quote:Op dinsdag 28 april 2020 05:44 schreef Hiddendoe het volgende:
Wie kent dit nog?
Deze single (papierdun en buigzaam) zat destijds bij meisjesblad Tina.
Wow...quote:Op dinsdag 28 april 2020 04:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Luchtballonnen zie je ook nauwelijks meer tegenwoordig. Niet dat je ze vroeger elke dag zag maar toch wel een paar keer per jaar. Nu misschien eens in de 5 jaar. Zal wel weer met regeltjes te maken hebben.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 07:54 schreef babylon het volgende:
[..]
Wow...
Volgens mij is je anekdotisch bewijs stuk
Omdat jij ze minder ziet dan in een ver (en dus zwaar vervormd) verleden, betekent niet dat ze er minder zijn. En dan ook nog er mee komen dat dat wel aan de regels zou liggen. Anekdotisch bewijs, is dat niet.quote:
Te dom voor stront.quote:Op dinsdag 28 april 2020 08:01 schreef babylon het volgende:
[..]
Omdat jij ze minder ziet dan in een ver (en dus zwaar vervormd) verleden, betekent niet dat ze er minder zijn. En dan ook nog er mee komen dat dat wel aan de regels zou liggen. Anekdotisch bewijs, is dat niet.
Zonder coronamaatregelen kan ik hier in Zwolle dagelijks bij tientallen bedrijven een ballonvaart boeken.
*zucht* Ik zeg ook niet dat jij ze wel ziet en denkt ze niet te zien. Ik zeg dat wat jij wel of niet ziet geen enkel bewijs is voor wat je beweert.quote:Op dinsdag 28 april 2020 08:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Te dom voor stront.Ik weet toch wel wat ik zelf zie. Ik heb jou echt niet nodig hoor om me te vertellen wat ik zie.
Nou, rectificatie dan: Vroeger zag ik vanuit Rotterdam, niet dagelijks, maar wel een paar keer per jaar, luchtballonnen in de lucht zweven. Vanuit die omgeving zie je dat nu nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 28 april 2020 08:13 schreef babylon het volgende:
[..]
*zucht* Ik zeg ook niet dat jij ze wel ziet en denkt ze niet te zien. Ik zeg dat wat jij wel of niet ziet geen enkel bewijs is voor wat je beweert.
Zal wel komen door al die wolkenkrabbers die daar nu staan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 08:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou, rectificatie dan: Vroeger zag ik vanuit Rotterdam, niet dagelijks, maar wel een paar keer per jaar, luchtballonnen in de lucht zweven. Vanuit die omgeving zie je dat nu nauwelijks meer.
Je kunt een ballonvaart boeken bij één van de tientallen bedrijven die vliegen vanaf Rotterdam. Dan kan je het wel zienquote:Op dinsdag 28 april 2020 08:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou, rectificatie dan: Vroeger zag ik vanuit Rotterdam, niet dagelijks, maar wel een paar keer per jaar, luchtballonnen in de lucht zweven. Vanuit die omgeving zie je dat nu nauwelijks meer.
Waarom? Je hoeft er toch niet heen te gaan?quote:Op dinsdag 28 april 2020 04:32 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Een vrijmarkt wat is dat lang geleden
Gelukkig, wat mij betreft mogen ze dat voorgoed verbieden.
Ik kijk wel uit. Ik voel al hoogtevrees als ik in een diep bord kijk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 08:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Je kunt een ballonvaart boeken bij één van de tientallen bedrijven die vliegen vanaf Rotterdam. Dan kan je het wel zien
John Cleesequote:Op woensdag 29 april 2020 18:16 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Giroblauw past bij jou!
Weet u nog dat dat GRATIS was.
Kom daar nu nog eens om.
quote:Op woensdag 29 april 2020 20:05 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
'Dan doe ik dit....., en alles staat stil!'
Die tekst is toch wel heel wat anders dan dat er nu op de pakjes rookwaar staatquote:
quote:
Ik heb er gewoon nog één. En dat zware valt best mee.quote:Op donderdag 30 april 2020 02:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel nóg hoe zwaar je er toen mee fietste.
Dit ja!!quote:Op woensdag 29 april 2020 20:50 schreef agenda het volgende:
[..]lijkt me nu wel makkelijk
, en pas weer activeren als de corona weg is.
Mijn Batavus Champion heeft er ook nog een.quote:Op donderdag 30 april 2020 06:45 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon nog één. En dat zware valt best mee.
Ik denk hij ook niet meerquote:
Ja dat weet ik ook wel .. maar er komen ook nieuwe mensne langs ...quote:Op donderdag 30 april 2020 20:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik denk hij ook niet meer![]()
Er zijn er bij die bijna elk topic weer terugkomen.
Maare...@:chufi, he
Dat is maar goed ook.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel .. maar er komen ook nieuwe mensne langs ...
Ooo lekker, en nog steeds te koopquote:
ja wat een werk manquote:Op vrijdag 1 mei 2020 02:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Een pakje sigaretten uit de automaat met wisselgeld onder het plastic. (Kon er geen afbeelding meer van vinden)
Mijn oom leverde die sigarettenautomaten aan cafe's en zorgde ook voor de voorraad erin. Wij gingen vaak in het weekend het wisselgeld op de pakjes plakken. Met een plakbandje.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 02:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Een pakje sigaretten uit de automaat met wisselgeld onder het plastic. (Kon er geen afbeelding meer van vinden)
Och ja, dat is waar ook, helemaal vergeten. Een kwartje en een dubbeltje ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 02:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Barclayquote:Op vrijdag 1 mei 2020 04:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien heeft een grapjas lege marlboropakjes in de automaat gedaan.
Of achterin het pakje vloei.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:03 schreef Karstman het volgende:
[..]
Och ja, dat is waar ook, helemaal vergeten. Een kwartje en een dubbeltje ofzo.
Hoe werkte dat dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 02:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Je ging naar de peuken automaat die accepteerde alleen maar guldens. En pakje was 1,75 en zat er een kwartje aan vast geplakt. Ik mocht het kwartje houden van mijn vader en kocht ik er snoep vanquote:
Die is handig op de camping. Voor je kleine wasquote:
Oh, wat grappig.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ging naar de peuken automaat die accepteerde alleen maar guldens. En pakje was 1,75 en zat er een kwartje aan vast geplakt. Ik mocht het kwartje houden van mijn vader en kocht ik er snoep van
Dat is een slacentrifuge.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is handig op de camping. Voor je kleine was
Ja dat weet ikquote:
Ik kom bij jou nooit etenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ikMaar je ondergoed en sokken kunnen er ook in
Ik campeer ook nietquote:
bewijsstuk, Baby lon.quote:Op dinsdag 28 april 2020 07:54 schreef babylon het volgende:
[..]
Wow...
Volgens mij is je anekdotisch bewijs stuk
Zijn er neppe in omloop ?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat leuk, heb ik met de echte Soury gekletst
Overigens waren die automaten met die laatjes niet echt hufterproof... Als je het eerste pakje shag eruit getrokken had kon je met een punttang het volgende pakje eruittrekken als je het laatje half dicht duwde en zo kon je de hele stapel eruit vissen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
Je ging naar de peuken automaat die accepteerde alleen maar guldens. En pakje was 1,75 en zat er een kwartje aan vast geplakt. Ik mocht het kwartje houden van mijn vader en kocht ik er snoep van
Ja Jumping Jack ...quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
In het verlengde daarvan...
Tolbert, 1 april 1984...
Ik was blij met het kwartjequote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Overigens waren die automaten met die laatjes niet echt hufterproof... Als je het eerste pakje shag eruit getrokken had kon je met een punttang het volgende pakje eruittrekken als je het laatje half dicht duwde en zo kon je de hele stapel eruit vissen.
Ik heb dit van een vriend...
Je bewijs is stuk. Niet bewijsstukquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
bewijsstuk, Baby lon.
Verder is het hinten naar gebrek aan wetenschappenlijk bewijs met betrekking tot iets laagdrempeligs in een luchtig koffietafeltopic niet heel sterk. Bijna een hint naar ons toe dat je geen kloten te doen hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[ afbeelding ]
Moet oude vuilnisbak zijn.
Die tramquote:
Die houten klompslippers van het linkse meisje liepen afgrijselijk beroerd.quote:
Van de Duitse TV.quote:
Ze heeft ook een uitgezakte voet erin....quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die houten klompslippers van het linkse meisje liepen afgrijselijk beroerd.
Jaaaa, de mezelmannetjes, ik weet niet precies hoe je dat schrijft.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:14 schreef thabit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ken ik ook nog wel van de Duitse tv.
Ja want ZDF hoofdkantoor zit in Mainz geloof ikquote:Op vrijdag 8 mei 2020 07:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jaaaa, de mezelmannetjes, ik weet niet precies hoe je dat schrijft.
Mainzelmännchen dus
spatten met verf (ecoline) en dan legde je een blaadje op een papiertje en dan had je een afdrukquote:
Oke, thanx.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
spatten met verf (ecoline) en dan legde je een blaadje op een papiertje en dan had je een afdruk
[ afbeelding ]
Die benen.quote:
quote:
Is even wennen. Wel een weldaad voor je voeten, vooral als je de hele dag op hoge palen hebt gelopen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die houten klompslippers van het linkse meisje liepen afgrijselijk beroerd.
Geruisloos sluipen was/is er niet bij met die dingen.quote:
Nog steeds nietquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geruisloos sluipen was/is er niet bij met die dingen.
Vanavond Kreatief met Kurk in Videotheek M om 22:50quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:09 schreef Beathoven het volgende:
Linoleum snijden was ook een bezigheid op de basisschool
[ afbeelding ]
Ah, een masturbatiespeeltje?quote:
Esscher deed t ook weleens.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanavond Kreatief met Kurk in Videotheek M om 22:50
Wij hadden op de lagere school een juf die op die krengen liep. Als ze boos werd, klapte ze met haar voet op de vloer om onze aandacht te krijgen... Meer dan eens vloog dat ding dan door de klas heen!quote:
Gutsen heette dat toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:09 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk voor iedereen. Daarom zijn ze ook voor het grootste deel afgeschaft.quote:Op zondag 10 mei 2020 07:58 schreef Cynix Ū het volgende:
Ik ken die liften nog wel. Zou er nog ergens zo'n lift bestaan? Ik geloof dat je ze in Duitsland vaak zag. Eigenlijk levensgevaarlijk, vooral voor kleine kinderen en honden, etc.
Mijn moeder heeft in dat gebouw gewerkt ruim 50 jaar geleden. Ik stuurde het filmpje door. De reactie was: doodeng dat ding, ik ben er nooit ingegaan.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2020 07:58 schreef Cynix Ū het volgende:
Ik ken die liften nog wel. Zou er nog ergens zo'n lift bestaan? Ik geloof dat je ze in Duitsland vaak zag. Eigenlijk levensgevaarlijk, vooral voor kleine kinderen en honden, etc.
Uhhhh.....quote:Op zondag 10 mei 2020 16:35 schreef qajariaq het volgende:
Als klein kind een keer zo'n ding gezien maar mijn ouders vonden het geen speelgoed, waar deze adhd'r het niet helemaal mee eens was. Mijn ouders hebben die strijd wel gewonnen.
Eigenlijk is het een prachtig concept. Hoewel de roltrap het zelfde doet, mogelijk nog beter en zeker veiliger. Een roltrap kost wel meer ruimte.
Het is rete gevaarlijkquote:
Je hebt wat moeite met sarcasme herkennen?quote:Op zondag 10 mei 2020 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is rete gevaarlijkWat je adhd er mee te maken heeft weet ik niet
Ze zijn niet voor niets uit de handelquote:Op zondag 10 mei 2020 16:54 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Je hebt wat moeite met sarcasme herkennen?
Ja, voor een adhd kind is het gevaarlijk inderdaad dus hadden mijn ouders best wel een punt. Voor weldenkende oplettende volwassenen is het een bruikbaar ding. Maar als je iets extra ruimte wil opofferen heeft een roltrap meer capaciteit en is veiliger zei ik al.
Ik ben er als kind geloof ik maar 1 keer geweest maar het heeft schijnbaar een grote indruk achtergelaten aangezien ik het me nog steeds herinner. Misschien omdat het voor mij toen totaal onbegrijpelijk was dat dit twee liften eeuwig omhoog/eeuwig omlaag leken te gaan, dat ik het me daarom nog herinner.quote:Op zondag 10 mei 2020 10:15 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft in dat gebouw gewerkt ruim 50 jaar geleden. Ik stuurde het filmpje door. De reactie was: doodeng dat ding, ik ben er nooit ingegaan.
Waarom zou je eigenlijk niet in de lift mogen blijven staan als die onder of bovenaan is gekomen? Zo te zien verschuift de 'cabine' een stukje horizontaal en gaat dan weer de andere kant op. De 'cabine' gaat niet over de kop, zeg maar.quote:Op zondag 10 mei 2020 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is er een op de universiteit van Sheffield
Je kan er niet uit als de lift opeens stil blijft staan, bijvoorbeeld omdat er brand uitbreekt. Of misschien omdat mensen in paniek kunnen raken. Of misschien omdat het te zwaar is voor het mechaniek dat nu andere krachten heeft in plaats van alleen recht omhoog, Anders gezegd: ik weet het niet, maar ik snap het welquote:Op maandag 11 mei 2020 12:42 schreef Cynix Ū het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk niet in de lift mogen blijven staan als die onder of bovenaan is gekomen? Zo te zien verschuift de 'cabine' een stukje horizontaal en gaat dan weer de andere kant op. De 'cabine' gaat niet over de kop, zeg naar.
die ken ik ook !quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:14 schreef thabit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ken ik ook nog wel van de Duitse tv.
Verkeerde topicquote:
De pleisters waren niet aan te rukken weet ik nog.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:09 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
Die kon je gratis meenemen bij de platenzaak.quote:
Geen idéé wat dat isquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die kon je gratis meenemen bij de platenzaak.
Een beetje audiofiel had natuurlijk minstens 1 van aluminium:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo fancy ken ik die dingen niet. Was wel een singel van de Rolling Stones.quote:
Ja dat snap ik ondertussen wel maar ik deed het met die plastic dingetjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat ding klem je in het ronde gat van het plaatje. Zo kan je platenspeler hem afdraaien.
De rpm precies afregelen ken jij zeker ook niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:06 schreef Soury het volgende:
Ja dat snap ik ondertussen wel maar ik deed het met die plastic dingetjes.
Nee mijn LP's zijn grijs en gebocheldquote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
De rpm precies afregelen ken jij zeker ook niet?
Die van mij zijn al lang verdwenen...quote:
Oh nou ik heb nog wel LP's Boel wel weggedaan omdat ik twee dozen op elkaar had gestapeld.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die van mij zijn al lang verdwenen...
Maar ik had vroeger een Akai waar een strobe op zat, kon je de snelheid precies afstellen.
Kijk je uit met die dingen? Krijg je Corona van.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:34 schreef AchJa het volgende:
Vroeger had elke straat er wel een paar:
[ afbeelding ]
Breaky breakquote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:47 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Kijk je uit met die dingen? Krijg je Corona van.
Je vergeet de demagnetiseer cassette.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:28 schreef AchJa het volgende:
In het verlengde van de draaitafel, deze combinatie kent de jeugd ook niet meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die cassettedecks waren onverwoestbaar!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:28 schreef AchJa het volgende:
In het verlengde van de draaitafel, deze combinatie kent de jeugd ook niet meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had ik niet, ik leende de pen van mijn oom altijd:quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Je vergeet de demagnetiseer cassette.
OK, ik ken alleen de kruiwagen aan de weg met een of twee schapen er in. Bij sommige veehouders bijna elke dag weer.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kadaverbak voor huisdieren, waren vroeger overal te vinden.
Die blikken waren onverwoestbaar. Bij ons thuis werden ze ook voor van alles gebruikt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook zo’n blikje met spelden erin maar nooit geweten wat erin hoorde.
Chocolade pastilles dacht ik... speldjes was trouwens ook zo'n hypequote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook zo’n blikje met spelden erin maar nooit geweten wat erin hoorde.
Kin Corn had destijds een perfecte reklamecampanje.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:26 schreef qajariaq het volgende:
In mijn beleving waren die doosjes heel algemeen maar de chocolaatjes had nooit iemand gezien.
Een beetje het tegenovergestelde van Kin Corn brood. "het enige wat je weggooit is de verpakking"
Het brood was niet te vreten dus gooide je dat weg met de verpakking.
Grappig. Ik denk dat zo’n reclame nu echt niet meer kan, zo met dat meisje.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kin Corn had destijds een perfecte reklamecampanje.
[ afbeelding ]
Er staat wel sjoklat op maar geen idee hoe of wat.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Chocolade pastilles dacht ik... speldjes was trouwens ook zo'n hype
Ja, de reclame was veel beter dan hun brood.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kin Corn had destijds een perfecte reklamecampanje.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 13:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Wegens ernstige beenmergdepressie werd het middel rond '86 uit de handel genomen.Ik gebruik geen pijnstillers maar dat heb ik dus helemaal gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er zo in een drogisterij om kunnen vragen.. bedankt voor de tip ;')How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
Die uitvoering, maar dan in het wit hadden wij volgens mij ... Google kan niet zo 123 meer vinden nu ..quote:
Ha, jou komt die dus ook bekend voor. Volgens mij had ik er ook zo'n eentje in mijn kamer als kind. Hij komt me heel bekend voor.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die uitvoering, maar dan in het wit hadden wij volgens mij ... Google kan niet zo 123 meer vinden nu ..
Ja .. of was de witte uitvoering dan toch anders ... geheugen van een ...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ha, jou komt die dus ook bekend voor. Volgens mij had ik er ook zo'n eentje in mijn kamer als kind. Hij komt me heel bekend voor.
Weet je zeker dat hij wit was? Een witte tv lijkt me nogal modern voor die tijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. of was de witte uitvoering dan toch anders ... geheugen van een ...
Ik weet zeker dat ie wit was.. Mijn moeder was in Parijs geweest dus ja hip.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 02:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij wit was? Een witte tv lijkt me nogal modern voor die tijd.
Dit soort koffertjes worden momenteel best veel verkocht, in het gebroken wit ofzo, veel moderner natuurlijk, maar mijn kinderen zijn er gek op. Die gaan over 40 jaar voor hun dezelfde nostalgische waarde hebben.quote:
Dan staan ze op je desktop nog in je cache.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet op mijn Ipad maar op mijn desktop wel. Vreemd.
Naast de cheferine 4quote:
Mijn moeder heeft al mijn dagboeken en ageda's weggepleurd. Ik heb een sneu poezie album overquote:Op maandag 8 juni 2020 18:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ach ja, het poëzie-album. We spraken het uit als ‘poesie-album’. Ik heb ‘m nōg.
Aiii, aparte moeder heb jij.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft al mijn dagboeken en ageda's weggepleurd. Ik heb een sneu poezie album over
Ja dat deed wel zeer.quote:
Jazeker! even tot eind augustus wachten dan liggen ze weer in de supermarkt!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:18 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Bwoah sowieso die grote zakken taaitaai, bestaat dat überhaupt nog?![]()
Nog steeds te koop trouwens als men het echt mistquote:
Joepie De Poepie.quote:
mijn granieten aanrecht is van Dik Houtquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Is een granieten aanrecht ook niet oud?
Oh da’s niet oud.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
mijn granieten aanrecht is van Dik Hout
Daarin speelde Jan Klaasen ook in mee.quote:
En marcheerde van Den Helder tot Den Brielquote:
Oh, echt....quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarin speelde Jan Klaasen ook in mee.
Die zit al sinds jaar en dag bij ons in de familie. Geven we iedere keer door aan de volgende die jarig is. Mijn ouders pakte het cadeau op een gegeven moment niet eens meer uit, maar hingen hem ingepakt en wel aan de muur.quote:
Puntenquote:
LOL ik zou een BBQ doenquote:Op maandag 15 juni 2020 00:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Die zit al sinds jaar en dag bij ons in de familie. Geven we iedere keer door aan de volgende die jarig is. Mijn ouders pakte het cadeau op een gegeven moment niet eens meer uit, maar hingen hem ingepakt en wel aan de muur.
Mijn fiets heeft hem ook nog. Moet ik wel bekennen dat ik deze ooit gekocht heb op 17-jarige leeftijd en nu nog steeds heb. In het donker fietsen doe ik overigens allang niet meer.quote:Op donderdag 30 april 2020 06:45 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon nog één. En dat zware valt best mee.
Ja wat was dat? Mijn oma's hadden dat ook. Ik denk iedereen vroeger. Hoezo zat daar niet gewoon een deurtje in toen? Wat was de gedachte daarachter?quote:Op maandag 29 juni 2020 10:30 schreef Deisyy het volgende:
Een gordijnetje in plaats van een keukenkastje![]()
[ afbeelding ]
Vast budget. Denk dat dat soort spullen vroeger tov het inkomen een stuk duurder waren dan nu.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja wat was dat? Mijn oma's hadden dat ook. Ik denk iedereen vroeger. Hoezo zat daar niet gewoon een deurtje in toen? Wat was de gedachte daarachter?
Ja dat hebben wij thuis ook meegemaakt.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:30 schreef Deisyy het volgende:
Een gordijnetje in plaats van een keukenkastje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:56 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[ afbeelding ]
Inbellen voor een torenhoge rekening.
Ligt nog gewoon in de winkel!quote:
ah bij de jumbo, had van de week gekeken bij de appie en daar was het niet.quote:Op maandag 6 juli 2020 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt nog gewoon in de winkel!
okee okee, in een kuipje ipv pakje:
https://www.jumbo.com/choba-chocoladeboter-250g/608777PAK
Nee, het moest gewoon anders was je een pauper.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:09 schreef Deisyy het volgende:
Siogaretten op tafel tijdens een verjaardag, het kon gewoon.
[ afbeelding ]
Die stonden zelfs in restaurants op tafel, kan me nog die ronde zwarte John Player Special doosjes herinneren.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Oh die kocht ik wel eens. Omdat ze mooi waren Deze had ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:14 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Die stonden zelfs in restaurants op tafel, kan me nog die ronde zwarte John Player Special doosjes herinneren.
Die hadden wij altijd op tafel staan met feestjes, welliswaar gevuld met goedkope voetzoekers maar vooruit.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:38 schreef Soury het volgende:
Oh die kocht ik wel eens. Omdat ze mooi waren Deze had ik ook [ link | afbeelding ]
Dat mag allemaal niet meerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die hadden wij altijd op tafel staan met feestjes, welliswaar gevuld met goedkope voetzoekers maar vooruit.![]()
Overigens waren dit wel de mooiste bakken toen:
[ afbeelding ]
Yup die.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die kocht ik wel eens. Omdat ze mooi waren Deze had ik ook [ link | afbeelding ]
Zoute sigaretten zelfs.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:09 schreef Deisyy het volgende:
Ja leuk hčquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had mijn oma altijd in de kast staan. Toen ik die kast eens opruimde waren sommige van die verpakkingen al meer dan 10 jaar over datumquote:
En voor de verjaardag een boodschappenlijstje opstellen. "Ome Jaap rookt Camel zonder filters, Tante Truus Belinda Menthol" etc etc.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds !quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die hadden wij altijd op tafel staan met feestjes, welliswaar gevuld met goedkope voetzoekers maar vooruit.![]()
Overigens waren dit wel de mooiste bakken toen:
[ afbeelding ]
Die worden nog steeds verkocht en gebruikt, ik zie ze dagelijks op het werk.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:56 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[ afbeelding ]
Inbellen voor een torenhoge rekening.
Volgens dr. Oetker site moet het er nog wel zijn. (Alleen aardbei)quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zie de pakjes pudding iet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |