Beter goed gejat dan slecht bedacht toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon goed een opmerking gejat uit een van de replies op Twitter
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja lijkt me leuk om terug te zien, met Edsilia![]()
Nog drie kwartier en je weet het.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]Als je echt liever dat wil kijken dan zal ik je vrijlaten
Ik ga maar even aan de wandel om deze drie kwartier te overbruggen danquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nog drie kwartier en je weet het.
Al weet ik zeker dat je het zonder mij ook zeker redt.
Ja want anders is het maar een saaie bedoening natuurlijkquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga maar even aan de wandel om deze drie kwartier te overbruggen dan
Ik hoop dat je er nog van kan genieten na dit vreselijke nieuws!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga maar even aan de wandel om deze drie kwartier te overbruggen dan
quote:
Jaaa wat fijn!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:12 schreef ijs_beer het volgende:
Jaaaa toetertjes, hoor net dat m'n loopgroepje woensdag weer mag beginnen.![]()
![]()
![]()
![]()
Wsl wel op afstand. Maar toch.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ja, je houdt er al een beetje rekening mee dat het kan op deze leeftijd.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een narigheid allemaal weerMaar fijn om te horen dat je zwager aan het herstellen is en dat het nu ook weer goed gaat met je moeder.
Moet allemaal behoorlijk schrikken zijn geweest!
Dan nog wel zwaar voor jullie. Sterkte nogquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, maar ja, je houdt er al een beetje rekening mee dat het kan op deze leeftijd.
Lief! Dankjewelquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan nog wel zwaar voor jullie. Sterkte nog
Whoop whoopquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:12 schreef ijs_beer het volgende:
Jaaaa toetertjes, hoor net dat m'n loopgroepje woensdag weer mag beginnen.![]()
![]()
![]()
![]()
Wsl wel op afstand. Maar toch.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en als het nou echt '98 isquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
Moet zeggen dat ik eigenlijk meer zin heb in Eurovision Again nu, maar Eurostream kan ik niet meer terugkijken achteraf en dat vind ik dan eigenlijk ook wel zonde #dilemma
Op zich kunnen we hier natuurlijk altijd een terugkijkavondje gaan houden buiten EurovisionAgain om. Maar weetniet, heb er gewoon zin in núquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en als het nou echt '98 is![]()
Maarja dan kunnen we ook een andere avond met z'n allen tegelijk kijken? Naar EurovisionAgain?
Ja ik twijfel ookquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zich kunnen we hier natuurlijk altijd een terugkijkavondje gaan houden buiten EurovisionAgain om. Maar weetniet, heb er gewoon zin in nú![]()
Als Eurostream nou gewoon terug te kijken was...
Echt waarom maken ze het ons zo moeilijk!quote:
Nee dat vind ik sowieso niet leukquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt waarom maken ze het ons zo moeilijk!![]()
Twee schermen kan natuurlijk ook... Maar ben niet in een multitask-bui
Ja ik heb ook gewoon zin in EurovisionAgain.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zich kunnen we hier natuurlijk altijd een terugkijkavondje gaan houden buiten EurovisionAgain om. Maar weetniet, heb er gewoon zin in nú![]()
Als Eurostream nou gewoon terug te kijken was...
Dus gewoon Eurostream doenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
Moet zeggen dat ik eigenlijk meer zin heb in Eurovision Again nu, maar Eurostream kan ik niet meer terugkijken achteraf en dat vind ik dan eigenlijk ook wel zonde #dilemma
Ik probeerde het een dag later, dus misschien is dat het wel inderdaad. Nou, dan maar misschien dat proberenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Eurostream van dinsdag wel terug kunnen kijken. Nou was dat wel nog op de avond zelf, misschien scheelt dat
Jaaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik probeerde het een dag later, dus misschien is dat het wel inderdaad. Nou, dan maar misschien dat proberen
quote:
Ja mensen toch had ik nét stilletjes besloten om voor Eurovision Again te gaanquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja mensen toch had ik nét stilletjes besloten om voor Eurovision Again te gaan
Goed zoquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
Oké, Eurostream. Maaaaaaar dan gaan we wel héél snel 1998 met dat groepje kijken
Ja ben ik bij, 23u vanavond?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
Oké, Eurostream. Maaaaaaar dan gaan we wel héél snel 1998 met dat groepje kijken
quote:
Haha ik niet denk ik hoorquote:
twitter:eurostream2020 twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 21:05:43Where to watch the Grand Final of #Eurostream2020 ?
Facebook:
https://t.co/M9Y4yRoMDa
YouTube:
https://t.co/TIjnBAmUDX
P.S.: We'll be a bit delayed, but don't let that spoil the fun and excitement! Continue to vote at https://t.co/jgOjLKMY8S for your favourites 😊 reageer retweet
Nu al klaar zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kak. Weer niet gewonnen in 1998. Maar we zaten er goed bij
Ah, vandaar dat het nog zo rustig was hier. Ik begin nu aan Eurostreamquote:Op zondag 10 mei 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu al klaar zijnWij gaan nog door tot een uur of 2 hoor!
Succes!quote:Op zondag 10 mei 2020 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat het nog zo rustig was hier. Ik begin nu aan Eurostream
Als het zo lang duurt vanwege storingen kan ik die lekker overslaanquote:
Ik denk dat jij er dan in anderhalf uur doorheen kan jagen ja. Het was wel echt dramatisch.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het zo lang duurt vanwege storingen kan ik die lekker overslaanHetzelfde geldt voor als ze te lang aan het keuvelen zijn tussendoor. Anders wordt het inderdaad een latertje
Dan ben ik blij met mijn keuze voor Eurovision againquote:Op zondag 10 mei 2020 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er dan in anderhalf uur doorheen kan jagen ja. Het was wel echt dramatisch.
Dacht dat dat maar 2 uur duurdequote:Op zondag 10 mei 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Technische dingen, een hoop outages en ander gedoe. En het begon daardoor ook te laat.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan ben ik blij met mijn keuze voor Eurovision againWat was het grote probleem? Technische dingen of overdreven gezwam? Dan weet ik wat ik door moet spoelen
Dat dachten wij ook! Kan je nagaan, je had gewoon vijf uur met mij in een live-topic kunnen zitten!quote:
Dan laat ik de hoofden voorlopig gewoon pratenquote:Op zondag 10 mei 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Technische dingen, een hoop outages en ander gedoe. En het begon daardoor ook te laat.
Als ik dat had geweten!quote:Op zondag 10 mei 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dachten wij ook! Kan je nagaan, je had gewoon vijf uur met mij in een live-topic kunnen zitten!
Wie wil dat nou nietquote:Op zondag 10 mei 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]We kunnen anders alsnog morgen opnieuw kijken samen! Inclusief technische problemen.
quote:
Ik kom hierop terugquote:
Hahaquote:Op zondag 10 mei 2020 00:17 schreef Em31 het volgende:
Moet in dat Eurostream topic nu gewoon even nadenken welk nummer ook alweer bij een land hoort omdat je nu aan 1998 denkt
Mooi zoquote:Op zondag 10 mei 2020 00:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja! Leuk om de hele show een keer te zien!
Eurostream ook ondanks de problemen?
Topics op fok zijn soms heerlijk tijdens showsquote:Op zondag 10 mei 2020 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi zo
Ja hoor, vooral ook met het topic erbij natuurlijk
Ja dat maakt het sowieso leukquote:Op zondag 10 mei 2020 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi zo
Ja hoor, vooral ook met het topic erbij natuurlijk
Ja dat maakt het voor mij echt wel de moeite waardquote:Op zondag 10 mei 2020 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Topics op fok zijn soms heerlijk tijdens showsRijdende Rechter heb ik ook vaak extra van genoten omdat ik het topic hier er bij had
Het zou toch een stunt zijn als ze het gewoon helemaal kopiëren (kunnen ze doen, het zijn hun eigen nummers) en dan één woordje veranderen zodat het technisch niet het zelfde nummer is.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:30 schreef Momo het volgende:
Wel balen voor Litouwen en IJsland dat ze nooit met deze nummers naar het songfestival zullen gaan.
Ik stel voor dat Jeangu de rechten van Radar Love koopt.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zou toch een stunt zijn als ze het gewoon helemaal kopiëren (kunnen ze doen, het zijn hun eigen nummers) en dan één woordje veranderen zodat het technisch niet het zelfde nummer is.
Verkeerd gegoktquote:Op zondag 10 mei 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Terug in de tijd reizen en het opnieuw proberen, het is niet anders!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kak. Weer niet gewonnen in 1998. Maar we zaten er goed bij
quote:
quote:
Zoveel nummers lijken op elkaar... zoiets kunnen ze best doen jaquote:Op zondag 10 mei 2020 00:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zou toch een stunt zijn als ze het gewoon helemaal kopiëren (kunnen ze doen, het zijn hun eigen nummers) en dan één woordje veranderen zodat het technisch niet het zelfde nummer is.
Ik zat net zo lekker in een langzame flow, gaan die lijers ineens in turbospeedquote:Op zondag 10 mei 2020 00:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ging heel vloeiend allemaal opeens, tegen het einde!
Haha, typisch hè!quote:Op zondag 10 mei 2020 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zat net zo lekker in een langzame flow, gaan die lijers ineens in turbospeed![]()
Hmm ik vond het al raar dat ik drie uur geen nieuwe boze posts op Facebook heb gezien van Gredaquote:Een vrouw heeft vanmiddag uren boven
in een zendmast in Bemmel gezeten.Met
behulp van een grote kraan is ze naar
beneden gehaald.De politie gaat met
haar in gesprek om erachter te komen of
ze verward is en hulp nodig heeft.De
politie gaat niet uit van een verband
met de recente brandstichtingen in 5G-
zendmasten.
Bemmel geloof ik wel als Greda-plaatsquote:Op zondag 10 mei 2020 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik vond het al raar dat ik drie uur geen nieuwe boze posts op Facebook heb gezien van Greda
Ja ik ook. We waren het er wel over eens dat ze in Brabant woont maar ze kan natuurlijk familie in Bemmel hebben. Waarschijnlijk een zus of nicht.quote:Op zondag 10 mei 2020 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bemmel geloof ik wel als Greda-plaats
Bemmel ligt er dicht genoeg in de buurt dat ik dat ook nog wel geloofquote:Op zondag 10 mei 2020 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik ook. We waren het er wel over eens dat ze in Brabant woont maar ze kan natuurlijk familie in Bemmel hebben. Waarschijnlijk een zus of nicht.
Grappigste van dit stuk is dat er nog onderzocht gaat worden of ze verward is en hulp nodig heeft.quote:Op zondag 10 mei 2020 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik vond het al raar dat ik drie uur geen nieuwe boze posts op Facebook heb gezien van Greda
Gelukkig, ons beeld van Greda blijft intactquote:Op zondag 10 mei 2020 01:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bemmel ligt er dicht genoeg in de buurt dat ik dat ook nog wel geloofMaar Greda komt niet uit Vlagtwedde of zo
Hahaha ja aparte mededeling welquote:Op zondag 10 mei 2020 01:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Grappigste van dit stuk is dat er nog onderzocht gaat worden of ze verward is en hulp nodig heeft.
IK DENK DAT HET WEL DUIDELIJK IS.
Eigenaardig inderdaad. Ook wel logisch dat het wettelijk zo gaat maar soms ook wel vrij belachelijk.quote:Op zondag 10 mei 2020 01:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je kan iemand met een mes naast een lekgestoken lijk vinden die zegt 'IK BEN GODVERDOMME BLIJ DAT IK HEM NEER HEB GESTOKEN' en dan geldt ie nog steeds als verdachte zolang hij geen vonnis heeft gekregen
quote:Op zondag 10 mei 2020 01:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Grappigste van dit stuk is dat er nog onderzocht gaat worden of ze verward is en hulp nodig heeft.
Greda’s zwager denk ik dan?quote:Op zondag 10 mei 2020 08:27 schreef Aoibhin het volgende:
Sommige artikelen hebben het dan weer over een man?![]()
[ afbeelding ]
Greda's zwagerquote:Op zondag 10 mei 2020 08:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Greda’s zwager denk ik dan?
En ook een heel goedemorgen!
Corneel?quote:Op zondag 10 mei 2020 09:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Greda's zwagerEn hoe gaan we die noemen?
Damn you, 5G.quote:Op zondag 10 mei 2020 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 mei 2020 01:14 schreef Cee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |