Krijg een pakketje.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is best lastig om steeds op je inhoudsloze gezwam te reageren, maar ik zal voortaan m'n best doen.
Ze hadden het in jouw geval beter miet kunnen noemenquote:Op woensdag 29 april 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
Oh ik gebruik geen zoom zie ik nu
Ik gebruik software die 'Meet' heet.
Uh, goeiequote:Op woensdag 29 april 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden het in jouw geval beter miet kunnen noemen![]()
![]()
@onlogischquote:
IKEA lampquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 29 april 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb vanmiddag om 11:39 een pakketje ontvangen
Hm. Ik weet niet of ik je nou moet uitleggen dat ik niet serieus was en je een pakketje toewens ipv een ziekte of dat je mij zoals altijd niet serieus neemt en de 'grap' wel begrijpt.quote:
Niet gelezen.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hm. Ik weet niet of ik je nou moet uitleggen dat ik niet serieus was en je een pakketje toewens ipv een ziekte of dat je mij zoals altijd niet serieus neemt en de 'grap' wel begrijpt.
quote:Op woensdag 29 april 2020 15:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
IKEA lampGeklikt en gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iets waar hij zelf altijd moeite mee had.
Nou nou nouquote:Op woensdag 29 april 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iets waar hij zelf altijd moeite mee had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |