Ja. Desalniettemin wel ontzettend veel geleerd van deze klus. Ik blufte me daar naar binnen maar heb nu dus daadwerkelijk ervaring. En de klant had niets dan lof voor ons beiden. Het is een beetje een zakenmannetje dus ik heb gezegd dat hij vooral onze naam aan anderen door moet geven en dat zou hij doen. Wie weet komt er nog iets uit.quote:
Eind juni. Tot die tijd is er nog een en ander af te ronden voor mij.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is een vloek waard! Nondeju. Zachtjes dan.
Is er een einddatum of per direct?
Goed dan, dat jullie in beeld blijven.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eind juni. Tot die tijd is er nog een en ander af te ronden voor mij.
Dat zijn wel kleine doekjes voor het bloeden, op zich. Maar desalniettemin ruk.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Desalniettemin wel ontzettend veel geleerd van deze klus. Ik blufte me daar naar binnen maar heb nu dus daadwerkelijk ervaring. En de klant had niets dan lof voor ons beiden. Het is een beetje een zakenmannetje dus ik heb gezegd dat hij vooral onze naam aan anderen door moet geven en dat zou hij doen. Wie weet komt er nog iets uit.
Ik werk nog voor zijn andere bedrijf maar dat is maar weinig werk, maar een paar uur per maand. Maar ik blijf wel in beeld zo natuurlijk.
Oh, ik hoop dat je dan met zijn referenties goede andere klussen kunt vindenquote:Op maandag 18 mei 2020 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Desalniettemin wel ontzettend veel geleerd van deze klus. Ik blufte me daar naar binnen maar heb nu dus daadwerkelijk ervaring. En de klant had niets dan lof voor ons beiden. Het is een beetje een zakenmannetje dus ik heb gezegd dat hij vooral onze naam aan anderen door moet geven en dat zou hij doen. Wie weet komt er nog iets uit.
Ik werk nog voor zijn andere bedrijf maar dat is maar weinig werk, maar een paar uur per maand. Maar ik blijf wel in beeld zo natuurlijk.
Stamppot is wel leuk ja. Pesto ook, hmm. Even verder over nadenken.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hmm ik dacht aan salade..
maar ik zie dat je er ook stampot en pesto van kunt maken en dergelijke.
lijkt me lekker
oh en dat je de bloemen ook nog kunt eten.
Ha, je zou provisie kunnen bedingen in het volgende contract met deze man.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, ik ga gewoon door waar ik mee bezig ben. Die klanten komen nog wel hoor. Het geld dat deze klant opleverde was op het grote geheel niet veel. Waar dit mijn grootste klant was, is het voor J niet meer dan een extraatje.
Ik vind het wel tof dat ik dus een klant zo'n goede online waarde heb gegeven, dat er meer veel meer klanten kwamen en dat er zo dus meer waarde is gecreëerd voor de verkoop.
Deze hond leek het baasje soort van uit te dagen, hij stond gewoon op een flink stuk afstand naar haar te kijken.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies. Of ze denken dat het een feestje is, dus nog meer rennen jeej![]()
En dat is ook zielig, maar wel de keerzijde van ze niet meer op straat zien. Die mensen zouden gewoon geen hond moeten hebben.
Ik hoorde overigens zostraks 'in de wandelgangen' dat de Stafford welke Dora een tijd geleden overrompelde waar ik boos over werd omdat het me 6 weken trainen naar de klote hielp, nu 2x een hond heeft aangevallen. Dat is ook zo'n hond die niet opgevoed of gecorrigeerd wordt. Ze kan m al tijden niet houden en 'hij wil alleen maar spelen'. Ze snapt ook NIKS van hondengedrag.
Heb dat mens en zodoende dat beest vanaf de eerste keer dat ik ze zag niet vertrouwt. I was right![]()
De gebeten honden zijn er overigens goed vanaf gekomen, fysiek.
Dat klinkt al weer minder erg. Maar goed, nog steeds balen...quote:Op maandag 18 mei 2020 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, ik ga gewoon door waar ik mee bezig ben. Die klanten komen nog wel hoor. Het geld dat deze klant opleverde was op het grote geheel niet veel. Waar dit mijn grootste klant was, is het voor J niet meer dan een extraatje.
Ik vind het wel tof dat ik dus een klant zo'n goede online waarde heb gegeven, dat er meer veel meer klanten kwamen en dat er zo dus meer waarde is gecreëerd voor de verkoop.
Wat verantwoordquote:Op maandag 18 mei 2020 12:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Deze hond leek het baasje soort van uit te dagen, hij stond gewoon op een flink stuk afstand naar haar te kijken.
Wat erg van die hond.
Hoe werkt dat met honden die andere honden aanvallen? Kunnen de baasjes van de aangevallen honden nog eisen dat de aanvallende hond naar een training of iets moet?
Het lijkt mij een Erg Slecht Idee om een hond te hebben die je niet kunt houden. Neem dan een ienieminie schoothondje of zo.
Bij een vriendin van me hadden ze een enorme boxer, en die werd altijd alleen door haar vader uitgelaten omdat hij te sterk was voor alle anderen. Maar dat was een prima opgevoede hond, dus thuis in de tuin konden we er heel goed mee spelen. Het was puur uit voorzorg dat ze hem niet met anderen aan de lijn lieten lopen. Het was eigenlijk nog best een sullige hond, je kon niet echt met haar spelen maar meer knuffelen, en ze hadden haar Loeloe genoemd
Dit is erger voor mij dan voor het bedrijf en het grote geheel gelukkigquote:Op maandag 18 mei 2020 12:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat klinkt al weer minder erg. Maar goed, nog steeds balen...
Hebben veel klanten al werkzaamheden afgezegd?
Als hij dienst had (politie) en zij moest het beest uitlaten kreeg hij dat om, anders kon ze 'm niet onder controle houden.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:09 schreef Lonaa het volgende:
Sneu. Stroombanden kunnen, onder bepaalde omstandigheden, best behulpzaam zijn als een hond zo ontzettend opgewonden is en hoog in z'n energie zit dat ie op geen enkele andere wijze te bereiken is. Maar daar zitten, wat mij betreft, allerlei haken, ogen en voorwaardes aan. En dan alleen in uitzonderlijk heftige gevallen.
Ja.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als hij dienst had (politie) en zij moest het beest uitlaten kreeg hij dat om, anders kon ze 'm niet onder controle houden.
En laten zien hoe het meest reageert als je het gebruikt is helemaal ....om woest van te worden.
Vertel mij wat. Ik ben al een hele tijd bezig materiaal te bestellen voor de verbouwing van het kantoor van de stichting.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze zitten in de bouw en daar is het hartstikke druk.
Daar heb ik niet eens naar gekeken, durfde het niet aan.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.Daar kan ik echt om huilen.
Ik heb er 1 geprobeerd, op mezelf. Het is onprettig op lage dosis. En het doet echt shit zeer op hoge dosis. Dat is niet iets dat je voor de lol doet, maar echt echt als aller allerlaatste hulpmiddel. En dan voor de veiligheid van je eigen hond en de omgeving, zeg maar. Niet voor je eigen gemak.
Er was een tijdje geleden zo'n Undercover aflevering met Albertoooo over politiehonden en de mishandeling die daar bij komt kijken. Met krijsende, over de grond krioelende honden omdat ze stroom kregen. Ogen uit m'n kop gejankt.
Op een maandag?quote:Op maandag 18 mei 2020 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:
wauw,, bij de Efteling een wachtrij van 46.000 mensen
Online dan, neem ik aan?quote:Op maandag 18 mei 2020 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:
wauw,, bij de Efteling een wachtrij van 46.000 mensen
Hekje erachter en allemaal hoofdelijk de coronaboete aftikken bedoel je?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 14:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hekje erachter en allemaal hoofdelijk de coronaboete aftikken bedoel je?
Hoe lang zou zo'n rij zijn? Zou jij bij het eind koffie kunnen schenken aan de mensen in de rij?quote:Op maandag 18 mei 2020 14:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hekje erachter en allemaal hoofdelijk de coronaboete aftikken bedoel je?
Hadden jullie ook een timeslot, of is dit voor de hele dag?quote:Op maandag 18 mei 2020 14:38 schreef minilot het volgende:
Inmiddels onderweg naar de fysieke Efteling voor de eerste testmiddag met abonnementhouders.We zitten al twintig minuten in de auto, lang geleden dat ik zo ver van huis was
Veel plezierquote:Op maandag 18 mei 2020 14:38 schreef minilot het volgende:
Inmiddels onderweg naar de fysieke Efteling voor de eerste testmiddag met abonnementhouders.We zitten al twintig minuten in de auto, lang geleden dat ik zo ver van huis was
Timeslot is, zoals dat bijvoorbeeld ook vaak bij musea is bij populaire tentoonstellingen, alleen een tijdvak voor je aankomst. Eenmaal binnen mag je zo lang blijven als je wiltquote:Op maandag 18 mei 2020 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hadden jullie ook een timeslot, of is dit voor de hele dag?
En veel plezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |