SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.
Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
InflateGateGate?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Niet mee eens. De buck stopt bij Trump. Die is als POTUS eindverantwoordelijk voor het beleid. En hij deed niks behalve grienen dat het gemeen was en vervolgens zaagde hij aan de stoelpoten van degenen die nog wel iets probeerden te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:56 schreef Monolith het volgende: [..] Dit is natuurlijk ook weer van een volstrekt infantiel niveau. Dat Trump een potje maakt van zijn taken met betrekking tot deze crisis omdat hij niets anders kan dan de rancuneuze kleuter uithangen is bekend, maar Cuomo en DeBlasio valt voor wat betreft het aantal doden in NY net zo veel aan te rekenen, voor zover je al echt kunt spreken van het aanrekenen van doden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
"Don't ask me, ask China."
"The crime is Obamagate."
"Transition to Greatness."
Het was weer een legendarische persco, luitjes.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Dat lijkt me op zich een best leuke vraag om te stellen. Ben benieuwd hoe hij zou reagerenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:07 schreef Monolith het volgende: [..] "Meneer de president, u doet echt fantastisch werk! Dit land heeft echt nog nooit een president gehad die zulk goed werk leverde, hulde! Hoe zou het Amerikaanse volk u hiervoor kunnen bedanken? Het hoofd van George Washington op Mount Rushmore vervangen door uw hoofd? Het vrijheidsbeeld vervangen door een beeld van u? Of heeft u nog genialere ideeën aangezien u immers de beste, slimste, meest intelligente presiden bent die dit land ooit gekend heeft?"
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Nee dat jij het daar niet mee eens bent mag geen verrassing heten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niet mee eens. De buck stopt bij Trump. Die is als POTUS eindverantwoordelijk voor het beleid. En hij deed niks behalve grienen dat het gemeen was en vervolgens zaagde hij aan de stoelpoten van degenen die nog wel iets probeerden te doen.
Roepen dat 'de POTUS eindverantwoordelijk is voor het beleid' is wat onzinnig. Hij is eindverantwoordelijke voor het federale beleid. Er is geen hiërarchische keten van beleid tussen wat een staat doet en wat de federale overheid doet. New York is geen departement van de federale overheid waar de regering en daarmee het hoofd van de regering bestuurlijke verantwoordelijkheid voor draagt, het is een onafhankelijke politieke entiteit met aan het roer Cuomo en hetzelfde geldt weer voor de stad New York en daarmee DeBlasio. Je kunt de president prima mismanagement van deze crisis aanrekenen, maar dat maakt hem nog niet verantwoordelijk voor het beleid van Cuomo.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nu heb ik weinig tijd om de persconferentie opnieuw te bekijken. Maar van wat ik globaal heb gezien is Trump en een paar andere lui zeker een uur aan het woord geweest.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:27 schreef BlackLining het volgende: [..] Nee, de rol van de media komt pas nadat Trump zijn beleid heeft toegelicht en dat heeft hij niet gedaan. Het is natuurlijk niet zo dat Trump eerst zijn rally mag afsteken, dat dán de reporters naar het beleid informeren en dat Trump daarna zo vriendelijk is om daar nog even op in te gaan. Zo werkt het niet. Hoe werkt het wel? Campagnevoeren doe je in je eigen tijd. Beleid toelichten doe je op persconferenties. Als je dat doet, kunnen journalisten daarna een inhoudelijke vraag stellen. Het beleid omtrent de coronacrisis is geen bijzaakje waar reporters achteraf nog even naar mogen vragen
dat moet de hoofdmoot van de persconferentie zijn. En dat was volledig in Trumps handen, niet de verantwoordelijkheid van de journalisten.
Het lijkt mij sterk dat er in dat hele uur niet een relevant punt naar het Amerikaanse volk werd gecommuniceerd waar de pers weer een inhoudelijke vraag op kan stellen.![]()
Elke vraag wat is gerelateerd aan beleid vind ik relevant.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:03 schreef BlackLining het volgende: [..] Ik wil hier trouwens nog wel heel even op terugkomen, Chivaz. Zou je eens een voorbeeld willen geven van een vraag waar het Amerikaanse publiek wel iets aan zou kunnen hebben? En dan bedoel ik natuurlijk niet dat de media veren in de kont van de President gaat steken he. In Nederland kreeg Rutte vorige week ook de vraag "waarom hij het zo belangrijk vond om Nederlanders perspectief te bieden"
. Dat soort vragen zijn wél volstrekt zinloos natuurlijk.
![]()
Heb jij wel alle vragen van de pers bekeken? Zat daar ook niks 'zinnigs' tussen? Ik heb overigens nog steeds niet van je gehoord wat nou een relevante vraag zou zijn, dus dat zullen we eerst moeten definiëren samen. Inmiddels wel, we zijn een stapje verder. Nu alleen nog het voorbeeld.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nu heb ik weinig tijd om de persconferentie opnieuw te bekijken. Maar van wat ik globaal heb gezien is Trump en een paar andere lui zeker een uur aan het woord geweest.
Het lijkt mij sterk dat er in dat hele uur niet een relevant punt naar het Amerikaanse volk werd gecommuniceerd waar de pers weer een inhoudelijke vraag op kan stellen.
Als Trump een deel van zijn persco gebruikt om campagne te voeren, waarom mag dan de pers niet een deel van de tijd gebruiken om reclame voor zichzelf te maken, zoals jij het (geparafraseerd) omschrijft?
Kijk, ik zie dergelijke vragen ook liever niet gesteld worden hoor, maar ze zijn een reactie op de persconferentie. Een goede persconferentie maakt dat soort vragen overbodig. Een goede persconferentie, dus zonder campagne erin verwerkt, is iets waar Amerikanen recht op hebben. Als hij dat niet kan leveren, wordt hij daarop aangesproken: "Waarom besteed u zoveel tijd aan de vergelijking met China [in plaats van die tijd nuttig te besteden]?".Dat is geen voorbeeld, dit vroeg ik niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Elke vraag wat is gerelateerd aan beleid vind ik relevant.
Kom op vriend, nu ook over de brug komen. Anders val je door de mand.
Ik had bijvoorbeeld een paar posts terug kritiek op de vraag die Rutte hier kreeg: "Waarom vindt u het zo belangrijk om een perspectief te bieden?". Volstrekt nutteloze vraag. Ik had liever gezien: "Waarom zijn de leden van het OMT anoniem en zijn, los daarvan, de stukken geheim? Waarom kunnen de stukken desnoods niet geanonimiseerd openbaar gemaakt worden?".
Nou, voorbeeldje gegeven. Nu jij, kom op!Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Lees anders eerst even wat ik heb gezegd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb jij wel alle vragen van de pers bekeken? Zat daar ook niks 'zinnigs' tussen? Ik heb overigens nog steeds niet van je gehoord wat nou een relevante vraag zou zijn, dus dat zullen we eerst moeten definiëren samen. Inmiddels wel, we zijn een stapje verder.
Als Trump een deel van zijn persco gebruikt om campagne te voeren, waarom mag dan de pers niet een deel van de tijd gebruiken om reclame voor zichzelf te maken, zoals jij het (geparafraseerd) omschrijft?
Kijk, ik zie dergelijke vragen ook liever niet gesteld worden hoor, maar ze zijn een reactie op de persconferentie. Een goede persconferentie maakt dat soort vragen overbodig. Een goede persconferentie, dus zonder campagne erin verwerkt, is iets waar Amerikanen recht op hebben. Als hij dat niet kan leveren, wordt hij daarop aangesproken: "Waarom besteed u zoveel tijd aan de vergelijking met China [in plaats van die tijd nuttig te besteden]?".
[..]
Dat is geen voorbeeld, dit vroeg ik niet.
Kom op vriend, nu ook over de brug komen. Anders val je door de mand.
Heb weinig van de persconferentie meegekregen.
Die ene vraag viel mij op en nu je verkondigde dat op heel de persconferentie niets relevants werd verteld wat een inhoudelijke vraag verdiende ben ik genoodzaakt om heel de persconferentie terug te kijken. Ik zeg nu alvast dat het mij sterk lijkt dat de president en die andere lui niets inhoudelijks te melden hadden in het uur dat ze aan het woord waren.
Maar we zullen zien.![]()
Dan zit je echt op het nivo van DJT als je dit soort bs spuwt. Chapaeu het is je gelukt. Ook weer erg typisch dat zoiets niet van Twitter word afgehaald maar een simpele vraag aan een trans die begint met meneer/hij/het is genoeg voor een ban.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:52 schreef vipergts het volgende: Trump heeft zijn eigen klok dat zal hem wel over de zeik helpen. Telt het aantal doden door corona die voorkomen hadden kunnen worden. https://twitter.com/TrumpDeathClock/status/1258803246942031873
![]()
Je zegt dat je elke vraag over beleid relevant vindt. Dat zijn we alvast eens. Ik begrijp dat je, misschien los van deze specifieke persco, goed ingelicht bent over het beleid van Trump.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lees anders eerst even wat ik heb gezegd.
Heb weinig van de persconferentie meegekregen.
Die ene vraag viel mij op en nu je verkondigde dat op heel de persconferentie niets relevants werd verteld wat een inhoudelijke vraag verdiende ben ik genoodzaakt om heel de persconferentie terug te kijken. Ik zeg nu alvast dat het mij sterk lijkt dat de president en die andere lui niets inhoudelijks te melden hadden in het uur dat ze aan het woord waren.
Maar we zullen zien.
Dan moet het toch niet zo moeilijk zijn een vraag te formuleren die over dat beleid gaat en wel relevant is?Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Eis je nu dat ik een vraag moet verzinnen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je zegt dat je elke vraag over beleid relevant vindt. Ik begrijp dat je, misschien los van deze specifieke persco, goed ingelicht bent over het beleid van Trump.
Dan moet het toch niet zo moeilijk zijn een vraag te formuleren die over dat beleid gaat en wel relevant is?
Waarom?![]()
Dat ligt toch voor de hand, Je hebt als president een leidinggevende rol en hebt als taak om volslagen anarchie te voorkomen, en niet te veroorzaken. Het virus heeft buitenproportioneel toegeslagen in de verenigde staten. Waarom? Ik denk omdat de president willens en wetens het volk heeft misleidt, dat kan misschien politiek weggepoetst worden wanneer dit uit de hand loopt, maar niet bij een ramp als dit. Doden liegen niet. het misleiden gebeurde enkele maanden aan de lopende band, waar Trump zich mengde in de o zo belangrijke informatievoorziening van experts met de bedoeling om de economie op gang te krijgen en te deflecteren waarbij hij die experts steeds maar weer in opperste verwarring achterliet, en buiten de noodzakelijke protocollen in dit geval stond te raaskallen over van alles en nog wat...Dit heeft onnodige doden gekost.quote:Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik ben vooral benieuwd hoe je denkt dat een president een federale wet afkondigt en tekent die van alles zou regelen in staten. Mensen lijken de staatsvorm van de VS maar heel matig te begrijpen. Trump valt van alles aanrekenen, maar niet dat hij dingen doet waarvoor hij de bevoegdheden helemaal niet heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:39 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat ligt toch voor de hand, Je hebt als president een leidinggevende rol en hebt als taak om volslagen anarchie te voorkomen, en niet te veroorzaken. Het virus heeft buitenproportioneel toegeslagen in de verenigde staten. Waarom? Ik denk omdat de president willens en wetens het volk heeft misleidt, dat kan misschien politiek weggepoetst worden wanneer dit uit de hand loopt, maar niet bij een ramp als dit. Doden liegen niet. het misleiden gebeurde enkele maanden aan de lopende band, waar Trump zich mengde in de o zo belangrijke informatievoorziening van experts met de bedoeling om de economie op gang te krijgen en te deflecteren waarbij hij die experts steeds maar weer in opperste verwarring achterliet, en buiten de noodzakelijke protocollen in dit geval stond te raaskallen over van alles en nog wat...Dit heeft onnodige doden gekost.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik eis helemaal niks. Ik ben gewoon benieuwd, aangezien je zonder de persco aandachtig te hebben bekeken (zoals je zelf zegt) de vraag waar het hier over gaat direct als overbodig wegzet.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Eis je nu dat ik een vraag moet verzinnen?
Waarom?
Je noemt het zonde van de tijd. Hier hebben we niks aan. Er moet tijd besteed worden aan goede, inhoudelijke vragen, zeg je.
Als je zo gepassioneerd bent over het functioneren van het journaille in dergelijke situaties, lijkt me dat je zelf makkelijk met wat beters kunt komen toch? Dat 'eis' ik niet, ik ben gewoon benieuwd hoe het volgens jou zou moeten. Ik heb zelf hierboven al een voorbeeldje uit mijn mouw geschud, zo moeilijk is dat niet. Is een stuk duidelijker ook dan dat alle vragen over beleid relevant zijn, dat weten we allemaal al.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Dat antwoord heb ik je gegeven, je vraagt relevante vragen aan de hand van het beleid.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik eis helemaal niks. Ik ben gewoon benieuwd, aangezien je zonder de persco aandachtig te hebben bekeken (zoals je zelf zegt) de vraag waar het hier over gaat direct als overbodig wegzet.
Je noemt het zonde van de tijd. Hier hebben we niks aan. Er moet tijd besteed worden aan goede, inhoudelijke vragen.
Als je zo gepassioneerd bent over het functioneren van het journaille in dergelijke situaties, lijkt me dat je zelf makkelijk met wat beters kunt komen toch? Dat 'eis' ik niet, ik ben gewoon benieuwd hoe het volgens jou zou moeten.
Als jij zegt dat er niets relevants werd verteld in dat hele uur (wat mij sterk lijkt) dan heb je misschien een punt. Kortom ik ben nu genoodzaakt om de hele persconferentie terug te kijken puur en alleen om jou punt te bevestigen.
Het is inderdaad zonde van mijn tijd maar als ik een gaatje weet te vinden dan doe ik het.![]()
@Chivaz...als je de tijd hebt om de hele dag het topic te gijzelen, heb je ook tijd om terug te kijken, lijkt mij.![]()
![]()
Je laat nochtans blijken voldoende op de hoogte te zijn van het beleid van Trump dus het bekijken van die persco lijkt me niet geheel noodzakelijk. Ik hoef ook niet elk zinnetje van Rutte te horen om een mening te vormen over de Nederlandse aanpak. Maar vooruit, we wachten af.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat antwoord heb ik je gegeven, je vraagt relevante vragen aan de hand van het beleid.
Als jij zegt dat er niets relevants werd verteld in dat hele uur (wat mij sterk lijkt) dan heb je misschien een punt. Kortom ik ben nu genoodzaakt om de hele persconferentie terug te kijken puur en alleen om jou punt te bevestigen.
Het is inderdaad zonde van mijn tijd maar als ik een gaatje weet te vinden dan doe ik het.
Vind het wel een beetje flauw van je, en ik ben ook echt benieuwd of je hier nog serieus op terugkomt of dat je nu, net als Trump, gewoon wegloopt.
Overigens heb ik nergens gezegd dat Trump alleen maar onzin loopt te spuien in zijn persconferentie. Maar wel voldoende om commentaar daarop te rechtvaardigen. Want, nogmaals, het is crisistijd en daarmee nadrukkelijk niet de tijd voor campagne tijdens belangrijke persmomenten.
[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 12-05-2020 11:55:16 ]Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Je zal verbaast zijn wat ik allemaal in één dag doe. Wat dat betreft ben ik net als Trump, altijd aan het werk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:48 schreef AnneX het volgende:
@:Chivaz...als je de tijd hebt om de hele dag het topic te gijzelen, heb je ook tijd om terug te kijken, lijkt mij.![]()
June, when the Supreme Court issues a decision in the Louisiana abortion case it heard this week, it is quite likely to be bad news for abortion rights in this country. June Medical Services, L.L.C., v. Russo involves a challenge to a Louisiana law that, by requiring all doctors who perform abortions to have admitting privileges at nearby hospitals, would drastically reduce the number of service providers in the state.
https://www.newyorker.com(...)re-the-supreme-court
Nog iets wat bij succes hem weer wat stemmen kan opleveren. Timing is ook juist. Dit is pas de 1ste zaak. Momenteel zijn er nog een aantal die ze richting SC aan het duwen zijn. Doel Roe vs Wade moet eraan.
think there's a renewed sense of momentum to challenge Roe, and I don't think that's been a secret," she said. "I think it's now just being viewed as a possibility."
Hier een draadje over wat voor rechters DJT voor het leven heeft benieuwd. Conservatiever en jonger als dat we de laatste 25 j hebben gezien. Je moet denk ik terug naar Bush1 met een Clarence Thomas.
https://www.nytimes.com/2(...)ls-court-judges.html![]()
![]()
Ben een beetje globaal aan het rondkijken en vanaf 26 min een relevante vraag aan de hand van het beleid en ook een normaal antwoord.
Dus het kan blijkbaar wel, alleen is goedkoop scoren natuurlijk veel leuker. Die journalist die een relevante vraag stelde heeft niet zijn momentje kunnen pakken maar mevrouw Weija ja haar naam gaat nu rond op Twitter. Tot genoegen van vooral haarzelf en de anti Trump activisten.![]()
Waarom denk je dat dat hem stemmen gaat opleveren? De groep mensen voor wie dit zo'n halszaak is loopt toch al met hem weg en het is een aardige minderheidsopvatting volgens de data van Pew.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:49 schreef JANdeDERDE het volgende:
June, when the Supreme Court issues a decision in the Louisiana abortion case it heard this week, it is quite likely to be bad news for abortion rights in this country. June Medical Services, L.L.C., v. Russo involves a challenge to a Louisiana law that, by requiring all doctors who perform abortions to have admitting privileges at nearby hospitals, would drastically reduce the number of service providers in the state.
https://www.newyorker.com(...)re-the-supreme-court
Nog iets wat bij succes hem weer wat stemmen kan opleveren. Timing is ook juist. Dit is pas de 1ste zaak , zijn er nog een aantal die ze richting SC aan het duwen zijn. Doel Roe vs Wade moet eraan.
think there's a renewed sense of momentum to challenge Roe, and I don't think that's been a secret," she said. "I think it's now just being viewed as a possibility."
Hier een draadje over wat voor rechters DJT voor het leven heeft benieuwd. Conservatiever en jonger als dat we de laatste 25 j hebben gezien. Je moet denk ik terug naar Bush1 met een Clarence Thomas.
https://www.nytimes.com/2(...)ls-court-judges.htmlVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jimmy Kimmel zegt sorry dat hij het filmpje van Pence zijn lege dozen liet zien. Kijk zeker door tot het einde.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
The Senate’s streak of judicial confirmations is on hiatus as senators confront the coronavirus outbreak, leaving more than three dozen nominees in limbo.
Until now, the Senate has rapidly confirmed President Donald Trump’s judicial nominees, including record speed for federal appeals court judges. But like all Senate business, judges are taking a back seat to emergency rescue packages and extended periods away from the U.S. Capitol.
Word tijd dat de boel weer normaal gaat lopen. Er zijn belangrijke zaken die blijven liggen nu ten onrechte. Gelukkig hebben we nog even. Mocht Biden winnen dan hoop ik wel dat de Senaat in rooie handen blijft. En hetzelfde zal doen als wat ze bij Obama de laatste periode deden.
Dan gaan we in 2024 gewoon door waar we gebleven zijn.
https://www.politico.com/(...)s-coronavirus-175188
@Monolith ik denk toch dat vele het als een overwinning zien voor Trump. En het is altijd aantrekkelijk om op een winnaar te stemmen. Ook voldoende christenen onder de Democraten. En die worden niet echt lekker bediend door de Democraten.
Zijn ratings onder vrouwen zijn wel wat laag en dat verdiend zeker de aandacht. We moeten natuurlijk wel winnen.![]()
Ik heb meer het idee dat je je eigen opvattingen aan het projecteren bent. De mensen die dit een halszaak vinden stemmen al in behoorlijke mate en stemmen bovendien altijd Republikeins. Het gaat eerder problematisch worden als de SC de abortuswetgeving verder afbreekt in mijn ogen, want dat enthousiasmeert juist kiezers die want minder trouw op komen dagen en niet standaard Democratisch stemmen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:10 schreef JANdeDERDE het volgende:
The Senate’s streak of judicial confirmations is on hiatus as senators confront the coronavirus outbreak, leaving more than three dozen nominees in limbo.
Until now, the Senate has rapidly confirmed President Donald Trump’s judicial nominees, including record speed for federal appeals court judges. But like all Senate business, judges are taking a back seat to emergency rescue packages and extended periods away from the U.S. Capitol.
Word tijd dat de boel weer normaal gaat lopen. Er zijn belangrijke zaken die blijven liggen nu ten onrechte. Gelukkig hebben we nog even. Mocht Biden winnen dan hoop ik wel dat de Senaat in rooie handen blijft. En hetzelfde zal doen als wat ze bij Obama de laatste periode deden.
Dan gaan we in 2024 gewoon door waar we gebleven zijn.
https://www.politico.com/(...)s-coronavirus-175188
@:monolith ik denk toch dat vele het als een overwinning zien voor Trump. En het is altijd aantrekkelijk om op een winnaar te stemmen. Ook voldoende christenen onder de Democraten. En die worden niet echt lekker bediend door de Democraten.
Zijn ratings onder vrouwen zijn wel wat laag en dat verdiend zeker de aandacht. We moeten natuurlijk wel winnen.
Ik postte hier onlangs nog een artikel van Politico over Susan Collins, die aardig te lijden heeft qua populariteit met name ook omdat ze altijd sterk opkwam voor vrouwenrechten en haar vrij kritiekloze houding jegens Trump en z'n poldertaliban haar flink wordt aangerekend.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Kijk, een pandemie vergt een heel andere aanpak dan bijvoorbeeld een wet als bijvoorbeeld abortus. Tijd is alles beslissend hier. 81500 doden. dat hadden er ook een stuk minder kunnen zijn. De economie kan wel wachten IMHO.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe je denkt dat een president een federale wet afkondigt en tekent die van alles zou regelen in staten. Mensen lijken de staatsvorm van de VS maar heel matig te begrijpen. Trump valt van alles aanrekenen, maar niet dat hij dingen doet waarvoor hij de bevoegdheden helemaal niet heeft.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Er zijn ook veel Christenen die bepaalde lessen van Jezus belangrijk vinden, welke je een stuk meer terugvindt bij de democraten dan bij de republikeinen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:10 schreef JANdeDERDE het volgende:
Ook voldoende christenen onder de Democraten. En die worden niet echt lekker bediend door de Democraten.
Het is niet alleen abortus.Цой жив![]()
Dat is allemaal leuk en aardig, maar uiteindelijk gaan de gouverneurs en lokale bestuurders over vraagstukken als het opengooien van restaurants of winkels. Er is ook geen federale wet die de staten ergens toe verplicht. Die kan een president ook helemaal niet afvaardigen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:16 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Kijk, een pandemie vergt een heel andere aanpak dan bijvoorbeeld een wet als bijvoorbeeld abortus. Tijd is alles beslissend hier. 81500 doden. dat hadden er ook een stuk minder kunnen zijn. De economie kan wel wachten IMHO.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
campagne voeren?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je zal verbaast zijn wat ik allemaal in één dag doe. Wat dat betreft ben ik net als Trump, altijd aan het werk.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Geen speld tussen te krijgen. The dumbest time tot be alive...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:02 schreef speknek het volgende:
Jimmy Kimmel zegt sorry dat hij het filmpje van Pence zijn lege dozen liet zien. Kijk zeker door tot het einde.![]()
https://www.pewforum.org/(...)t-abortion/by/state/
Hier ze je het per staat. De staten waarin mensen er in meerderheid kritisch tegenover staan. Zijn juist de staten die de wetgeving op de plank hebben liggen. Staten waar dit niet het geval is zal de republikein iig voorlopig ook geen strengere wetgeving voorstellen.
Zo denk ik zelf dat er hier toch een win te behalen valt. De gelovige staten krijgen wat ze willen. De andere staten worden grotendeels met rust gelaten. En Trump heeft de democraten aan het huilen gemaakt. Ik denk ook wel dat er een grote hoeveelheid is van mensen die abortus toch wel afkeuren maar dit niet in wetgeving hoeven te zien. In de zin in zelf doe het niet maar wat een ander wil so be it.
Ik verwacht dat er wel veel begrip voor komt misschien zelfs wel wat waardering vanuit die hoek. Bijv de katholieke (latinos)
Ook dat Trump probeert de funding vanuit het rijk richting abortusklinieken te stoppen. Wat deels al gelukt is. Kan denk ik op meer steun rekenen als alleen de echte die hards.
Wat jij doet moet je lekker zelf weten maar ik ga niet mee betalen aan iets wat ik niet goedkeur. Dat zie je veel onder mensen.![]()
De gelovige Staten?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Maar ons land kent zeer liberale abortuswetgeving. Je hebt het zeker goed naar je zin?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:26 schreef JANdeDERDE het volgende:
Hier ze je het per staat. De staten waarin mensen er in meederheid kritisch tegenover staan. Zijn juist de staten die de wetgeving op de plank hebben liggen. Staten waar dit niet het geval is zal de republikein iig voorlopig ook geen strengere wetgeving voorstellen.
Zo denk ik zelf dat er hier toch een win te behalen valt. De gelovige staten krijgen wat ze willen. De andere staten worden grotendeels met rust gelaten. En Trump heeft de democraten aan het huilen gemaakt. Ik denk ook wel dat er een grote hoeveelheid is van mensen die abortus toch wel afkeuren maar dit niet in wetgeving hoeven te zien. In de zin in zelf doe het niet maar wat een ander wil so be it.
Ik verwacht dat er wel veel begrip voor komt misschien zelfs wel wat waardering vanuit die hoek. Bijv de katholieke (latinos)
Ook dat Trump probeert de funding vanuit het rijk richting abortusklinieken te stoppen. Wat deels al gelukt is. Kan denk ik op meer steun rekenen als alleen de echte die hards.
Wat jij doet moet je lekker zelf weten maar ik ga niet mee betalen aan iets wat ik niet goedkeur. Dat zie je veel onder mensen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Volgens mij moet het Amerikaanse kiesstelsel even worden uitgelegd. Het idee is dat elke staat een aantal kiesmannen heeft. Die kiesmannen win je in z'n volledigheid als je de meeste stemmen in die staat haalt. Dat er knalrode staten zijn waar men in meerderheid voor het beperken van abortus is zegt dus geen zak. Verder lijk je nogal voorbij te gaan aan mijn argument dat het niet uitmaakt of mensen het ermee eens zijn, maar of die mensen al stemden en wat ze stemden en in hoeverre het een halszaak is. Kijk dat jij hier kennelijk een halszaak van wilt maken, betekent natuurlijk niet dat iemand die nu werkeloos thuiszit of noodgedwongen in een vleesfabriek hutje mutje op andere mensen staat zonder fatsoenlijke bescherming geen andere prioriteiten heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:26 schreef JANdeDERDE het volgende:
Hier ze je het per staat. De staten waarin mensen er in meederheid kritisch tegenover staan. Zijn juist de staten die de wetgeving op de plank hebben liggen. Staten waar dit niet het geval is zal de republikein iig voorlopig ook geen strengere wetgeving voorstellen.
Wat jij doet moet je lekker zelf weten maar ik ga niet mee betalen aan iets wat ik niet goedkeur. Dat zie je veel onder mensen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Overigens moet ik daar ook nog even bij aanteken dat de cijfers per staat die je aanhaalt alweer van 2014 zijn en er in de landelijk trends toch sinds die tijd alweer een aanzienlijke verschuiving lijkt plaats te vinden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik heb het goed naar me zin in Nederland. En idd dit is 1 groot progressief paradijs (voor sommige).quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ons land kent zeer liberale abortuswetgeving. Je hebt het zeker goed naar je zin?
Gelukkig kunnen wij ze bij 23 weken nog naar de lieve heer sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vinden wij normaal als maatschappij hij of zij kan het zelfs voelen. Eerder luguber als liberal maar dat is maar net waar je waardes liggen.
Gelukkig zijn de meeste mensen op deze aarde gelovig en groeiend in aantal.![]()
Ah! Altijd de beste basis voor goed beleid.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:26 schreef JANdeDERDE het volgende:
Hier ze je het per staat. De staten waarin mensen er in meerderheid kritisch tegenover staan. Zijn juist de staten die de wetgeving op de plank hebben liggen. Staten waar dit niet het geval is zal de republikein iig voorlopig ook geen strengere wetgeving voorstellen.
Wat jij doet moet je lekker zelf weten maar ik ga niet mee betalen aan iets wat ik niet goedkeur. Dat zie je veel onder mensen.Op het scherp van de snede.![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:41 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Ik heb het goed naar me zin in Nederland. En idd dit is 1 groot progressief paradijs (voor sommige).
Gelukkig kunnen wij ze bij 23 weken nog naar de lieve heer sturen.Volgens mij neemt het aantal gelovigen in ons land niet toe. Verder geef ik persoonlijk geen flikker om abortus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit vinden wij normaal als maatschappijn hij of zij kan het zelfs voelen. Eerder luguber als liberal maar dat is maar net waar je waardes liggen.
Gelukkig zijn de meeste mensen op deze aarde gelovig en groeiend in aantal.
Wat betreft de VS. Als Amerikaan zou ik mij meer zorgen maken om het feit dat miljoenen landgenoten straatarm zijn en 1 op de 5 kinderen in het land blijkbaar niet voldoende te eten krijgen. Maar dat ben ik.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Leuk dat je dat eruit pikt. Ook nog behoefte aan inhoud?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:44 schreef DuizendGezichten het volgende:
[..]
Ah! Altijd de beste basis voor goed beleid.![]()
Heeft iemand de puf om uit te leggen wat "Obamagate" precies is? Ik snap dat het allemaal verzonnen onzin is, maar ik begrijp zelfs niet wat er precies verzonnen is.![]()
Waarom zet je het erbij als je er niet over wil discussiëren?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:45 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Leuk dat je dat eruit pikt. Ook nog behoefte aan inhoud?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Hier? https://www.politico.com/(...)ump-obamagate-249734quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:02 schreef westwoodblvd het volgende:
Heeft iemand de puf om uit te leggen wat "Obamagate" precies is? Ik snap dat het allemaal verzonnen onzin is, maar ik begrijp zelfs niet wat er precies verzonnen is.![]()
twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 01:35:15Biden aides, surrogates and major donors see Kamala Harris as the best fit at the onset of the process — at least on paper — to join Biden atop the Democratic ticket. https://t.co/RWdrnmabqa reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
RT van George Conway:
“‘This is what should worry the campaign: Biden is in his basement and he’s beating Trump,’ a former West Wing staffer told me. ‘If I were Biden, the lesson I would learn is: Shut the fuck up and let Trump go out there and destroy himself.’”
https://mobile.twitter.com/gtconway3d/status/1259984912184160256
Vond éen van de comments wel duidelijk:
Quote: “ People have been home for at least 7 weeks. All day to watch cable TV.
Citizens have been able to watch the performances of Gov Cuomo, Gov Hogan, Gov DeWine and Gov Gavin Newsom in real time. Also President Trump.
His fall lays entirely on him.“![]()
[..]
Ik heb het goed naar me zin in Nederland. En idd dit is 1 groot progressief paradijs (voor sommige).
Gelukkig kunnen wij ze bij 23 weken nog naar de lieve heer sturen.Grappig dat je enerzijds klaagt over een burgemeester met moslim-roots en anderzijds religieuze beginselen als onderdeel van de staatsinrichting toejuicht. En ja, abrahamitische religies zijn gewoon allemaal hetzelfde als het gaat over dit soort zaken, geen enkel verschil. Geef de SGP de vrije hand en ze staan morgen weer hoertjes te stenigen in Barneveld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vinden wij normaal als maatschappij hij of zij kan het zelfs voelen. Eerder luguber als liberal maar dat is maar net waar je waardes liggen.
Misschien is het handig om eens te kijken wat nou eigenlijk belangrijker is. Goede voorlichting en goede voorzieningen (Nederland) of religieus geklooi met dit soort zaken. Gerekend naar hoofd van de bevolking vinden er in Nederland de helft van het aantal abortussen plaats ten opzichte van de VS. In plaats van dat gezeik over "kindjes doodmaken" kun je je dus beter druk maken over het feit dat in de VS voorlichting en voorzieningen breed beschikbaar moeten komen.
Waarom kent de VS zoveel abortussen? Tieners neuken ondanks wat ouders daarvan vinden. Sterker nog, als het niet mag is het des te leuker. Tieners met pil/condoom krijgen geen kinderen (of geslachtsziekten) tieners zonder pil/condoom wel. Moeilijker is het niet. Wil je geen abortussen, moet je niet net doen alsof tieners niet neuken, moet je zorgen dat ze dat veilig kunnen doen. Ook of juist die kut-christenen.
En blijft het issue van Koos. Waarom verplicht kinderen laten komen wanneer je ze vervolgens geen perspectief kunt bieden? Hoe christelijk is dat eigenlijk?![]()
Niet dat ik het zelf met je oneens ben, maar voor iemand die een foetus van 20 weken als mens ziet is dit natuurlijk geen argument.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:20 schreef mcmlxiv het volgende:
En blijft het issue van Koos. Waarom verplicht kinderen laten komen wanneer je ze vervolgens geen perspectief kunt bieden? Hoe christelijk is dat eigenlijk?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Het zou wel een argument moeten zijn. Ik blijf het verbijsterend vinden dat een land met inkomensverschillen als in de VS zich als christelijk ziet. Wat is er gebeurd met Matteüs 19:24?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet dat ik het zelf met je oneens ben, maar voor iemand die een foetus van 20 weken als mens ziet is dit natuurlijk geen argument.![]()
Andere vraag...
Waarom “mag” mn. Fauci niét voor the House verschijnen - van het wh - en wél voor de Senaat.
En geeft hij zijn getuigenis al vast “weg” in de krant?![]()
De gristenyanks zijn meer van Leviticus.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:25 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het zou wel een argument moeten zijn. Ik blijf het verbijsterend vinden dat een land met inkomensverschillen als in de VS zich als christelijk ziet. Wat is er gebeurd met Matteüs 19:24?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
[..]
Gelukkig kunnen wij ze bij 23 weken nog naar de lieve heer sturen.Gelovig misschien, groeiend in aantal...not so muchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vinden wij normaal als maatschappij hij of zij kan het zelfs voelen. Eerder luguber als liberal maar dat is maar net waar je waardes liggen.
Ik snap dat mensen soms in sprookjes geloven om het leven dragelijk te maken, maar kies dan een beter verhaal ofzo."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
twitter:twitter:gtconway3d twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 13:29:59GET YOURSELF SOME HELP https://t.co/eM4hnpxXj1 reageer retweet
Dat zelfs de Republikeinen een onderzoek naar 'Obamagate' niet zien zitten is juist een bewijst dat er iets speelt!!!!1einztwitter:DineshDSouza twitterde op zondag 10-05-2020 om 23:13:46Republicans—even Trump Republicans—are a little scared to put the handcuffs on Obama. This hasn’t happened to a president before. But which previous president conspired to frame and entrap his successor? Handcuffs, I say! And let the chips fall where they may @realDonaldTrump reageer retweet
![]()
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Supply side Jesus hè?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:25 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het zou wel een argument moeten zijn. Ik blijf het verbijsterend vinden dat een land met inkomensverschillen als in de VS zich als christelijk ziet. Wat is er gebeurd met Matteüs 19:24?
TrumpGOD heeft ook weer erg druk met twitteren werken vandaag, zie ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:33 schreef Ulx het volgende:
twitter:twitter:gtconway3d twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 13:29:59GET YOURSELF SOME HELP https://t.co/eM4hnpxXj1 reageer retweet
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
[..]
Gelukkig kunnen wij ze bij 23 weken nog naar de lieve heer sturen.Ach die conservatieven geven zoveel om leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vinden wij normaal als maatschappij hij of zij kan het zelfs voelen. Eerder luguber als liberal maar dat is maar net waar je waardes liggen.
Hebben we het nog niet over de hoeveelheid doden vanwege vuurwapen geweld of de oorlogen gestart door de VS.quote:Tussen 1973 en 2005 werden 7254 mensen ter dood veroordeeld. Van hen zijn er inmiddels ca. 1000 geëxecuteerd en zitten er nog 3359 in de dodencel. 2403 mensen werden in hoger beroep vrijgesproken of tot een andere straf veroordeeld; ongeveer 270 veroordeelden stierven in de dodencel als gevolg van natuurlijke oorzaken, moord of zelfmoord. 176 van de 7254 veroordeelden werd gratie verleend door de gouverneur van hun staat.![]()
Nou ja, foetussen. Laten we niet doen alsof het al babies zijn.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Neuken met condoom vind je zeker ook kindermoord?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:17 schreef Chivaz het volgende:
Ongeboren baby’s vergelijken met geharde criminelen, man man man.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ik spuit geen foetussen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuken met condoom vind je zeker ook kindermoord?![]()
Hè?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:41 schreef Monolith het volgende:
Trump valt van alles aanrekenen, maar niet dat hij dingen doet waarvoor hij de bevoegdheden helemaal niet heeft.
Dus van jou mag Trump wel alles doen wat hij eigenlijk helemaal niet mag doen?
Dat is in ieder geval wel wat Trump continu beweert, dat hij alles mag doen, absolute power heeft.![]()
Tsja, in zekere zin is dat een arbitraire discussie. Als je een condoom volspuit, ontneem je een kind ook de kans op leven. Een paar dorpen hier verderop zien ze dat als reden om alleen te neuken met als doel om kinderen te maken.quote:
Nu ben ik ook geen voorstander van een week voor de geboorte een kind aborteren. Maar volgens de huidige regels gaat het foetus die je met de beste wil van de wereld geen baby kunt noemen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Uiteraard doen we dat wel, want de hele aanname dat abortus moord is, is gestoeld op het idee dat het daadwerkelijk al een mens is. Daar hoort een menselijk woord als baby bij, geen foetus.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
Nou ja, foetussen. Laten we niet doen alsof het al babies zijn.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Je wilt niet weten hoe griezelig veel een foetus al op een volgroeid mens lijkt. Ik was dan ook wel een voorstander van de heartbeat Bill. Zodra er een hartslag is dan zou er van abortus al geen sprake meer mogen zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, in zekere zin is dat een arbitraire discussie. Als je een condoom volspuit, ontneem je een kind ook de kans op leven. Een paar dorpen hier verderop zien ze dat als reden om alleen te neuken met als doel om kinderen te maken.
Nu ben ik ook geen voorstander van een week voor de geboorte een kind aborteren. Maar volgens de huidige regels gaat het foetus die je met de beste wil van de wereld geen baby kunt noemen.
https://www.huffingtonpos(...)sent_skip=1589287059
Een drieling die geboren is rond de 24 weken. Dit soort berichten moeten je toch wel niet een beetje aan het denken zetten al ben je een voorstander van abortus.![]()
Dat Trump een volstrekte idioot is wil nog niet zeggen dat ik me tot dat niveau hoef te verlagen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hè?
Dus van jou mag Trump wel alles doen wat hij eigenlijk helemaal niet mag doen?
Dat is in ieder geval wel wat Trump continu beweert, dat hij alles mag doen, absolute power heeft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat Trump een volstrekte idioot is wil nog niet zeggen dat ik me tot dat niveau hoef te verlagen.
Maar dat doe je juist wel door te beweren dat we het Trump niet mogen aanrekenen als hij dingen doet/ wil doen die niet mogen.![]()
Nee, dat is niet wat ik zeg. Wat ik zeg is dat je Trump niet kunt aanrekenen dat hij geen beslissingen neemt waarvoor de bevoegdheden op het niveau van individuele staten ligt. Oftewel zaken waar de verantwoordelijkheid voor bij een Cuomo ligt kun je niet op het conto van Trump schuiven.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar dat doe je juist wel door te beweren dat we het Trump niet mogen aanrekenen als hij dingen doet/ wil doen die niet mogen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tja, als je pro life bent en niet tegen de doodstraf dan heb je de Bijbel of niet gelezen of niet begrepen en begrijp je blijkbaar ook niet wat "life" is.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:17 schreef Chivaz het volgende:
Ongeboren baby’s vergelijken met geharde criminelen, man man man.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2020 14:56:40 ]![]()
Moet bekennen dat mij dat niet aan het denken zet. Maar ten aanzien van dat soort ethische thema's ben ik dan ook vrij onverschillig. Zo ben ik erg makkelijk met euthanasie. Als een of ander chronisch ziek oudje dood wil, dan is dat helemaal prima wat mij betreft.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe griezelig veel een foetus al op een volgroeid mens lijkt. Ik was dan ook wel een voorstander van de heartbeat Bill. Zodra er een hartslag is dan zou er van abortus al geen sprake meer mogen zijn.
Een drieling die geboren is rond de 24 weken. Dit soort berichten moeten je toch wel niet een beetje aan het denken zetten al ben je een voorstander van abortus.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Nee, dat zet mij niet aan het denken. Dat iets mogelijk, met veel medische ingrepen, levensvatbaar kan zijn is nog geen reden om abortus te verbieden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe griezelig veel een foetus al op een volgroeid mens lijkt. Ik was dan ook wel een voorstander van de heartbeat Bill. Zodra er een hartslag is dan zou er van abortus al geen sprake meer mogen zijn.
Een drieling die geboren is rond de 24 weken. Dit soort berichten moeten je toch wel niet een beetje aan het denken zetten al ben je een voorstander van abortus.
Vooral niet als er ruim 107.000 kinderen in de VS op adoptie zitten te wachten die gemiddeld 3 jaar in tijdelijke pleeggezinnen zitten en dat zijn alleen nog maar degenen die in het systeem zitten.
Maar goed, laten we teruggaan naar AMV en de vraag wat journalisten wel of niet mogen vragen aan de President.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2020 15:00:44 ]![]()
Ik heb ook geen problemen met euthanasie, maar dat valt dan ook weer niet te vergelijken met abortus.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet bekennen dat mij dat niet aan het denken zet. Maar ten aanzien van dat soort ethische thema's ben ik dan ook vrij onverschillig. Zo ben ik erg makkelijk met euthanasie. Als een of ander chronisch ziek oudje dood wil, dan is dat helemaal prima wat mij betreft.![]()
Jawel hoor. Zal je dan blijkbaar anders bedoeld hebben, maar het staat er echt.quote:
Vandaar de verwarring.![]()
Er mist nog een tweede 'niet' inderdaad.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:05 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zal je dan blijkbaar anders bedoeld hebben, maar het staat er echt.
Vandaar de verwarring.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Een derde danquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er mist nog een tweede 'niet' inderdaad.![]()
![]()
Nee een tweede. De oorspronkelijke tweede wordt dan de derde.quote:
“Trump’s Feeling Is, ‘Why Are We Losing Everywhere?’”: With Advisers Feuding and Numbers Plummeting, Trump Eyes Campaign Shake-uphttps://www.vanityfair.co(...)es-campaign-shake-upquote:With the coronavirus death toll surpassing 80,000 and the unemployment rate at Great Depression-era levels, there is a growing consensus among senior Republicans that Donald Trump’s reelection is slipping away. Recent internal polls show Trump trailing Joe Biden in six swing states, a data point that augurs a landslide loss in November. “The swing state polls are horrific,” a prominent Republican briefed on the numbers told me. The White House’s COVID-19 outbreak is only the latest headline that reinforces the narrative that Trump can’t get control of the pandemic. “This is what should worry the campaign: Biden is in his basement and he’s beating Trump,” a former West Wing staffer told me. “If I were Biden, the lesson I would learn is: Shut the fuck up and let Trump go out there and destroy himself.
...
As Trump debates who should lead his campaign, he’s also struggling to settle on a 2020 strategy. Some advisers are lobbying Trump to embrace the reopening. “They’re going to gamble on the economy and hope it works,” a former West Wing official said. But another camp is pushing the view that Trump should run on a blame-China message. On top of everything, there is also fear in Trumpworld that Senate Republicans might finally break from him if the polls get bad enough. “The numbers are fucking terrible,” another former West Wing official said. “There’s massive anxiety in the GOP that he’s gonna take them all down with him.”
”
Bloedzuiger Trump probeert dan maar mee te liften op het succes van anderen:twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 13:56:26Remember this, every Governor who has sky high approval on their handling of the Coronavirus, and I am happy for them all, could in no way have gotten those numbers, or had that success, without me and the Federal Governments help. From Ventilators to Testing, we made it happen! reageer retweet
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
twitter:SantaInc twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 14:20:15@realDonaldTrump Trump: “I take no responsibility at all.”
Also Trump: “GIVE ME ALL THE CREDIT” reageer retweetThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
En als er nu juist één ding is wat wél problematisch verliep, dan is het wel de verstrekking van materialen en de wijze waarop staten daar dwars werden gezeten door de federale overheid.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:25 schreef speknek het volgende:
“Trump’s Feeling Is, ‘Why Are We Losing Everywhere?’”: With Advisers Feuding and Numbers Plummeting, Trump Eyes Campaign Shake-up
Bloedzuiger Trump probeert dan maar mee te liften op het succes van anderen:twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 13:56:26Remember this, every Governor who has sky high approval on their handling of the Coronavirus, and I am happy for them all, could in no way have gotten those numbers, or had that success, without me and the Federal Governments help. From Ventilators to Testing, we made it happen! reageer retweet
Het is natuurlijk ook een ongekende politieke blunder om niet nu flink te profiteren van de situatie om je populariteit een enorme boost te geven. Dit was in mijn ogen de uitgelezen kans om je herverkiezing veilig te stellen. Als we hier in november verkiezingen zouden hebben dan was de VVD waarschijnlijk spekkoper.
Trump leek dat half te begrijpen door te roepen dat hij nu een wartime president was. Hij leek alleen abusievelijk te denken dat dit inhoudt dat iedereen in het land van gouverneurs tot journalisten hem met lof zou overladen, terwijl het idee nu juist is dat je een wat technocratische koers gaat varen een daarmee 'boven de partijen' en ook boven kritiek gaat staan.
In plaats daarvan zien we kleuter Donnie die weer z'n gebruikelijke woedeuitbarstingen heeft als hij z'n dagelijkse knuffel niet krijgt, in plaats van technocratische briefings een twee uur durende zelfbevredigingssessie gaat houden en ga zo maar door.
Dan kun je wel gaan stampvoeten dat anderen wel electoraal garen spinnen bij de situatie en jij niet, maar dan heb je het gewoon niet begrepen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat ik nou oprecht niet begrijp als weldenkend mens is dat er een hele base achter meneer Trump zit die alles wat hij zegt slikt als zoete koek en hem zelf adoreren. Da's eigenlijk heel eng! gebeurde 85 jaar geleden ook bij een heel eng mannetje uit Oostenrijk. Hij zaait verdeeldheid en haat.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:25 schreef speknek het volgende:
“Trump’s Feeling Is, ‘Why Are We Losing Everywhere?’”: With Advisers Feuding and Numbers Plummeting, Trump Eyes Campaign Shake-up
[..]
https://www.vanityfair.co(...)es-campaign-shake-up
Dit zou hier in NL nooit gebeuren.
Zijn wij als volk dan meer beschaafd dan in de US? Of ligt het gemiddelde IQ van de average trump supporter gewoon heel erg laag.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Waarom zou dat hier nooit gebeuren? Kijk we hebben hier een veel pluriformer stelsel, maar als we hier een tweepartijenstelsel hadden gehad, dan hadden we ook zomaar een premier Fortuyn kunnen hebben met hordes kritiekloze fans.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:47 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat ik nou oprecht niet begrijp als weldenkend mens is dat er een hele base achter meneer Trump zit die alles wat hij zegt slikt als zoete koek en hem zelf adoreren. Da's eigenlijk heel eng! gebeurde 85 jaar geleden ook bij een heel eng mannetje uit Oostenrijk. Hij zaait verdeeldheid en haat.
Dit zou hier in NL nooit gebeuren.
Zijn wij als volk dan meer beschaafd dan in de US? Of ligt het gemiddelde IQ van de average trump supporter gewoon heel erg laag.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Thank god dat wij geen politiek systeem hebben zoals in de VS.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom zou dat hier nooit gebeuren? Kijk we hebben hier een veel pluriformer stelsel, maar als we hier een tweepartijenstelsel hadden gehad, dan hadden we ook zomaar een premier Fortuyn kunnen hebben met hordes kritiekloze fans.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Idd twee partijen stelsel is gewoon drama. In Engeland nu ook met johnson vs Corbyn. Mja dan krijg je dus zo’n clown omdat het alternatief Jesse klaver meets die D66 loser is.
Dan liever 50+ en partij voor de dieren etc. en zelfs sgpEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:56 schreef RipCity het volgende:
Idd twee partijen stelsel is gewoon drama. In Engeland nu ook met johnson vs Corbyn. Mja dan krijg je dus zo’n clown omdat het alternatief Jesse klaver meets die D66 loser is.
Dan liever 50+en partij voor de dieren 50+, groep Krol, PvdD, groep van Kooten-Arissen, 50+, PvdD, Groep Krol & van Kooten - Arissen etc. en zelfs sgp
Ouchtwitter:AshaRangappa_ twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 16:09:51OMG, RBG asked why this is different than Whitewater, where subpoenas against President could be enforced -- "what's good for the goose is good for the gander."
President's lawyers: We don't think you should look at those cases because they are too recent.
🙄🙄🙄 reageer retweetI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Artsen zonder Grenzen opereren toch vaak in de sh*thole countries in Afrika?
“The coronavirus crisis in Navajo Nation has gotten so bad that Doctors Without Borders just sent a team into the United States https://”
https://mobile.twitter.com/cbsnews/status/1260005985332219904![]()
twitter:blakesmustache twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 16:04:26Live Thread on Mazars and Deutsche Bank
And we’re off!
Roberts immediately jumps on Trump’s lawyer and sounds VERY skeptical. reageer retweettwitter:blakesmustache twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 16:15:01Alito is up now. Even Alito sounds skeptical of Trump's argument. Boy oh boy is this going badly for Trump!!! reageer retweet
twitter:PaulHartNYC twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 16:11:00@blakesmustache Trump lawyers have NO case because other presidents have had their finances investigated WHILE in office. reageer retweet
[ Bericht 26% gewijzigd door la_perle_rouge op 12-05-2020 16:22:13 ]![]()
Ja het is wat Paul Hart zegt, de jurisprudentie is daar dat de SCOTUS zichzelf wel erg voor lul moet zetten willen ze partisaans stemmen.
Dat kan nog steeds gebeuren, maar dan is dat de volgende Amerikaanse institutie die de prullenbak in kan door de Trump kongsi.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Hier kan je ook meeluisteren met commentaar van de NYT erbij:quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:16 schreef la_perle_rouge het volgende:
twitter:blakesmustache twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 16:04:26Live Thread on Mazars and Deutsche Bank
And we’re off!
Roberts immediately jumps on Trump’s lawyer and sounds VERY skeptical. reageer retweettwitter:blakesmustache twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 16:15:01Alito is up now. Even Alito sounds skeptical of Trump's argument. Boy oh boy is this going badly for Trump!!! reageer retweet
twitter:PaulHartNYC twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 16:11:00@:blakesmustache Trump lawyers have NO case because other presidents have had their finances investigated WHILE in office. reageer retweet
https://www.nytimes.com/i(...)ries&pgtype=Homepage“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
hoi, bedankt, want op CNN zijn ze bezig met de getuigenissen over de handelswijze omtrent Covid voor de senaat. Ook interessant, maar dit interesseert me meer.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hier kan je ook meeluisteren met commentaar van de NYT erbij:
https://www.nytimes.com/i(...)ries&pgtype=Homepage![]()
Is het trouwens niet een tikkeltje krankzinnig dat Trump oproept zijn voorganger in het gevang te gooien? Dat is immers wat hij impliceert met zijn Obamagate-gelul.
Om maar even aan te geven hoe de VS van het padje is geraaktOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Historisch gezien ook een stuk belangrijkerquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
hoi, bedankt, want op CNN zijn ze bezig met de getuigenissen over de handelswijze omtrent Covid voor de senaat. Ook interessant, maar dit interesseert me meer.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Als Biden wint zal die dat ook wel willen denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
Is het trouwens niet een tikkeltje krankzinnig dat Trump oproept zijn voorganger in het gevang te gooien? Dat is immers wat hij impliceert met zijn Obamagate-gelul.
Om maar even aan te geven hoe de VS van het padje is geraakt![]()
![]()
Ook vreemd als je bedenkt dat hij vindt dat een president kan doen wat hij wil. Blijkbaar geldt dat dan weer niet voor Obamaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
Om maar even aan te geven hoe de VS van het padje is geraakt“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Mogelijk, maar die zal de onafhankelijkheid van het ministerie van justitie mbt strafvervolging wel respecteren.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:40 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Als Biden wint zal die dat ook wel willen denk ik“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Wellicht, maar ik mag toch hopen dat Biden zich daar niet mee bemoeit, laat staan dat hij een oproep doet om Trump op te sluiten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:40 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Als Biden wint zal die dat ook wel willen denk ikOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Fortuyn zou de ergste nog niet zijn geweest, de vastgoedproleten en had-je-me-maars die na hem het electorale veld overnamen hebben die kritiekloze fans ook. En zitten hier nu dagelijks te etteren in de hoop op zieltjes te winnen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom zou dat hier nooit gebeuren? Kijk we hebben hier een veel pluriformer stelsel, maar als we hier een tweepartijenstelsel hadden gehad, dan hadden we ook zomaar een premier Fortuyn kunnen hebben met hordes kritiekloze fans.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ach, ik constateer alleen maar dat de voortdurende behoefte om de ander te laten huilen op de één of andere manier een soort van graadmeter voor succesvol beleid schijnt te zijn. Voor alt-rechtsch dan in ieder geval. Lijkt me inhoudelijk genoeg als observatie.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:45 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Leuk dat je dat eruit pikt. Ook nog behoefte aan inhoud?Op het scherp van de snede.![]()
Lijkt me ook.twitter:blakesmustache twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 16:52:12Roberts is up. He wants to know whether there is any bound on how far Congress can go in claiming it has a legitimate legislative purpose.
Letter says the limit is that Congress can’t overly burden POTUS. Good answer. reageer retweetI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 17:15:06House counsel repeatedly notes the president doesn't have to do anything because the subpoenas are to private entities. https://t.co/mvnuG0ZK7O reageer retweet
![]()
twitter:usambnl twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 16:39:30Got to catch up with De Jensen Show host @robertjensen and hear this thoughts on #COVID19, #China & what the media could be doing better to cover it. We both agree it is #tijdvoorwaarheid https://t.co/J6mLvloBMp reageer retweet
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik wacht met commentaren voor beide gebeurtenissen; corona hearing en Trumps belastingpapieren even tot morgen. Mijn rijsttafel is net afgeleverd, ik ga me ff klem vreten!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:17 schreef RipCity het volgende:
twitter:usambnl twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 16:39:30Got to catch up with De Jensen Show host @:robertjensen and hear this thoughts on #COVID19, #China & what the media could be doing better to cover it. We both agree it is #tijdvoorwaarheid https://t.co/J6mLvloBMp reageer retweet
Toegegeven, je kan Jensen qua taalbeheersing prima met een Amerikaan aan tafel zetten. Die serie in 2016 was zelfs best vermakelijk. Inhoudelijk zal het wel één groot complot geweest zijn.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Piet Hoaxstra
Kan niet wachten tot die leugenaar in het vliegtuig naar de VS zitLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
twitter:eliehonig twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 16:54:31Early read on Supreme Court argument:
-- Liberal four (RBG, Breyer, Sotomayor, Kagan) entirely dug in against President's position;
-- Conservative four (Thomas, Alito, Gorsuch, Kavanaugh) not thrilled with Trump's absolute positions;
-- Roberts searching for middle ground. reageer retweetI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Om vervolgens gewoon voor Trump te stemmen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:46 schreef Ulx het volgende:
Conservative four (Thomas, Alito, Gorsuch, Kavanaugh) not thrilled with Trump's absolute positions;
Dat wordt 5 - 4 voor Trump.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Stenigen in Nederland bron? SGP voor stenigen van hoertjes?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:20 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Grappig dat je enerzijds klaagt over een burgemeester met moslim-roots en anderzijds religieuze beginselen als onderdeel van de staatsinrichting toejuicht. En ja, abrahamitische religies zijn gewoon allemaal hetzelfde als het gaat over dit soort zaken, geen enkel verschil. Geef de SGP de vrije hand en ze staan morgen weer hoertjes te stenigen in Barneveld.
Misschien is het handig om eens te kijken wat nou eigenlijk belangrijker is. Goede voorlichting en goede voorzieningen (Nederland) of religieus geklooi met dit soort zaken. Gerekend naar hoofd van de bevolking vinden er in Nederland de helft van het aantal abortussen plaats ten opzichte van de VS. In plaats van dat gezeik over "kindjes doodmaken" kun je je dus beter druk maken over het feit dat in de VS voorlichting en voorzieningen breed beschikbaar moeten komen.
Waarom kent de VS zoveel abortussen? Tieners neuken ondanks wat ouders daarvan vinden. Sterker nog, als het niet mag is het des te leuker. Tieners met pil/condoom krijgen geen kinderen (of geslachtsziekten) tieners zonder pil/condoom wel. Moeilijker is het niet. Wil je geen abortussen, moet je niet net doen alsof tieners niet neuken, moet je zorgen dat ze dat veilig kunnen doen. Ook of juist die kut-christenen.
En blijft het issue van Koos. Waarom verplicht kinderen laten komen wanneer je ze vervolgens geen perspectief kunt bieden? Hoe christelijk is dat eigenlijk?![]()
Het zijn meerdere zaken. Een gaat naar Trump. De andere naar de aanklagers.
Jones - Clinton (en dat was harassment) ging 8-0 naar Jones. Dit keer is Trump niet eens een partij.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Google search en dan zul je zien dat het aantal gelovigen veel harder stijgt als ongelovige wereldwijd. Ik heb het nooit over een specifiek land gehad mbt dit..quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Gelovig misschien, groeiend in aantal...not so much
Ik snap dat mensen soms in sprookjes geloven om het leven dragelijk te maken, maar kies dan een beter verhaal ofzo.
Wat jij erzelf of ik van vind is niet echt iets wat waarde heeft.![]()
Gelovige mensen krijgen meer kinderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:11 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Google search en dan zul je zien dat het aantal gelovigen veel harder stijgt als ongelovige wereldwijd. Ik heb het nooit over een specifiek land gehad mbt dit..
Wat jij erzelf of ik van vind is niet echt iets wat waarde heeft.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Dat laatste is bijna allemaal bi partisan. En ook het 1ste vrij lang. Slecht punt wat je wilt maken imo.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:57 schreef The_End het volgende:
[..]
Ach die conservatieven geven zoveel om leven.
[..]
Hebben we het nog niet over de hoeveelheid doden vanwege vuurwapen geweld of de oorlogen gestart door de VS.![]()
Das werkelijk je enige reactie? Sneu. Dat heet een hyperbool beste jongen. Een zware overdrijving met een kern van waarheid.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:06 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Stenigen in Nederland bron? SGP voor stenigen van hoertjes?
ga je nog op de inhoudelijke stukken reageren?
[ Bericht 12% gewijzigd door mcmlxiv op 12-05-2020 18:23:50 ]![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:17 schreef RipCity het volgende:
twitter:usambnl twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 16:39:30Got to catch up with De Jensen Show host @:robertjensen and hear this thoughts on #COVID19, #China & what the media could be doing better to cover it. We both agree it is #tijdvoorwaarheid https://t.co/J6mLvloBMp reageer retweet
![]()
Medelijden met Wopke dat ie een achternaam met deze debiel moet delen.![]()
We zullen zien er zijn gekkere dingen gebeurd conservatief wil niet zeggen dat ze ondoordacht een beslissing nemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Om vervolgens gewoon voor Trump te stemmen.
Dat wordt 5 - 4 voor Trump.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Echt dat een ambassadeur hier tijd voor vrijmaakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:25 schreef nostra het volgende:
[..]
Toegegeven, je kan Jensen qua taalbeheersing prima met een Amerikaan aan tafel zetten. Die serie in 2016 was zelfs best vermakelijk. Inhoudelijk zal het wel één groot complot geweest zijn.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Nouja ik had het de vorige keer over die betreffende burgemeester en dat werd niet direct in dank afgenomen door de mods (off topic msschn ook wel terecht)quote:
Ik kan dat puntje nog wel ff snel toelichten het ging toen erom. SC is scheef verdeeld en straks met het wegvallen van mogelijk een Breyer en of RBG. Of ik de scheve verhouding wenselijk vind/terecht. USA is natuurlijk niet 7-2 conservatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door JANdeDERDE op 12-05-2020 18:46:17 ]![]()
Ja, ze zouden in feite zeggen dat Trump boven de wet staat als ze alle oordelen van lagere rechtbanken van tafel vegen die stelden hij z'n belastingaangifte moet openbaren.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:18 schreef vipergts het volgende:
[..]
We zullen zien er zijn gekkere dingen gebeurd conservatief wil niet zeggen dat ze ondoordacht een beslissing nemen.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ik verwacht niet dat Roberts dat doet. Ik denk 7-2 tegen Trump.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Je slaat de plank een beetje mis. Hoe kan je pro life zijn als je ondertussen een oorlog voert die 100k+ doden veroorzaakt?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:14 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Dat laatste is bijna allemaal bi partisan. En ook het 1ste vrij lang. Slecht punt wat je wilt maken imo.![]()
Waarom pak je een voorbeeldje uit mijn reactie? Eentje ook nog waar de minste doden bij vallenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:17 schreef Chivaz het volgende:
Ongeboren baby’s vergelijken met geharde criminelen, man man man.
Al die doden in de oorlogen gevoerd door de VS waren geharde criminelen. man man man![]()
Pro life is dan ook gewoon een slogan die positief klinkt. Je zou ze ook anti-choice of pro-labor of verzin zelf wat leuks kunnen noemen al is het wel een wat ironische keuze.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
twitter:DHBerman twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 17:58:01"We’re asking for temporary presidential immunity” - Trump attorney Jay Sekulow. reageer retweet
Jij gaf het als burn aan de Rep mee. Maar dat is wel heel simpel.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:36 schreef The_End het volgende:
[..]
Je slaat de plank een beetje mis. Hoe kan je pro life zijn als je ondertussen een oorlog voert die 100k+ doden veroorzaakt?
Wapen bezit + oorlogje voeren. Komt gewoon van beide. Sinds recent vragen de democraten om wat restricties op dat eerste maar dat is lang niet in alle staten.
Mij kan je er ook niet op betrappen dat ik mezelf Pro life noem. Ik ben tegen bijna alle abortussen maar geen Christelijke insteek. Euthanasie heb ik onder bepaalde voorwaarden geen probleem mee. De doodstraf ook niet (ligt aan het delict enz enz)![]()
Ik gaf het als 'burn' aan de pro lifers mee. Hoe kan je meerdere malen oorlogen voeren die 100.000en het leven kost en dan zeiken over foetussen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:50 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Jij gaf het als burn aan de Rep mee. Maar dat klopt niet.
Wapen bezit + oorlogje voeren. Komt gewoon van beide. Sinds recent vragen de democraten om wat restricties op dat eerste maar dat is lang niet in alle staten.
Mij kan je er ook niet op betrappen dat ik mezelf Pro life noem. Ik ben tegen bijna alle abortussen maar geen Christelijke insteek. Euthanasie heb ik onder bepaalde voorwaarden geen probleem mee. De doodstraf ook niet (ligt aan het delict enz enz)
Waarom ben je tegen abortus?![]()
Beetje over de top vind je nietquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:15 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Das werkelijk je enige reactie? Sneu. Dat heet een hyperbool beste jongen. Een zware overdrijving met een kern van waarheid.
ga je nog op de inhoudelijke stukken reageren?ik ben het wel gewend Trump word bijna dagelijks een Hitler genoemd hier. Net zo triest.
![]()
Quote eens een voorbeeld.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:56 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Beetje over de top vind je nietik ben het wel gewend Trump word bijna dagelijks een Hitler genoemd hier. Net zo triest.
Edit: Doe er maar meerdere, als het toch bijna dagelijks is, is dat ook een eitje.![]()
Kan je niet gewoon antwoord geven? Ben ik aan het liegen of overdrijven? Geef dan even aan waar.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:56 schreef JANdeDERDE het volgende:
Beetje over de top vind je nietik ben het wel gewend Trump word bijna dagelijks een Hitler genoemd hier. Net zo triest.
![]()
Waar precies?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:56 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
![]()
De hype over die belastingaangiftes snap ik niet echt. Wel vanuit juridisch perspectief, maar de kans dat bij openbaring daar belastingontduiking of duistere ontvangsten van Russen uit blijkt lijkt me praktisch nihil.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Mijn cadeau aan jouw. Met een zwangere vrouw naast je op de bank kan je niet teveel tijd besteden aan dit.quote:
Ff 1 draadje terug gezocht. En dan kom je al snel dit tegen. Triest kinderschtig gedrag zoals ook de hyperbole om gereformeerde en stenigen van hoertjes in 1 zin te gooien. Heb is wat respect voor anders denkende.
• dinsdag 12 mei 2020 @ 00:29 • 163 •
DonDruiper
Ik zit die Twitter feed van Trump eens even te bekijken.. deze man is knettergek. Echt knettertjegek.
85 jaar geleden was er ook zo'n knettergek mannetje uit Oostenrijk..
Ik zie overeenkomsten![]()
Ok, en verder? Voor de 'bijna dagelijkse frequentie' die je constateerde moet het niet ingewikkeld zijn om meer aan te kunnen leveren.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:06 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Mijn cadeau aan jouw. Met een zwangere vrouw naast je op de bank kan je niet teveel tijd besteden aan dit.
Ff 1 draadje terug gezocht. En dan kom je al snel dit tegen. Triest kinderschtig gedrag zoals ook de hyperbool om gereformeerde en stenigem van hoertjes in 1 zin te gooien. Heb is wat respect voor anders denkende.
• dinsdag 12 mei 2020 @ 00:29 • 163 •
DonDruiper
Ik zit die Twitter feed van Trump eens even te bekijken.. deze man is knettergek. Echt knettertjegek.
85 jaar geleden was er ook zo'n knettergek mannetje uit Oostenrijk..
Ik zie overeenkomsten![]()
Lees de eerste zin. Verder heb ik helemaal geen behoefte om voor jullie dingen op te zoeken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:08 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ok, en verder? Voor de 'bijna dagelijkse frequentie' die je constateerde moet het niet ingewikkeld zijn om meer aan te kunnen leveren.
Een ieder die dit draadje volgt weet dat er vrij regelmatig wordt refereert naar adolf/jaren30/nazi enz enz.![]()
Trump een Hitler genoemd? Dat zou een belediging voor Hitler zijn. Hitler was puur evil, trump een volstrekte amateur, een nietsnut, een mislukkeling.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:56 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Maar waar blijft je onderbouwing waarom:
- repressie beter is dan voorlichting?
- zogenaamde sexuele onthouding beter dan voorbehoedmiddelen?
- aandacht voor ongeboren belangrijker dan hulp voor geborenen?
Dat is tenslotte de kern van het beleid wat jij verdedigt een beleid wat leidt tot relatief gezien dubbel zoveel abortussen als hier.![]()
Dat is gewoon 100% onzin.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:09 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Lees de eerste zin. Verder heb ik helemaal geen behoefte om voor jullie dingen op te zoeken.
Een ieder die dit draadje volgt weet dat er vrij regelmatig wordt refereert naar adolf/jaren30/nazi enz enz.
Dan kan ik ook zeggen dat jij hier dagelijks mensen voor pedofiel uitmaakt, ik heb alleen niet echt tijd om nu die posts op te zoeken.Цой жив![]()
Als je geen zin hebt om claims te onderbouwen moet je ook niet zulke stellingen de wereld in helpen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:09 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Lees de eerste zin. Verder heb ik helemaal geen behoefte om voor jullie dingen op te zoeken.![]()
Dag Jan,quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:56 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Als je dat ziet mag je een TR zetten. Godwin's zijn we niet zo van."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
De kans dat, als het zo zal zijn, dit ergens toe zal leiden is ook nul.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:00 schreef nostra het volgende:
De hype over die belastingaangiftes snap ik niet echt. Wel vanuit juridisch perspectief, maar de kans dat bij openbaring daar belastingontduiking of duistere ontvangsten van Russen uit blijkt lijkt me praktisch nihil.
De republikeinse partij is all-in. Trumps base zal hem pas laten vallen als hij christelijke dingen gaat doen, naaste liefhebben, vreemdelingen welkom heten en zo. En het ministerie van justitie is onder Barr gepolitiseerd.
Tot de verkiezingen is Trump onaantastbaar.My friends all drive horses![]()
Zou toch wel lachen zijn als dan net daar een fout is gemaakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:00 schreef nostra het volgende:
De hype over die belastingaangiftes snap ik niet echt. Wel vanuit juridisch perspectief, maar de kans dat bij openbaring daar belastingontduiking of duistere ontvangsten van Russen uit blijkt lijkt me praktisch nihil.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Echt wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:00 schreef nostra het volgende:
De hype over die belastingaangiftes snap ik niet echt. Wel vanuit juridisch perspectief, maar de kans dat bij openbaring daar belastingontduiking of duistere ontvangsten van Russen uit blijkt lijkt me praktisch nihil.quote:Anti-money-laundering specialists at Deutsche Bank recommended in 2016 and 2017 that multiple transactions involving legal entities controlled by Donald J. Trump and his son-in-law, Jared Kushner, be reported to a federal financial-crimes watchdog.
The transactions, some of which involved Mr. Trump’s now-defunct foundation, set off alerts in a computer system designed to detect illicit activity, according to five current and former bank employees. Compliance staff members who then reviewed the transactions prepared so-called suspicious activity reports that they believed should be sent to a unit of the Treasury Department that polices financial crimes.
But executives at Deutsche Bank, which has lent billions of dollars to the Trump and Kushner companies, rejected their employees’ advice. The reports were never filed with the government.
The nature of the transactions was not clear. At least some of them involved money flowing back and forth with overseas entities or individuals, which bank employees considered suspicious.
Bron“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Niet zo liegen, joh. Dat is niet erg christelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:56 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
![]()
Ik geef je net voordat je dit schreef een voorbeeld van ong 24h geleden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:12 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om claims te onderbouwen moet je ook niet zulke stellingen de wereld in helpen.Ik geef net letterlijk een voorbeeld van ong 24h geleden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:11 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat is gewoon 100% onzin.
Dan kan ik ook zeggen dat jij hier dagelijks mensen voor pedofiel uitmaakt, ik heb alleen niet echt tijd om nu die posts op te zoeken.
Kom maar met 1 voorbeeld bij mij.![]()
Al een aantal maal aangegeven dat ik geen Christen ben. At best een cultuur Christen zoals vele (ongelovige) Nederlanders.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet zo liegen, joh. Dat is niet erg christelijk.![]()
Je kunt je afvragen of het SC een eenmalig geldige uitspraak wil doen. Dus dat ze zeggen dat Trump de boel mag flessen, maar dat het bij een Dem opnieuw ter discussie staat.
Ik betwijfel het.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Probleem is dat de fallout, die ze al het Congress heeft gekost, ze de Senaat ook gaat kosten. Uiteraard hebben ze nu geen keuze meer, ze moeten Trump wel steunen omdat ze anders helemaal de lul zijn en van twee kanten klem zitten maar dat laat onverlet dat de Republikeinse partij het steeds benauwder aan het krijgen is.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De kans dat, als het zo zal zijn, dit ergens toe zal leiden is ook nul.
De republikeinse partij is all-in. Trumps base zal hem pas laten vallen als hij christelijke dingen gaat doen, naaste liefhebben, vreemdelingen welkom heten en zo. En het ministerie van justitie is onder Barr gepolitiseerd.
Tot de verkiezingen is Trump onaantastbaar.![]()
Dat is ook zo'n mooie lulterm. Het christendom kent vele stromingen met vele opvattingen die breed uiteenlopen. Jezelf "cultuurchristen" noemen betekent vooral dat mensen arbitrair en selectief shoppen in die grote verscheidenheid aan opvattingen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:47 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Al een aantal maal aangegevn dat ik geen Christen ben. At best een cultuur Christen zoals vele (ongelovige) Nederlanders.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik heb de afgelopen 6 draadjes even snel geCTRL-F'd op 'Hitler' en op 'nazi'.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:09 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Lees de eerste zin. Verder heb ik helemaal geen behoefte om voor jullie dingen op te zoeken.
Een ieder die dit draadje volgt weet dat er vrij regelmatig wordt refereert naar adolf/jaren30/nazi enz enz.
Buiten die ene opmerking van vannacht, was de vorige hit op het woord een gesprek dat ontspon uit het volgende in een post van @Tijger_mIs natuurlijk wel lullig voor hem, dat Trump-aanhangers met nazi-leuzen op borden een joodse gouverneur proberen te intimideren, maar dat wil niet zeggen dat Trump hier bijna dagelijks met Hitler wordt vergeleken - dat gebeurde namelijk niet eens na aanleiding hiervan, en dit was alweer 10 dagen geleden.quote:At least two signs displayed Friday at a protest outside the Illinois Capitol used Nazi slogans to urge Gov. J.B. Pritzker (D) to restart the state’s economy, according to photos from the event.
One sign read “Arbeit macht frei, J.B.” — the governor’s initials alongside the German phrase “Work sets you free” that appeared at the entrance to Auschwitz and other concentration camps during the Holocaust. Another sign said “Heil, Pritzker” and included a swastika.
https://www.washingtonpos(...)EYFFGNJJ4FI3KCPYOOGI
Misschien gewoon minder wild om je heen gaan slaan met whataboutism's, dan hoef je ook niet naast je zwangere vrouw je onhoudbare stellingen te verdedigen.![]()
Oh, je hebt christelijke normen als het je uitkomt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:47 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Al een aantal maal aangegevn dat ik geen Christen ben. At best een cultuur Christen zoals vele (ongelovige) Nederlanders.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Zo werkt dat niet bij het SC, hun uitspraken blijven geldig totdat zij een uitspraak doen die erover heen gaat maar dat is uitermate zeldzaam.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:48 schreef Ulx het volgende:
Je kunt je afvragen of het SC een eenmalig geldige uitspraak wil doen. Dus dat ze zeggen dat Trump de boel mag flessen, maar dat het bij een Dem opnieuw ter discussie staat.
Ik betwijfel het.![]()
2de generatie niet gelovig opgevoed hier. Ik ken nog geen bladzijde uit de bijbel. Mijn geboortestreek kent ook nauwelijkse gelovige buiten wat ouderen. En wat import vanuit Noord-Afrika /Midden Oosten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n mooie lulterm. Het christendom kent vele stromingen met vele opvattingen die breed uiteenlopen. Jezelf "cultuurchristen" noemen betekent vooral dat mensen arbitrair en selectief shoppen in die grote verscheidenheid aan opvattingen.
Ik kan me toch echt heel moeilijk een Christen noemen. Ik vier wel kerst,pasen,pinksteren en er zullen nog wel wat christelijke gebruiken overgebleven zijn vandaar Cultuur christen imo.![]()
Waarom zijn die christelijk?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oh, je hebt christelijke normen als het je uitkomt.
Ik omschrijf het zelf als sociaal conservatief. Er zijn meer smaken binnen het sociaal conservatieve blok. De grootste zijn wel de Christenen.![]()
Verwijzingen naar een bepaalde periode is de populairste.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 6 draadjes even snel geCTRL-F'd op 'Hitler' en op 'nazi'.
Buiten die ene opmerking van vannacht, was de vorige hit op het woord een gesprek dat ontspon uit het volgende in een post van @:Tijger_m
[..]
Is natuurlijk wel lullig voor hem, dat Trump-aanhangers met nazi-leuzen op borden een joodse gouverneur proberen te intimideren, maar dat wil niet zeggen dat Trump hier bijna dagelijks met Hitler wordt vergeleken - dat gebeurde namelijk niet eens na aanleiding hiervan, en dit was alweer 10 dagen geleden.
Misschien gewoon minder wild om je heen gaan slaan met whataboutism's, dan hoef je ook niet naast je zwangere vrouw je onhoudbare stellingen te verdedigen.![]()
Als je had geclaimd dat iemand vandaag Trump met Hitler had vergeleken, had je gelijk gehad, maar jij zegt dat het dagelijks gebeurt. Dat is gewoon niet zo, het gebeurt hier zelden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:46 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Ik geef je net voordat je dit schreef een voorbeeld van ong 24h geleden.
[..]
Ik geef net letterlijk een voorbeeld van ong 24h geleden.
Kom maar met 1 voorbeeld bij mij.Цой жив![]()
Als zelfs het verschil tussen 'bijna dagelijks' en eenmaal in de laatste 10 reeksen je al ontgaat wordt het lastig om je nog serieus te nemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:46 schreef JANdeDERDE het volgende:
Ik geef je net voordat je dit schreef een voorbeeld van ong 24h geleden.![]()
Stop nou maar. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:56 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Verwijzingen naar een bepaalde periode is de populairste.![]()
Dat gaat niet zozeer om zijn tax returns, maar om de administratie van zijn bedrijf. Volgens mij worden die gegevens ook sowieso niet openbaar gemaakt, maar alleen aan de Grand Jury gegeven.quote:
Uit een belastingaangifte blijkt verder niet zo gek veel. En al helemaal geen overduidelijke belastingontduiking, want de enige organisatie die die aangifte nu juist wél heeft, is precies de belastingdienst.
Ik moest wel lachen omAls er nou iemand boefjes zijn geweest is het Deutsche wel. In het algemeen, niet zozeer bij Trump.quote:Anti-money-laundering specialists at Deutsche BankWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Heel leuk maar de laatste vergelijking door don druiper werd heel omslachtig gemaakt dan kun je wel op wat woordjes zoeken;) maar dat zegt natuurlijk niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze al voorbijgekomen of mogen er alleen twitter berichtjes met checkmark gepost worden ? Dan haal ik hem zo weg![]()
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Fauci uitgerangeerd word, hij zegt nu voor de Senaat dat corona niet onder controle is in de VS.quote:The US top public health expert Dr Anthony Fauci, testifying remotely, responded starkly: “If you mean ‘do we have it under control?’, no.”
Fauci pointed out that new cases and deaths are declining in New York, the country’s (and indeed the world’s) most serious coronavirus hotspot in April, but “in other parts of the country we are seeing spikes,” he said.![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:05 schreef JANdeDERDE het volgende:
Heel leuk maar de laatste vergelijking door don druiper werd heel omslachtig gemaakt dan kun je wel op wat woordjes zoeken;) maar dat zegt natuurlijk niks.Dat is wel typisch dan omdat de huiseigenaar van dat pand stelt helemaal de politie niet gebeld te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze al voorbijgekomen of mogen er alleen twitter berichtjes met checkmark gepost worden ? Dan haal ik hem zo weg
Whatever, laat het maar voor de rechter komen, zoals het hoort, en laat daar maar bewijs zien dat geverifieerd is, geen wazige beeldjes die ge-edit kunnen zijn..![]()
Als pro-lifer moet je wel gewoon iemand kapot kunnen schieten he!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is wel typisch dan omdat de huiseigenaar van dat pand stelt helemaal de politie niet gebeld te hebben.
Whatever, laat het maar voor de rechter komen, zoals het hoort, en laat daar maar bewijs zien dat geverifieerd is, geen wazige beeldjes die ge-edit kunnen zijn..![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:05 schreef JANdeDERDE het volgende:
Heel leuk maar de laatste vergelijking door don druiper werd heel omslachtig gemaakt dan kun je wel op wat woordjes zoeken;) maar dat zegt natuurlijk niks.Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze al voorbijgekomen of mogen er alleen twitter berichtjes met checkmark gepost worden ? Dan haal ik hem zo weg
Ook deze man heeft een blinde haat voor een hele groepering. Zaait verdeeldheid en haat.
Staats propaganda zender FOX heeft hij totaal in z'n macht.
De verdeeldheid in de US is enorm. Ik voorzie daar echt een burgeroorlog.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Wat een onzin.twitter:CNNPolitics twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 14:50:06NEW: Vice President Mike Pence is "maintaining distance" from President Donald Trump "for the immediate future" https://t.co/KsrEuMRViy reageer retweet
Onzin? Dat de president en de vice-president afstand houden? Lijkt me verstandig, ik hoop dat in Nederland ook de vice-premier zo afstand houdt van de premier dat ze niet allebei tegelijk ziek zullen worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:24 schreef Ulx het volgende:
Wat een onzin.twitter:CNNPolitics twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 14:50:06NEW: Vice President Mike Pence is "maintaining distance" from President Donald Trump "for the immediate future" https://t.co/KsrEuMRViy reageer retweet
En dan zijn het in Nederland nog gezonde mensen, Trump en Pence lijken me mensen die wel eens zwaar getroffen kunnen worden als ze besmet worden.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Pence heeft het gewoon. Helaas ziet ie er te fit uit om er last van te krijgen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ja zeg...vond ik zelluf het antwoord op mijn eerdere vraag:quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:26 schreef AnneX het volgende:
Andere vraag...
Waarom “mag” mn. Fauci niét voor the House verschijnen - van het wh - en wél voor de Senaat.
En geeft hij zijn getuigenis al vast “weg” in de krant?
“ Meadows was involved in the decision to block Dr. Anthony Fauci, the nation’s top infectious disease expert, from testifying before a House panel last week. Meadows pressed Appropriations Chairwoman Nita Lowey (D-N.Y.) for more details about the hearing but was unsatisfied with the response, and the White House deemed the hearing “counterproductive.” ; Meadows then orchestrated a hearing with Fauci to take place Tuesday in the more friendly Republican-led Senate. ”
Bron: https://www.politico.com/(...)tter_impression=true
“ Coronavirus Live Updates: Health Experts Testify U.S. Still Lacks Critical Capabilities to Contain Spikes”
Bron: https://www.nytimes.com/2(...)0f7a4dbef80303de868d![]()
Volgens mij maakt Ulx een grapje. Zowel Pence als Trump heeft de afgelopen weken immers geweigerd een mondkapje te dragen, terwijl dat in sommige situaties wel handig leek..quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Onzin? Dat de president en de vice-president afstand houden? Lijkt me verstandig, ik hoop dat in Nederland ook de vice-premier zo afstand houdt van de premier dat ze niet allebei tegelijk ziek zullen worden.
En dan zijn het in Nederland nog gezonde mensen, Trump en Pence lijken me mensen die wel eens zwaar getroffen kunnen worden als ze besmet worden.
Trump lijkt mij inderdaad geen heel gezonde man. Benieuwd wanneer die voor het laatst een stuk fruit of groenten naar binnen heeft gewerkt en aan sport heeft gedaan.
[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 12-05-2020 21:04:47 ]Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Hij golft toch elk weekend? 14 holes lopen is best een opgave.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens maakt Ulx een grapje. Zowel Pence en Trump hebben de afgelopen weken immers geweigerd een mondkapje te dragen, terwijl dat in sommige situaties wel handig leek..
Trump lijkt mij inderdaad geen heel gezonde man. Benieuwd wanneer die voor het laatst een stuk fruit of groenten naar binnen heeft gewerkt en aan sport heeft gedaan.![]()
Fix.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij golft toch elk weekend? 14 holes lopen rijden in een golfkarretje is best een opgave.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Weet niet hoor, maar volgens mij parkeert hij z'n dikke reet gewoon in een golfkarretje.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij golft toch elk weekend? 14 holes lopen is best een opgave.
Sterker, een paar jaar geleden reed Trump tijdens een G7-top in een golfkarretje, terwijl de andere wereldleiders die paar honderd meter gingen lopen.
Prima dat je verzot bent op die kerel, maar laten we nou niet doen alsof Trump fit is.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Goed bezig damesquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:50 schreef speknek het volgende:
Pence heeft het gewoon. Helaas ziet ie er te fit uit om er last van te krijgen.![]()
![]()
Trump poept gouden keutels dat weet je toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar volgens mij parkeert hij z'n dikke reet gewoon in een golfkarretje.
Sterker, een paar jaar geleden reed Trump tijdens een G7-top in een golfkarretje, terwijl de andere wereldleiders die paar honderd meter gingen lopen.
Prima dat je verzot bent op die kerel, maar laten we nou niet doen alsof Trump fit is.![]()
Trump is gewoon fit en slank.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar volgens mij parkeert hij z'n dikke reet gewoon in een golfkarretje.
Prima dat je verzot bent op die kerel, maar laten we nou niet doen alsof Trump fit is.
Net als Kim Jong Un.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Aardig perspectief op het electoraat van politico:
https://www.politico.com/(...)biden-clinton-244629
Onder de kiezers die beide kandidaten niet zien zitten geniet Biden sterk de voorkeur. Dat was in 2016 met Trump en Clinton wel anders. Dat is ook wel een beetje de ironie van "tegen de status quo" zijn, want je wordt vanzelf zelf de nieuwe status quo.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De volgende extreme dictator die mensen in concentratiekampen gooit.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Trump is gewoon fit en slank.
Net als Kim Jong Un.
Waarmee de legitieme president van Amerika vergeleken word in dit draadje. Pence wensen ze covid-19 toe.
Is dit een afdeling van antifa ofzo?![]()
Nou nou, volgens Trump was Kim een prima kerel. Niet zo onaardigs over de beste man.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:45 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
De volgende extreme dictator die mensen in concentratiekampen gooit.
Waarmee de legitieme president van Amerika vergeleken word in dit draadje. Pence wensen ze covid-19 toe.
Is dit een afdeling van antifa ofzo?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Trump was naar eigen zeggen 'in love' gevallen met de heer Jung-Un.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:45 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Is dit een afdeling van antifa ofzo?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Volgens mij ben jij niet zo goed in het begrijpen van de context van een post.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:45 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Is dit een afdeling van antifa ofzo?Цой жив![]()
Inderdaad een tikkeltje laag om zo te spreken over iemand aan wie Trump de liefde heeft verklaard.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou nou, volgens Trump was Kim een prima kerel. Niet zo onaardigs over de beste man.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:45 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Is dit een afdeling van antifa ofzo?![]()
Huil niet zo, joh.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
twitter:jsolomonReports twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 01:27:52Pelosi would be third in line to serve as president if Trump, Pence become incapacitated by COVID-19. Just The News https://t.co/5bBnviZqOQ reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 12:20:08Then we must be very careful. Crazy Nancy would be a total disaster, and the USA will never be a Communist Country! https://t.co/r0tP5dxZ9h reageer retweet
![]()
John Solomon de fake news propagandist die iets randoms waars zegt en de president die over een gematigde Democraat doet alsof ze het land in een communistische heilstaat zou willen of kunnen veranderen. What a world.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:15 schreef Chivaz het volgende:
twitter:jsolomonReports twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 01:27:52Pelosi would be third in line to serve as president if Trump, Pence become incapacitated by COVID-19. Just The News https://t.co/5bBnviZqOQ reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 12:20:08Then we must be very careful. Crazy Nancy would be a total disaster, and the USA will never be a Communist Country! https://t.co/r0tP5dxZ9h reageer retweet
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ach, Obama werd door de Reps ook een socialist genoemd. Dat viel in de praktijk toch flink tegen (of mee, het is maar net hoe je het bekijkt).quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
John Solomon de fake news propagandist die iets randoms waars zegt en de president die over een gematigde Democraat doet alsof ze het land in een communistische heilstaat zou willen of kunnen veranderen. What a world.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Inmiddels word Obama door de linkervleugel die talrijker word de laatste jaren. Niet echt meer gepruimd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, Obama werd door de Reps ook een socialist genoemd. Dat viel in de praktijk toch flink tegen (of mee, het is maar net hoe je het bekijkt).
Beste man was zelfs tegen het homohuwelijk bij aantreden 1ste termijn.![]()
Heerlijk toch, mocht deze man in november verliezen dan zal ik zijn tweets zeker missen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
John Solomon de fake news propagandist die iets randoms waars zegt en de president die over een gematigde Democraat doet alsof ze het land in een communistische heilstaat zou willen of kunnen veranderen. What a world.![]()
Jij denkt dat de man dan niet vier jaar lang Twittertirades tegen Biden gaat lopen afsteken?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Heerlijk toch, mocht deze man in november verliezen dan zal ik zijn tweets zeker missen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
A former neighbor (Lynda LaCasse) of Joe Biden’s accuser Tara Reade has come forward to corroborate her sexual-assault account, saying Reade discussed the allegations in detail in the mid-1990s
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
Lijkt er toch echt op dat Joe losse handjes heeft naar vrouwen toe. Long life democrate die op Biden gaat stemmen bevestigd het verhaal.
Video proof :
https://mobile.twitter.co(...)/1256205521339604993
[ Bericht 8% gewijzigd door JANdeDERDE op 12-05-2020 22:44:54 ]![]()
Ongetwijfeld, maar het is leuker dat hij het doet als president.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij denkt dat de man dan niet vier jaar lang Twittertirades tegen Biden gaat lopen afsteken?![]()
Ach, geef hem een grote rode knop en een ovaal kantoortje en hij merkt het verschil waarschijnlijk niet eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar het is leuker dat hij het doet als president.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik had het inderdaad voorbij zien komen maar het doet weinig voor Bidens positie als kandidaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:36 schreef JANdeDERDE het volgende:
https://m.facebook.com/de(...)D%7D&__tn__=%2As%2As
Deze al voorbijgekomen?
Moeras voor Biden word groter en groter. Het is van facebook zie zo snel ff geen andere link maar tis gewoon een echt (of gestaged you never know) intervieuw.
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
Lijkt er toch echt op dat Joe losse handjes heeft naar vrouwen toe.
Maar nogmaals de totale hypocrisie bij de Democraten is wel opmerkelijk.![]()
Alsof de Republikeinen een voormalig abortus arts verkiezen als hun nummer 1.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad voorbij zien komen maar het doet weinig voor Bidens positie als kandidaat.
Maar nogmaals de totale hypocrisie bij de Democraten is wel opmerkelijk.![]()
Ik hoop ieder geval dat de belachelijke standaard dat vrouwen maar geloofd moeten worden definitief de deur uit is. Zo niet dan kan een ieder wijzen op de totale hypocrisie die nu ten toon gespreid word.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:46 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Alsof de Republikeinen een voormalig abortus arts verkiezen als hun nummer 1.![]()
Die is er nooit geweest het geldt alleen voor bepaalde gevallen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik hoop ieder geval dat de belachelijke standaard dat vrouwen maar geloofd moeten worden definitief de deur uit is. Zo niet dan kan een ieder wijzen op de totale hypocrisie die nu ten toon gespreid word.
Moet zeggen je hoort wel wat gekke verhalen vanuit college campussen enz misschien is het toch wel wat meer verspreid die hysterie mbt believe all woman. Meer op top nivo dat het alleen geldt voor een specifiek soort dame en slachtoffer.![]()
'Believe all women' is natuurlijk een prima startpunt. Er moet geluisterd worden naar vrouwen die claimen dat ze zijn misbruikt of aangerand. Maar daarna moet natuurlijk wel worden onderzocht of hun woorden op waarheid berusten. 'Believe all women' moet niet per definitie het eindpunt zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik hoop ieder geval dat de belachelijke standaard dat vrouwen maar geloofd moeten worden definitief de deur uit is. Zo niet dan kan een ieder wijzen op de totale hypocrisie die nu ten toon gespreid word.
Mag ook hopen dat de claims van Reade goed worden onderzocht.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Wanneer doet SC uitspraak?Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Is iemand geïnteresseerd in het verloop van de Scotus hearing?
En de opmerkingen van George Conway en Neal Katyal.
Edit: leest beter in deze link:
Thread https://threadreaderapp.com/thread/1260202863860604928.html
“ The demand for Trump’s Tax returns has reached the United States Supreme Court. My live-tweet thread today is dedicated to the more than 120,000 people who gathered for
@taxmarch nationwide on Tax Day in 2017.”![]()
Wat de Democraten doen als er vrouwen zijn die Republikeinen beschuldigen is wel wat meer als een startpunt. Het eindigd ook automatisch daarmee.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
'Believe all women' is natuurlijk een prima startpunt. Er moet geluisterd worden naar vrouwen die claimen dat ze zijn misbruikt of aangerand. Maar daarna moet natuurlijk wel worden onderzocht of hun woorden op waarheid berusten. 'Believe all women' moet niet per definitie het eindpunt zijn.
Mag ook hopen dat de claims van Reade goed worden onderzocht.
Ondanks de tientallen zaken waarbij er geen veroordeling heeft plaats gevonden maar wel laster campagnes en leugens worden verspreid.![]()
Juni..quote:![]()
ik dacht vandaagGalantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Dan kun je het beter veranderen naar let women speak of iets dergelijks. Overigens ben ik het met je eens hoor dat het wel een onderzoekje waard is. Alleen gaat het waarschijnlijk weinig tot niets opleveren. Als het al is gebeurt dan waren er waarschijnlijk geen getuigen nog is er tastbaar bewijs dat hij daadwerkelijk zijn vingers in haar heeft geduwd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
'Believe all women' is natuurlijk een prima startpunt. Er moet geluisterd worden naar vrouwen die claimen dat ze zijn misbruikt of aangerand. Maar daarna moet natuurlijk wel worden onderzocht of hun woorden op waarheid berusten. 'Believe all women' moet niet per definitie het eindpunt zijn.
Mag ook hopen dat de claims van Reade goed worden onderzocht.![]()
Is dat zo? Volgens mij hebben de Democraten geen campagnes opgebouwd rond de 25 vrouwen die Trump beschuldigen van seksueel ongewenst gedrag*. Iets wat de Reps nu wel doen met Reade en Biden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:57 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Wat de Democraten doen als er vrouwen zijn die Republikeinen beschuldigen is wel wat meer als een startpunt. Het eindigd ook automatisch daarmee.
Ondanks de tientallen zaken waarbij er geen veroordeling heeft plaats gevonden maar wel laster campagnes en leugens worden verspreid.
*Kan het mis hebben, maar dat is dan langs mij heen gegaan.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ik snap niet dat er zo weinig begrip is voor de mensen die tegen abortus zijn.
Laat ik voorop stellen dat ik helemaal blij ben hoe we het hier in Nederland hebben geregeld.
Toch kan ik mij verplaatsen in verschillende meningen over wanneer een foetus een mens wordt.
Voor mij geldt meer de vraag waarom ze dat voor anderen willen bepalen. En ook daar snap ik hun argument. Als je een foetus echt een mens vindt met gevoel en emoties dan zou ik het zelf ook immoreel vinden en het voor anderen ook willen verbieden.
Ook lees ik af en toe het argument dat er meer aan voorlichting en preventie gedaan moet worden. Dit is natuurlijk geen tegenargument, het 1 sluit het andere niet uit. Dat dit (vooral bij gelovigen en republikeinen) te weinig wordt gedaan vind ik ook maar dat maakt het nog niet hypocriet om dan tegen het doden van mensen te zijn.
Ook het argument van de doodstraf vind ik niet opgaan. Als je tegen het ene bent kan je ook tegen het andere zijn. Dat veel republikeinen hier wel hypocriet in zijn ben ik ook eens, maar niet allemaal. Ook snap ik (niet mee eens) dat men kan vinden dat een onschuldige baby niet te vergelijken is met een veroordeelde crimineel.
Daarbij vind ik het argument dat er soms weinig perspectief geboden kan worden aan sommige kinderen erg denigrerend en zelfs grenzen aan gevaarlijk. Betekent dit dat dat leven dan minder waard is? Geldt dat ook voor de mensen die wel geboren zijn onder die omstandigheden dat zij minder waard zijn? Dat zij niet geboren hadden mogen worden? En als je dit doortrekt, moeten we dan minimale eisen gaan stellen aan nieuwe kinderen zoals beide ouders hebben en beide een goede baan? Ik vind dit een zeer moeilijk onderwerp dat je ook kan vergelijken met mensen met down die kinderen willen.
Mijns inzien ligt het punt helemaal bij wanneer beschouw je iets als mens. En wat mij betreft moet religie daar helemaal buiten blijven wat betreft wetgeving en zouden de Amerikanen er goed aan doen daar de bevolking wat meer te informeren. Ze laten weten dat conceptie bijna een willekeurig moment is.
Al met al ben ik dus pro-choice maar snap ik dat mensen (ongeinformeerden en gelovigen) anders denken en respecteer dat. Gelukkig zijn we hier in Nederland opgeleid genoeg zodat er een ruime meerderheid er ook zo over denkt.![]()
Kavanaugh gemist ?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij hebben de Democraten geen campagnes opgebouwd rond de 25 vrouwen die Trump beschuldigen van seksueel ongewenst gedrag*. Iets wat de Reps nu wel doen met Reade en Biden.
*Kan het mis hebben, maar dat is dan langs mij heen gegaan.![]()
Goeie postquote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:08 schreef ITs_relative het volgende:
Ik snap niet dat er zo weinig begrip is voor de mensen die tegen abortus zijn.
Laat ik voorop stellen dat ik helemaal blij ben hoe we het hier in Nederland hebben geregeld.
Toch kan ik mij verplaatsen in verschillende meningen over wanneer een foetus een mens wordt.
Voor mij geldt meer de vraag waarom ze dat voor anderen willen bepalen. En ook daar snap ik hun argument. Als je een foetus echt een mens vindt met gevoel en emoties dan zou ik het zelf ook immoreel vinden en het voor anderen ook willen verbieden.
Ook lees ik af en toe het argument dat er meer aan voorlichting en preventie gedaan moet worden. Dit is natuurlijk geen tegenargument, het 1 sluit het andere niet uit. Dat dit (vooral bij gelovigen en republikeinen) te weinig wordt gedaan vind ik ook maar dat maakt het nog niet hypocriet om dan tegen het doden van mensen te zijn.
Ook het argument van de doodstraf vind ik niet opgaan. Als je tegen het ene bent kan je ook tegen het andere zijn. Dat veel republikeinen hier wel hypocriet in zijn ben ik ook eens, maar niet allemaal. Ook snap ik (niet mee eens) dat men kan vinden dat een onschuldige baby niet te vergelijken is met een veroordeelde crimineel.
Daarbij vind ik het argument dat er soms weinig perspectief geboden kan worden aan sommige kinderen erg denigrerend en zelfs grenzen aan gevaarlijk. Betekent dit dat dat leven dan minder waard is? Geldt dat ook voor de mensen die wel geboren zijn onder die omstandigheden dat zij minder waard zijn? Dat zij niet geboren hadden mogen worden? En als je dit doortrekt, moeten we dan minimale eisen gaan stellen aan nieuwe kinderen zoals beide ouders hebben en beide een goede baan? Ik vind dit een zeer moeilijk onderwerp dat je ook kan vergelijken met mensen met down die kinderen willen.
Mijns inzien ligt het punt helemaal bij wanneer beschouw je iets als mens. En wat mij betreft moet religie daar helemaal buiten blijven wat betreft wetgeving en zouden de Amerikanen er goed aan doen daar de bevolking wat meer te informeren. Ze laten weten dat conceptie bijna een willekeurig moment is.
Al met al ben ik dus pro-choice maar snap ik dat mensen (ongeinformeerden en gelovigen) anders denken en respecteer dat. Gelukkig zijn we hier in Nederland opgeleid genoeg zodat er een ruime meerderheid er ook zo over denkt.
Цой жив![]()
Je bedoelt die episode met mevrouw Blasey Ford die onder ede een heel overtuigende verklaring aflegde?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 12-05-2020 23:30:00 ]Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Grootse onzin die je plaatst.quote:
Er werd gevraagd om een gedegen onderzoek. Dat dit os tegengehouden door de republikeinen is een grote schande.
Er lagen aantijgingen die het onderzoeken meer dan waard waren.
Daarnaast vind ik dat Kavanaugh zichzelf tijdens dat gebeuren keihard gediskwalificeerd heeft ook al zou dat onderzoek hem vrijpleiten.![]()
Ja, maar hij houdt van bier, dus dan is er geen probleem.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bedoelt die episode met mevrouw Blasey Ford die onder ede een heel overtuigende verklaring aflegdem![]()
Goede post hoor, jammer alleen dat je pro-life koppelt aan een gebrek aan kennis.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:08 schreef ITs_relative het volgende:
Al met al ben ik dus pro-choice maar snap ik dat mensen (ongeinformeerden en gelovigen) anders denken en respecteer dat. Gelukkig zijn we hier in Nederland opgeleid genoeg zodat er een ruime meerderheid er ook zo over denkt.![]()
Stiekem plaagstootje.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Goede post hoor, jammer alleen dat je pro-life koppelt aan een gebrek aan kennis.![]()
Er is gewoon 0.0 bewezen t.o.v Kavanaugh. Iig niet genoeg om er iets mee te doen buiten wat hysterie veroorzaken.
Jullie kunnen gedachtes hebben tot je een ons weegt. Een rechtstaat werkt anders. Laat de rechters hun werk doen.![]()
Ja de rechtststaat is allemaal leuk en aardig om hysterie tegen te werken. Tot het moment dat rechters in het hoogste gerechtshof zelf hysterische schreeuwers zijn. Natuurlijk was met die Ford niet bewezen dat Kavanaugh haar had aangerand maar er was wel direct bewezen dat deze man totáál ongeschikt was voor de functie waar hij voor werd voorgedragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:45 schreef JANdeDERDE het volgende:
Er is gewoon 0.0 bewezen t.o.v Kavanaugh. Iig niet genoeg om er iets mee te doen buiten wat hysterie veroorzaken.
Jullie kunnen gedachtes hebben tot je een ons weegt. Een rechtstaat werkt anders. Laat de rechters hun werk doen.![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:45 schreef JANdeDERDE het volgende:
Jullie kunnen gedachtes hebben tot je een ons weegt. Een rechtstaat werkt anders. Laat de rechters hun werk doen.
De rechtsstaat wordt actief om zeep geholpen door Trump & co..."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
https://reproductiveright(...)96&category[297]=297quote:
Zon rare positie is het niet. Veel van de landen die blauw gekleurd zijn. Hebben dit pas recent aangepast en de VS gaat misschien weer terug.![]()
Mij hoor je niet klagen. Ik betwijfel je punt maar ik klaag er dan ook niet over. En nu bij Kavanaugh moeten we niet de rechters laten spreken?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De rechtsstaat wordt actief om zeep geholpen door Trump & co...
De man heeft niks misdaan.
[ Bericht 5% gewijzigd door JANdeDERDE op 13-05-2020 00:00:51 ]![]()
Je begrijpt hopelijk wel dat deze man een rustig leven leidde tot op het punt dat hij door de media en de Democraten als een verkrachter werd weggezet.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja de rechtststaat is allemaal leuk en aardig om hysterie tegen te werken. Tot het moment dat rechters in het hoogste gerechtshof zelf hysterische schreeuwers zijn. Natuurlijk was met die Ford niet bewezen dat Kavanaugh haar had aangerand maar er was wel direct bewezen dat deze man totáál ongeschikt was voor de functie waar hij voor werd voorgedragen.
Je moet wel heel stevig in je schoenen staan als je zo’n bak ellende over je heen krijgt om vervolgens dan niet emotioneel te worden is een belachelijke eis en dat kun je van niemand verwachten.![]()
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja de rechtststaat is allemaal leuk en aardig om hysterie tegen te werken. Tot het moment dat rechters in het hoogste gerechtshof zelf hysterische schreeuwers zijn. Natuurlijk was met die Ford niet bewezen dat Kavanaugh haar had aangerand maar er was wel direct bewezen dat deze man totáál ongeschikt was voor de functie waar hij voor werd voorgedragen.
Daarnaast hoort behoorlijk onderzoek naar een (vermeend) misdrijf ook gewoon in eem rechtstaat thuis. Dat is Ford (en de VS) hier ontzegt.![]()
Wat een totale onzin. Als hij een rustig leven had willen leiden hoeft hij niet die baan te nemen. Als hij stevig in zijn schoenen stond had hij gewoon de beschuldigingen kunnen weerleggen. Maar het is een volstrekt normale eis om te zeggen van iemand met zo'n functie dat hij ongeschikt is als hij zich laat leiden voor emoties. Je zei zelf al dat rechters niet moeten meedoen aan dit soort hysterie. Vervolgens ben je nu aan het argumenteren dat rechters gewoon hysterisch mogen zijn en dat dat zelfs logisch is. Kanlsoos.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je begrijpt hopelijk wel dat deze man een rustig leven leidde tot op het punt dat hij door de media en de Democraten als een verkrachter werd weggezet.
Je moet wel heel stevig in je schoenen staan als je zo’n bak ellende over je heen krijgt om vervolgens dan niet emotioneel te worden is een belachelijke eis en dat kun je van niemand verwachten.![]()
-edit-quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je begrijpt hopelijk wel dat deze man een rustig leven leidde tot op het punt dat hij door de media en de Democraten als een verkrachter werd weggezet.
Je moet wel heel stevig in je schoenen staan als je zo’n bak ellende over je heen krijgt om vervolgens dan niet emotioneel te worden is een belachelijke eis en dat kun je van niemand verwachten.
Heeft geen zin.
[ Bericht 2% gewijzigd door ITs_relative op 13-05-2020 00:01:24 (Leid nergens toe.) ]![]()
Dan ben je niet geschikt voor zo'n positie zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
inderdaad, ik moet door de onzin van jandederde en chivaz heen pluizen om het topic te kunnen volgen, steeds op ze reageren maakt het alleen maar ergerquote:got some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Nee sorry hier ga ik niet in mee. De benoeming van een rechter hoort niet gepaard te gaan met zo’n circus. Nogmaals de man werd beschuldigd van verkrachting en heeft de volledige media op zijn nek gehad vanwege een beschuldiging die door niemand bevestigd kon worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat een totale onzin. Als hij een rustig leven had willen leiden hoeft hij niet die baan te nemen. Als hij stevig in zijn schoenen stond had hij gewoon de beschuldigingen kunnen weerleggen. Maar het is een volstrekt normale eis om te zeggen van iemand met zo'n functie dat hij ongeschikt is als hij zich laat leiden voor emoties. Je zei zelf al dat rechters niet moeten meedoen aan dit soort hysterie. Vervolgens ben je nu aan het argumenteren dat rechters gewoon hysterisch mogen zijn en dat dat zelfs logisch is. Kanlsoos.
Niet alleen de media weigerde objectief te blijven, de gehele democratische partij koos voor Ford vanwege politieke redenen. Als je onder die omstandigheden geen emotie mag tonen dan stel je onredelijke eisen aan een opperrechter.
Over de gehele gang van zaken zouden de Democraten inclusief de media zich diep moeten schamen.![]()
Goh, verassend, het Witte Huis houd informatie achter over COVID besmettingshaarden en Trump liegt weer eens:Onze cultuur krijgers zullen vast wel een goede uitleg hebben hiervoor, iets met Biden of Kavanagh, mischien?quote:Coronavirus infection rates are spiking to new highs in several metropolitan areas and smaller communities across the country, according to undisclosed data the White House’s pandemic task force is using to track rates of infection, which was obtained by NBC News.
The data contained in a May 7 coronavirus task force report are at odds with President Donald Trump’s Monday declaration that “all throughout the country, the numbers are coming down rapidly.”
https://www.cnbc.com/2020(...)and-communities.html
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2020 00:10:47 ]![]()
I see what you did there.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:10 schreef Tijger_m het volgende:
Goh, verassend, het Witte Huis houd informatie achter over COVID besmettingshaarden en Trump liegt weer eens:![]()
Ik weet dat je niet meegaat met logica of redelijkheid. Geklaag over de procedure is niet meer dan dat. Gezeur over de media, gaap dat doet helemaal niks af aan het optreden dat de man zelf gaf. Wijzen naar de democraten laat alleen jouw voorkeur zien als je de republikeinen die hetzelfde deden buiten beschouwing laat. Daarbij heb je deze argumenten al zo vaak herhaald en ze blijven waardeloos maar het is duidelijk dat je niet af kan wijken van dit soort simplistische talking points.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee sorry hier ga ik niet in mee. De benoeming van een rechter hoort niet gepaard te gaan met zo’n circus. Nogmaals de man werd beschuldigd van verkrachting en heeft de volledige media op zijn nek gehad vanwege een beschuldiging die door niemand bevestigd kon worden.
Niet alleen de media weigerde objectief te blijven, de gehele democratische partij koos voor Ford vanwege politieke redenen. Als je onder die omstandigheden geen emotie mag tonen dan stel je onredelijke eisen aan een opperrechter.
Over de gehele gang van zaken zouden de Democraten inclusief de media zich diep moeten schamen.![]()
Bla bla bla, de media heeft gewoon een enorme invloed op de gang van zaken in de politiek. Zie maar eens het verschil met het circus rond Kavanaugh en de relatieve rust rond seniele Biden die nu voor de zoveelste keer beschuldigd word van ongepast gedrag.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet meegaat met logica of redelijkheid. Geklaag over de procedure is niet meer dan dat. Gezeur over de media, gaap dat doet helemaal niks af aan het optreden dat de man zelf gaf. Wijzen naar de democraten laat alleen jouw voorkeur zien als je de republikeinen die hetzelfde deden buiten beschouwing laat. Daarbij heb je deze argumenten al zo vaak herhaald en ze blijven waardeloos maar het is duidelijk dat je niet af kan wijken van dit soort simplistische talking points.
Maar blijkbaar vind jij het doodnormaal dat Kavanaugh door zowat de hele Democratische partij werd beschuldigd van verkrachting.
Ik persoonlijk verwacht wat meer objectiviteit van de media en de politici die zo’n man moet beoordelen op zijn kwaliteiten ipv wilde beschuldigingen.![]()
Maar jij bepaalt natuurlijk wanneer de media objectief is en iedere kritiek op Trump, een Trump benoeming of zelfs maar een vraagteken daarbij plaatsen is duidelijk bij jou niet objectief.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bla bla bla, de media heeft gewoon een enorme invloed op de gang van zaken in de politiek. Zie maar eens het verschil met het circus rond Kavanaugh en de relatieve rust rond seniele Biden die nu voor de zoveelste keer beschuldigd word van ongepast gedrag.
Maar blijkbaar vind jij het doodnormaal dat Kavanaugh door zowat de hele Democratische partij werd beschuldigd van verkrachting.
Ik persoonlijk verwacht wat meer objectiviteit van de media en de politici die zo’n man moet beoordelen op zijn kwaliteiten ipv wilde beschuldigingen.
Wel grappig dat jij constant wilde beschuldigingen rondstrooit over Biden, mischien moet je eens in de spiegel kijken? Of is dat niet objectief genoeg?![]()
Here are all the times Joe Biden has been accused of acting inappropriately toward women and girls
https://www.businessinsid(...)2020-campaign-2019-6
Eight women have alleged that Biden either touched them inappropriately or violated their personal space in ways that made them uncomfortable.
One of those women, Tara Reade, alleges that Biden sexually assaulted her in 1993. Biden has unequivocally denied assaulting or harassing Reade.
Biden has also been criticized for repeatedly commenting on the physical appearance of women on the campaign trail, and for refusing to explicitly apologize for his behavior.![]()
Dat moet toch geen probleem zijn voor Trump fans, lijkt me."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Voor niemand schijnbaar.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:48 schreef OMG het volgende:
Dat moet toch geen probleem zijn voor Trump fans, lijkt me.![]()
Dit dus. Ik lees graag dit topic hoezeer die betreffende users ook hun best doen dit topic te vervuilen met onzin en dommige statements. Negeren is de beste optie.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:06 schreef Ruse het volgende:
[..]
inderdaad, ik moet door de onzin van jandederde en chivaz heen pluizen om het topic te kunnen volgen, steeds op ze reageren maakt het alleen maar erger![]()
Euh jawel hoor, ik heb hier ook verkondigd dat ik het hypocriet vind hoe de democraten nu op de Reade beschuldigingen reageren als je het vergelijkt met wat ze bij Kavanaugh zeiden. Maarja als je verkondigt dat Kavanaugh vals beschuldigt werd moet je hier hetzelfde van Biden zeggen. Dat zie je echter geen republikeinen doen.
Maar ik snap het wel hoor, als Republikein moet je om deze cult goed te keuren wel hypocriet zijn. Ik snap alleen nooit waarom je dat zou willen om een totale debiel te steunen. Ik voel mezelf in ieder geval niet geroepen om hetzelfde te doen voor een Biden.![]()
Dit werkt toch wel op mijn lachspieren:Hey, aan de positieve kant, Mexico is paying for the disinfection!quote:As concerns mount in Mexico over the high rate of coronavirus infections afflicting its northern neighbor, one town on the border with the United States is employing an unusual method to stem the virus’s spread: sanitation tunnels. The government of Nogales, a town in Mexico’s Sonora state that shares a border with the United States, is spraying all travelers crossing over from neighboring Nogales, Ariz., with a sanitation solution as a precaution against the virus.
https://www.washingtonpos(...)MTT5ACJMIIBOO5L6YAYQ
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2020 00:58:01 ]![]()
Stukje over hoe Biden's turn to the left op abortion in de VS best wel eens wat stemmen kan kosten.
It is incredibly sad that neither of these top contenders can speak for the millions of pro-life Democrats and independents
https://www.realclearpoli(...)e_voters_142701.html![]()
HAHAHAHAHA, heb je dat stuk gelezen? Nou, daar is geen moderate aan te pas gekomen. Wat een drama, zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:57 schreef JANdeDERDE het volgende:
Stukje over hoe Biden's turn to the left op abortion in de VS best wel eens wat stemmen kan kosten.
https://www.realclearpoli(...)e_voters_142701.html
Joh, meer dan 75% van de Amerikanen is pro-choice en abortus is alleen bij de fundies het grote issue.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2020 01:01:32 ]![]()
De Republikeinen houden zich grotendeels op de vlakte en gaan over het algemeen niet mee in dit soort loze beschuldigingen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Euh jawel hoor, ik heb hier ook verkondigd dat ik het hypocriet vind hoe de democraten nu op de Reade beschuldigingen reageren als je het vergelijkt met wat ze bij Kavanaugh zeiden. Maarja als je verkondigt dat Kavanaugh vals beschuldigt werd moet je hier hetzelfde van Biden zeggen. Dat zie je echter geen republikeinen doen.![]()
Welke wilde beschuldiging heb ik richting Biden gestrooid? Behalve dat ik vind dat de man mentaal op zijn retour is.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar jij bepaalt natuurlijk wanneer de media objectief is en iedere kritiek op Trump, een Trump benoeming of zelfs maar een vraagteken daarbij plaatsen is duidelijk bij jou niet objectief.
Wel grappig dat jij constant wilde beschuldigingen rondstrooit over Biden, mischien moet je eens in de spiegel kijken? Of is dat niet objectief genoeg?![]()
*proest*quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De Republikeinen houden zich grotendeels op de vlakte en gaan over het algemeen niet mee in dit soort loze beschuldigingen.
De partij die riep dat Obama een staatsgreep in Texas zou plegen en alle blanke heterosexuele mannen zou opsluiten in een heropvoedingskamp, de partij die 7 congressional inquiry's naar Clinton deed zonder met ook maar een feit te kunnen komen Muh Benghazi!
Man, man, je maakt jezelf wel compleet belachelijk hier.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2020 01:06:00 ]![]()
We hadden het over Reade, met dit soort Alex Jones achtige beschuldigingen kan ik weinig mee.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
*proest*
De partij die riep dat Obama een staatsgreep in Texas zou plegen en alle blanke heterosexuele mannen zou opsluiten in een heropvoedingskamp.![]()
Muh Russia, ik wacht nog steeds op dat onomstotelijk bewijs van Schiff dat Trump heeft samengespannen met de Russen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
*proest*
De partij die riep dat Obama een staatsgreep in Texas zou plegen en alle blanke heterosexuele mannen zou opsluiten in een heropvoedingskamp, de partij die 7 congressional inquiry's naar Clinton deed zonder met ook maar een feit te kunnen komen Muh Benghazi!
Man, man, je maakt jezelf wel compleet belachelijk hier.![]()
Alex Jones? Was het maar zo. Waar gebeurd.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
We hadden het over Reade, met dit soort Alex Jones achtige beschuldigingen kan ik weinig mee.
https://www.npr.org/secti(...)e-off-obama-takeover
Dit zijn Republikeinen. Een compleet gestoord verhaal waar gouverneur en beide Senatoren in mee gingen. Dus doe nou maar normaal.![]()
De Senaat is het unaniem eens dat Rusland de verkiezingen heeft beinvloed en dat hun favoriete kandidaat Trump was.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Muh Russia, ik wacht nog steeds op dat onomstotelijk bewijs van Schiff dat Trump heeft samengespannen met de Russen.
Of is dat niet waar?
https://www.washingtonpos(...)cfce1c7c7_story.html
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2020 01:09:53 ]![]()
Niet als het over issue's gaat zoals moet je de grens bij bijv 12 weken leggen ipv 24. Moet dit met publiek geld worden gedaan. Moet je er aan meewerken als arts, verpleegkundige, instelling een katholiek ziekenhuis bijv.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, heb je dat stuk gelezen? Nou, daar is geen moderate aan te pas gekomen. Wat een drama, zeg.
Joh, meer dan 75% van de Amerikanen is pro-choice en abortus is alleen bij de fundies het grote issue.
Hij voldoet aan de geweldige https://mediabiasfactcheck.com standaard.![]()
Het is een OPINIE stuk. Weet je wat dat inhoud? Godallemachtig...quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:09 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Niet als het over issue's gaat zoals moet je de grens bij bijv 12 weken leggen ipv 24. Moet dit met publiek geld worden gedaan. Moet je er aan meewerken als arts/verpleegkundige/instelling enz.
Hij voldoet aan de geweldige https://mediabiasfactcheck.com standaard.![]()
Ik geef toe dat dit complete waanzin is.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alex Jones? Was het maar zo. Waar gebeurd.
https://www.npr.org/secti(...)e-off-obama-takeover
Dit zijn Republikeinen. Een compleet gestoord verhaal waar gouverneur en beide Senatoren in mee gingen. Dus doe nou maar normaal.![]()
Zijn die verboden ?quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is een OPINIE stuk. Weet je wat dat inhoud? Godallemachtig...![]()
Schiff claimde dat hij bewijs had dat de Russen samen hadden gespannen met Trump.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Senaat is het unaniem eens dat Rusland de verkiezingen heeft beinvloed en dat hun favoriete kandidaat Trump was.
Of is dat niet waar?
https://www.washingtonpos(...)cfce1c7c7_story.html
Dat heeft hij gewoon uit zijn duim gezogen, bijna 3 jaar hebben we kunnen genieten van die samenzweringstheorie.![]()
Het is geen feitelijk artikel maar een mening. Weet je het verschil daartussen en weet je wat een media bias check is? Blijkbaar niet.quote:![]()
En nogmaals:quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Schiff claimde dat hij bewijs had dat de Russen samen hadden gespannen met Trump.
Dat heeft hij gewoon uit zijn duim gezogen, bijna 3 jaar hebben we kunnen genieten van die samenzweringstheorie.
De Senaat heeft unaniem besloten dat Rusland zich in de verkiezingen gemengd heeft ten faveure van Trump.
Maar laat die quote eens zien van Schumer?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2020 01:14:34 ]![]()
Dat staat compleet los van de samenzweringstheorie van Schiff en in het verlengde de media.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En nogmaals:
De Senaat heeft unaniem besloten dat Rusland zich in de verkiezingen gemengd heeft ten faveure van Trump![]()
Laat die quote eens zien?quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat staat compleet los van de samenzweringstheorie van Schiff en in het verlengde de media.![]()
Hij schrijft over het standpunt van Biden en met vele miljoenen pro life democraten en gematigde is het niet heel gek om te denken dat dit stemmen kan kosten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is geen feitelijk artikel maar een mening. Weet je het verschil daartussen en weet je wat een media bias check is? Blijkbaar niet.
Tot voorkort stond Biden hier zelf een stuk gematigder in.![]()
Hij? Zij.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:17 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Hij schrijft over het standpunt van Biden en met vele miljoenen pro life democraten en gematigde is het niet heel gek om te denken dat dit stemmen kan kosten.
Tot voorkort stond Biden hier zelf een stuk gematigder in.
En ze is geen Democraat of Independent maar een Republikein die voor een Pro Life lobby groep werkt: https://en.wikipedia.org/wiki/Marjorie_Dannenfelser
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2020 01:27:43 ]![]()
Hij vond dat er bewijs voor collusion was, het Mueller rapport staafde dat niet. Daar kun je over twisten maar onder de huidige voorwaarden kun je dat niet staven. Klaar.quote:
Het is wel bewezen dat Rusland ten faveure van Trump zich gemengd heeft in de Presidents verkiezingen. Dus muh Russia is gewoon bewezen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2020 01:27:01 ]![]()
Blijft toch staan dat de Democraten snel zijn opgeschoven op dit punt. En dat er nog steeds veel Democraten en gematigde zijn die wel wat bezwaren hebben tegen bijv een 24 weken , door de state gefund of dat een katholiek ziekenhuis gedwongen wordt om hier aan mee te werken.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij? Zij.
En ze is geen Democraat of Independent maar een Republikein: https://en.wikipedia.org/wiki/Marjorie_Dannenfelser
Daar mag deze vrouw toch wel een stukje overschrijven.
Ik denk zelf niet dat er heel veel Democraten overstappen om abortus. Trump is ook niet echt een verbinderHoop mag er altijd zijn.
![]()
Dat is een understatement.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:32 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Trump is ook niet echt een verbinder![]()
Het land is onder zijn leiding meer verdeeld dan ooit tevoren.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
'Collusion' heeft Mueller helemaal niet onderzocht.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij vond dat er bewijs voor collusion was, het Mueller rapport staafde dat niet. Daar kun je over twisten maar onder de huidige voorwaarden kun je dat niet staven. Klaar.
Het is wel bewezen dat Rusland ten faveure van Trump zich gemengd heeft in de Presidents verkiezingen. Dus muh Russia is gewoon bewezen.quote:"We did not address 'collusion,' which is not a legal term," Mueller added. "Rather, we focused on whether the evidence was sufficient to charge any member of the campaign with taking part in a criminal conspiracy. It was not."
Bron
[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 13-05-2020 02:57:47 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Judge Sullivan laat iig de zaak Flynn niet meteen vallen, hij wil meer informatie.Daar zijn de advocaten van Flynn het natuurlijk niet mee eens.twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 13-05-2020 om 00:40:05Judge Emmet Sullivan said that he would allow interested parties to weigh in on Michael Flynn's case, an unusual move for a criminal prosecution.
He said "at the appropriate time," he'll set a schedule for "the submission of any amicus curiae briefs."
https://t.co/a5qtZqRT5z reageer retweetWaar zijn ze bang voor dan?twitter:MikeScarcella twitterde op woensdag 13-05-2020 om 02:03:09Michael Flynn's lawyers oppose any outside voices weighing in on the Barr Justice Department's move to abandon the case. New court filing tonight: 'Only the Department of Justice and the defense can be heard.' https://t.co/WVdlSkpzpo https://t.co/0JjLsrQZCY reageer retweet
twitter:neal_katyal twitterde op woensdag 13-05-2020 om 02:05:39Flynn is just as afraid of the truth coming out as Trump is. Heavens me -- they are afraid of lawyers making an argument. I've always taken the view that someone's opposition to friend of the court briefs says more about them than anything else. This case seems a perfect example. https://t.co/EaN8V4rTOw reageer retweet
[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 13-05-2020 03:05:30 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Lijkt me duidelijk waarom Flynn niet wil dat de zaak verder onderzocht wordt. Hij heeft al toegegeven te hebben gelogen. Maar ik weet niet of er zoveel te verbergen is. Als er echt wat belangrijks aan de hand was waarom kreeg hij dan zogenaamd een geweldige deal en werd hij aangeklaagd voor zoiets nietszeggends. Types als Snowden of zo'n Manning die echt informatie hadden die de US niet publiek wil hebben worden véél harder aangepakt. Die laten ze niet gaan met een goede plea deal en op een keer liegen tegen de FBI. Wat ze al helemaal niet krijgen is een pardon.
Van dat gedoe dat Trump zo geweldig bang is lees ik wel vaak maar is meestal meer wensdenken van degene die dat schrijft.
Maar misschien heeft Flynn wel geweldige informatie die nu niet uitgekomen is. Ik denk eerder dat het zoiets is als dat Mueller gebeuren dat 0,0 oplevert maar wel mensen wel graag van hopen dat dít dan is wat Trump gaat neerhalen.![]()
Die is toch heilig, de Constitutie.
Zie hier: een proefballon.
“ Jared Kushner blasted for refusing to commit to following the Constitution and holding the 2020 election”
https://www.rawstory.com/(...)tter_impression=true
Quote:” Senior White House advisor Jared Kushner was asked if the 2020 presidential election could be postponed during an interview with TIME magazine.
“I’m not sure I can commit one way or the other, but right now that’s the plan,” Kushner said.”
Wat een rat! En zo’n jonge rat.
Ik dacht altijd, dat jonge mensen idealististisch en vol positieve idealen waren.
#naiëve oude muts.
Ow. En er is beeld
https://mobile.twitter.com/bencjacobs/status/1260357864826249220
🇺🇸
1:17 a.m. · 13 mei 2020
Edit! To be fair:
In a statement provided to
@NBCNews
Jared Kushner says: “I have not been involved in, nor am I aware of any discussions about trying to change the date of the Presidential election.” This after he raised eyebrows on the matter during an interview![]()
@Time
Tweet vertalen
@ 4:22 a.m. · 13 mei 2020
https://mobile.twitter.com/kwelkernbc/status/1260395014728945664
[ Bericht 8% gewijzigd door AnneX op 13-05-2020 05:08:07 ]![]()
“ NBC News: The federal judge overseeing the case of Ret. Lt. Gen. Michael Flynn says he'll set a schedule to receive 'amicus curiae briefs' which will allow interested 3rd parties -- outside of Flynn's attorneys and the Justice Department -- to file briefings with the court.”
https://mobile.twitter.co(...)/1260337894067224577
Opmerkingen oa.:
“ 3/ Given Judge Sullivan's history of taking institutional integrity seriously & believing the courts have a role to play in insuring proper conduct at DOJ, this is starting to look like game-on. (& before people ask, he has been appointed to judgeships by Reagan, Bush & Clinton)”
Question:” If Flynn we’re in the military when he lied to a superior what would’ve happened? Military people, what is the consequence there? I’m curious.”
Answer:” Article 107: False Official Statement
Article 131: Perjury
Dishonorable discharge, forfeiture of all pay & allowances, confinement up to 5 years - each.
Article 133: Conduct Unbecoming
Dismissal, forfeiture of all pay & allowances, confinement prescribed by superseding charges.”
#zou het?![]()
Voor de juristen op fok, geïnteresseerd in Amerikaanse politiek:
On May 12th, 2020, the Supreme Court heard 2 major cases about whether President Trump can keep his financial records secret from Congress and NY prosecutors. The Court made history by releasing live audio at the time of the hearing. Neal and George Conway provided live text commentary during the hearing.
Listen to the hearing here.
https://www.nealkatyal.com/supreme-court-live![]()
Kleinigheidje:
“ So let me get this straight. Trump changed his address to Mar-a-Lago. But per Palm Beach, it can't be both a private club *and* a personal residence. So what I'm saying is... by voting from an invalid address, Trump may have just committed voter fraud.”
https://mobile.twitter.co(...)/1260314599535947778
En dan betaal (?) je als president zillions voor advocaten.
Ja, wie betaalt dat eigenlijk?![]()
Je bedoelt dat Trump zijn eigen laakbare gedrag op anderen projecteert? Nee toch? Dat hebben we nog niet 300x gezien de afgelopen drie jaar.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dit is natuurlijk net zo waar voor jou.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:11 schreef JANdeDERDE het volgende:
Wat jij erzelf of ik van vind is niet echt iets wat waarde heeft.
Maar er zijn gewoon veel betere verhalen om lering uit te trekken."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Heeft het huis trouwens het ongecensureerde Mueller rapport nog gezien? Dan pas kun ze die uitspraken staven.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij vond dat er bewijs voor collusion was, het Mueller rapport staafde dat niet. Daar kun je over twisten maar onder de huidige voorwaarden kun je dat niet staven. Klaar.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Kijk, het is niet aan Barr om Flynn zomaar vrijuit te laten gaan, maar aan de rechter die hem heeft veroordeeld NADAT hij zijn schuld had bekend. Of heeft Barr informatie die Flynn vrij pleiten? En waarom komt dit nu pas op tafel? En wat is de bron van zulke informatie, als die er is? En hoort die "bron" die kennis achterwege te houden, ondanks dit was vereist? Of staat dit allemaal in het originele Mueller rapport?quote:Op woensdag 13 mei 2020 03:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Lijkt me duidelijk waarom Flynn niet wil dat de zaak verder onderzocht wordt. Hij heeft al toegegeven te hebben gelogen. Maar ik weet niet of er zoveel te verbergen is. Als er echt wat belangrijks aan de hand was waarom kreeg hij dan zogenaamd een geweldige deal en werd hij aangeklaagd voor zoiets nietszeggends. Types als Snowden of zo'n Manning die echt informatie hadden die de US niet publiek wil hebben worden véél harder aangepakt. Die laten ze niet gaan met een goede plea deal en op een keer liegen tegen de FBI. Wat ze al helemaal niet krijgen is een pardon.
Van dat gedoe dat Trump zo geweldig bang is lees ik wel vaak maar is meestal meer wensdenken van degene die dat schrijft.
Maar misschien heeft Flynn wel geweldige informatie die nu niet uitgekomen is. Ik denk eerder dat het zoiets is als dat Mueller gebeuren dat 0,0 oplevert maar wel mensen wel graag van hopen dat dít dan is wat Trump gaat neerhalen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Allemaal goede en valide punten maar zolang Trump President is en niet echt vervolgd kan worden en het DoJ kan verordoneren om zaken te laten vallen zal het nooit duidelijk worden of er wel of geen actieve samenwerking tussen Trump en Rusland was.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:49 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Heeft het huis trouwens het ongecensureerde Mueller rapport nog gezien? Dan pas kun ze die uitspraken staven.
Kan wel eens anders worden in 2021.![]()
Hij beschuldigt nu mensen van moord.quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:30 schreef speknek het volgende:
Je bedoelt dat Trump zijn eigen laakbare gedrag op anderen projecteert? Nee toch? Dat hebben we nog niet 300x gezien de afgelopen drie jaar.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Former Vice President Joe Biden admitted Tuesday morning that he had known about efforts to investigate incoming National Security Advisor Michael Flynn in January 2017 — after initially claiming that he did not know about it.
Biden, appearing on ABC’s Good Morning America, was asked by host George Stephanopoulos whether he had known about the investigation, and what was discussed at a crucial Jan. 5, 2017 meeting with President Barack Obama in the Oval Office.
Lying Joe of toch gewoon dement/slecht geheugen.![]()
Daar hadden ze ook gelijk in. Het Mueller rapport bewees collusion. Alleen samenzwering niet.quote:
Je kunt wel pogen collusion en samenzwering gelijk te stellen, maar we weten allemaal dat dit 2 verschillende zaken zijn.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Het Mueller rapport staafde dat wel. Samenzwering niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij vond dat er bewijs voor collusion was, het Mueller rapport staafde dat niet. Daar kun je over twisten maar onder de huidige voorwaarden kun je dat niet staven. Klaar.
Het is wel bewezen dat Rusland ten faveure van Trump zich gemengd heeft in de Presidents verkiezingen. Dus muh Russia is gewoon bewezen.
Anyway, ik ga die discussie niet nog eens voeren. Het onderzoek was bewust door Trump+GOP zwaar beperkt tot samenzwering omdat ze wisten dat dit niet het geval was. Collusion is iets anders en dat mocht niet onderzocht worden.
[ Bericht 12% gewijzigd door Knipoogje op 13-05-2020 10:57:49 ]beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Biden staat op 78% in Nebraska zijn maar weinig Democraten die zich laten afschrikken door de aantijgingen van aanrandingen en al het andere creepy gedrag van Joe.![]()
Maar wat had je precies verwacht in een primary waar hij nog de enige overgebleven kandidaat is?quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:52 schreef JANdeDERDE het volgende:
Biden staat op 78% in Nebraska zijn maar weinig Democraten die zich laten afschrikken door de aantijgingen van aanrandingen en al het andere creepy gedrag van Joe.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hoe zit het met die stortvloed aan Hitlervergelijkingen, ben je er al meer tegen gekomen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:52 schreef JANdeDERDE het volgende:
Biden staat op 78% in Nebraska zijn maar weinig Democraten die zich laten afschrikken door de aantijgingen van aanrandingen en al het andere creepy gedrag van Joe.![]()
Juist een goede reden om niet/een stuk minder op hem te stemmen in Nebraska hij word het toch wel maar ze vinden hem nog echt massaal de beste pick. Zegt wel wat over de Democraten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar wat had je precies verwacht in een primary waar hij nog de enige overgebleven kandidaat is?
https://www.politico.com/(...)es-joe-biden-1244361
Hier een dame van kleur die Biden beschuldigd van ongewenst gedrag. Notabene een partijgenoot.
Former Nevada lawmaker accuses Biden of inappropriate kiss. Lucy Flores, the former Democratic nominee for Nevada lieutenant governor.
1 of ander geil opa tje (Biden) van 80 die zijn tong in je mond duwt.
[ Bericht 11% gewijzigd door JANdeDERDE op 13-05-2020 11:06:13 ]![]()
Als je niet stemt, dan verandert dat het percentage dat op hem stemt niet hè?quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:59 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Juist een goede reden om niet/een stuk minder op hem te stemmen in Nebraska hij word het toch wel maar ze vinden hem nog echt massaal de beste pick. Zegt wel wat over de Democraten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:59 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Juist een goede reden om niet/een stuk minder op hem te stemmen in Nebraska hij word het toch wel maar ze vinden hem nog echt massaal de beste pick. Zegt wel wat over de Democraten.Dit meen je toch niet serieus?
![]()
Dit is inderdaad een leuke.twitter:davidfrum twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 22:51:29So what happens when President Biden's DNI declassifies Jared Kushner's talks with the Saudi Crown Prince? https://t.co/gLPQEQYU6G reageer retweet
Dat is precies mijn punt. Zolang Trump in het Witte Huis zit zal dit niet onderzocht worden en zal de waarheid niet boven tafel komen maar op dit moment is het niet te bewijzen (of te ontkennen) of er collusion is geweest.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het Mueller rapport staafde dat wel. Samenzwering niet.
Anyway, ik ga die discussie niet nog eens voeren. Het onderzoek was bewust door Trump+GOP zwaar beperkt tot samenzwering omdat ze wisten dat dit niet het geval was. Collusion is iets anders en dat mocht niet onderzocht worden.![]()
Er zal een stortvloed aan vuiligheid loskomen wanneer Trump het Witte Huis verlaat, ik sluit niet uit dat daar vervolgingen uit voortvloeien.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:03 schreef Ulx het volgende:
Dit is inderdaad een leuke.twitter:davidfrum twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 22:51:29So what happens when President Biden's DNI declassifies Jared Kushner's talks with the Saudi Crown Prince? https://t.co/gLPQEQYU6G reageer retweet
![]()
Geef je een stemmetje op een niet aanrander voor deze voorverkiezingquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je niet stemt, dan verandert dat het percentage dat op hem stemt niet hè?
Of dmv een lage opkomst geef je een signaal af. Wat je ook kan doen is gewoon massaal voor een opa die het niet zo nou neemt met wat vrouwen willen en waarneer deze nee zeggen te stemmen.![]()
Dat hebben ze speciaal gedaan om Republikeinen te trekken, die gaan nogal hard op dergelijk gedrag. Slimme zet dus.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:07 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Geef je een stemmetje op een niet aanrander voor deze voorverkiezing
Of dmv een lage opkomst geef je een signaal af. Wat je ook kan doen is gewoon massaal voor een opa die het niet zo nou neemt met wat vrouwen willen en waarneer deze nee zeggen te stemmen.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Is dat afhankelijk van of Democraten ook de senaat winnen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er zal een stortvloed aan vuiligheid loskomen wanneer Trump het Witte Huis verlaat, ik sluit niet uit dat daar vervolgingen uit voortvloeien.My friends all drive horses![]()
Niet per se. Uiteindelijk bepaalt de Senaat niet wat een nieuw DoJ kan onderzoeken en wat het strafrechterlijk kan vervolgen, de Senaat bepaald ook niet of documenten kunnen worden gedeclassificeerd.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is dat afhankelijk van of Democraten ook de senaat winnen?
Een zittende President kan alleen door het Congress en de Senaat onderzocht worden, feitelijk, en afgezet/veroordeeld worden. Criminele zaken onderzocht naderhand vallen niet meer onder Congress en Senaat.
De grote vraag is eerder of een toekomstige President daar zin in heeft. Uiteindelijk is er ook niets gedaan met Nixons collusion met Noord-Vietnam tijdens de Vietnam oorlog.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2020 11:16:30 ]![]()
Welk percentage van de kiezers die wél op komt dagen op Biden stemt zegt niets over de opkomst zelf hè?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:07 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Geef je een stemmetje op een niet aanrander voor deze voorverkiezing
Of dmv een lage opkomst geef je een signaal af. Wat je ook kan doen is gewoon massaal voor een opa die het niet zo nou neemt met wat vrouwen willen en waarneer deze nee zeggen te stemmen.
Kijk ik snap wel dat je op een wat simplistische wijze probeert te schoppen tegen al die 'woke' types die vinden dat elke aantijging van een vrouw automatisch tot een veroordeling zou moeten leiden, maar de Democratische paraplu is wel wat breder dan dat.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vandaar dat Biden (democrate pick for 2020) dit gewoon letterlijk op TV spuwt in een perdiode Kavanaugh/Metoo. Alleen nu het hem niet uitkomt denkt hij er anders over.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welk percentage van de kiezers die wél op komt dagen op Biden stemt zegt niets over de opkomst zelf hè?
Kijk ik snap wel dat je op een wat simplistische wijze probeert te schoppen tegen al die 'woke' types die vinden dat elke aantijging van een vrouw automatisch tot een veroordeling zou moeten leiden, maar de Democratische paraplu is wel wat breder dan dat.
Ook vanuit een Pelosi,Sanders en AOC hoor je nauwelijks een gematigd woord op dit punt. En als het dan Joe Biden betreft dan komt de nuance in één keer om de hoek kijken.
Dit is helemaal geen fringe verschijnsel bij de Democraten.![]()
Geen idee wat je hier tussen de spelfouten door nou precies probeert te vertellen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:21 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Vandaar dat Biden (democrate pick for 2020) dit gewoon op TV spuwt in een perdiode Kavanaugh/Metoo gebeuren. Alleen nu het hem niet uitkomt denkt hij er anders over.
Ook vanuit een Pelosi,Sanders en AOC hoor nauwelijks een gematigd woord op dit punt. En als het dan Joe Biden betreft dan komt de nuance in één keer om de hoek kijken.
Dat is helemaal geen fringe verschijnsel bij de Democraten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heel leukquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier tussen de spelfouten door nou precies probeert te vertellen.![]()
Je mag ook op de inhoud reageren of niet.
Ik had mijn post al bijgeschaafd voordat jij je reactie plaatste.![]()
Dat was nou juist het hele punt. Ik heb geen idee wat nou de 'inhoud' is. Je gaat van iets roepen over 78% van de stemmen naar allerlei warrige zinnen zonder onderlinge samenhang.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:24 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Heel leuk![]()
Je mag ook op de inhoud reageren of niet.
Ik had mijn post al bijgeschaafd voordat jij je reactie plaatste.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vandaar dat Biden (democrate pick for 2020) dit gewoon letterlijk op TV spuwt in een perdiode Kavanaugh/Metoo. Alleen nu het hem niet uitkomt denkt hij er anders over.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was nou juist het hele punt. Ik heb geen idee wat nou de 'inhoud' is. Je gaat van iets roepen over 78% van de stemmen naar allerlei warrige zinnen zonder onderlinge samenhang.
Ook vanuit een Pelosi,Sanders en AOC hoor je nauwelijks een gematigd woord op dit punt. En als het dan Joe Biden betreft dan komt de nuance in één keer om de hoek kijken.
Dit is helemaal geen fringe verschijnsel bij de Democraten
Jij refereerd naar deze post? Ben je niet in de war
Die 78% is van een aantal post geleden. Biden vergeet dingen ook snel..![]()
Jij maakt alleen de denkfout dat Biden per definitie niet mag worden geloofd. Ik snap dat dat verleidelijk is als je een fanatiek supporter bent van de 'andere partij', maar het slaat natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:21 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Vandaar dat Biden (democrate pick for 2020) dit gewoon letterlijk op TV spuwt in een perdiode Kavanaugh/Metoo. Alleen nu het hem niet uitkomt denkt hij er anders over.
Dit is helemaal geen fringe verschijnsel bij de Democraten.
Verder ben ik dit spelletje nogal zat. Mijn standpunt in deze is helder: leg de aantijgingen aan het adres van Biden onder het vergrootglas en onderzoek het waarheidsgehalte. Wat 'de Democraten' vinden en doen, daar heb ik niets mee te maken.
En wat mij betreft zijn Biden en Trump beiden niet gewenst als president. Maar als er toch een keuze moet worden gemaakt, dan gaat mijn voorkeur uit naar Biden. Simpelweg omdat Trump niet alleen een incompetente president, maar ook gewoon een incompetent mens.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Het staat op camera. Het is gewoon een keuze of je op deze vieze ouwe man wilt stemmen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij maakt alleen de denkfout dat Biden per definitie niet mag worden geloofd. Ik snap dat dat verleidelijk is als je een fanatiek supporter bent van de 'andere partij', maar het slaat natuurlijk nergens op.
Verder ben ik dit spelletje nogal zat. Mijn standpunt in deze is helder: leg de aantijgingen aan het adres van Biden onder het vergrootglas en onderzoek het waarheidsgehalte. Wat 'de Democraten' vinden en doen, daar heb ik niets mee te maken.
En wat mij betreft zijn Biden en Trump beiden niet gewenst als president. Maar als er toch een keuze moet worden gemaakt, dan gaat mijn voorkeur uit naar Biden. Simpelweg omdat Trump niet alleen een incompetente president, maar ook gewoon een incompetent mens.
De aantijgingen betreffen natuurlijk ook consequent ongepast gedrag naar vrouwen en meisjes (18 min) op beeld.
Buiten de wat forsere beschuldigingen van volwassen vrouwen. O.a woman of color o.a mede Democraten. Hoeveel proof wil je hebben dat het een smeerpijp is.
[ Bericht 5% gewijzigd door JANdeDERDE op 13-05-2020 11:39:26 ]![]()
Trump toont al vier jaar aan dat hij het vak niet verstaat.twitter:ryanstruyk twitterde op woensdag 13-05-2020 om 05:04:32US coronavirus deaths
10 wks ago: 9 deaths
9 wks ago: 31 deaths
8 wks ago: 111 deaths
7 wks ago: 704 deaths
6 wks ago: 3834 deaths
5 wks ago: 12,895 deaths
4 wks ago: 26,033 deaths
3 wks ago: 45,039 deaths
2 wks ago: 58,356 deaths
1 wk ago: 71,064 deaths
Right now: 82,356 deaths reageer retweetI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Voorbeelden graag. Bijvoorbeeld Pelosi die zich 'niet gematigd' (whatever that may be) uitspreekt over 'dit' (whatever that may be).quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:21 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Of is dit weer zoiets waarbij jij claimt dat iets veel voorkomt, maar het expres vaag houdt en hoogstens 1 voorbeeldje van weet op te duikelen.![]()
Allereerst 'steun' ik helemaal niemand. Ik heb überhaupt niet eens stemrecht in de VS. Ik spreek hooguit een voorkeur uit.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:34 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Het staat op camera. Het is gewoon een keuze of je op deze vieze ouwe man wilt stemmen.
Verder is het tamelijk lachwekkend om Biden aan te merken als een 'vieze oude man' om tegelijkertijd de 20+ aantijgingen aan het adres van Trump te negeren. Dan verkeer je in ieder geval niet in de positie om anderen te beschuldigen van hypocrisie.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Een beetje hypocriet bevindt zich dan juist in de positie om anderen van hypocrisie te beschuldigenquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verder is het tamelijk lachwekkend om Biden aan te merken als een 'vieze oude man' om tegelijkertijd de 20+ aantijgingen aan het adres van Trump te negeren. Dan verkeer je in ieder geval niet in de positie om anderen te beschuldigen van hypocrisie.![]()
![]()
Ik hoor een bepaald deel regelmatig klagen over Trump o.a op dit gebied. Helemaal toen Kavanaugh en metoo hot was. En in 2016 / aanloop verkiezingenquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allereerst 'steun' ik helemaal niemand. Ik heb überhaupt niet eens stemrecht in de VS. Ik spreek hooguit een voorkeur uit.
Verder is het tamelijk lachwekkend om Biden aan te merken als een 'vieze oude man' om tegelijkertijd de 20+ aantijgingen aan het adres van Trump te negeren. Dan verkeer je in ieder geval niet in de positie om anderen te beschuldigen van hypocrisie.
En nu kiezen dezelfde figuren een ouwe viezerik om er tegen in te gaan. Apart.![]()
Even apart als degenen die Kavanaugh en Trump door dik en dun steunen tussen alle aantijgingen door.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:40 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Ik hoor een bepaald deel regelmatig klagen over Trump o.a op dit gebied. Helemaal toen Kavanaugh en metoo hot was. En in 2016 / aanloop verkiezingen
En nu kiezen dezelfde figuren een ouwe viezerik om er tegen in te gaan. Apart.
Wat is je punt?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Of andersom: Jij steunt al jaren een veel grotere ouwe viezerik, nu blijkt er nog een ouwe viezerik te zijn, en is die laatste WEL ineens een probleem voor je.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:40 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Ik hoor een bepaald deel altijd klagen over Trump o.a op dit gebied veel. Helemaal toen Kavanaugh en metoo hot was. En in 2016.
Zoals altijd weer bij jullie trumpers:
Trump flikt iets veel vaker en erger -> "niets aan de hand"
Iemand anders zou 1x keer flikken -> MOORD ENDE BRAND!
en dat elke keer fucking keer weer opnieuw. Blind kutvolk..Robert Moog died for our synths![]()
Dit soort discussietechniekjes werken misschien op Amerikaanse fora, waar je daadwerkelijk Democratische stemmers tegenover je hebt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:40 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Ik hoor een bepaald deel regelmatig klagen over Trump o.a op dit gebied. Helemaal toen Kavanaugh en metoo hot was. En in 2016 / aanloop verkiezingen
Ik kies namelijk helemaal niemand. Die mogelijkheid heb ik immers niet, daar ik geen Amerikaans staatsburger ben, laat staan een geregistreerde Democraat.
Dus misschien ophouden met die spelletjes of simpelweg een Amerikaans forum zoeken waar dit riedeltje af kunt steken.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Dat deze zeikerds wel een toontje lager mogen zingen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Even apart als degenen die Kavanaugh en Trump door dik en dun steunen tussen alle aantijgingen door.
Wat is je punt?
Volgens mij is dat bij vele wel duidelijk (mijn punt) Er mee eens zijn is een 2de.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: