Zou je ooit nog eens zo'n VI oranje uitzending willen bijwonen?quote:
Hoe gaan ze dat eigenlijk oplossen als dit jaar niet uitgespeeld wordt, gewoon geen punten?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel mooi punten sprokkelen dan.
Niks mis mee.
oh misschien wel ja. was best wel leuk. maar dan niet meer achter een tv scherm. als het ooit nog komt.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zou je ooit nog eens zo'n VI oranje uitzending willen bijwonen?
Dan zijn er wel een paar nieuwe karina.gifjesquote:Op woensdag 29 april 2020 16:15 schreef Karina het volgende:
[..]
oh misschien wel ja. was best wel leuk. maar dan niet meer achter een tv scherm. als het ooit nog komt.
dan zorg ik dat ik niet in beeld kom natuurlijk he. of ik zet een grote zonnebril en pet op.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan zijn er wel een paar nieuwe karina.gifjes
Denk gewoon het puntenaantal wat nu al bekend is, maar ze zullen die CL en EL ook wel gewoon per se willen uitspelen wanneer het voor het eerst mogelijk is.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat eigenlijk oplossen als dit jaar niet uitgespeeld wordt, gewoon geen punten?
Er was toch ook een matig buffet daar?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:15 schreef Karina het volgende:
[..]
oh misschien wel ja. was best wel leuk. maar dan niet meer achter een tv scherm. als het ooit nog komt.
oh ja dat was echt heel slechtquote:Op woensdag 29 april 2020 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was toch ook een matig buffet daar?
Zout je toch op debielquote:
GommersGOAT.twitter:fr12nl twitterde op woensdag 29-04-2020 om 13:16:40Gommers ontvangt aanvoerdersband : ''Mooier dan lintje'' https://t.co/CcZ45UTsJp reageer retweet
Alle gasten al gepost.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
Vermakelijke hork vanavond bij OP1. @:zipportal
Ja 95% lucht en Eindhoven nauwelijks zichtbaar.quote:
joremquote:Op woensdag 29 april 2020 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja 95% lucht en Eindhoven nauwelijks zichtbaar.
Op deze wijze kan je zelfs een mooie foto van knetterkrankjorem nemen. (lol)
halfuurtje geleden kwam ie langs maatquote:Op woensdag 29 april 2020 17:08 schreef Caland het volgende:
Boys
Is bij jullie ZAAGMANS ook langs geweest vanmiddag?
Lekker pikquote:Op woensdag 29 april 2020 17:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
halfuurtje geleden kwam ie langs maat
Nee,donderdag, vrijdag en zaterdag werken.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:08 schreef Caland het volgende:
Boys
Is bij jullie ZAAGMANS ook langs geweest vanmiddag?
Ik heb extralang weekendgenot dit weekend. Maandag en dinsdag ook vrijquote:Op woensdag 29 april 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee,donderdag, vrijdag en zaterdag werken.
Ik nietquote:Op woensdag 29 april 2020 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb extralang weekendgenot dit weekend. Maandag en dinsdag ook vrij
Lekker maat, ik alleen dinsdag.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb extralang weekendgenot dit weekend. Maandag en dinsdag ook vrij
dinsdag is iedereen vrijquote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 17:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier werd Eindhoven gebombardeerd..
[ afbeelding ]
Maak even een pollquote:
Is geen act hoorquote:
Ohquote:
Ik heb het over je eigen bijdragesquote:Op woensdag 29 april 2020 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is geen act hoor
Ik vind jou oprecht een waardeloze schijtuser.
@fetXtwitter:PSVEreNoord twitterde op woensdag 29-04-2020 om 17:14:59Het @eredivisie seizoen 2020-2021 zoals ik het zie (foto's)
Het grote nadeel is dat je 3 thuiswedstrijden minder speelt als in een normaal seizoen wat neerkomt op ongeveer 17,5% minder inkomsten. De uitdaging is om andere winstgevende activiteiten te exploiteren
#knvb @KNVB https://t.co/3UFada2T8R reageer retweet
madquote:Op woensdag 29 april 2020 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja 95% lucht en Eindhoven nauwelijks zichtbaar.
Op deze wijze kan je zelfs een mooie foto van knetterkrankjorem nemen. (lol)
gereageerdquote:Op woensdag 29 april 2020 17:25 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Willem is uit.@:fetxtwitter:PSVEreNoord twitterde op woensdag 29-04-2020 om 17:14:59Het @:eredivisie seizoen 2020-2021 zoals ik het zie (foto's)
Het grote nadeel is dat je 3 thuiswedstrijden minder speelt als in een normaal seizoen wat neerkomt op ongeveer 17,5% minder inkomsten. De uitdaging is om andere winstgevende activiteiten te exploiteren
#knvb @:KNVB https://t.co/3UFada2T8R reageer retweet
@:lenny_leonard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |