OK, ik ken alleen de kruiwagen aan de weg met een of twee schapen er in. Bij sommige veehouders bijna elke dag weer.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kadaverbak voor huisdieren, waren vroeger overal te vinden.
Die blikken waren onverwoestbaar. Bij ons thuis werden ze ook voor van alles gebruikt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook zo’n blikje met spelden erin maar nooit geweten wat erin hoorde.
Chocolade pastilles dacht ik... speldjes was trouwens ook zo'n hypequote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook zo’n blikje met spelden erin maar nooit geweten wat erin hoorde.
Kin Corn had destijds een perfecte reklamecampanje.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:26 schreef qajariaq het volgende:
In mijn beleving waren die doosjes heel algemeen maar de chocolaatjes had nooit iemand gezien.
Een beetje het tegenovergestelde van Kin Corn brood. "het enige wat je weggooit is de verpakking"
Het brood was niet te vreten dus gooide je dat weg met de verpakking.
Grappig. Ik denk dat zo’n reclame nu echt niet meer kan, zo met dat meisje.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kin Corn had destijds een perfecte reklamecampanje.
[ afbeelding ]
Er staat wel sjoklat op maar geen idee hoe of wat.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Chocolade pastilles dacht ik... speldjes was trouwens ook zo'n hype
Ja, de reclame was veel beter dan hun brood.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kin Corn had destijds een perfecte reklamecampanje.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 13:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Wegens ernstige beenmergdepressie werd het middel rond '86 uit de handel genomen.Ik gebruik geen pijnstillers maar dat heb ik dus helemaal gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er zo in een drogisterij om kunnen vragen.. bedankt voor de tip ;')How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
Die uitvoering, maar dan in het wit hadden wij volgens mij ... Google kan niet zo 123 meer vinden nu ..quote:
Ha, jou komt die dus ook bekend voor. Volgens mij had ik er ook zo'n eentje in mijn kamer als kind. Hij komt me heel bekend voor.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die uitvoering, maar dan in het wit hadden wij volgens mij ... Google kan niet zo 123 meer vinden nu ..
Ja .. of was de witte uitvoering dan toch anders ... geheugen van een ...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ha, jou komt die dus ook bekend voor. Volgens mij had ik er ook zo'n eentje in mijn kamer als kind. Hij komt me heel bekend voor.
Weet je zeker dat hij wit was? Een witte tv lijkt me nogal modern voor die tijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. of was de witte uitvoering dan toch anders ... geheugen van een ...
Ik weet zeker dat ie wit was.. Mijn moeder was in Parijs geweest dus ja hip.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 02:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij wit was? Een witte tv lijkt me nogal modern voor die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |