met Albertoooo over politiehonden en de mishandeling die daar bij komt kijken. Met krijsende, over de grond krioelende honden omdat ze stroom kregen. Ogen uit m'n kop gejankt.
Op een maandag?quote:Op maandag 18 mei 2020 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:
wauw,, bij de Efteling een wachtrij van 46.000 mensen
Online dan, neem ik aan?quote:Op maandag 18 mei 2020 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:
wauw,, bij de Efteling een wachtrij van 46.000 mensen
Hekje erachter en allemaal hoofdelijk de coronaboete aftikken bedoel je?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 14:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hekje erachter en allemaal hoofdelijk de coronaboete aftikken bedoel je?
Hoe lang zou zo'n rij zijn? Zou jij bij het eind koffie kunnen schenken aan de mensen in de rij?quote:Op maandag 18 mei 2020 14:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hekje erachter en allemaal hoofdelijk de coronaboete aftikken bedoel je?
Hadden jullie ook een timeslot, of is dit voor de hele dag?quote:Op maandag 18 mei 2020 14:38 schreef minilot het volgende:
Inmiddels onderweg naar de fysieke Efteling voor de eerste testmiddag met abonnementhouders.We zitten al twintig minuten in de auto, lang geleden dat ik zo ver van huis was
Veel plezierquote:Op maandag 18 mei 2020 14:38 schreef minilot het volgende:
Inmiddels onderweg naar de fysieke Efteling voor de eerste testmiddag met abonnementhouders.We zitten al twintig minuten in de auto, lang geleden dat ik zo ver van huis was
Timeslot is, zoals dat bijvoorbeeld ook vaak bij musea is bij populaire tentoonstellingen, alleen een tijdvak voor je aankomst. Eenmaal binnen mag je zo lang blijven als je wiltquote:Op maandag 18 mei 2020 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hadden jullie ook een timeslot, of is dit voor de hele dag?
En veel plezier!
Veel plezier met meetgegeven zijnquote:Op maandag 18 mei 2020 14:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Timeslot is, zoals dat bijvoorbeeld ook vaak bij musea is bij populaire tentoonstellingen, alleen een tijdvak voor je aankomst. Eenmaal binnen mag je zo lang blijven als je wilt
Hij is aan het onkruid wieden. Daar hebben we, ondanks alle maatregelen, heel veel van. Steeds als we een klus willen doen, zijn we zeker de helft van de tijd bezig om dingen onkruidvrij te krijgen. Buurjongen, zijn ouders en wij zijn hartstikke blij met deze situatie.quote:Op maandag 18 mei 2020 14:46 schreef minilot het volgende:
Awww @:Lucky - wat voor klusjes doet -ie zoal?
Wellicht beplakken ze je met datapunten, reflectortjes en andere referentie puntenquote:Op maandag 18 mei 2020 14:49 schreef minilot het volgende:
[..]
JaaaIk spat bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid!
Klinkt goedquote:Op maandag 18 mei 2020 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij is aan het onkruid wieden. Daar hebben we, ondanks alle maatregelen, heel veel van. Steeds als we een klus willen doen, zijn we zeker de helft van de tijd bezig om dingen onkruidvrij te krijgen. Buurjongen, zijn ouders en wij zijn hartstikke blij met deze situatie.
quote:Op maandag 18 mei 2020 15:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klant Lucky![]()
Hondengedoe![]()
Efteling![]()
En waar houd ik me mee bezig? Over en weer appen met collega. Zij moet een bak worteltjes opeten, ik moet van de koekjes afblijven. Dus ik moet regelmatig een foto met time stamp doorsturen van de gevulde trommel
Minimaal 2. Maar meer Efteling is meer beter.quote:Op maandag 18 mei 2020 16:18 schreef Candaasje het volgende:
Efteling![]()
(Zeg, als heel dat corona-shizzle eens voorbij is, Efteling meet? Of hebben jullie er daar voor mijn tijd al 7 van gehad? )
Ik ben gaar. Zo maar even boodschappen doen.
Eftelingmeets zijn meestal wel populair en goedbezocht hoorquote:Op maandag 18 mei 2020 16:18 schreef Candaasje het volgende:
Efteling![]()
(Zeg, als heel dat corona-shizzle eens voorbij is, Efteling meet? Of hebben jullie er daar voor mijn tijd al 7 van gehad? )
Ik ben gaar. Zo maar even boodschappen doen.
quote:Op maandag 18 mei 2020 16:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eftelingmeets zijn meestal wel populair en goedbezocht hoor
Met topkwaliteits Grieks als toetje![]()
![]()
Paar jaar geleden hadden we een meet in de Efteling en daarna hebben we bij een griek gegeten. Laat ik het zo zeggen, het gezelschap was 100X beter dan het eten.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:20 schreef Candaasje het volgende:
Ja de Griek sla ik even over, maar als de rest dat wel wil, dan eet ik gewoon zelf ergens wat anders hoor![]()
Maar ok tof, ik wist niet of jullie er op zouden zitten te wachten. Ik vermoedde dat mini en Tally wel te porren zouden zijn in elk geval
Allemaal napret de nacht en ochtend op de meet volgend? Of gewoon taai/vies/etc?quote:Op maandag 18 mei 2020 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden hadden we een meet in de Efteling en daarna hebben we bij een griek gegeten. Laat ik het zo zeggen, het gezelschap was 100X beter dan het eten.
Het laatste. Het was niet smakelijk.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Allemaal napret de nacht en ochtend op de meet volgend? Of gewoon taai/vies/etc?
We hebben flink op minilot in moeten praten voor ze met ons op stap wildequote:Op maandag 18 mei 2020 17:20 schreef Candaasje het volgende:
Ja de Griek sla ik even over, maar als de rest dat wel wil, dan eet ik gewoon zelf ergens wat anders hoor![]()
Maar ok tof, ik wist niet of jullie er op zouden zitten te wachten. Ik vermoedde dat mini en Tally wel te porren zouden zijn in elk geval
quote:Op maandag 18 mei 2020 17:20 schreef Candaasje het volgende:
Wij keken The two popes en daar vond ik ze ook ontzettend vermakelijk. I feel youquote:Op maandag 18 mei 2020 17:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kijk een serie over de paus en ik vind die paus ontzettend smakelijk. Het voelt alsof ik allerlei regels overtreed.
Ik kijk miniseries The Young Pope en The New Pope en paus Jude Law doet het wel voor mequote:Op maandag 18 mei 2020 17:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wij keken The two popes en daar vond ik ze ook ontzettend vermakelijk. I feel you
Die kunnen nog niet 'op' vliegen he! Zag ik bij ons babymeesje.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:52 schreef Lonaa het volgende:
Oh, ik heb overigens ook nog een niet-helemaal-volwassen-vliegen-is-lastig-koolmees van de weg gehaald, want anders was ie nu denk ik wel plat geweest.
quote:Op maandag 18 mei 2020 17:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kijk een serie over de paus en ik vind die paus ontzettend smakelijk. Het voelt alsof ik allerlei regels overtreed.
quote:Op maandag 18 mei 2020 17:52 schreef Lonaa het volgende:
Oh, ik heb overigens ook nog een niet-helemaal-volwassen-vliegen-is-lastig-koolmees van de weg gehaald, want anders was ie nu denk ik wel plat geweest.
Fijn!quote:Op maandag 18 mei 2020 17:52 schreef Blues het volgende:
Dag 1 inwerk klaar. 3 van de 10 wachtlijsten voor juli/aug samen weggewerkt met nieuwe tijdelijke coll. Heerlijk rustig type. Kreeg een ander klusje dat echt heel vervelend werd omdat ze nou juist lastige patienten trof met veel vragen: ging in alle rust! Ze zette ze in de wacht gebruikt het juiste jargon, overlegt of verbind door.
Maar die rust en dat snelle snappen en rondklikken, echt!
Ik heb vertrouwen in deze 4 maanden
Ben wel gesloopt
Positief gesloopt.
Dikke konijnen, die heb je ookquote:Op maandag 18 mei 2020 17:45 schreef Lonaa het volgende:
GesportEndorfines
Uitgescholden voor uitslovers want tokkiebuurt
Niet uitgescholden voor dikke koe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woon hier nu 2 maand - 1 dag. Ben drie week ziek geweest, nog steeds herstellend (dppd ofzo) maar een kruidenrek op de schutting gemaakt..
Ben er helemaal nog niet want nog zwakjes, telefonisch contact elke week met de huisarts maar die hoort zeker wel verbetering., ik ook hoor maar het gaat zo langzaam!
Vind mijn huis en tuin zo vreselijk knus en lief. Ja helemaal thuis hier! En alleen zijn is geen probleem (dat dacht ik al)… Grote probleem is koken, het is HELEMAAL niet leuk om voor jezelf te koken...n Dat valt mij tegenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Beheerderquote:
Fijn dat deze het wel goed doetquote:Op maandag 18 mei 2020 17:52 schreef Blues het volgende:
Dag 1 inwerk klaar. 3 van de 10 wachtlijsten voor juli/aug samen weggewerkt met nieuwe tijdelijke coll. Heerlijk rustig type. Kreeg een ander klusje dat echt heel vervelend werd omdat ze nou juist lastige patienten trof met veel vragen: ging in alle rust! Ze zette ze in de wacht gebruikt het juiste jargon, overlegt of verbind door.
Ben wel gesloopt
Positief gesloopt.
Kan je haar niet overhalen om bij jullie te blijven.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:52 schreef Blues het volgende:
Ben wel gesloopt
Positief gesloopt.
Ja dat is het ook maar toch, wil liever wat stabieler op mijn benen staanquote:Op maandag 18 mei 2020 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan je haar niet overhalen om bij jullie te blijven.
Fijn @:Uniekhoorn dat je je zo lekker voelt. Klote dat het herstel zo lang duurt, maar je hebt de afgelopen maanden best wel wat voor de kiezen gehad.
En nee koken voor jezelf is lang niet altijd leuk. Soms is het vulling, en als het supergelukt is, kan je het met niemand delen.
Hier net de kruiden overgepot in een bak die aan de balkonrand hangt, nu even snoeien en duimen dat ze het redden.
quote:Op maandag 18 mei 2020 18:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dikke konijnen, die heb je ookIedere dag KFC (om de hoek) is ook niet je-dat heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woon hier nu 2 maand - 1 dag. Ben drie week ziek geweest, nog steeds herstellend (dppd ofzo) maar een kruidenrek op de schutting gemaakt..
Ben er helemaal nog niet want nog zwakjes, telefonisch contact elke week met de huisarts maar die hoort zeker wel verbetering., ik ook hoor maar het gaat zo langzaam!
Vind mijn huis en tuin zo vreselijk knus en lief. Ja helemaal thuis hier! En alleen zijn is geen probleem (dat dacht ik al)… Grote probleem is koken, het is HELEMAAL niet leuk om voor jezelf te koken...n Dat valt mij tegen
Wel fijn dat je je he-le-maal thuisvoelt
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
De Eftelingmeetings daarvoor waren in 2003 (toen zat jij nog ongeveer in de luiers), 23 april 2006 en op 1 juni (B. haar verjaardag) in 2014.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:52 schreef derLudolf het volgende:
22 april 2017 was dat Efteling gebeuren. Volgens mij zou ik alleen komen eten ofzo?
quote:Op maandag 18 mei 2020 18:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dikke konijnen, die heb je ookDat zou ik ook hebben. In de weken dat ik gescheiden en al de kinderen niet had deed ik heeeeeell makkelijk met etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woon hier nu 2 maand - 1 dag. Ben drie week ziek geweest, nog steeds herstellend (dppd ofzo) maar een kruidenrek op de schutting gemaakt..
Vind mijn huis en tuin zo vreselijk knus en lief. Ja helemaal thuis hier! En alleen zijn is geen probleem (dat dacht ik al)… Grote probleem is koken, het is HELEMAAL niet leuk om voor jezelf te koken...n Dat valt mij tegen![]()
Fijn dat het huis zo bevalt en balen dat die duizeligheid zo'n lange nasleep heeft zeg!
Ik lees wel iets over een therapie bij huisarts.nl bij BPPD.
Ben in de jaren 80 nog eens bij een meet in de efteling geweest.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
De Eftelingmeetings daarvoor waren in 2003 (toen zat jij nog ongeveer in de luiers), 23 april 2006 en op 1 juni (B. haar verjaardag) in 2014.
Joh.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:34 schreef Kreator het volgende:
Ben in de jaren 80 nog eens bij een meet in de efteling geweest.
Is net iets over op 1vandaagquote:Op maandag 18 mei 2020 18:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vervelend dat je nog niet helemaal bent hersteld Uniek.
Ik hoorde gisteren op de radio dat huisartsen de noodklok luiden omdat er een groep ex-coronapatiënten lang met klachten blijft rondlopen. Op de site van het RIVM staat dat klachten na een paar dagen afnemen dus werkgevers verwachten dat mensen snel weer aan het werk gaan maar dat kan dus niet altijd.
Mijn vriendin is al twee weken enorm benauwd. Ze kan met moeite een paar keer per dag de trap op en af. Kan bijna niet praten. Volgende week mag ze gelukkig naar de longpoli.
Daar was ik ookquote:Op maandag 18 mei 2020 18:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben in de jaren 80 nog eens bij een meet in de efteling geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |