SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De Sahara is zonder meer erg droog.
*Ondersteunt de verwarde F1gamer op weg naar de psycholoogquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:30 schreef F1gamer het volgende:
Toen ik naar huis liep nadat ik boodschappen had gedaan, zat ik nananana te zingen. Serhat zit in mijn hoofd
De grap is dat ik over een maand naar toe gaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
*Ondersteunt de verwarde F1gamer op weg naar de psycholoog
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
De grap is dat ik over een maand naar toe ga(wel via videobellen)
Ik begreep je even verkeerd en dacht even dat je bedoelde dat je met Serhat ging videobellenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
De grap is dat ik over een maand naar toe ga(wel via videobellen)
Geen idee, maar leef je uit!quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik begreep je even verkeerd en dacht even dat je bedoelde dat je met Serhat ging videobellen![]()
In de keuken!quote:
Ga je naar Ijsland?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:40 schreef Aoibhin het volgende:
Oh had ik al gezegd dat ik (als het goed is) naar Dadi ga in december?(laatste emoji moet eigenlijk met IJsland vlaggetje)
Als hij nou ook echt een psycholoog was!quote:
Nou jij weet niet wat zich daar heeft afgespeeld hoor!quote:
Was het maar waar!quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:43 schreef Prisha het volgende:
TT klopt wel. Nanana dreunt in mijn hoofd en ondertussen denk ik steeds aan poffertjes
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:43 schreef Prisha het volgende:
TT klopt wel. Nanana dreunt in mijn hoofd en ondertussen denk ik steeds aan poffertjes
jaaaa ik wil ook. Naar Ijsland dan. Niet naar Dadiquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was het maar waar!Wil ik wel ooit een keer heen
![]()
Nee Dadi geeft dan in Amsterdam een concert. Zit kans in dat het natuurlijk alsnog gecanceld of verzet wordt, maar ik kan niet in de toekomst kijken, dus ach; kaartje kopen!
Ohquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou jij weet niet wat zich daar heeft afgespeeld hoor!
We are doomedquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:44 schreef F1gamer het volgende:
[..]![]()
en we moeten nog 6 uur en 15 minuten wachten tot Europe shine a light
Het gaat niet goed komen met ons
Ja en mijn Salvador concert wat eigenlijk in maart had moeten zijn is ook naar december verplaatst (niet dezelfde dag gelukkigquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa ik wil ook. Naar Ijsland dan. Niet naar Dadi![]()
December....dat zou nog best wel kunnen goedkomen. Het is allemaal inderdaad nu niet te zeggen. Maar gewoon positief blijven. Mind over matter.
Je zei vandaag nog dat je altijd in gedachten aanwezig bent!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:47 schreef Strani het volgende:
[..]
OhMaar ja daar kan ik niet meelezen. Als je ergens hier op FOK! had zitten rellen was het veel vermakelijker geweest. Nou ja, met een beetje geluk gaat het vanavond alsnog los tijdens de live-uitzending.
Ik moet die ook nog terugkijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
We are doomedEn ondertussen heb ik die docu van Cornald Maas opstaan maar ik kom geen steek verder omdat ik steeds afgeleid ben. Door Fok!. Maar dat doe ik zelf.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:49 schreef Andromache het volgende:
Op dit moment zouden we in Ahoy staan.
Oh ook in jouw keuken? Okay, dat moet dan maarquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zei vandaag nog dat je altijd in gedachten aanwezig bent!
Pareltje weerquote:
Ja nu niet ineens selectief gaan doen he!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ook in jouw keuken? Okay, dat moet dan maar
Ja nee je hebt ook gelijk, ik ben er altijd bij. Behalve op de WC, dan blijven mijn gedachten even buiten.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja nu niet ineens selectief gaan doen he!Ik had nog wel zoveel aan je!
Hahaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:55 schreef Momo het volgende:
Man alone at sea for 3 months emerges to a changed world
Nee dat moet je ook zeker niet willen! Zitten ook vaak Sebastianenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee je hebt ook gelijk, ik ben er altijd bij. Behalve op de WC, dan blijven mijn gedachten even buiten.
Ik denk dat je maar heel snel moet verhuizen Jobi, met al die spinnen daarquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat moet je ook zeker niet willen! Zitten ook vaak Sebastianen
Bizarquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:55 schreef Momo het volgende:
Man alone at sea for 3 months emerges to a changed world
Ja halloooo ik ga die Sebastianen niet gewonnen gevenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar heel snel moet verhuizen Jobi, met al die spinnen daar
Nee want dan moet je ze allemaal doodmaken en dat is zieligquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja halloooo ik ga die Sebastianen niet gewonnen gevenIk ga deze strijd winnen!
Ik vind halloumi ZO raar, al dat gepiep in je mondquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:26 schreef Aoibhin het volgende:
Watermeloen, halloumi en munt is echt een goddelijke combinatie trouwens
Vooral die halloumi inderdaadquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:26 schreef Aoibhin het volgende:
Watermeloen, halloumi en munt is echt een goddelijke combinatie trouwens
Volgens mij ben jij in de war met levende kuikentjes. Want daarbij is dat gepiep inderdaad best irritant.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind halloumi ZO raar, al dat gepiep in je mond
Piepkaasquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooral die halloumi inderdaad![]()
(Ik heb oprecht geen idee wat dat is. Als het de rechtsbuiten van Telstar was, had ik het ook geloofd)
Zal dat het zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in de war met levende kuikentjes. Want daarbij is dat gepiep inderdaad best irritant.
Dit is zo'n reactie van iemand waarvan je eigenlijk wat wilt zeggen, maar dan zoiets hebt van laat maarquote:
Hahaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dacht je dat ik mijn posts zelf bedenk?
Ja maar anders schrik ik me dood van hen!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee want dan moet je ze allemaal doodmaken en dat is zieligDie spinnetjes kunnen er ook niks aan doen.
Piepen in je mond?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind halloumi ZO raar, al dat gepiep in je mond
De rechtsbuiten van Telstar ga ik niet achter mijn huig frommelen!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooral die halloumi inderdaad![]()
(Ik heb oprecht geen idee wat dat is. Als het de rechtsbuiten van Telstar was, had ik het ook geloofd)
Nee man, als je daarop kauwt piept het echtquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Piepen in je mond?Volgens mij eet jij gewoon heel raar
Dit klinkt als een soort belediging naar een persoon. "Wat een @##*&&R PIEPKAAS ben jij zeg!"quote:
Grappig, ga ik eens op letten!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee man, als je daarop kauwt piept het echt
Ik dacht even 'heb je het nu over het ESF', want daar gaat dat ook voor opquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:53 schreef Fred_B het volgende:
Die Duitsers zijn het scoren wel verleerd in quarantaine blijkbaar.
En wie moeten dit voorstellen? Of zijn het 'nieuwe' personages?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:58 schreef Em31 het volgende:
Die Eurovision film ziet er veelbelovend uit...![]()
[ afbeelding ]
Ja ik weet nog niet zo goed wat ik ervan kan verwachtenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:58 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
De Ijslandse inzending, duhquote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En wie moeten dit voorstellen? Of zijn het 'nieuwe' personages?
En al een leuk doelpunt gezienquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:43 schreef Redefine het volgende:
Het is wel apart om op teletekst opeens weer tussenstanden van wedstrijden te zien
WTF is ditquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:58 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh lordquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:58 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:07 schreef MMF93 het volgende:
Ik heb toch wel echt een ESF-gevoel gehad deze week gelukkig. Niet hét ESF-gevoel, maar met alle alternatieve dingen die je kon kijken vond ik het toch best leuk. En ik heb echt zin in vanavond.
En zoals ieder jaar fluitte mijn vriend alleen nog maar ESF-nummer de afgelopen 3 weken, zonder het zelf door te hebben. Onder andere Lipstick, Spirit in the sky, Arcade, Birds en Love shine a light. Ik ben zeer trots op mijn invloed in deze relatie
.
Haha, je hebt die arme jongen gebrokenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:07 schreef MMF93 het volgende:
Ik heb toch wel echt een ESF-gevoel gehad deze week gelukkig. Niet hét ESF-gevoel, maar met alle alternatieve dingen die je kon kijken vond ik het toch best leuk. En ik heb echt zin in vanavond.
En zoals ieder jaar fluitte mijn vriend alleen nog maar ESF-nummer de afgelopen 3 weken, zonder het zelf door te hebben. Onder andere Lipstick, Spirit in the sky, Arcade, Birds en Love shine a light. Ik ben zeer trots op mijn invloed in deze relatie
.
Thanks voor de tip! Fijn om op te hebben staan tijdens het schrijven van m'n inleidingquote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
Op de zender Xite is nu een Songfestival top 20 bezig.
Je zit toch wel gewoon Borussia - Schalke te kijken!? Wat is dit nu?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:11 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Fijn om op te hebben staan tijdens het schrijven van m'n inleiding
quote:
Neen Strani, ik heb hem juist weer heel gemaakt. @Meke snapt dat tenminstequote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, je hebt die arme jongen gebroken
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:07 schreef MMF93 het volgende:
.
Ja!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:11 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Fijn om op te hebben staan tijdens het schrijven van m'n inleiding
Neeeeeee ze heeft hem gered!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, je hebt die arme jongen gebroken
Dat zijn beste leuke nummers.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja!![]()
Deze zijn nu geweest:
17. Lordi - Hard Rock Hallelujah
18. Douwe Bob - Slow Down
19. Blanche - City Lights
20. Benjamin Ingrosso - Dance You Off
Ja anders is het zeker, daar ontkomen we helaas niet aan. Maar een soort ESF-gevoel is beter dan geen ESF-gevoelquote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja ik heb ook wel een "soort" ESF-gevoel gehad. Het is alleen heel anders nu.
Ben wel benieuwd wie deze top 20 samengesteld heeft; de zender zelf of dat je kon stemmen ofzo.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:15 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat zijn beste leuke nummers.
Gelukkig schakelde halverwege bij Lordi in
Ja ja, noem het maar zoquote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:13 schreef MMF93 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Neen Strani, ik heb hem juist weer heel gemaakt. @:meke snapt dat tenminste
Dat is helemaal waar!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:16 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja anders is het zeker, daar ontkomen we helaas niet aan. Maar een soort ESF-gevoel is beter dan geen ESF-gevoel!
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neeeeeee ze heeft hem gered!Een beter mens van gemaakt!
Ja, was leuk dat hij erbij was!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:17 schreef MMF93 het volgende:
[..]![]()
![]()
Was ook zo leuk dat hij vorig jaar mee ging naar de halve finale meet. Ook omdat hij jullie kon ontmoeten natuurlijk, maar ook om de songfestival-fan in hem nog wat wakkerder te maken
Ah! Begon me al zorgen te maken of de livestream dan nog wel mochtquote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:18 schreef Strani het volgende:
Ik vind het prima te doen eigenlijk zo zonder publiek. Het went ook wel.
Edit: Voetbal hè. Seks zonder publiek kan ik me eigenlijk geen voorstelling van maken.
Tuurlijk, geen virus kan daar een stokje voor steken!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah! Begon me al zorgen te maken of de livestream dan nog wel mocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En wie moeten dit voorstellen? Of zijn het 'nieuwe' personages?
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik weet nog niet zo goed wat ik ervan kan verwachten
quote:
quote:
Ja precies, en die stream heb ik wel nodig hoor! Ik ben nog niet zover dat ik altijd in gedachte bij jou rond kan hangenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, geen virus kan daar een stokje voor steken!
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:21 schreef MMF93 het volgende:
Nu Fransie met het Nummer Wat in deze SC Niet Genoemd mag Worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |