Ja en mijn Salvador concert wat eigenlijk in maart had moeten zijn is ook naar december verplaatst (niet dezelfde dag gelukkigquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa ik wil ook. Naar Ijsland dan. Niet naar Dadi![]()
December....dat zou nog best wel kunnen goedkomen. Het is allemaal inderdaad nu niet te zeggen. Maar gewoon positief blijven. Mind over matter.
Je zei vandaag nog dat je altijd in gedachten aanwezig bent!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:47 schreef Strani het volgende:
[..]
OhMaar ja daar kan ik niet meelezen. Als je ergens hier op FOK! had zitten rellen was het veel vermakelijker geweest. Nou ja, met een beetje geluk gaat het vanavond alsnog los tijdens de live-uitzending.
Ik moet die ook nog terugkijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
We are doomedEn ondertussen heb ik die docu van Cornald Maas opstaan maar ik kom geen steek verder omdat ik steeds afgeleid ben. Door Fok!. Maar dat doe ik zelf.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:49 schreef Andromache het volgende:
Op dit moment zouden we in Ahoy staan.
Oh ook in jouw keuken? Okay, dat moet dan maarquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zei vandaag nog dat je altijd in gedachten aanwezig bent!
Pareltje weerquote:
Ja nu niet ineens selectief gaan doen he!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ook in jouw keuken? Okay, dat moet dan maar
Ja nee je hebt ook gelijk, ik ben er altijd bij. Behalve op de WC, dan blijven mijn gedachten even buiten.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja nu niet ineens selectief gaan doen he!Ik had nog wel zoveel aan je!
Hahaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:55 schreef Momo het volgende:
Man alone at sea for 3 months emerges to a changed world
Nee dat moet je ook zeker niet willen! Zitten ook vaak Sebastianenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee je hebt ook gelijk, ik ben er altijd bij. Behalve op de WC, dan blijven mijn gedachten even buiten.
Ik denk dat je maar heel snel moet verhuizen Jobi, met al die spinnen daarquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat moet je ook zeker niet willen! Zitten ook vaak Sebastianen
Bizarquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:55 schreef Momo het volgende:
Man alone at sea for 3 months emerges to a changed world
Ja halloooo ik ga die Sebastianen niet gewonnen gevenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar heel snel moet verhuizen Jobi, met al die spinnen daar
Nee want dan moet je ze allemaal doodmaken en dat is zieligquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja halloooo ik ga die Sebastianen niet gewonnen gevenIk ga deze strijd winnen!
Ik vind halloumi ZO raar, al dat gepiep in je mondquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:26 schreef Aoibhin het volgende:
Watermeloen, halloumi en munt is echt een goddelijke combinatie trouwens
Vooral die halloumi inderdaadquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:26 schreef Aoibhin het volgende:
Watermeloen, halloumi en munt is echt een goddelijke combinatie trouwens
Volgens mij ben jij in de war met levende kuikentjes. Want daarbij is dat gepiep inderdaad best irritant.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind halloumi ZO raar, al dat gepiep in je mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |