Krijg een pakketje.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is best lastig om steeds op je inhoudsloze gezwam te reageren, maar ik zal voortaan m'n best doen.
Ze hadden het in jouw geval beter miet kunnen noemenquote:Op woensdag 29 april 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
Oh ik gebruik geen zoom zie ik nu
Ik gebruik software die 'Meet' heet.
Uh, goeiequote:Op woensdag 29 april 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden het in jouw geval beter miet kunnen noemen![]()
![]()
@onlogischquote:
IKEA lampquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 29 april 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb vanmiddag om 11:39 een pakketje ontvangen
Hm. Ik weet niet of ik je nou moet uitleggen dat ik niet serieus was en je een pakketje toewens ipv een ziekte of dat je mij zoals altijd niet serieus neemt en de 'grap' wel begrijpt.quote:
Niet gelezen.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hm. Ik weet niet of ik je nou moet uitleggen dat ik niet serieus was en je een pakketje toewens ipv een ziekte of dat je mij zoals altijd niet serieus neemt en de 'grap' wel begrijpt.
quote:Op woensdag 29 april 2020 15:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
IKEA lampGeklikt en gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iets waar hij zelf altijd moeite mee had.
Nou nou nouquote:Op woensdag 29 april 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
xDquote:Op woensdag 29 april 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twee keer met aandacht moeten lezen.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hm. Ik weet niet of ik je nou moet uitleggen dat ik niet serieus was en je een pakketje toewens ipv een ziekte of dat je mij zoals altijd niet serieus neemt en de 'grap' wel begrijpt.
lol nee dank je.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh kunnen ook gelijk sexen hoor ook prima
Ik begreep er geen kanjer van en dacht dat het aan mijn 2 laatste hersencellen lagquote:Op woensdag 29 april 2020 16:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Twee keer met aandacht moeten lezen.
oh jammerquote:Op woensdag 29 april 2020 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
lol nee dank je.
wordt sowieso lastig met die 1,5 meter
Zinnen met meer dan vier woorden lastig?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Twee keer met aandacht moeten lezen.
JanCees is een dwerg klein persoon?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
lol nee dank je.
wordt sowieso lastig met die 1,5 meter
quote:Op woensdag 29 april 2020 16:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zinnen met meer dan vier woorden lastig?
Ik ben 1.95 meter maar wel een kleine piemel jaquote:Op woensdag 29 april 2020 16:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
JanCees is een dwerg klein persoon?
Lol.
Dat zal het zijn, makker!quote:Op woensdag 29 april 2020 16:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zinnen met meer dan vier woorden lastig?
geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 29 april 2020 16:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
JanCees is een dwerg klein persoon?
Lol.
Geeft niks.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben 1.95 meter maar wel een kleine piemel ja
Dit zou echt prachtig zijn voor die Tilburgse tokkies.twitter:telesport twitterde op woensdag 29-04-2020 om 15:58:59UEFA kan Nederland vijfde startbewijs afnemen: Willem II nog niet zeker van Europees avontuur https://t.co/PSBBs9iayV reageer retweet
Gevoelige snaar.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
shit, je zit gewoon op te letten wanneer je het weer kunt posten he
Wel mooi punten sprokkelen dan.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
Dit zou echt prachtig zijn voor die Tilburgse tokkies.twitter:telesport twitterde op woensdag 29-04-2020 om 15:58:59UEFA kan Nederland vijfde startbewijs afnemen: Willem II nog niet zeker van Europees avontuur https://t.co/PSBBs9iayV reageer retweet
@:lenny_leonard
Zou je ooit nog eens zo'n VI oranje uitzending willen bijwonen?quote:
Hoe gaan ze dat eigenlijk oplossen als dit jaar niet uitgespeeld wordt, gewoon geen punten?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel mooi punten sprokkelen dan.
Niks mis mee.
oh misschien wel ja. was best wel leuk. maar dan niet meer achter een tv scherm. als het ooit nog komt.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zou je ooit nog eens zo'n VI oranje uitzending willen bijwonen?
Dan zijn er wel een paar nieuwe karina.gifjesquote:Op woensdag 29 april 2020 16:15 schreef Karina het volgende:
[..]
oh misschien wel ja. was best wel leuk. maar dan niet meer achter een tv scherm. als het ooit nog komt.
dan zorg ik dat ik niet in beeld kom natuurlijk he. of ik zet een grote zonnebril en pet op.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan zijn er wel een paar nieuwe karina.gifjes
Denk gewoon het puntenaantal wat nu al bekend is, maar ze zullen die CL en EL ook wel gewoon per se willen uitspelen wanneer het voor het eerst mogelijk is.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat eigenlijk oplossen als dit jaar niet uitgespeeld wordt, gewoon geen punten?
Er was toch ook een matig buffet daar?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:15 schreef Karina het volgende:
[..]
oh misschien wel ja. was best wel leuk. maar dan niet meer achter een tv scherm. als het ooit nog komt.
oh ja dat was echt heel slechtquote:Op woensdag 29 april 2020 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was toch ook een matig buffet daar?
GommersGOAT.twitter:fr12nl twitterde op woensdag 29-04-2020 om 13:16:40Gommers ontvangt aanvoerdersband : ''Mooier dan lintje'' https://t.co/CcZ45UTsJp reageer retweet
Alle gasten al gepost.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
Vermakelijke hork vanavond bij OP1. @:zipportal
Ja 95% lucht en Eindhoven nauwelijks zichtbaar.quote:
joremquote:Op woensdag 29 april 2020 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja 95% lucht en Eindhoven nauwelijks zichtbaar.
Op deze wijze kan je zelfs een mooie foto van knetterkrankjorem nemen. (lol)
halfuurtje geleden kwam ie langs maatquote:Op woensdag 29 april 2020 17:08 schreef Caland het volgende:
Boys
Is bij jullie ZAAGMANS ook langs geweest vanmiddag?
Lekker pikquote:Op woensdag 29 april 2020 17:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
halfuurtje geleden kwam ie langs maat
Nee,donderdag, vrijdag en zaterdag werken.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:08 schreef Caland het volgende:
Boys
Is bij jullie ZAAGMANS ook langs geweest vanmiddag?
Ik heb extralang weekendgenot dit weekend. Maandag en dinsdag ook vrijquote:Op woensdag 29 april 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee,donderdag, vrijdag en zaterdag werken.
Ik nietquote:Op woensdag 29 april 2020 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb extralang weekendgenot dit weekend. Maandag en dinsdag ook vrij
Lekker maat, ik alleen dinsdag.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2020 17:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier werd Eindhoven gebombardeerd..
[ afbeelding ]
Ik heb het over je eigen bijdragesquote:Op woensdag 29 april 2020 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is geen act hoor
Ik vind jou oprecht een waardeloze schijtuser.
@fetXtwitter:PSVEreNoord twitterde op woensdag 29-04-2020 om 17:14:59Het @eredivisie seizoen 2020-2021 zoals ik het zie (foto's)
Het grote nadeel is dat je 3 thuiswedstrijden minder speelt als in een normaal seizoen wat neerkomt op ongeveer 17,5% minder inkomsten. De uitdaging is om andere winstgevende activiteiten te exploiteren
#knvb @KNVB https://t.co/3UFada2T8R reageer retweet
madquote:Op woensdag 29 april 2020 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja 95% lucht en Eindhoven nauwelijks zichtbaar.
Op deze wijze kan je zelfs een mooie foto van knetterkrankjorem nemen. (lol)
gereageerdquote:Op woensdag 29 april 2020 17:25 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Willem is uit.@:fetxtwitter:PSVEreNoord twitterde op woensdag 29-04-2020 om 17:14:59Het @:eredivisie seizoen 2020-2021 zoals ik het zie (foto's)
Het grote nadeel is dat je 3 thuiswedstrijden minder speelt als in een normaal seizoen wat neerkomt op ongeveer 17,5% minder inkomsten. De uitdaging is om andere winstgevende activiteiten te exploiteren
#knvb @:KNVB https://t.co/3UFada2T8R reageer retweet
Catering, als ik die foto zo zie.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:25 schreef Zipportal het volgende:
De uitdaging is om andere winstgevende activiteiten te exploiteren
minder alsquote:Op woensdag 29 april 2020 17:25 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Willem is uit.@:fetxtwitter:PSVEreNoord twitterde op woensdag 29-04-2020 om 17:14:59Het @:eredivisie seizoen 2020-2021 zoals ik het zie (foto's)
twitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 29-04-2020 om 17:27:21@JanCees_god @PSVEreNoord @eredivisie @KNVB Misschien moet Willen zijn eigen voetbalbond beginnen. reageer retweet
Ik ook bohhh lamme zak ben ik toch.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2020 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer is @:Lenny_Leonard, de Willen II fan weer terug?
Die dikke zit alle dagen op zijn reet het treinverkeer te regelen in Den Bosch.quote:
geen excuusquote:Op woensdag 29 april 2020 17:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die dikke zit alle dagen op zijn reet het treinverkeer te regelen in Den Bosch.
Tot zover dit feitje.
Godquote:Op woensdag 29 april 2020 17:25 schreef Zipportal het volgende:
Gereageerdquote:Op woensdag 29 april 2020 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
Even liken aubtwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op woensdag 29-04-2020 om 18:14:25@:PolitieLE @:mickvanwely @:StevenAFCAmac mis je iets? reageer retweet
Zelf. Beter doe jij t ook.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is je tweet nou verwijderd of heb je dat zelf gedaan???
Omdat ik op je reageer met het antwoord dat ik de grap mis??quote:
Ze trekken heel je harde schijf leeg.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat ik op je reageer met het antwoord dat ik de grap mis??![]()
Nou die stellen hun beste rechercheurs in hoor! Hoe durf ik
Als zo’n blonde mij ook meteen leeg trektquote:Op woensdag 29 april 2020 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze trekken heel je harde schijf leeg.
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als zo’n blonde mij ook meteen leeg trekt
Ik kan mensen bij de woningbouw en ben in real life een lieve jongen.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nice maat. Hoe heb je het geregeld?
Lekker maatquote:Op woensdag 29 april 2020 18:38 schreef Tjacka het volgende:
boys
ben zalm aan het maken (op de huid gebakken) (in de pan) met een Italiaanse roerbakmix en aardappelen (in de airfryer)
Top manquote:Op woensdag 29 april 2020 18:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan mensen bij de woningbouw en ben in real life een lieve jongen.
(Hier niet)
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als zo’n blonde mij ook meteen leeg trekt
Oh, op die manier.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan mensen bij de woningbouw en ben in real life een lieve jongen.
(Hier niet)
bedankt voor de likequote:
Domme mongool.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb vanmiddag om 11:39 een pakketje ontvangen
Volkomen terecht lijkt me.quote:
Aivd broerquote:Op woensdag 29 april 2020 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volkomen terecht lijkt me.
Waar is @:RensAjacied mee bezig? Het ene moment vraagt hij om een like, een moment later verwijdert hij zijn tweet.
Ben je 5G-masten aan het opblazen?quote:
Gewoon zeggen dat je opeens wel erg veel collega's hebt, die in de buurt van die masten gewerkt hebben en nu opeens ziek thuiszitten.quote:
Het heeft verder niks van doen met je tv, dan weet je dat even.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry dat ik belde. Maar ik vertrouw het echt niet.
Iedereen zit bij ons thuis.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je opeens wel erg veel collega's hebt, die in de buurt van die masten gewerkt hebben en nu opeens ziek thuiszitten.
Dat zeg jijquote:Op woensdag 29 april 2020 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het heeft verder niks van doen met je tv, dan weet je dat even.
Krijg je vaak als klacht dat Ziggo-Go pure aids is?quote:
Nee eigenlijk nooit klachten over Ziggo Go, behalve als mensen moeite hebben met inloggen.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Krijg je vaak als klacht dat Ziggo-Go pure aids is?
geen idee maat, niet meegekregenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volkomen terecht lijkt me.
Waar is @:RensAjacied mee bezig? Het ene moment vraagt hij om een like, een moment later verwijdert hij zijn tweet.
ik ging laatst klagen via de chatquote:Op woensdag 29 april 2020 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooit klachten over Ziggo Go, behalve als mensen moeite hebben met inloggen.
Ik zit ook nog op school ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:30 schreef Tjacka het volgende:
Dacht dat je een slim universiteit pikje was
Bij mij werkt het normaal ook wel, behalve als je iets wil zien dat veel meer mensen willen zien, dan valt hij steeds weg. Pas geleden had ik dit nog met VI, meer mensen in dat topic hadden daar toen last van.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooit klachten over Ziggo Go, behalve als mensen moeite hebben met inloggen.
Oh apart, nog nooit iemand over gehoord telefonisch.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij werkt het normaal ook wel, behalve als je iets wil zien dat veel meer mensen willen zien, dan valt hij steeds weg. Pas geleden had ik dit nog met VI, meer mensen in dat topic hadden daar toen last van.
Zeg ik ook altijd als ik iemand af wil poeieren.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ging laatst klagen via de chat
wilde ie dat ik een speedtest ging doen
Wat zei jij, komt net uit de vriezerquote:Op woensdag 29 april 2020 19:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ging laatst klagen via de chat
wilde ie dat ik een speedtest ging doen
Alleen @Doublepain weet het. @RensAjacied zal nu wel ergens in een ondergrondse kerker "verhoord" worden.quote:
Poeieren, leuke.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd als ik iemand af wil poeieren.
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:31 schreef JanCees het volgende:
ik zei is prima maar gebruik alleen in het weekend
nee dit dus:quote:Op woensdag 29 april 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zei jij, komt net uit de vriezer![]()
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:31 schreef JanCees het volgende:
ik zei is prima maar gebruik alleen in het weekend
Ik heb het wel vaker, dan werkt het met nikszeggende programma's prima en op het moment dat het programma begint dat ik wil zien dan valt hij weg. Maar die programma's kun je natuurlijk ook via tv gewoon zien, dus dan ga je ook niet zo snel klagen.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh apart, nog nooit iemand over gehoord telefonisch.
ik 2045quote:Op woensdag 29 april 2020 19:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb vandaag 2000 stappen gezet
Wat een lui varken ben ik toch ook
Daar kom ik niet eens aan denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:35 schreef Caland het volgende:
2998 hier. Je bent inderdaad een lui varken.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:35 schreef Caland het volgende:
Ik 15000!!!!quote:Op woensdag 29 april 2020 19:35 schreef Caland het volgende:
Ik betwijfel ook altijd of het klopt. Voor mijn gevoel heb ik er niet eens 500 gezetquote:Op woensdag 29 april 2020 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar kom ik niet eens aan denk ik.
Heeft denk ik eerder met je internetverbinding te maken.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker, dan werkt het met nikszeggende programma's prima en op het moment dat het programma begint dat ik wil zien dan valt hij weg. Maar die programma's kun je natuurlijk ook via tv gewoon zien, dus dan ga je ook niet zo snel klagen.
quote:
Ik ben 2x van boven naar beneden gelopen en zo'n groot huis hebben wij nou ook weer niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik betwijfel ook altijd of het klopt. Voor mijn gevoel heb ik er niet eens 500 gezet
Dan zou toch niet iedereen het tegelijk moeten hebben.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft denk ik eerder met je internetverbinding te maken.
Nee met ziggoquote:Op woensdag 29 april 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Straks vraagt hij of we even een speedtest willen doen.quote:
ze werken toch thuisquote:Op woensdag 29 april 2020 19:40 schreef Caland het volgende:
Heb je bij ziggy eigenlijk nog steeds een floorwalker
@:maxi-mus
kan je de modem aan uit zettenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Straks vraagt hij of we even een speedtest willen doen.
Je mag een bepaalde mod niet taggen omdat hij dan jankend in de DM’s van @GGMM hangtquote:Op woensdag 29 april 2020 19:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze werken toch thuis
Hahahaha zie deze debiel
@:maxi-mus @:ggmm @:onlogisch @:jancees @:afcniels @:onlogisch @:doublepain @:amarantha @:illusions @:superhartje @:lenny_leonard @:kyran
Kijk Hahaha!!
zal het alvast uit de vriezer halenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Straks vraagt hij of we even een speedtest willen doen.
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
zal het alvast uit de vriezer halen
@:caland
Hahaha wel een domme fout hoor!quote:Op woensdag 29 april 2020 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag een bepaalde mod niet taggen omdat hij dan jankend in de DM’s van @:ggmm hangt
Je mag zelf raden wie het is
Dat helpt ook wel eens als hij echt langzaam begint te worden, maar niet met Ziggo-Go.quote:
oh shitquote:Op woensdag 29 april 2020 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag een bepaalde mod niet taggen omdat hij dan jankend in de DM’s van @:ggmm hangt
Pfff, moeilijk raadsel dit! Het zal Prof. drs. @Kyran niet zijn. Iemand met zoveel titels staat hier gewoon boven.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes, ik had het goed, het was @Amaranthaquote:
Heh?quote:Op woensdag 29 april 2020 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Yes, ik had het goed, het was @:Amarahtha
oeiquote:Op woensdag 29 april 2020 19:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pfff, moeilijk raadsel dit! Het zal Prof. drs. @:Kyran niet zijn. Iemand met zoveel titels staat hier gewoon boven.
Je vergeet een titel, maar inderdaad!quote:Op woensdag 29 april 2020 19:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pfff, moeilijk raadsel dit! Het zal Prof. drs. @:Kyran niet zijn. Iemand met zoveel titels staat hier gewoon boven.
Ja, als in mensen die wij een vraag kunnen stellen.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:40 schreef Caland het volgende:
Heb je bij ziggy eigenlijk nog steeds een floorwalker
@:maxi-mus
Spelfoutjequote:
10 jaar terug waren dat gewoon nsb’ers die na 7 minuten in je nek gingen hijgen dat je gesprek te lang duurtquote:Op woensdag 29 april 2020 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, als in mensen die wij een vraag kunnen stellen.
quote:
Oh uhm bel je met vaste lijn? Ja? Reset het modem maar even... Nou fijne avond nog hé.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan zou toch niet iedereen het tegelijk moeten hebben.
Er waren oprecht veel mensen die daarin traptenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh uhm bel je met vaste lijn? Ja? Reset het modem maar even... Nou fijne avond nog hé.
Oh nee dat gebeurt gelukkig niet meer, na een uur of zo vragen ze soms wel even of het lukt. Niet dat ik ooit een uur haal.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
10 jaar terug waren dat gewoon nsb’ers die na 7 minuten in je nek gingen hijgen dat je gesprek te lang duurt
Dat het niet Prof. mr. drs. @Kyran was? (Ik hoop dat ik nu wel alle titels heb @Caland )quote:Op woensdag 29 april 2020 19:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh bedoelde meer rest van het berichtje.
Nog steeds.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren oprecht veel mensen die daarin trapten
Dit mag niet!!!quote:Op woensdag 29 april 2020 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat het niet Prof. mr. drs. @:Kyran was? (Ik hoop dat ik nu wel alle titels heb @:Caland )
Je vergeet Bsc natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2020 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat het niet Prof. mr. drs. @:Kyran was? (Ik hoop dat ik nu wel alle titels heb @:Caland )
Oja, er zijn natuurlijk nog steeds oude mensen met vaste telefoonquote:
kut boomersquote:Op woensdag 29 april 2020 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, er zijn natuurlijk nog steeds oude mensen met vaste telefoon
Wel een stuk minder laatste maandquote:Op woensdag 29 april 2020 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee man, het is gewoon kut af en toe, ligt aan Ziggoquote:Op woensdag 29 april 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook al informatie van vorige gesprekken. Ik heb wel eens gehad toen ik steeds internetproblemen had en belde, dat ze zeiden "Oh, jij weet er al veel vanaf" Toen was er ook een of ander ding in de straat kapot.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren oprecht veel mensen die daarin trapten
Verrassend veel nog ja. Ook vooral ouderen die bellen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh oké.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee man, het is gewoon kut af en toe, ligt aan Ziggo
quote:
Storingsmeldingen uit de buurt? Geloof het wel ja, ik ben er gestopt in 2010. Toen was het nog UPCquote:Op woensdag 29 april 2020 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook al informatie van vorige gesprekken. Ik heb wel eens gehad toen ik steeds internetproblemen had en belde, dat ze zeiden "Oh, jij weet er al veel vanaf" Toen was er ook een of ander ding in de straat kapot.
Toch apart dat een site als Youporn zijn zaakjes beter voor mekaar heeft dan Ziggo.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee man, het is gewoon kut af en toe, ligt aan Ziggo
Iedereen logt zijn gesprekken.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook al informatie van vorige gesprekken. Ik heb wel eens gehad toen ik steeds internetproblemen had en belde, dat ze zeiden "Oh, jij weet er al veel vanaf" Toen was er ook een of ander ding in de straat kapot.
Terecht, dit is gewoon een gevalletje #MeToo .quote:
Jezus dat heeft ook lang geduurd danquote:Op woensdag 29 april 2020 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat is net bijna helemaal afgesloten, alleen een paar ouderen die daar nog in werken.
Dat zijn geen live streams, neem aan dat dat de boel iets minder storingsgevoelig maakt. En verder is Ziggo Go minder essentieel voor het voortbestaan dus hebben ze eerder schijt als mensen er problemen mee hebben.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch apart dat een site als Youporn zijn zaakjes beter voor mekaar heeft dan Ziggo.
Koekoekquote:Op woensdag 29 april 2020 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ama heeft geen interesse in lelijke mannen.
Zei ze dat toen ze je afwees?quote:Op woensdag 29 april 2020 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ama heeft geen interesse in lelijke mannen.
Er zijn toch wel veel meer mensen die online kijken.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zijn geen live streams, neem aan dat dat de boel iets minder storingsgevoelig maakt. En verder is Ziggo Go minder essentieel voor het voortbestaan dus hebben ze eerder schijt als mensen er problemen mee hebben.
Denk je dat hij op deze lijkt?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze heeft toch interesse in @:jancees en ik?
Dus wat lul je kale gek.
twitter:arnoldkarskens twitterde op woensdag 29-04-2020 om 17:21:38Raad van State steunt wél moordenaar Volkert van der Graaf, maar níet nabestaanden WO2-slachtoffers bij zoektocht laatste nazi-misdadigers. Rechtsstaat Nederland is 75 jaar na bevrijding schaamteloos. Kijk& luister:
https://t.co/eTDjlLke1o via @OmroepON reageer retweet
en ikquote:Op woensdag 29 april 2020 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dus wat lul je kale gek.
Het is ook meer adhv dat het al redelijk lang niet zo best werkt, dat ik afleid dat het ze kennelijk niet zo boeit.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn toch wel veel meer mensen die online kijken.
Hij lult maar wat inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn toch wel veel meer mensen die online kijken.
Neequote:Op woensdag 29 april 2020 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat hij op deze lijkt?twitter:arnoldkarskens twitterde op woensdag 29-04-2020 om 17:21:38Raad van State steunt wél moordenaar Volkert van der Graaf, maar níet nabestaanden WO2-slachtoffers bij zoektocht laatste nazi-misdadigers. Rechtsstaat Nederland is 75 jaar na bevrijding schaamteloos. Kijk& luister:
https://t.co/eTDjlLke1o via @:OmroepON reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ziet er ook heel ouderwets uit, maar ik heb er nooit mee gewerkt.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Jezus dat heeft ook lang geduurd dan
quote:Op woensdag 29 april 2020 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Oh?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dus wat lul je kale gek.
Oh, daarom is @JanCees iedere dag 10km aan het roeien. #6PACJANCEESquote:Op woensdag 29 april 2020 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dus wat lul je kale gek.
Net zoals @Drizzt_DoUrden dat zou doen?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:06 schreef onlogisch het volgende:
Ama net een dm gestuurd.
[ afbeelding ]
6PAC, familie van 2PAC?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, daarom is @:JanCees iedere dag 10km aan het roeien. #6PACJANCEES
jij hij lijkt nu meer op Tupacquote:Op woensdag 29 april 2020 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, daarom is @:JanCees iedere dag 10km aan het roeien. #6PACJANCEES
quote:Op woensdag 29 april 2020 20:13 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje wat een mentions
[ afbeelding ]
Opgelost!
Uurtje gesport trouwens. @:caland @:onlogisch @:jojoortje
quote:Op woensdag 29 april 2020 20:06 schreef Amarantha het volgende:
* Amarantha klikt snel haar DMbox weg
Ik ook. Zit nu op 12.042 stappen.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:13 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje wat een mentions
[ afbeelding ]
Opgelost!
Uurtje gesport trouwens. @:caland @:onlogisch @:jojoortje
Kom je tekortquote:Op woensdag 29 april 2020 20:06 schreef onlogisch het volgende:
Ama net een dm gestuurd.
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op woensdag 29 april 2020 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Zit nu op 12.042 stappen.
Ja, JanCees heeft geroeid zei hij daarnet.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed bezig
Ben benieuwd of @:jancees ook nog geroeid heeft vandaag.
en of @:onlogisch misschien nog... hahahahaha
JanCeesgodquote:Op woensdag 29 april 2020 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, JanCees heeft geroeid zei hij daarnet.
Lui varken zonder wilskracht.quote:
Dat idee had ik al toen ik die pics van je buik kreeg. (dit is helaas geen grap)quote:
nee, dat hij ging roeienquote:Op woensdag 29 april 2020 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, JanCees heeft geroeid zei hij daarnet.
Rust is de belangrijkste factor maat (helaas neemt @onlogisch dit iets te serieus)quote:Op woensdag 29 april 2020 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lui varken zonder wilskracht.
[..]
Dat idee had ik al toen ik die pics van je buik kreeg. (dit is helaas geen grap)
Wanneer kreeg je die?????quote:Op woensdag 29 april 2020 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lui varken zonder wilskracht.
[..]
Dat idee had ik al toen ik die pics van je buik kreeg. (dit is helaas geen grap)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |