De pleisters waren niet aan te rukken weet ik nog.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:09 schreef Beathoven het volgende:
Linoleum snijden was ook een bezigheid op de basisschool
[ afbeelding ]
Die kon je gratis meenemen bij de platenzaak.quote:
Geen idéé wat dat isquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die kon je gratis meenemen bij de platenzaak.
Een beetje audiofiel had natuurlijk minstens 1 van aluminium:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo fancy ken ik die dingen niet. Was wel een singel van de Rolling Stones.quote:
Ja dat snap ik ondertussen wel maar ik deed het met die plastic dingetjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat ding klem je in het ronde gat van het plaatje. Zo kan je platenspeler hem afdraaien.
De rpm precies afregelen ken jij zeker ook niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:06 schreef Soury het volgende:
Ja dat snap ik ondertussen wel maar ik deed het met die plastic dingetjes.
Nee mijn LP's zijn grijs en gebocheldquote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
De rpm precies afregelen ken jij zeker ook niet?
Die van mij zijn al lang verdwenen...quote:
Oh nou ik heb nog wel LP's Boel wel weggedaan omdat ik twee dozen op elkaar had gestapeld.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die van mij zijn al lang verdwenen...
Maar ik had vroeger een Akai waar een strobe op zat, kon je de snelheid precies afstellen.
Kijk je uit met die dingen? Krijg je Corona van.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:34 schreef AchJa het volgende:
Vroeger had elke straat er wel een paar:
[ afbeelding ]
Breaky breakquote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:47 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Kijk je uit met die dingen? Krijg je Corona van.
Je vergeet de demagnetiseer cassette.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:28 schreef AchJa het volgende:
In het verlengde van de draaitafel, deze combinatie kent de jeugd ook niet meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die cassettedecks waren onverwoestbaar!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:28 schreef AchJa het volgende:
In het verlengde van de draaitafel, deze combinatie kent de jeugd ook niet meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had ik niet, ik leende de pen van mijn oom altijd:quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Je vergeet de demagnetiseer cassette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |