abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 mei 2020 @ 16:41:33 #151
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193160828
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
*schraapt keel

Voor het eerst in de negen jaar dat ik hier post heb ik het gevoel hier niet meer helemaal op mijn plek te zijn. Alsof ik een tijd terug ergens een andere afslag heb genomen dan de rest, alsof ik door ben gereden op de rotonde, als het ware. :{

En toen het ondenkbare gebeurde, de eerste keer ooit dat het ESF niet door zou gaan, hoopte ik hier weer wat meer van dat groepsgevoel terug te vinden. 'Samen sterk' en 'In This Together' en zo. En al weet ik zeker dat de meesten dat hier ook gevonden hebben, want zo ken ik jullie nu eenmaal O+ , voelde ík me eigenlijk alleen maar steeds meer verdwaald en alleen.
En dat ik tussendoor nog een tijdje ziek werd hielp daarin ook niet echt natuurlijk.

Ik heb nog een tijdje getracht normaal mee te posten (voor zover ik ooit normaal gepost heb natuurlijk :7 ), maar ik merk dat mijn hart er niet in zit. Misschien heeft het alleen wat meer tijd nodig en kom ik over een paar weken (of maanden) weer net zo vrolijk binnenvallen als de eerste keer (en klikt het zomaar weer), de tijd moet het leren.

Echter, in de categorie "beter slecht gejat dan zelf moeite voor gedaan :+ ", kan ik (iig voorlopig en hopelijk maar tijdelijk) even alleen maar zeggen:

Rozjee out.

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh -O- Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt en waar dat gevoel vandaan komt. Maar ik hoop echt dat je toch binnenkort weer terugkomt. Uiteindelijk heeft iedereen deze hele situatie beleefd vanuit de eigen emotie. Jij, maar anderen ook. Juist door elkaars verschillen in die zin te accepteren kunnen we zeggen dat we er samen instaan.

Ik ben er ook zeker van dat iedereen hier volledig begrip zou hebben voor jouw verhaal, als je er echt open over zou zijn. Door die uitwisseling van ervaringen kan je begrip krijgen voor elkaars situatie en daadwerkelijk samenkomen.

Een virtuele knuffel voor jou Roggie, ik mis je wel hoor ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 16 mei 2020 @ 16:42:43 #152
483619 MMF93
Just for today.
pi_193160843
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
*schraapt keel

Voor het eerst in de negen jaar dat ik hier post heb ik het gevoel hier niet meer helemaal op mijn plek te zijn. Alsof ik een tijd terug ergens een andere afslag heb genomen dan de rest, alsof ik door ben gereden op de rotonde, als het ware. :{

En toen het ondenkbare gebeurde, de eerste keer ooit dat het ESF niet door zou gaan, hoopte ik hier weer wat meer van dat groepsgevoel terug te vinden. 'Samen sterk' en 'In This Together' en zo. En al weet ik zeker dat de meesten dat hier ook gevonden hebben, want zo ken ik jullie nu eenmaal O+ , voelde ík me eigenlijk alleen maar steeds meer verdwaald en alleen.
En dat ik tussendoor nog een tijdje ziek werd hielp daarin ook niet echt natuurlijk.

Ik heb nog een tijdje getracht normaal mee te posten (voor zover ik ooit normaal gepost heb natuurlijk :7 ), maar ik merk dat mijn hart er niet in zit. Misschien heeft het alleen wat meer tijd nodig en kom ik over een paar weken (of maanden) weer net zo vrolijk binnenvallen als de eerste keer (en klikt het zomaar weer), de tijd moet het leren.

Echter, in de categorie "beter slecht gejat dan zelf moeite voor gedaan :+ ", kan ik (iig voorlopig en hopelijk maar tijdelijk) even alleen maar zeggen:

Rozjee out.

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je werd hier in ieder geval flink gemist :* !!

Mooi en eerlijk opgeschreven, heel vervelend wel voor jou dat je je er alleen in voelt. Hopelijk gaat dat gauw over. Goed dat je de tijd voor jezelf neemt en hopelijk ben je er over een tijd weer, want dat vind iedereen hier alleen maar heel fijn!
pi_193160876
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Rozjee out.

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve Roger, wat vervelend dat je dat gevoel zo hebt. :{ En snap het ook wel, want had het een tijd terug ook even heel sterk en was toen ook een tijdje weg hier (al speelden daar ook wel andere dingen ook).

Doe gewoon waar jij je goed bij voelt. ESF is altijd open voor jou en ieder die mee wil doen en als jij je niet prettig erbij voelt, dan moet je vooral dingen niet forceren. :*

Hoop dat het verder goed met je blijft gaan en dat we je nog wel een keer terug zullen zien! Maar alles op zijn tijd en waar jij je prettig bij voelt!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 16 mei 2020 @ 16:52:59 #154
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193160977
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
*schraapt keel

Voor het eerst in de negen jaar dat ik hier post heb ik het gevoel hier niet meer helemaal op mijn plek te zijn. Alsof ik een tijd terug ergens een andere afslag heb genomen dan de rest, alsof ik door ben gereden op de rotonde, als het ware. :{

En toen het ondenkbare gebeurde, de eerste keer ooit dat het ESF niet door zou gaan, hoopte ik hier weer wat meer van dat groepsgevoel terug te vinden. 'Samen sterk' en 'In This Together' en zo. En al weet ik zeker dat de meesten dat hier ook gevonden hebben, want zo ken ik jullie nu eenmaal O+ , voelde ík me eigenlijk alleen maar steeds meer verdwaald en alleen.
En dat ik tussendoor nog een tijdje ziek werd hielp daarin ook niet echt natuurlijk.

Ik heb nog een tijdje getracht normaal mee te posten (voor zover ik ooit normaal gepost heb natuurlijk :7 ), maar ik merk dat mijn hart er niet in zit. Misschien heeft het alleen wat meer tijd nodig en kom ik over een paar weken (of maanden) weer net zo vrolijk binnenvallen als de eerste keer (en klikt het zomaar weer), de tijd moet het leren.

Echter, in de categorie "beter slecht gejat dan zelf moeite voor gedaan :+ ", kan ik (iig voorlopig en hopelijk maar tijdelijk) even alleen maar zeggen:

Rozjee out.

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ :*

Wat rot dat dit niet (meer) je fijne plek is, ik ben wel ontzettend blij om te horen dat het nu weer goed met je gaat (althans, zo lees ik dat tussen de regels door).

Ik hoop dat we je gauw weer mogen verwelkomen, en zo niet, ook goed. Ik hoop vooral dat je in het echt weer gewoon gelukkig bent en dat het goed met je gaat, dat is het allerbelangrijkst O+ :*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 16 mei 2020 @ 16:54:24 #155
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_193160998
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:07 schreef MMF93 het volgende:
Ik heb toch wel echt een ESF-gevoel gehad deze week gelukkig. Niet hét ESF-gevoel, maar met alle alternatieve dingen die je kon kijken vond ik het toch best leuk. En ik heb echt zin in vanavond *O* .

En zoals ieder jaar fluitte mijn vriend alleen nog maar ESF-nummer de afgelopen 3 weken, zonder het zelf door te hebben _O- . Onder andere Lipstick, Spirit in the sky, Arcade, Birds en Love shine a light. Ik ben zeer trots op mijn invloed in deze relatie w/ .
Ohwahleuuuuk O+ ja de mijne is het evangelie ook in no time aan het verkondigen bij zijn kind :D

@Roger_Epiales rot voor je joh! Hoop je toch snel weer te mogen zien :*
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2020 @ 17:00:03 #156
39237 crew  H_T
2733
pi_193161064
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 15:44 schreef Meke het volgende:

[..]

Nee man, als je daarop kauwt piept het echt _O-
Verse sperziebonen hebben hetzelfde
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2020 @ 17:10:14 #157
39237 crew  H_T
2733
pi_193161169
Roger, je schrijft dat je ziek werd... ben je inmiddels weer beter?

Ik zou het hartstikke leuk vinden je weer regelmatig hier op het forum te zien, maar nog liever heb ik dat het goed met je gaat. Dat is toch belangrijker dan of je wel of niet post.

En in de tussentijd wens ik je sterkte, alle goeds en hoop ik je ooit weer te zien als de tijd daarvoor rijp is :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193161305
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
*schraapt keel

Voor het eerst in de negen jaar dat ik hier post heb ik het gevoel hier niet meer helemaal op mijn plek te zijn. Alsof ik een tijd terug ergens een andere afslag heb genomen dan de rest, alsof ik door ben gereden op de rotonde, als het ware. :{

En toen het ondenkbare gebeurde, de eerste keer ooit dat het ESF niet door zou gaan, hoopte ik hier weer wat meer van dat groepsgevoel terug te vinden. 'Samen sterk' en 'In This Together' en zo. En al weet ik zeker dat de meesten dat hier ook gevonden hebben, want zo ken ik jullie nu eenmaal O+ , voelde ík me eigenlijk alleen maar steeds meer verdwaald en alleen.
En dat ik tussendoor nog een tijdje ziek werd hielp daarin ook niet echt natuurlijk.

Ik heb nog een tijdje getracht normaal mee te posten (voor zover ik ooit normaal gepost heb natuurlijk :7 ), maar ik merk dat mijn hart er niet in zit. Misschien heeft het alleen wat meer tijd nodig en kom ik over een paar weken (of maanden) weer net zo vrolijk binnenvallen als de eerste keer (en klikt het zomaar weer), de tijd moet het leren.

Echter, in de categorie "beter slecht gejat dan zelf moeite voor gedaan :+ ", kan ik (iig voorlopig en hopelijk maar tijdelijk) even alleen maar zeggen:

Rozjee out.

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie post, ja niet mooi dat je weg blijft hoor :D Jij hoort immers in dit topic, maar dank voor je eerlijkheid. Ik post niet super actief mee in SC, maar als ik aan onze SC denk ben jij wel een user de onmiddellijk in me op komt. Ik verwacht gewoon dat je in SC 'leeft'. Je bent een soort van ja eh oud meubelstuk (die leven niet...maar zo bedoel ik het niet :P ), antiek (prachtig!), gewoon warm, hier, altijd, je hoort hier.

Mja, als je het niet meer 'voelt'....Ik vind het jammer Roger, maar ik weet zeker dat dit geen definitief afscheid is. Dus see you als je er weer aan toe bent en zorg goed voor jezelf!
~The present is all there is~
pi_193161384
@Roger_Epiales Wat jammer! Toch hoop ik net zoals de rest dat we je toch nog terugzien. Snap het ook wel, had het zelf ook even in maart. Zijn ook meer mensen weg of posten veel minder natuurlijk nu, dus misschien ook dat deze periode ervoor zorgt dat het hier wat anders voelt.

Hopelijk gaat het wat betreft je gezondheid weer wat beter!
pi_193161418
Het Eurovision account post filmpjes van de presentatoren enzo en begin het ineens spannend te vinden _O-

Zo van ohja, Europa kijkt vanavond nog steeds naar Nederland :o
  Moderator zaterdag 16 mei 2020 @ 17:37:16 #161
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193161514
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 17:31 schreef Em31 het volgende:
Het Eurovision account post filmpjes van de presentatoren enzo en begin het ineens spannend te vinden _O-

Zo van ohja, Europa kijkt vanavond nog steeds naar Nederland :o
Ja, merk toch dat ik er wel naar uit kijkt.

@Roger_Epiales ik heb je een dm gestuurd. Ook ik hoop je weer terug te zien binnen een bepaalde tijd, voor mijn gevoel heb je hier altijd thuis gehoord :*
  zaterdag 16 mei 2020 @ 17:37:22 #162
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193161517
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 17:31 schreef Em31 het volgende:
Het Eurovision account post filmpjes van de presentatoren enzo en begin het ineens spannend te vinden _O-

Zo van ohja, Europa kijkt vanavond nog steeds naar Nederland :o
Ja, dat doet het zeker :D Het ís ook spannend! :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 16 mei 2020 @ 17:42:22 #163
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193161582


Misschien kent iedereen het allang hoor, maar hier kun je je eigen top 41 samenstellen doordat je steeds een keuze uit twee nummers moet maken. Best interessant :s)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_193161595
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 17:31 schreef Em31 het volgende:
Het Eurovision account post filmpjes van de presentatoren enzo en begin het ineens spannend te vinden _O-

Zo van ohja, Europa kijkt vanavond nog steeds naar Nederland :o
Ja vind het ook wel echt tof dat de presentatoren zijn behouden _O_ En dat Cornald gewoon commentaar doet.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193161601
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 17:42 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]

Misschien kent iedereen het allang hoor, maar hier kun je je eigen top 41 samenstellen doordat je steeds een keuze uit twee nummers moet maken. Best interessant :s)
Oh jaaaa die site is echt handig! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193161635
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 17:37 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja, dat doet het zeker :D Het ís ook spannend! :o
Ja :o We worden vanavond helemaal kapot gemaakt op Twitter!
  zaterdag 16 mei 2020 @ 17:48:55 #167
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193161664
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 17:47 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja :o We worden vanavond helemaal kapot gemaakt op Twitter!
Jan, wat doe je ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193161665
Wat een lange post, @Roger_Epiales . Ik dacht dat je aankondigde de nieuwe mod van ESF te worden. Jammer dat het toch een ander soort post is. Ik ken je niet heel goed, maar vind je een heel aardig persoon. Het is jammer dat je ons tijdelijk verlaat. Het ga je goed en hopelijk tot snel :)
  Moderator zaterdag 16 mei 2020 @ 17:54:33 #169
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193161763
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:36 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

:*

Hou dat gevoel nog even vast, alsjeblieft. O+
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 16 mei 2020 @ 17:55:53 #170
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193161774
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
*schraapt keel

Voor het eerst in de negen jaar dat ik hier post heb ik het gevoel hier niet meer helemaal op mijn plek te zijn. Alsof ik een tijd terug ergens een andere afslag heb genomen dan de rest, alsof ik door ben gereden op de rotonde, als het ware. :{

En toen het ondenkbare gebeurde, de eerste keer ooit dat het ESF niet door zou gaan, hoopte ik hier weer wat meer van dat groepsgevoel terug te vinden. 'Samen sterk' en 'In This Together' en zo. En al weet ik zeker dat de meesten dat hier ook gevonden hebben, want zo ken ik jullie nu eenmaal O+ , voelde ík me eigenlijk alleen maar steeds meer verdwaald en alleen.
En dat ik tussendoor nog een tijdje ziek werd hielp daarin ook niet echt natuurlijk.

Ik heb nog een tijdje getracht normaal mee te posten (voor zover ik ooit normaal gepost heb natuurlijk :7 ), maar ik merk dat mijn hart er niet in zit. Misschien heeft het alleen wat meer tijd nodig en kom ik over een paar weken (of maanden) weer net zo vrolijk binnenvallen als de eerste keer (en klikt het zomaar weer), de tijd moet het leren.

Echter, in de categorie "beter slecht gejat dan zelf moeite voor gedaan :+ ", kan ik (iig voorlopig en hopelijk maar tijdelijk) even alleen maar zeggen:

Rozjee out.

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh. -O- Maar ik snap het, soms zijn de omstandigheden zo dat je ergens geen behoefte aan hebt. Uiteindelijk ontwikkelt alles zich, en staan we nooit stil, en dan kan het zomaar dat iets niet meer is voor je zoals het ooit was. That's life.

Ik wens je iig het allerbeste, maar vooral dat je gezond bent.

[ Bericht 1% gewijzigd door ijs_beer op 16-05-2020 18:01:32 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_193161852
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:41 schreef Strani het volgende:

[..]

Oh -O- Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt en waar dat gevoel vandaan komt. Maar ik hoop echt dat je toch binnenkort weer terugkomt. Uiteindelijk heeft iedereen deze hele situatie beleefd vanuit de eigen emotie. Jij, maar anderen ook. Juist door elkaars verschillen in die zin te accepteren kunnen we zeggen dat we er samen instaan.

Ik ben er ook zeker van dat iedereen hier volledig begrip zou hebben voor jouw verhaal, als je er echt open over zou zijn. Door die uitwisseling van ervaringen kan je begrip krijgen voor elkaars situatie en daadwerkelijk samenkomen.

Een virtuele knuffel voor jou Roggie, ik mis je wel hoor ;(
Ik sluit me aan bij deze immer verstandige spreker. Het is door de Corona in het algemeen en voor ESF-fans in het bijzonder een lastige tijd. Daardoor hangt er ook een soort grauwsluier over dit subforum, waar iedereen op zijn eigen manier mee omgaat. Hier is niet echt een kortetermijnoplossing voor.

Het helpt inderdaad ook wel mee als je specifieker aangeeft wat je dwarszit. Sommige vervelende gewoontes kunnen er door de jaren heen ongemerkt ingeslopen zijn. En gelukkig zijn we hier bijna allemaal millennials die heel goed kunnen omgaan met kritiek of mensen met afwijkende meningen :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2020 @ 18:04:01 #172
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193161888
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:01 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik sluit me aan bij deze immer verstandige spreker. Het is door de Corona in het algemeen en voor ESF-fans in het bijzonder een lastige tijd. Daardoor hangt er ook een soort grauwsluier over dit subforum, waar iedereen op zijn eigen manier mee omgaat. Hier is niet echt een kortetermijnoplossing voor.

Het helpt inderdaad ook wel mee als je specifieker aangeeft wat je dwarszit. Sommige vervelende gewoontes kunnen er door de jaren heen ongemerkt ingeslopen zijn. En gelukkig zijn we hier bijna allemaal millennials die heel goed kunnen omgaan met kritiek of mensen met afwijkende meningen :P
:D O+
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 16 mei 2020 @ 18:05:58 #173
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193161921
Nederland heeft een aardappeloverschot zie ik nu op het journaal. Dus terwijl ruzie maken over patat eten we het blijkbaar veel te weinig. Kom op mensen! :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator zaterdag 16 mei 2020 @ 18:07:38 #174
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193161945
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:05 schreef Strani het volgende:
Nederland heeft een aardappeloverschot zie ik nu op het journaal. Dus terwijl ruzie maken over patat eten we het blijkbaar veel te weinig. Kom op mensen! :o
De Belgen moesten ook meer patat of in hun geval friet eten.
  zaterdag 16 mei 2020 @ 18:08:07 #175
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193161950
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:07 schreef Momo het volgende:

[..]

De Belgen moesten ook meer patat of in hun geval friet eten.
Dat zeg je goed Momo, friet is voor Belgen!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator zaterdag 16 mei 2020 @ 18:16:35 #176
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193162100
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:08 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat zeg je goed Momo, friet is voor Belgen!
Ze doen er ook ketchup op in België ;(
  Moderator zaterdag 16 mei 2020 @ 18:18:05 #177
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193162127
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:16 schreef Momo het volgende:

[..]

Ze doen er ook ketchup op in België ;(
Het is patat met mayo :%
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2020 @ 18:18:25 #178
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193162134
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:16 schreef Momo het volgende:

[..]

Ze doen er ook ketchup op in België ;(
Gewoon alleen ketchup? Ja dat kan natuurlijk niet!

In combinatie met mayo kan het wel.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193162136
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:16 schreef Momo het volgende:

[..]

Ze doen er ook ketchup op in België ;(
Nee man, Belgische mayo is zalig :9~
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2020 @ 18:19:08 #180
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193162154
Oh wacht nou snap ik het. Die afslag waar @Roger_Epiales het over had is de discussie over patat oorlog ;( Kom Rog, zó serieus was die onenigheid nou ook weer niet!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193162165
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:05 schreef Strani het volgende:
Nederland heeft een aardappeloverschot zie ik nu op het journaal. Dus terwijl ruzie maken over patat eten we het blijkbaar veel te weinig. Kom op mensen! :o
Die gaan anders straks de oven in hoor! :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 16 mei 2020 @ 18:19:44 #182
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193162168
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:19 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Die gaan anders straks de oven in hoor! :D
Heel goed!!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193162169
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:16 schreef Momo het volgende:

[..]

Ze doen er ook ketchup op in België ;(
Oh dat is nog wel lekker :P Al heb ik liever mayo
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193162175
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:08 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat zeg je goed Momo, friet is voor Belgen!
Ach ja, ik heb een Vlaamse achternaam he...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 16 mei 2020 @ 18:20:26 #185
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193162186
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ach ja, ik heb een Vlaamse achternaam he...
Het verklaart álles Jobi.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193162187
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:19 schreef Strani het volgende:

[..]

Heel goed!!
En de poffertjes in de pan!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 16 mei 2020 @ 18:20:58 #187
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193162196
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
*schraapt keel

Voor het eerst in de negen jaar dat ik hier post heb ik het gevoel hier niet meer helemaal op mijn plek te zijn. Alsof ik een tijd terug ergens een andere afslag heb genomen dan de rest, alsof ik door ben gereden op de rotonde, als het ware. :{

En toen het ondenkbare gebeurde, de eerste keer ooit dat het ESF niet door zou gaan, hoopte ik hier weer wat meer van dat groepsgevoel terug te vinden. 'Samen sterk' en 'In This Together' en zo. En al weet ik zeker dat de meesten dat hier ook gevonden hebben, want zo ken ik jullie nu eenmaal O+ , voelde ík me eigenlijk alleen maar steeds meer verdwaald en alleen.
En dat ik tussendoor nog een tijdje ziek werd hielp daarin ook niet echt natuurlijk.

Ik heb nog een tijdje getracht normaal mee te posten (voor zover ik ooit normaal gepost heb natuurlijk :7 ), maar ik merk dat mijn hart er niet in zit. Misschien heeft het alleen wat meer tijd nodig en kom ik over een paar weken (of maanden) weer net zo vrolijk binnenvallen als de eerste keer (en klikt het zomaar weer), de tijd moet het leren.

Echter, in de categorie "beter slecht gejat dan zelf moeite voor gedaan :+ ", kan ik (iig voorlopig en hopelijk maar tijdelijk) even alleen maar zeggen:

Rozjee out.

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Roger. Jammer dat je het gevoel hebt de aansluiting niet meer te hebben en zeker nu het festival niet is door gegaan is dat extra zwaar :{ Tel de Coronacrisis er nog bij op en je wordt er allemaal niet vrolijk van. En dat dan nog los van eventuele persoonlijke zaken.

Ik snap dat als je er niet helemaal meer tussen voelt vallen, dat je dan minder tot niet meer wilt meeposten. Dat heb ik zelf ook lange tijd gehad. Door drukkere baan kon ik minder posten en daarnaast vond ik het eigenlijk ook minder leuk en boeiend dan ervoor. Maar een paar maanden geleden is bij mij dat juist weer veranderd. Ik vind het juist wel weer heel leuk om mee te posten. Wat natuurlijk komt omdat hier zo'n leuke groep zit en fantastische mensen aanwezig zijn ^O^

Dat hoop ik ook dat dit voor jou weer gaat gelden. En dat kan zeker ook weer een keer gebeuren. Waarbij het zeker juist goed is om weer mee te gaan posten. Want hier zitten juist de mensen die ook balen van de afgelasting. Dus dan kun je juist je ei daarin kwijt. En ook juist voor andere punten waar je eventueel mee zit, staan de mensen hier voor je klaar.

Uiteraard moet je jezelf niet verplicht voelen om (veel) mee te praten. Maar ik zou het heel tof vinden als je dat er deed. Want ik vond onze discussies en een tweetjes altijd heel leuk. We hebben veel samen gelachen. Vond jou inzichten altijd wel interessant. Je bent een toffe gast ,ook in het echt (nou ja alleen Roger dan Epiales dan weer niet :(). Dus hopelijk vindt je voor je gevoel ooit weer eens de aansluiting ^O^

PS: je hebt je microfoon op mijn voet laten vallen -O- :( :{ ;( o|O
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193162200
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:20 schreef Strani het volgende:

[..]

Het verklaart álles Jobi.
Wat nog meer dan?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193162221
Wat jammer dat je je niet meer op je plek voelt hier, RE. Dat is een heel naar gevoel.

-

Ik ben bijna helemaal klaar voor vanavond, alleen nog wat te drinken inschenken. Heb ook een dutje gedaan ter voorbereiding :@
  zaterdag 16 mei 2020 @ 18:23:36 #190
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193162236
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:21 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat nog meer dan?
Vooral dat hele frietgedoe van je, wat natuurlijk nergens op slaat voor een Utrechtse. En dan zal er vast nog wel meer geks zijn wat voor Belgen wél heel normaal is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193162247
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:20 schreef Redefine het volgende:

[..]

Hey Roger. Jammer dat je het gevoel hebt de aansluiting niet meer te hebben en zeker nu het festival niet is door gegaan is dat extra zwaar :{ Tel de Coronacrisis er nog bij op en je wordt er allemaal niet vrolijk van. En dat dan nog los van eventuele persoonlijke zaken.

Ik snap dat als je er niet helemaal meer tussen voelt vallen, dat je dan minder tot niet meer wilt meeposten. Dat heb ik zelf ook lange tijd gehad. Door drukkere baan kon ik minder posten en daarnaast vond ik het eigenlijk ook minder leuk en boeiend dan ervoor. Maar een paar maanden geleden is bij mij dat juist weer veranderd. Ik vind het juist wel weer heel leuk om mee te posten. Wat natuurlijk komt omdat hier zo'n leuke groep zit en fantastische mensen aanwezig zijn ^O^

Dat hoop ik ook dat dit voor jou weer gaat gelden. En dat kan zeker ook weer een keer gebeuren. Waarbij het zeker juist goed is om weer mee te gaan posten. Want hier zitten juist de mensen die ook balen van de afgelasting. Dus dan kun je juist je ei daarin kwijt. En ook juist voor andere punten waar je eventueel mee zit, staan de mensen hier voor je klaar.

Uiteraard moet je jezelf niet verplicht voelen om (veel) mee te praten. Maar ik zou het heel tof vinden als je dat er deed. Want ik vond onze discussies en een tweetjes altijd heel leuk. We hebben veel samen gelachen. Vond jou inzichten altijd wel interessant. Je bent een toffe gast ,ook in het echt (nou ja alleen Roger dan Epiales dan weer niet :(). Dus hopelijk vindt je voor je gevoel ooit weer eens de aansluiting ^O^

PS: je hebt je microfoon op mijn voet laten vallen -O- :( :{ ;( o|O
_O_ _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 16 mei 2020 @ 18:24:02 #192
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193162248
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:22 schreef Meridiaan het volgende:
Wat jammer dat je je niet meer op je plek voelt hier, RE. Dat is een heel naar gevoel.

-

Ik ben bijna helemaal klaar voor vanavond, alleen nog wat te drinken inschenken. Heb ook een dutje gedaan ter voorbereiding :@
Heb je snacks?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193162275
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:23 schreef Strani het volgende:

[..]

Vooral dat hele frietgedoe van je, wat natuurlijk nergens op slaat voor een Utrechtse. En dan zal er vast nog wel meer geks zijn wat voor Belgen wél heel normaal is.
Aan mijn vaders kant van de familie zeggen veel trouwens wel patat. Ik denk dat mijn vader zich door mijn moeder heeft laten beïnvloeden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193162282
Kaasstengels zitten eindelijk in de oven!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 16 mei 2020 @ 18:25:52 #195
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193162292
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:20 schreef Redefine het volgende:

[..]

Hey Roger. Jammer dat je het gevoel hebt de aansluiting niet meer te hebben en zeker nu het festival niet is door gegaan is dat extra zwaar :{ Tel de Coronacrisis er nog bij op en je wordt er allemaal niet vrolijk van. En dat dan nog los van eventuele persoonlijke zaken.

Ik snap dat als je er niet helemaal meer tussen voelt vallen, dat je dan minder tot niet meer wilt meeposten. Dat heb ik zelf ook lange tijd gehad. Door drukkere baan kon ik minder posten en daarnaast vond ik het eigenlijk ook minder leuk en boeiend dan ervoor. Maar een paar maanden geleden is bij mij dat juist weer veranderd. Ik vind het juist wel weer heel leuk om mee te posten. Wat natuurlijk komt omdat hier zo'n leuke groep zit en fantastische mensen aanwezig zijn ^O^

Dat hoop ik ook dat dit voor jou weer gaat gelden. En dat kan zeker ook weer een keer gebeuren. Waarbij het zeker juist goed is om weer mee te gaan posten. Want hier zitten juist de mensen die ook balen van de afgelasting. Dus dan kun je juist je ei daarin kwijt. En ook juist voor andere punten waar je eventueel mee zit, staan de mensen hier voor je klaar.

Uiteraard moet je jezelf niet verplicht voelen om (veel) mee te praten. Maar ik zou het heel tof vinden als je dat er deed. Want ik vond onze discussies en een tweetjes altijd heel leuk. We hebben veel samen gelachen. Vond jou inzichten altijd wel interessant. Je bent een toffe gast ,ook in het echt (nou ja alleen Roger dan Epiales dan weer niet :(). Dus hopelijk vindt je voor je gevoel ooit weer eens de aansluiting ^O^

PS: je hebt je microfoon op mijn voet laten vallen -O- :( :{ ;( o|O
Mooi geschreven Redefaine :Y Of hij in het echt ook een toffe gozer is weet ik dan weer niet; daar moet ik jou dan maar mee vertrouwen!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193162316
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:25 schreef Strani het volgende:

[..]

Mooi geschreven Redefaine :Y Of hij in het echt ook een toffe gozer is weet ik dan weer niet; daar moet ik jou dan maar mee vertrouwen!
Dat is ie zeker! :Y
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193162368
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:24 schreef Strani het volgende:

[..]

Heb je snacks?
Taart zelfs
  zaterdag 16 mei 2020 @ 18:30:34 #198
442280 Prisha
Moonshine!
pi_193162375
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:16 schreef Momo het volgende:

[..]

Ze doen er ook ketchup op in België ;(
Ketchup Heinz *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zaterdag 16 mei 2020 @ 18:32:33 #199
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193162405
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:30 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Taart zelfs
:o Mag ik langskomen?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 16 mei 2020 @ 18:33:23 #200
442280 Prisha
Moonshine!
pi_193162417
Ik twijfelde net heel hard of ik snel richting AH zou gaan om die verrekte poffertjes te halen. Twijfel nog steeds. Het kan nog :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')