Domme mongool.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb vanmiddag om 11:39 een pakketje ontvangen
Volkomen terecht lijkt me.quote:
Aivd broerquote:Op woensdag 29 april 2020 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volkomen terecht lijkt me.
Waar is @:RensAjacied mee bezig? Het ene moment vraagt hij om een like, een moment later verwijdert hij zijn tweet.
Ben je 5G-masten aan het opblazen?quote:
Gewoon zeggen dat je opeens wel erg veel collega's hebt, die in de buurt van die masten gewerkt hebben en nu opeens ziek thuiszitten.quote:
Het heeft verder niks van doen met je tv, dan weet je dat even.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry dat ik belde. Maar ik vertrouw het echt niet.
Iedereen zit bij ons thuis.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je opeens wel erg veel collega's hebt, die in de buurt van die masten gewerkt hebben en nu opeens ziek thuiszitten.
Dat zeg jijquote:Op woensdag 29 april 2020 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het heeft verder niks van doen met je tv, dan weet je dat even.
Krijg je vaak als klacht dat Ziggo-Go pure aids is?quote:
Nee eigenlijk nooit klachten over Ziggo Go, behalve als mensen moeite hebben met inloggen.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Krijg je vaak als klacht dat Ziggo-Go pure aids is?
geen idee maat, niet meegekregenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volkomen terecht lijkt me.
Waar is @:RensAjacied mee bezig? Het ene moment vraagt hij om een like, een moment later verwijdert hij zijn tweet.
ik ging laatst klagen via de chatquote:Op woensdag 29 april 2020 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooit klachten over Ziggo Go, behalve als mensen moeite hebben met inloggen.
Ik zit ook nog op school ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:30 schreef Tjacka het volgende:
Dacht dat je een slim universiteit pikje was
Bij mij werkt het normaal ook wel, behalve als je iets wil zien dat veel meer mensen willen zien, dan valt hij steeds weg. Pas geleden had ik dit nog met VI, meer mensen in dat topic hadden daar toen last van.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooit klachten over Ziggo Go, behalve als mensen moeite hebben met inloggen.
Oh apart, nog nooit iemand over gehoord telefonisch.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij werkt het normaal ook wel, behalve als je iets wil zien dat veel meer mensen willen zien, dan valt hij steeds weg. Pas geleden had ik dit nog met VI, meer mensen in dat topic hadden daar toen last van.
Zeg ik ook altijd als ik iemand af wil poeieren.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ging laatst klagen via de chat
wilde ie dat ik een speedtest ging doen
Wat zei jij, komt net uit de vriezerquote:Op woensdag 29 april 2020 19:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ging laatst klagen via de chat
wilde ie dat ik een speedtest ging doen
Alleen @Doublepain weet het. @RensAjacied zal nu wel ergens in een ondergrondse kerker "verhoord" worden.quote:
Poeieren, leuke.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd als ik iemand af wil poeieren.
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:31 schreef JanCees het volgende:
ik zei is prima maar gebruik alleen in het weekend
nee dit dus:quote:Op woensdag 29 april 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zei jij, komt net uit de vriezer![]()
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:31 schreef JanCees het volgende:
ik zei is prima maar gebruik alleen in het weekend
Ik heb het wel vaker, dan werkt het met nikszeggende programma's prima en op het moment dat het programma begint dat ik wil zien dan valt hij weg. Maar die programma's kun je natuurlijk ook via tv gewoon zien, dus dan ga je ook niet zo snel klagen.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh apart, nog nooit iemand over gehoord telefonisch.
ik 2045quote:Op woensdag 29 april 2020 19:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb vandaag 2000 stappen gezet
Wat een lui varken ben ik toch ook
Daar kom ik niet eens aan denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:35 schreef Caland het volgende:
2998 hier. Je bent inderdaad een lui varken.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:35 schreef Caland het volgende:
Ik 15000!!!!quote:Op woensdag 29 april 2020 19:35 schreef Caland het volgende:
Ik betwijfel ook altijd of het klopt. Voor mijn gevoel heb ik er niet eens 500 gezetquote:Op woensdag 29 april 2020 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar kom ik niet eens aan denk ik.
Heeft denk ik eerder met je internetverbinding te maken.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker, dan werkt het met nikszeggende programma's prima en op het moment dat het programma begint dat ik wil zien dan valt hij weg. Maar die programma's kun je natuurlijk ook via tv gewoon zien, dus dan ga je ook niet zo snel klagen.
quote:
Ik ben 2x van boven naar beneden gelopen en zo'n groot huis hebben wij nou ook weer niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik betwijfel ook altijd of het klopt. Voor mijn gevoel heb ik er niet eens 500 gezet
Dan zou toch niet iedereen het tegelijk moeten hebben.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft denk ik eerder met je internetverbinding te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |