Momo je bent echt een twitter-ridder.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:48 schreef Momo het volgende:
twitter:KiesvoorNEXIT twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 16:47:05@:Momo_x5x @:NOS Mooie verzameling. Blijven delen aan iedereen, zo weten ze het GEZONDE VERSTAND makkelijk te vinden GA ZO DOOR! #stopdelockdown #vrijheid reageer retweet
twitter:TolgaAtik1907 twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 16:48:35@:Momo_x5x @:NOS Yoehooeee??? dood gaan we allemaal Er werd toch gezegd we worden allemaal besmet door die rutte van jullie. Blijf jij maar op de griepprikje wachten reageer retweet
Nou ja, ook voor die 'sociaal-liberale' types kun je vrij makkelijk een bingokaart met hun valkuilen maken natuurlijk. Ik hou me liever buiten de oorlogen tussen boze Twitteraars.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Momo je bent echt een twitter-ridder.Vriendin van me doet dat op Facebook, die reageert op al die gekke Greda's met hun onderbuikreacties en dat doet ze dan heel feitelijk en koel, ze is ook super-intelligent en weet overal wat van af en kan dingen ook goed onderleggen. En daar kunnen ze dan alleen maar op twee manieren op reageren:
- herhalen wat ze net al hadden gezegd
- niet reageren
Dat is goed voor de groepsimmuniteitquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:10 schreef Fred_B het volgende:
Het is hier trouwens ook achterlijk druk op straat. Duidelijk het drukste wat het in weken is geweest.
Met dit weer was dat helaas al te verwachten. En dan helemaal na woensdag.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:10 schreef Fred_B het volgende:
Het is hier trouwens ook achterlijk druk op straat. Duidelijk het drukste wat het in weken is geweest.
Voor mij Eurostream in elk geval.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:29 schreef Fascination het volgende:
Gaan jullie vanavond Eurostream of Eurovision again kijken?
Eurostreamquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:29 schreef Fascination het volgende:
Ik wacht het jaar even af. Als het een ouder jaar is denk ik Eurovision Again.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:29 schreef Fascination het volgende:
Jij kijkt gewoon naar Eurostreamquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wacht het jaar even af. Als het een ouder jaar is denk ik Eurovision Again.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:41 schreef Em31 het volgende:
Grapje, zou me niet verbazen als het 2019 wordt en die heb ik toch al genoeg gezien.
Daar doe ik het voor! Worden een paar spannende uurtjesquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zal er nog een paar uurtjes over nadenken. Omdat je het zo lief vraagt.
Eurostream, de oude edities terugkijken doe ik wel los van EurovisionAgainquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:29 schreef Fascination het volgende:
Same, of volgende weekquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:41 schreef Em31 het volgende:
Grapje, zou me niet verbazen als het 2019 wordt en die heb ik toch al genoeg gezien.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor! Worden een paar spannende uurtjes
Eurostream. Dat kan niet teruggekeken worden namelijk. Misschien dat we na afloop wel iets mee kunnen pikken van Eurovision Againquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:29 schreef Fascination het volgende:
Tof!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:34 schreef F1gamer het volgende:
Komende vrijdag ESF top 50 op radio2.
https://www.nporadio2.nl/(...)-songfestival-top-50
Stemmen kan vanaf maandag om 9:45 tot donderdag 11:00 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |