Als ik dat had geweten!quote:Op zondag 10 mei 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dachten wij ook! Kan je nagaan, je had gewoon vijf uur met mij in een live-topic kunnen zitten!
Wie wil dat nou nietquote:Op zondag 10 mei 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]We kunnen anders alsnog morgen opnieuw kijken samen! Inclusief technische problemen.
quote:
Ik kom hierop terugquote:
Hahaquote:Op zondag 10 mei 2020 00:17 schreef Em31 het volgende:
Moet in dat Eurostream topic nu gewoon even nadenken welk nummer ook alweer bij een land hoort omdat je nu aan 1998 denkt
Mooi zoquote:Op zondag 10 mei 2020 00:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja! Leuk om de hele show een keer te zien!
Eurostream ook ondanks de problemen?
Topics op fok zijn soms heerlijk tijdens showsquote:Op zondag 10 mei 2020 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi zo
Ja hoor, vooral ook met het topic erbij natuurlijk
Ja dat maakt het sowieso leukquote:Op zondag 10 mei 2020 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi zo
Ja hoor, vooral ook met het topic erbij natuurlijk
Ja dat maakt het voor mij echt wel de moeite waardquote:Op zondag 10 mei 2020 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Topics op fok zijn soms heerlijk tijdens showsRijdende Rechter heb ik ook vaak extra van genoten omdat ik het topic hier er bij had
Het zou toch een stunt zijn als ze het gewoon helemaal kopiëren (kunnen ze doen, het zijn hun eigen nummers) en dan één woordje veranderen zodat het technisch niet het zelfde nummer is.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:30 schreef Momo het volgende:
Wel balen voor Litouwen en IJsland dat ze nooit met deze nummers naar het songfestival zullen gaan.
Ik stel voor dat Jeangu de rechten van Radar Love koopt.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zou toch een stunt zijn als ze het gewoon helemaal kopiëren (kunnen ze doen, het zijn hun eigen nummers) en dan één woordje veranderen zodat het technisch niet het zelfde nummer is.
Verkeerd gegoktquote:Op zondag 10 mei 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu al klaar zijnWij gaan nog door tot een uur of 2 hoor!
Terug in de tijd reizen en het opnieuw proberen, het is niet anders!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kak. Weer niet gewonnen in 1998. Maar we zaten er goed bij
quote:
quote:
Zoveel nummers lijken op elkaar... zoiets kunnen ze best doen jaquote:Op zondag 10 mei 2020 00:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zou toch een stunt zijn als ze het gewoon helemaal kopiëren (kunnen ze doen, het zijn hun eigen nummers) en dan één woordje veranderen zodat het technisch niet het zelfde nummer is.
Ik zat net zo lekker in een langzame flow, gaan die lijers ineens in turbospeedquote:Op zondag 10 mei 2020 00:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ging heel vloeiend allemaal opeens, tegen het einde!
Haha, typisch hè!quote:Op zondag 10 mei 2020 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zat net zo lekker in een langzame flow, gaan die lijers ineens in turbospeed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |