Je was te snelquote:Op maandag 18 mei 2020 20:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je wel op het balkon had gestaan vrijdag had je die kabel al eerder gezien
Bij de normale of de Moophoria? Want bij de Moophoria is het dus chocolade ijs met stukjes cookie dough, en dat chocolade ijs vind ik wel dikke prima.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Bij cookie dough vind ik eigenlijk alleen de dough geweldig, het ijs zelf is underwhelming
De normale! Het chocoladeijs is iddquote:Op maandag 18 mei 2020 20:46 schreef Myraela het volgende:
Bij de normale of de Moophoria? Want bij de Moophoria is het dus chocolade ijs met stukjes cookie dough, en dat chocolade ijs vind ik wel dikke prima.
Wat een mooi woordquote:Op maandag 18 mei 2020 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Bij cookie dough vind ik eigenlijk alleen de dough geweldig, het ijs zelf is underwhelming
Ja, ik moest wel beetje huilen. Maar chocolade en kersen is opzich wel een prima combi, dus wilde et wel proberen.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, rotaanbieding was dat. Alle smaken behalve cookie, bitches.
Nee joh ik ben helemaal niks veranderd. Mn haar is nu wat langer maar nog wel dat witte/blonde maar dan met uitgroeiquote:Op maandag 18 mei 2020 20:41 schreef Blues het volgende:
Ik heb @:Tally nog wel zoals foto in mn hoofd.
Ben je erg veranderd dan? In 18 jaar(Dit klinkt als 100)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:
Mja, ik weet niet of ik je ken en waarvan dan. Gewoon, bekend hoofd.quote:
Ik heb gewoon een veel voorkomend hoofd ofzoquote:Op maandag 18 mei 2020 20:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of ik je ken en waarvan dan. Gewoon, bekend hoofd.
Ik ga hoodies kopenquote:Op maandag 18 mei 2020 21:03 schreef Candaasje het volgende:
Je bent echt niks veranderd nee![]()
Je snapt, als er iemand opeens als een debiel staat te zwaaien naar je, dan heb je kans dat ik dat ben
quote:Op maandag 18 mei 2020 20:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee joh ik ben helemaal niks veranderd. Mn haar is nu wat langer maar nog wel dat witte/blonde maar dan met uitgroei![]()
Maar ik dacht echt dat wij elkaar wel eens ontmoet hadden bij een meet.
Deze is recent.Ik had echt een heel ander hoofd bij jou voorgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar deze is ook leuk![]()
Kom er net achter dat een kitten mijn ontvanger van de draadloze deurbel heeft doorgeknaagd.![]()
Dus heb ik een nieuwe besteld. En bedenk me net dat ik het dus niet ga horen als de bezorger er is want... deurbel stuk![]()
![]()
![]()
Ik ga maar even een briefje ophangen op de bezorgdag.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dank jequote:Op maandag 18 mei 2020 21:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had echt een heel ander hoofd bij jou voorgesteld
Maar deze is ook leuk![]()
Kom er net achter dat een kitten mijn ontvanger van de draadloze deurbel heeft doorgeknaagd.![]()
Dus heb ik een nieuwe besteld. En bedenk me net dat ik het dus niet ga horen als de bezorger er is want... deurbel stuk![]()
![]()
![]()
Ik ga maar even een briefje ophangen op de bezorgdag.
there are lies big lies and statistics.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Een professor zei ooit dat je met statistiek alles kan aantonen, als je maar weet hoe je dingen kan manipuleren. Maar dit gaat op zich wel erg ver'Murica.
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op maandag 18 mei 2020 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Een professor zei ooit dat je met statistiek alles kan aantonen, als je maar weet hoe je dingen kan manipuleren. Maar dit gaat op zich wel erg ver'Murica.
[ afbeelding ]
Ik had pas nog blauw haarquote:Op maandag 18 mei 2020 21:49 schreef Tele6 het volgende:
Ik had me Tally blauwer voorgesteld. Al weet ik niet hoe want blauwe ogen heeft ze al.
Namen/pseudoniemen met een A erin zijn vaak oranje, lichtgroen of lichtblauw. O is geel. E is rood of donkerpaars. Ik kan me eraan ergeren als mensen de verkeerde kleur hebben in de contactenlijst van mijn telefoon of in Whatsapp
Alles kun je met statistiek aantonen...quote:Op maandag 18 mei 2020 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |